Gönderen Konu: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi  (Okunma sayısı 15397 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #60 : Nisan 23, 2011, 17:21:13 »
Öncelikle Hybrit motor dediğimiz olayı anlayalım:
Hibrid - Günümüzde, elektrik motoru desteği ile çalışan otomobili de temsil eder.
Günümüzde birçok araçta artık motor seçeneklerinin arasına girmiştir. Mercedes S450 Hybrit, Honda Civic Hybrit ve Toyota Pirus gibi sayabiliriz. Bu araçların özelliği aynı zamanda bünyelerinde elektrikli bir motorunda olmasıdır.  Google da araştırarak rahatlıkla bulunabilir.
Start-Stop özelliğinin ise hybrit teknoloji ile alakası yoktur. Son zamanlar güncel kasa çoğu aracın bu özelliği artık var.  Yeni doblo'da bile bu özellik sunulmuş. Çok yararlı ve faydalı bir teknoloji, tüm amacı şehir içinde az yakıt tüketimini sağlamak. Hybrit teknolojisiyle bağdaştırılamaz.
Bizim aldığımız araç yeni yani güncel kasa c4 tür. Bir önceki kasa c4 değildir.
Her iki aracı görmem için bir citroen bayisine ugramama gerek yok. 2006 dan beri C4 kullanıyorum. Hatta şuanda eski ve yeni kasa c4 garajda yanyana duruyor.  Hatta citroen bayisindeki elemanlardan önce görmüştüm ben yeni c4 ü. :)
Neyse biz konumuza dönelim en iyisi... 

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #60 : Nisan 23, 2011, 17:21:13 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #61 : Nisan 23, 2011, 17:28:11 »
HDI ve e-HDI arasındaki fark:

PSA Grubu Citroën’in yeni nesil “Stop & Start” sistemi olan ve çift yönlü starter jeneratörü ile dizel motoru birleştiren yeni e-HDi teknolojisini tanıttı. e-HDi teknolojisi yakıt tüketimi ve karbondioksit emisyonunu azaltırken; “Stop & Start” teknolojisi ise kırmızı ışık, trafik sıkışıklığı gibi otomobilin durduğu her noktada motorun da durmasını ve gerektiğinde hemen yeniden çalışmasını sağlıyor. 2010’un üçüncü çeyreğinden itibaren yeni Citroën C4, C4 Picasso ve Citroën C5, grubun e-HDi teknolojisini kullanan ilk modelleri olacak.

PSA Grubu Citroën’in daha çevreci motorlar yaratmak üzere yaptığı çalışmaların ürünü olan yeni nesil Stop & Start sistemi ve çift yönlü starter jeneratörü ile dizel motoru birleştiren e-HDi teknolojisi, yakıt tüketimi ve karbondioksit emisyonunu azaltarak otomotiv dünyasına önemli bir yenilik getiriyor.

HDi motorunun yakıt verimliliği ve CO2 emisyonunda yüzde 15’e varan iyileşme sağlayan bu yenilik; Stop & Start teknolojisi sayesinde de kırmızı ışık, trafik sıkışıklı gibi otomobilin durduğu her noktada motorun durmasını ve gerektiğinde hemen yeniden çalışmasını sağlayarak sürücülere büyük bir avantaj sağlıyor.

Markalar Direktörü Jean-Marc Gales ile Motor ve Şasi Mühendislik Direktörü Christian Chapelle’in tanıtımını yaptığı yeni teknolojiyle ilgili olarak Jean-Marc Gales; “e-HDi teknolojimizin, tıpkı HDi motorun ilk çıktığı zaman olduğu gibi bütün piyasanın standardı haline geleceğinden ve Grup için önemli bir rekabet avantajı oluşturacağından eminim. e-HDi motorlarımız yakıt verimliliği ve CO2 emisyonu açısından en yüksek performansı sağlamakla kalmıyor; aynı zamanda anında yeniden çalışma, sarsıntı ve gürültü yapmama gibi özellikleri sayesinde büyük bir sürüş keyfi sunuyor. 2013’e kadar bu teknolojiyle donatılmış 1 milyon adet araç satışına ulaşmayı hedefliyoruz.” dedi.

e-HDi teknolojisi 2010’un son çeyreğinde ilk kez Citroën’de

2010’un son çeyreğinden itibaren Citroen serilerinin büyük bölümünde kullanılmaya başlanacak olan e-HDi teknolojisi ilk önce 2010’un üçüncü çeyreğinden itibaren yeni Citroën C4, C4 Picasso ve Citroën C5 modellerinde kullanılacak. Daha sonra bu yenilik 1,4 lt. 1,6 lt. HDi motorlara sahip Citroën modellerinin çoğunda kullanılacak.

e-HDi sisteminin rakipsiz performansı; sektörde en yüksek performansa sahip motorlardan biri olan HDi motoru, ikinci nesil çift yönlü start jeneratörüne sahip stop&start sistemini, motorun anında yeniden çalışmasını sağlayan e-booster sistemini, fren yapıldığında enerjinin geri kazanılmasını sağlayan elektronik alternatör yönetim sistemini ve dişli oranları optimize edilmiş vites kutusunu mükemmel bir uyumla biraraya getirmesinden geliyor. Ayrıca e-HDi kullanılan bütün modellerde yuvarlanma direnci düşük lastikler kullanılıyor.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #62 : Nisan 23, 2011, 19:36:46 »
hayırlı olsun abi :)
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #63 : Nisan 23, 2011, 20:08:38 »
Herkese selamlar...
Son raporlarımı sunayım.
Full şehir içi 440 km yaptım, daha gidecek 680 km gösteriyor yol bilgisayarı :wacko: 112 hp dizel ve 1400 kg bir araç 1100 km yapabilir mi full şehir içi göreceğiz :wacko: Eğer yaparsa kusura bakmayın tüm bu tartışmalar gereksiz olacak...
Kemal Abi sensörlere neden gereksiz dedin anlamadım:))))) Yoksa yok diye sızlanıyorsunuz, Fransız koyunca da gereksiz demişsiniz :D :D Arabada tek dokunuşla 3 sinyal verme özelliğinden tut, tavandan alacakaranlıkta arabanın içine 2 delikten çok loş ışık verip görüşü arttırma özelliği bile var, neden gösterge ışığı değişimine taktın onu da anlamadım :D :DCart kırmızı gösterge ışıkları gücü tabi ki ayarlanabiliyor, söylemeye gerek yok.
Müzik sistemi çok çok iyi geldi bana, yeni nesil 6 hoparlörlü ayrı tiz hoparlörlü her araç muhtemel böyledir. Plus paket dahilindeki bluetooth hayatımı resmen kolaylaştırdı. Ayrıca streaming özelliği ile ipoddan bluetooth vasıtası ile müzik bile dinlenebiliyor.
Şu ana kadar gördüğüm tek eksi aşırı sert (özellikle arka) süspansiyon. Eski kasada zaten arka amortisör kırma problemi varmış, bu da benzer olabilir...Ancak yol tutuşu buna karşılık çok üstün. Focustan bariz iyidir.
Dediğim gibi eğer bu araba start stop ve genel teknolojisi sayesinde full şehir içi 1100 km yapacak ise, uzun yolda kaç yapar Allah bilir. Ve üst sınıf benzinli Avensis ancak yılda 10-15.000 km yapıyorsan alınabilir, onun dışında cesaret ister. Üstelik o hayvan gibi Avensis kasası 1.6 benzinle herhalde benim 73 AMC Javeline yakın yakar :D :D :D
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #64 : Nisan 23, 2011, 20:11:46 »
Evet, Deniz'in linkte belirtildiği gibi lastikler Michelin Energy Saver...Auto Showda testte kuruda en iyi değerlere sahip, ömrü da en uzun lastikmiş. Ancak yağmurda vasat(mış).
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #65 : Nisan 23, 2011, 20:19:58 »
C4 lerin üzerinde Michelin Energy Saver gelir.
Bu lastikleri tam 6 sene 55.000km kullandım. En sonunda artık araçta bariz titreme olunca değiştirdim.
Yeni aldığım lastikler ise, Energy Saver'ın bir üstü,  Michelin HP Primacy modeli.
Lastik inanılmaz farketti. Araç içindeki tıkırtılar azaldı. Daha konforlu oldu. Çok daha kısa fren mesafesi, ve çok daha iyi yol tutuşa sahip oldu.
Bir lastiğin aracı bu kadar değiştireceğini inanın tahmin edemezdim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #66 : Nisan 23, 2011, 20:22:21 »
285nm tork ve 112beygir beni ciddi anlamda şaşırtıyor. Kolay kolay bu motorun eline kimse su dökemez.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #67 : Nisan 23, 2011, 20:24:27 »
285nm tork ve 112beygir beni ciddi anlamda şaşırtıyor. Kolay kolay bu motorun eline kimse su dökemez.
Kesinlikle katılıyorum. Arvento takip sistemi olduğu için 120 kmyi çok geçmemeye çalışıyorum, ancak kalkışlar manyak aletin...
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #68 : Nisan 23, 2011, 20:49:14 »
Kesinlikle katılıyorum. Arvento takip sistemi olduğu için 120 kmyi çok geçmemeye çalışıyorum, ancak kalkışlar manyak aletin...
Şu takip sistemleri  :D Bazen çok komik olabiliyor. Aracında GPS olduğunu bilmeyenler bazen kopup gidiyor. Sonra makara konusu oluyorlar. :))
Zaten en ideal hızlarda sürüyorsunuz. Dizel motor max. 5bin devir çevirdiği için. Kalkışlar ve ara hızlanmalar muhteşem.
Bu e-Hdi motora karşı 2 motor vardır ki, birtanesi henüz gelmedi. 1.6 126beygirlik 300nm torklu crdi motor, yeni hyundai accent ler ile gelicek. Birde fiatın multijet motoru var, 1.6 300nm torklu 120 beygir..
Böyle güçlü motorlar varken, toyotanın 90 beygirlik motoruna anlam veremiyorum. Sırf bunun için Auris tercih etmedim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #69 : Nisan 26, 2011, 14:24:43 »
Öncelikle Hybrit motor dediğimiz olayı anlayalım:
Hibrid - Günümüzde, elektrik motoru desteği ile çalışan otomobili de temsil eder.
Günümüzde birçok araçta artık motor seçeneklerinin arasına girmiştir. Mercedes S450 Hybrit, Honda Civic Hybrit ve Toyota Pirus gibi sayabiliriz. Bu araçların özelliği aynı zamanda bünyelerinde elektrikli bir motorunda olmasıdır.  Google da araştırarak rahatlıkla bulunabilir.
Start-Stop özelliğinin ise hybrit teknoloji ile alakası yoktur. Son zamanlar güncel kasa çoğu aracın bu özelliği artık var.  Yeni doblo'da bile bu özellik sunulmuş. Çok yararlı ve faydalı bir teknoloji, tüm amacı şehir içinde az yakıt tüketimini sağlamak. Hybrit teknolojisiyle bağdaştırılamaz.
Bizim aldığımız araç yeni yani güncel kasa c4 tür. Bir önceki kasa c4 değildir.
Her iki aracı görmem için bir citroen bayisine ugramama gerek yok. 2006 dan beri C4 kullanıyorum. Hatta şuanda eski ve yeni kasa c4 garajda yanyana duruyor.  Hatta citroen bayisindeki elemanlardan önce görmüştüm ben yeni c4 ü. :)
Neyse biz konumuza dönelim en iyisi... 

eskiyi satıyormusunuz :D

Alıntı
285nm tork ve 112beygir beni ciddi anlamda şaşırtıyor. Kolay kolay bu motorun eline kimse su dökemez

Honda VTEC denedinmi hiç

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #70 : Nisan 26, 2011, 15:10:08 »
Herkese selamlar...
Son raporlarımı sunayım.
Full şehir içi 440 km yaptım, daha gidecek 680 km gösteriyor yol bilgisayarı :wacko: 112 hp dizel ve 1400 kg bir araç 1100 km yapabilir mi full şehir içi göreceğiz :wacko: Eğer yaparsa kusura bakmayın tüm bu tartışmalar gereksiz olacak...
Kemal Abi sensörlere neden gereksiz dedin anlamadım:))))) Yoksa yok diye sızlanıyorsunuz, Fransız koyunca da gereksiz demişsiniz :D :D Arabada tek dokunuşla 3 sinyal verme özelliğinden tut, tavandan alacakaranlıkta arabanın içine 2 delikten çok loş ışık verip görüşü arttırma özelliği bile var, neden gösterge ışığı değişimine taktın onu da anlamadım :D :DCart kırmızı gösterge ışıkları gücü tabi ki ayarlanabiliyor, söylemeye gerek yok.
Müzik sistemi çok çok iyi geldi bana, yeni nesil 6 hoparlörlü ayrı tiz hoparlörlü her araç muhtemel böyledir. Plus paket dahilindeki bluetooth hayatımı resmen kolaylaştırdı. Ayrıca streaming özelliği ile ipoddan bluetooth vasıtası ile müzik bile dinlenebiliyor.
Şu ana kadar gördüğüm tek eksi aşırı sert (özellikle arka) süspansiyon. Eski kasada zaten arka amortisör kırma problemi varmış, bu da benzer olabilir...Ancak yol tutuşu buna karşılık çok üstün. Focustan bariz iyidir.
Dediğim gibi eğer bu araba start stop ve genel teknolojisi sayesinde full şehir içi 1100 km yapacak ise, uzun yolda kaç yapar Allah bilir. Ve üst sınıf benzinli Avensis ancak yılda 10-15.000 km yapıyorsan alınabilir, onun dışında cesaret ister. Üstelik o hayvan gibi Avensis kasası 1.6 benzinle herhalde benim 73 AMC Javeline yakın yakar :D :D :D

Sensörleri oldum olası gereksiz buluyorum; hava kararınca farları yakmanın ne eziyeti varki far sensörü koyuyorlar, elle yaksan ne olur
yağmur sensörüde öyle, eğer yağmur yağarsa sadece parmağının ucuyla kolu ittireceksin , hepsi bu, artık bunun sensörümü olurmuş yavw ,
yapacak icat edecek bir şey bulamıyorlar , böyle tırı vırı şeyler icat edip parasınıda bizden alıyorlar
Park sensörleri tabiki gerekli ancak sadece sesli koymuşlar , hadi görüntülü (kameralı) olanından geçtik bari ufacık bir ışıklı ekran koysalarmış, burada biraz ucuza kaçmışlar

araçta sinyal falan verince polifonik sesler çıkıyor, bu çok hoşuma gitti

süspansiyonu sert demişsin, ama bana çok yumuşak çok konforlu geldi, zaten citroen hidrolik süspansiyonuyla inaılmaz bir devrim yaratmıştı zamanında
şimdide en iyi süspansiyonlardan birine sahip olduğuna inanıyorum, yol tutuşunu bilmiyorum, kısa mesafe kullandım, yanımdada satıcı vardı fazla varyete yapamadım
ama focusta daha iyi bir yol tutuşu varsa harika bir şey olur; unutma focus o ünlü yol tutşunu sağlamak için çok sert süspansiyon kullanmış
araba resmen tahta gibi, konforun K si yok, Benim honda'da tatlı sert bir süspansiyon sistemi var ama toyotanın yumuşak amorsitörlerini hep özlüyorum

testte,  (benim arabaya kıyasla) en beğendiğim yumuşak süspansiyon ve çok hafif direksiyon oldu , ancak direksiyonun alt kısmını düz yapmalarının mantığını bir türlü anlayamadım heralde sıra dışı olsun istemişler

bu arada direksiyon üzerindeki butonlar küçük ve kullanışsız geldi bana, gerçi insan zamanla alışır ya...

93 efsane corallamda kullandığım , çok gelişmiş digital bir ekolaiser'im vardı, eski model teypleri ndıran bir anfi, onun yarısı kadar pre-anfi ve spiral bir kol uzerinde kontrol paneli vardı, bu kolu direksiyona doğru eğip elimin altında bulunduruyordum, üzerinde çok fazla düğme ve  kocaman bir ekran vardı, bu kısnın aydınlatması 3 taneydi
kırmızı, mavi ve yeşil, arabanın kokpit aydınlatması ne renk ise onuda aynı renge ayarlayıp uyum sağlıyordun, bende , istisnasız tüm görenlerde bayılıyordu
çok hoş bir şeydi; bu yüzden C 4 te gösterge ışıklarının geğişebilir olması çok ilginç geldi bana, ne yazıkki bu en üst donanımda var confort plusta opsiyonel olarak bile yok
en çok heveslendiğimde masajlı koltuklardı, ama bu da en üst versiyonda....Bu ikisi dışındaki donanımlar artık her araçta var ve çoğusuda oyuncak , olmasada olur türden; mesela tavandan loş ışık olayı benim civictede var, ama hiçte işlevsel bulmuyorum, olmasa eksikliği duyulacak bir şey değil yani
bu aracın en büyük artısı ekonomik yakıtı bence
ses sitemi oldukça kaliteli, CD çaları tekli olsada dış bağlantılar bunu bertaraf ediyor, 6 operlörlü her sistem aynı kalitede olmuyor malesef, özellikle corolladaki cihazı çok yetersiz buluyorum
(Avensis 9 hoparlör kullanaraka çok iyi bir ses elde etmeyi başarmış)
malum ne kadar ekmek o kadar köfte, aldığım bütün toyotalarda ek kabinler kullanarak ses kalitesini arttırmaya çalıştım, ancak civicte gerek duymadım, çok tatminkar ses var
C 4  bu konuda pek çok sistemden daha üstün, genede istenirse arkaya çoklu kabin takılabilir, arka hoparlörleri kapı içlerinde şapkalık boşta
Bagaj çok küçük geldi bana, malzeme kalitesi ise umduğumun çok çok altında, renk seçeneği çok sınırlı ;dizayn olarak zaten hiç beyenmiyordum, test sürüşü hayal kırıklığıyla sonuçlanınca, kendimi hemen karşısındaki tokullar toyota plazaya zor attım; fransızların hybrit teknolojili dizelleri varsa bizimde uzay teknolojili priusumuz var dedim, o plazayı sevmiyorum ama orada çalışan gençlerden birisi eski bir öğrencim çıkınca çok ilgilendi sağolsun, aracın bütün detaylarını anlattı; meğersem honda hybrit  "paralel motor" teknolojisine sahipmiş, yani elektrik motoru sadece benzinli motra destek oluyormuş, oysaki priusta sistem farklı elektrik motorları kendi başınada çalışabiliyormuş, bu araçta en çok merak ettiğim göstergelerin ön cama yansıtılmasıydı, ama ne yazıkki o da dandik çıktı, ufacık bir km. yansıması hem çok uzaklarda zar zor görülüyor, hemde sadece hız görüntülenebiliyor, dizanı herzamanki gibi "özürlü" ve ne yazıkki iç malzeme kalitesi çok düşük, C4 gibi prius'ta sınıfta kaldı, listemden çıkardım ikisinide, veee eski aşkım avensise yöneldim...Ha şöyle ya, insan arabaya bindiğini anlıyor, kapının kapanışı bile tok, içine oturken daha güven duygusu geliyor, malzeme kalitesi çok çok iyi, ses sitemi mükemmel, geniş, ferah, estetik, şüpesiz dizel bir araç kadar ekonomik olamaz, ama o heybeti ; verdiği o güven duygusuyla varsın yaksın; ki sınıfında en az yakan araçlardan biri, üst segmentte olmasına rağmen benim civicten daha az yakıyor, hayvan gibi kasasına rağmen gerek aklerasyonu , çekişi, gerekse kıvraklığı gayet iyi, ben hedefimi çizdim, arabam satılır satılmaz avensis 1.6 alıyorum :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #71 : Mayıs 09, 2011, 14:34:53 »
konfor, yol sesi, motor sesi ve viraj kabiliyeti alanlarında da değerlendirmeler bekliyoruz :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #72 : Mayıs 09, 2011, 14:45:20 »
konfor, yol sesi, motor sesi ve viraj kabiliyeti alanlarında da değerlendirmeler bekliyoruz :)
Konfor: Salınımı, oturaklılığı vs mükemmel bence sınıfına göre. C5'ler kesin S500 Merso ayarındadır.
Yol sesi: 2006 Hondaya göre çok çok çok iyi... (Lastikler Michelin Energy Saver) Soğuk/Pütürlü asfalt yol sesiyle normal yol sesi arasındaki fark az.
Motor sesi: Dizele göre bence çok iyi. Start stop vs sebebiyle mecbur böyle zaten izolasyon. Ama tanıtımlarında falan da özel dikkat çekmişler izolasyona.
Viraj kabiliyeti: Çok çok iyi. (Ancak buna karşın özellikle arka amortisörler çok sert. Benim 205 GTI 1.9 bunun kadar sertti.  ::) Lastik havaları 44 çıktı manyak gibi, onları düşürünce daha tatlı oldu ama arabaların geneline göre sert halen. Bana göre ok ama yumuşak seveni bozar)

Bunun dışında ilk heves geçtikten sonra gazlamaya başladım, halen bu haliyle 5.9 lt/100 km ortalama tüketim. Dikkat edersen 1100, etmezsen 1000 gidiyor şehir içi. Diğer koordinatör arkadaş dikkat etmeden uzun yolda 1200 km yapmış :wacko:
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 7 kere teşekkür etti
  • 46 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #73 : Mayıs 09, 2011, 16:50:41 »
Bende eski C4 kullanıcısı olarak yorumda bullunmak istiyorum:
Serilik ve performans muhteşem. İyi bir sürücü Otobanda BMW ve Mercedes ' e kafayı yedirir. Onlar bir zaman sonra araç çok yakıyor diye geçmenize izin veriyor ve kendini sağa atıyor.
Yol tutuşu çok iyi. Sert süspansiyonlar ve plastik malzeme negatif etki veriyor. Ancak araç buna rağmen uzun süre kullanımda fazla tıkırtı üretmiyor.
Ancak torkundan ötürü baskı balatayı ve volantı çabuk bozuyor.
Ayrıca 80-90.000 km civarında enjeksiyonları bozuluyor ve üst kapağa kaynıyor.
Şirket arabası olarak bedavaya biniliyorsa tadindan yenmez :)
Hayırlı olsun
2000 Avensis,2005 Avensis,
2007 Avensis,2011 Avensis
Bir kere Avensis,herzaman Avensis.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #74 : Mayıs 09, 2011, 19:22:34 »
..............
Ancak torkundan ötürü baskı balatayı ve volantı çabuk bozuyor.
Ayrıca 80-90.000 km civarında enjeksiyonları bozuluyor ve üst kapağa kaynıyor.
Şirket arabası olarak bedavaya biniliyorsa tadindan yenmez :)
Hayırlı olsun
Olayın özü bu zaten teşekkürler:)))))
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #75 : Mayıs 10, 2011, 09:02:03 »
eskiyi satıyormusunuz :D

Honda VTEC denedinmi hiç
Bende size TFSI denedinmi derim. Ama maksat o değil. Dizel motordan bahsediyoruz .  :)