Gönderen Konu: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi  (Okunma sayısı 15395 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #40 : Nisan 20, 2011, 17:15:35 »
Gel abicim gel ESP'yi kapar dolaşırız:))))))))))))))))))))))
full ekşin abi ozaman  :D :D :D
2011 d4d Corolla

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #40 : Nisan 20, 2011, 17:15:35 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #41 : Nisan 20, 2011, 18:22:03 »
Ve Toyotacıların içine kurt düşer :))), iyi işlerde kullanman dileğiyle Umut abi.
İnsanın en büyük hatası sevmek değil, Sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir !
[paul auster]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #42 : Nisan 20, 2011, 19:27:21 »
Ve Toyotacıların içine kurt düşer :))), iyi işlerde kullanman dileğiyle Umut abi.
:))))))))))))))))
Valla ne yalan söyleyeyim ancak Avensiste vardır bu kadar aksesuar...Bagajda yan duvara entegre 12V soketinden otomatik şarj olan kablosuz fener bile var bugün gözlerime inanamadım....
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #43 : Nisan 20, 2011, 22:12:13 »
:))))))))))))))))
Valla ne yalan söyleyeyim ancak Avensiste vardır bu kadar aksesuar...Bagajda yan duvara entegre 12V soketinden otomatik şart olan kablosuz fener bile var bugün gözlerime inanamadım....
Mükemmellik ayrıntılarda gizliymiş, adamlar en iyisini yapma yarışındalar, bizim sorunsuzluğuyla övündüğümüz markamız ise çalacak yer arıyorlar malesef, seviyorum markayı, güzel, hoş, iyi satıyor, ikinci el piyasası iyi ama sahiden objektif gözle bakınca çağın çok gerisindeler, 45 küsür bin liralık arabanın koltuk ayarının, cam kaldırma düğmesinin, bagaj kollarının daha iyi olması gerekiyor diye düşünüyorum, benim fikirlerim bunlardan ibaret. Dedi ve başka bir diyeceğinin olmadığını beyan etti :))) 20.04.2011
İnsanın en büyük hatası sevmek değil, Sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir !
[paul auster]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #44 : Nisan 20, 2011, 23:26:08 »
:))))))))))))))))
Valla ne yalan söyleyeyim ancak Avensiste vardır bu kadar aksesuar...Bagajda yan duvara entegre 12V soketinden otomatik şarj olan kablosuz fener bile var bugün gözlerime inanamadım....

O fenerden bende de var Umut abi :) Bende ilk gördüğümde servis elemanları unuttu diye düşündüm aracı hazırlarken ama sonradan öğrendim taktığın yerde şarj oluyor ufak bi ayrıntı daha bagaj açmak için plakanın üstünde yumuşak silikon bir yer var oraya hafif bastırınca açılıyor. İlk seferde kol hatta anahtar sokcak yer bakmıştım. Anahtarda bagaj açmak içinde buton var.
Burak Tolga Erdoğan Kardeşimizi Saygıyla Anıyoruz.
Bir zamanlar Yaris i vardı :S

Artık Corolla sı var :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #45 : Nisan 20, 2011, 23:44:24 »
Vay be ne donanımlı makineymiş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #46 : Nisan 21, 2011, 18:16:34 »
teknoloji aşka gelmişti en son c4 ile ama hala aşk sarhoşluğu devam ediyor.....Tillahı gelse fransız araba almam.gıcıgım abii gıcık bu adamlara .....Şitkete aldığımız c4 bir hafta sonra ayna oto kapanmamaya başaldı hey yavrum hey
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #47 : Nisan 21, 2011, 19:47:06 »
teknoloji aşka gelmişti en son c4 ile ama hala aşk sarhoşluğu devam ediyor.....Tillahı gelse fransız araba almam.gıcıgım abii gıcık bu adamlara .....Şitkete aldığımız c4 bir hafta sonra ayna oto kapanmamaya başaldı hey yavrum hey
Umurumda olmaz, sevgili şirketim hangi anlaşmalı servisi gösterirse yaptırır geçer giderim:)))))))))))))))))))))
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #48 : Nisan 21, 2011, 19:48:48 »
Yarın öğlenden sonra test sürüşü yapacam, civicle kıyaslarım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #49 : Nisan 21, 2011, 19:50:36 »
Yarın öğlenden sonra test sürüşü yapacam, civicle kıyaslarım
Özellikle ses izolasyonuna dikkat abi...
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #50 : Nisan 23, 2011, 12:49:37 »
Arkadaşlar dün teste gittim
vatana millete hayırlı olsun
öncelikle belirteyim 3 donanım seviyesi varmış  Attraction   Confort   Exclusive
baz donanımolan attraction  46 bin ama gelmiyormuş; yani adı var kendi yok
kaldıki gelse bile teneke jant, elle kumanda edilen manuel klima ve gibi artık zamana uymayan eksik donanımları varmış, daha doğrusu araç donanımsız, bomboş, teneke

bayilere gelen ise Confort "plus paketli" olanmış fiyatı 51 bin

bu pakette çelik jant, çift bölmeli digital klima  ve gereksiz sensörler var (Yağmur ve far sens.) gerekli olduğunu düşündüğüm ekransız , sadece sesli ön ve arka park sensörleride mevcut

benim denediğim buydu (Confort plus)  ama ne yazıkki gösterge ışıkları değiştirilemiyordu; bu özellik bir üst donanımda yani "exclusiive" de varmış ama ondada zorunlu cam tavan varmış

cam tavan bildiğin cam, sunroof değil, açılamıyor, ancak bir perdesi var elektrik kumandalı kapanıp açılabiliyor,
açılmayan cam tavan bana biraz garip geldi

Ayrıca çok istediğim masaj özellikli ön koltuklarda yanlız bu donanımda , ama zorunlu cam tavan ve fiyatın 57 bin olmasıda hevesimi kaçıran olumsuzluklardı

Gelelim kullanıma;  araçta anahtara gerek yok, start stop düğmesi var, frene basıp tam durduğunuzda motorda duruyor , ayağını frenden çekince çalışıp devam ediyor, isterseniz bu özellik devre dışıda bırakılabiliyor, bu özellik sayesinde şehir içi kullanımda daha az yakıyormuş, fabrika ortalama 4.2 litre veriyor, bu demektirki 5.5 veya 6 litre dizel yakıyor

araçta el freni veya P park freni yok, durunca otomatik-elektronik bir fren sistemi devreye giriyor, vitesi herhangi bir konumda bırakıp gidebiliyorsunuz, aracı çalıştırınca ef freni (Veya park freni) otomatik açılıyor, çokta güven vermiyor insana, 
benim civic'te, Vitesi P konumuna almadan anahtarı çıkaramıyorsun, P ve N konumları dışında kontak basmıyor, insana güven veren özellikler bunlar,
C4 te ki sisteme alışmak zaman alacak epeyce...,
Çalışma prensibi  prius ile tamamen aynı, hetırlarsanız bir ara priusun P konumu olmayışını ve el frenini tartışmıştık; tamamen aynı sistem

kabin bana küçük ve sıkıcı geldi, oysaki tavanı benim arabaya göre daha yüksek, oturma konumuda çok dik gibi, sanki minibüs şöförüsün,
araçta motor sesi çok az ama yinede dizel sesi var, tam sessiz değil, yol sesi civicten çokta farklı değil,
düz yolda aklerasyon çok iyi, yokuşta deneme fırsatım olmadı, yanımdaki görevli "güzergahın dışına çıkamayız" dedi , tam düz ve geniş yolda ve kaymak asfaltta dedetti, bu yüzden bir başka bayiden başka bir test sürüşü yapacağım, yokuşta performansını çok merak ediyorum,
araba seri ve canlı ama civic kadar değil,
gerçi dizel araçla benzinliyi bu bakımdan kıyaslamak doğru değil ama insan ister istemez alıştığıyla kıyaslıyor

süspansiyonu tatlı sert, eski citroenlere göre sert ama civicten yumuşak, konfor ve rahatlık duygusunu tam veriyor,
ne yazıkki kokpit ışıkları cırtlak kırmızı, göz alıyor ve yoruyor

iç malzema kalitesi orta düzeyde,
çok donanımlı derken biraz abartmışız galiba, en üst modeli iyi, masaj yapan koltuk, değişen kokpit renkleri, fabrika montajlı navigasyon ... ama 57 bin az para değil,
test sürüşü ve satıcıyla biraz sohbetten sonra hemen karşısındaki toyota plazaya gittim, avensisin iç malzeme kalitesi abartısız C 4 ten bir kaç gömlek üstün, kasanın tokluğu , şekli şemali, içine otorduğunuzda insana verdiği güven duygusu bambaşka, ve fiyatıda daha ucuz, ne yavıkki 1.6 avensiste otomatik yok,
bu arada priusuda iyice bi inceleme şansım oldu, ve epey hayal kırıklığına uğradım,
bir kere o fiyata karşılık, malzeme kalitesi çok vasat, C 4 ten hayli düşük, avensisin yanına bile yaklaşamaz, çok ucuz görünümlü,
vites triptronik değil, manuel kullanılamıyor;
göstergelerin cama yansıması olayıda çok dandikmiş, sadece  hız bilgisi, uzaklarda ve bit kadar yansıyor,
motoru, teknolojisi, ekonomisi ne kadar yüksek ise , dizaynı, kullanlışlığı, malzeme kalitesi o kadar düşük
kendi adıma priusuda C 4 ü de seçenek listemden kaldırdım, ağustosta yeni çıkacak civic dandik olursa direk avensise yöneliyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #51 : Nisan 23, 2011, 13:02:18 »
Arkadaşlar dün teste gittim
vatana millete hayırlı olsun
öncelikle belirteyim 3 donanım seviyesi varmış  Attraction   Confort   Exclusive
baz donanımolan attraction  46 bin ama gelmiyormuş; yani adı var kendi yok
kaldıki gelse bile teneke jant, elle kumanda edilen manuel klima ve gibi artık zamana uymayan eksik donanımları varmış, daha doğrusu araç donanımsız, bomboş, teneke
gelen ise Confort "plus paketli" olanmış fiyatı 51 bin
bu pakette çelik jant, çift bölmeli digital klima  ve gereksiz sensörler var (Yağmur ve far sens.) gerekli olduğunu düşündüğüm ekransız , sadece sesli ön ve arka park sensörleride mevcut
benim denediğim buydu ama ne yazıkki gösterge ışıkları değiştirilemiyordu; bu özellik bir üst donanımda yani "exclusiive" de varmış ama ondada zorunlu cam tavan varmış
cam tavan bildiğin cam, sunroof değil, açılamıyor, ancak bir perdesi var elektrik kumandalı kapanıp açılabiliyor, açılmayan cam tavan bana biraz garip geldi
Ayrıca çok istediğim masaj özellikli ön koltuklarda yanlız bu donanımda Navgasyonuda olmasına karşın, fiyatın 57 bin olmasıda hevesimi kaçıran bir başka etmen oldu tabii
Gelelim kullanıma, araçta anahtara gerek yok, start stop düğmesi var, frene basıp tam durduğunuzda motorda duruyor , ayağını frenden çekince çalışıp devam ediyor, isterseniz bu özellik devre dışıda bırakılabiliyor, bu özellik sayesinde şehir içi kullanımda daha az yakıyormuş, fabrika ortalama 4.2 litre veriyor, bu demektirki 5.5 veya 6 litre dizel yakıyor
araçta el freni veya P park freni yok, durunca otomatik-elektronik bir fren sistemi devreye giriyor, vitesi herhangi bir konumda bırakıp gidebiliyorsunuz, aracı çalıştırınca ef freni (Veya park freni) otomatik açılıyor, çokta güven vermiyor insana,  benim civic'te, Vitesi P konumuna almadan anahtarı çıkaramıyorsun, P ve N dışından kontak basmıyor, insana güven veren özellikler bunlar, C4 te ki sisteme alışmak zaman alacak epeyce..., prensip prius ile tamamen aynı, hetırlarsanız bir ara priusun P konumu olmayışını ve el frenini tartışmıştık; tamamen aynı sistem
kabin bana küçük ve sıkıcı geldi, oysaki tavanı benim arabaya göre daha yüksek, oturma konumuda çok dik gibi, sanki minibüs şöförüsün, araçta motor sesi çok az ama yinede dizel sesi var, tam sessiz değil, yol sesi civicten çokta farklı değil, düz yolda aklerasyon çok iyi, yokuşta deneme fırsatım olmadı, yanımdaki görevli "güzergahın dışına çıkamayız" dedi , tam düz ve geniş yolda ve kaymak asfaltta dedetti, bu yüzden bir başka bayiden başka bir test sürüşü yapacağım, yokuşta performansını çok merak ediyorum,
araba seri ve canlı ama civic kadar değil, gerçi dizel araçla benzinliyi bu bakımdan kıyaslamak doğru değil ama insan ister istemez alıştığıyla kıyaslıyor
süspansiyonu tatlı sert, eski citroenlere göre sert ama civicten yumuşak, konfor ve rahatlık duygusunu tam veriyor, ne yazıkki kokpit ışıkları cırtlak kırmızı, göz alıyor ve yoruyor
iç malzema kalitesi orta düzeyde, çok donanımlı derken biraz abartmışız galiba, en üst modeli iyi, masaj yapan koltuk, değişen kokpit renkleri, fabrika montajlı navigasyon ... ama 57 bin az para değil, test sürüşü ve satıcıyla biraz sohbetten sonra hemen karşısındaki toyota plazaya gittim, avensisin iç malzeme kalitesi abartısız C 4 ten bir kaç gömlek üstün, kasanın tokluğu , şekli şemali, içine otorduğunuzda insana verdiği güven duygusu bambaşka, ve fiyatıda daha ucuz, ne yavıkki 1.6 avensiste otomatik yok, bu arada priusuda iyice bi inceleme şansım oldu, ve epey hayal kırıklığına uğradım, bir kere o fiyata karşılık, malzeme kalitesi çok vasat, C 4 ten hayli düşük, avensisin yanına bile yaklaşamaz, çok ucuz görünümlü, vites triptronik değil, manuel kullanılamıyor; göstergelerin cama yansıması olayıda çok dandikmiş, sadece  hız bilgisi, uzaklarda ve bit kadar yansıyor, motoru, teknolojisi, ekonomisi ne kadar yüksek ise , dizaynı, kullanlışlığı, malzeme kalitesi o kadar düşük
kendi adıma priusuda C 4 ü de seçenek listemden kaldırdım, ağustosta yeni çıkacak civic dandik olursa direk avensise yöneliyorum

Merhaba,
Şunu belirtmek isterim ki.
C4 C sınıfı bir araç, yani Compakt sınıf bir araçtır.
Sizin baktığınız D sınıfı bir araç.
Bariz üstünlükleri her zaman vardır.
C sınıfında en dolu modellere çıktıkça fiyatları D sınıfı araçlara yaklaşır.
Aynı durum B sınıfı C sınıfı içinde geçerlidir.
B sınıfında en dolu bir aracın fiyatı C sınıfındaki bir aracın fiyatına eşittir.
Burda karar tüketiciye düşer. Alt sınıf- Üst sınıf ayrımı yapmak mı? Yoksa donanım ve fiyat mı?
Her harükalda bir üst sınıf otomobil her zaman daha konforludur.
Sizin incelediğiniz C4, kendi sınıfında en geniş bagaj hacmini sunan, 1.6 112hp e-hdi 285nm torku ile c sınıfında en iddalı dizel motoru barındıran, ve bu sınıfta alabileceğiniz birçok donnanımı listesinde sunan, buna karşılık fiyatları diğer rakiplerine oranla yüksek olmayan en güncel otomobildir.   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #52 : Nisan 23, 2011, 13:11:51 »
Accord civicten sadece 5 cm daha uzun
arabanın sınıfı beni hiç ilgilendirmiyor ama sunduğu donanımlar, kalite ve genel özellikler dikkate alındığında
fiyatı üst sınıf avensisten bile pahalı
avensis 52 bin ; C 4 57 bin
üstelik avensis C 4 ü   4 e böler  8 e katlar :asikadam:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #53 : Nisan 23, 2011, 13:26:06 »
Kemal bey Avensis  1,6 hakkındaki görüşlerinizi merak ediyorum.Zira ben 1,6 avensis ve 1,6 corolla elegante A/t arasında kalış ve corolla almıştım.Ağustos ayında ise 2012 ya corolla yada param yeterse avensis 2,0 premium.ama 2012 corolla tatminkar olursa vergi avantajı ve fiyatı sebebi ile yine corolla da olabilir.
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #54 : Nisan 23, 2011, 13:27:07 »
Sizin dediğiniz avensis en baz model 1.6 motorlu modeli. Fiyatı 52bin civarında.
En baz model c4 ün fiyatı 34bin tl.

En baz model avensis 52 bin, en dolu c4 1.6 e-hdi 112hp exlusive mcp  fiyatı ise 51bin tl. Siz nerden aldınız 57bin tl fiyatı bilmiyorum. 57bin e satılan c4 yok şuanda. Ek opsiyonlar eklenmiş fiyatı 57 bini bulabilir ancak exlusive donanıma ek donanım eklenmeye gerek yoktur.

Bu tablo karşılaştırıldığında avensisin 1.6 benzinli motoru ve baz donanımı yerine, artan benzin fiyatlarıda dikkate alındığında 1.6 112hp lik dizel motor ve en donanımlı c4 ü, bunun yanı sıra en az 5 sene eskimeyecek güncel bir kasayı  tercih etmek daha mantıklı gelecektir benim şahsi düşünceme göre.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #55 : Nisan 23, 2011, 13:28:39 »
C5 ile karıştırıyor olabilirmisiniz?
Avensis ve C5 aynı sınıftadır, bu iki aracı kıyaslamak daha mantıklı olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #56 : Nisan 23, 2011, 13:59:05 »
Sizin dediğiniz avensis en baz model 1.6 motorlu modeli. Fiyatı 52bin civarında.
En baz model c4 ün fiyatı 34bin tl.

En baz model avensis 52 bin, en dolu c4 1.6 e-hdi 112hp exlusive mcp  fiyatı ise 51bin tl. Siz nerden aldınız 57bin tl fiyatı bilmiyorum. 57bin e satılan c4 yok şuanda. Ek opsiyonlar eklenmiş fiyatı 57 bini bulabilir ancak exlusive donanıma ek donanım eklenmeye gerek yoktur.

Bu tablo karşılaştırıldığında avensisin 1.6 benzinli motoru ve baz donanımı yerine, artan benzin fiyatlarıda dikkate alındığında 1.6 112hp lik dizel motor ve en donanımlı c4 ü, bunun yanı sıra en az 5 sene eskimeyecek güncel bir kasayı  tercih etmek daha mantıklı gelecektir benim şahsi düşünceme göre.


C5 ile karıştırıyor olabilirmisiniz?
Avensis ve C5 aynı sınıftadır, bu iki aracı kıyaslamak daha mantıklı olur.

Deniz Bey, ben citroen'e çok düşkünüm, o yüzdende geniş araştırıyor ve ilgileniyorum
Geniş düşünürsen C 4 ün çok fazla modeli var, mesela hem HB hem Sedan kasası var
ama bizim bu başlıkta üzerinde durduğumuz Umut Çelikel arkadaşımızın yeni alınan dizel C 4 (Hybrit teknolojili) olan en son versiyonu
şüpesiz bu aracın benzinlisi, yüksek HP lisi vs vs var, ama konumuz sadece bu ultra ekonomik olan C 4
tabiki C 5  hatta C 6 yı mercek altında tutuyorum ama onların pek bi esprisi yok, C 4 ün ilgi çeken kısmı ise, bu sınıfta
böylesine dolu donanımlı olması, örneğin masaj yapan koltuklar, bildiğim kadarıyla mercedes AMG gibi "baba" arabalarda var

burada senin bahsettiğin 36 binlik fiyat büyük olasılıkla standart C4 fiyatıdır, ben bayiden liste aldım, bu modelin 3 donanımı var kesin fiyatlarıda şöyle

Attraction = 46 000.-   (bu  baz donanım olanı gelmiyormuş, hiç bir citroen bayisinde yok diyorlar)

Confort   =  51 000.-  (plus paket denilen ve çoğusu trışka olan [yağmur-far sens. , çift bölgeli klima vs]  falan gibi)  ne yazıkki kokpit ışık ayarı ve masajlı koltuk navgasyon yok

Exclusive =  56 600.- ful donanım ama bu da cam tavanlı geliyor, başka seçenek yok


Bu durumda sınıfını falan bir kenara bırakıf fiyat-vergi faktörünü göz önüne alarak avensis alınmalı bence
kaldıki daha düşük fiyata daha üst sınıf bir araç alıyorsunuz, bunda ne yanlışlık olabilir...bu C4 bu fiyatlarla tutmaz gibime geliyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #57 : Nisan 23, 2011, 14:15:26 »
Yanıtınız için teşekkür ederim. Her ne kadar Yaris kullanıyor olsamda, birde C4 dizel kullanıcısyım.
Öncelikle C4 ün hybrit teknolojisi yoktur.  e-hdi dedikleri teknoloji sadece daha çevreci bir motor ve bu doğrultuda performansı güç ve tork değerleri daha artırılmıştır.
Konuyu açan arkadaş 1.6 ehdi 112beygirlik bu motora sahip bir c4 almış. Kazasız belasız kullanmasını dilerim.
Bir doktor arkadaşımıza geçen haftalarda C4 aldık, 1.6 ehdi 112hp lik, exlusive donanımlı, pazarlık ile 50bin tl nin biraz altına alabildik. Liste fiyatı dediğim gibi 51bin tlydi.  57 bine c sınıfı satılan hiçbir araç dediğiniz gibi mantıklı değil. 57 bin tl ye c sınıfı araca yatırmak çok mantıksız ne kadar dolu olursa olsun,   bu paralara boş bile olsa d sınıfı araç almak daha mantıklı gelir.
C4 lerin gerek eski kasası, gerek yeni kasası olsun, sunroof sunulmuyor. Komple cam tavan seçeneği ile geliyorlar.
Bu kimisine göre iyi kimisine göre kötüdür. Kullanmak gerekir diye düşünüyorum. Ciddi anlamda alışkanlık yaratıyor.  İnanılmaz ferahlık sağlıyor.
İyi gunler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #58 : Nisan 23, 2011, 14:17:57 »
Kemal bey Avensis  1,6 hakkındaki görüşlerinizi merak ediyorum.Zira ben 1,6 avensis ve 1,6 corolla elegante A/t arasında kalış ve corolla almıştım.Ağustos ayında ise 2012 ya corolla yada param yeterse avensis 2,0 premium.ama 2012 corolla tatminkar olursa vergi avantajı ve fiyatı sebebi ile yine corolla da olabilir.

Memetali kardeş, pek çok kere toyota alıp sattım, eskiden corona, carina vardı her ikisinide kullanmıştım, sonra avensis oldu adı
her koşulda corolladan üstündür
sınıfı farklı bi kere
sizin gibi bende  otomatiği olmadığı için 1.6 avensis almamıştım, 1.6 otomatik honda civic aldım
ama dün tokullar palzaya gittiğimde çok kalabalık olduğu için benimle ilgilenen olmadı, bende uzun uzun avensisi inceledim
arabanın her noktası kaliteli, iç malzemesi, dışı, bağajı , her şeyi  diğerlerinden kaliteli, 100 binlik piriusun bile
döşemeleri falan avensisin yanında çingene çadırı gibi kalıyor
corollanın bagajında kabloların açıkta olması, kapı içi butonlarda aydınlatma olmaması gibi olumsuzluklar avensiste yok
içi son derece geniş , rahat ve her şeyiyle güven veriyor, galiba bu sınıfta sadece avensiste çelik sase var

donaımı falan bir yana bırakıp kaliteye yönelmek en iyisi, ama ben ısrarla 1.6 almak istiyorum;  2.0 çok gereksiz
1600 cc motorun torkunu yükseltmişler, canavar gibi çekişi var, arabanın 200 e nasıl çıktığını anlayamıyorsun bile
ne yapayım 2000 motoru, boşuna vergi boşuna masraf
en azından avensisi bir deneyin, corolladan ne kadar farklı , ne kadar üstün olduğunu anlayacaksınız
eğer illede otomatik vites derseniz mecburen 2.0
ama düz de kullanabilirm derseniz, ısrarla 1.6 avensisi tavsiye ederim
şu anda sınıfında ve bu fiyata tek takibi bile yok
siz bir test sürüşü tapın, veya bir arkadaşınızda falan varsa alıp bir süre kullanın, tam karar verdikten sonra ben size
tüm detaylarını ve özelliklerini kıyaslamalı karşılaştırmalı olarak anlatırım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Citroen C4 şirket aracım geldi
« Yanıtla #59 : Nisan 23, 2011, 14:23:53 »
Yanıtınız için teşekkür ederim. Her ne kadar Yaris kullanıyor olsamda, birde C4 dizel kullanıcısyım.
Öncelikle C4 ün hybrit teknolojisi yoktur.  e-hdi dedikleri teknoloji sadece daha çevreci bir motor ve bu doğrultuda performansı güç ve tork değerleri daha artırılmıştır.
Konuyu açan arkadaş 1.6 ehdi 112beygirlik bu motora sahip bir c4 almış. Kazasız belasız kullanmasını dilerim.
Bir doktor arkadaşımıza geçen haftalarda C4 aldık, 1.6 ehdi 112hp lik, exlusive donanımlı, pazarlık ile 50bin tl nin biraz altına alabildik. Liste fiyatı dediğim gibi 51bin tlydi.  57 bine c sınıfı satılan hiçbir araç dediğiniz gibi mantıklı değil. 57 bin tl ye c sınıfı araca yatırmak çok mantıksız ne kadar dolu olursa olsun,   bu paralara boş bile olsa d sınıfı araç almak daha mantıklı gelir.
C4 lerin gerek eski kasası, gerek yeni kasası olsun, sunroof sunulmuyor. Komple cam tavan seçeneği ile geliyorlar.
Bu kimisine göre iyi kimisine göre kötüdür. Kullanmak gerekir diye düşünüyorum. Ciddi anlamda alışkanlık yaratıyor.  İnanılmaz ferahlık sağlıyor.
İyi gunler.

Deniz bey iki ayrı araçtan ;  iki ayrı C 4 ten bahsediyoruz
sizin sözünü ettiğiniz , arkadaşınıza aldığınız, klasik C4
Umut Rkadaşımızınki(ve benim anlatmaya çalıştığım) ise "HYBRİT TEKNOLOJİLİ C4"
dikkat edin Hybrit araç değil
Hybrfit teknolojisiyle çalışan araç
bu da şöyle açıklanabilir: ışıklarda falan durunca motorda durduğu için çevreye boşu boşuna egzost gazı
atmıyor, o yüzden nispeten çevreci araç oluyor
inkanınız varsa bir Citroen bayisine uğrayın, her iki aracı yan yana görün o zaman neden bahsettiği daha kolay algılarsınız
şekilleri şemalleri cemalleri aynı ama teknoloji ve donanımları çok farklı