Gönderen Konu: Hyundai Accent Blue  (Okunma sayısı 21524 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #80 : Nisan 21, 2011, 19:40:12 »
Öncelikle accent B sınıfında bir araçtır. C sınıfındaki araçları ise elantra ve i30 dur.
5 yıl accent ve 5 yılda getz kullandım. iki hyundai ile 120000 km ye yakın yol yaptım. iki aracıda sıfır almıştım. kesinlikle verdiğiniz parayı hak eden bir markadır. fiyat/kalite oranı olarak düşünürseniz toyotadan daha kötü araçlar üretmezler. kasım ayında corollayı aldığımda yeni elentra satışta olsaydı tereddüt etmeden alırdım. Sorarsanız şimdiki 2011 corolladanda memnunum. bu arada accent blue da son derece iyi bir araç olmuş.( bu tabiki benim fikrimdir.)
accentin bu modeli c segmentinde

Toyota Club Türkiye

Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #80 : Nisan 21, 2011, 19:40:12 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Corolla comfort extra, AT, CC, AJ
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 59 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #81 : Nisan 22, 2011, 14:30:31 »
"accentin bu modeli C segmentinde " demek ne demek? şimdi corolla "C" bir dahaki corolla D segmentinde olabilir mi? Aracın artan boyutları sınıf atladığının göstergesi değildir. 1976 yılından beri üretilen bu model hyundainin b sınıfı için ürettiği bir modeldir. Aracın tanıtımındada konfor, güvenlik ve büyüklük olarak bir üst sınıf otomobiller ibaresi vardır. bu b segmentinin ulaştığı yeri ve çizgiyi gösterir.
ytahtaci

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #82 : Nisan 23, 2011, 21:06:29 »
Accent C sınıf değildir. B sınıfında bir araçtır. Boyut olarak bakarsanız yanılırsınız. Alıp kullanmak gerekir. Aks mesafesine vs. bakmak lazım.
Hyundai kendini çok ciddi oranda geliştiren bir markadır. Nerde eski kasa Acentler, nerde bu yeni accentler. İnanılmaz fark var.
Benzinli motor için fiyat uygun değildir. Ancak bu aracın en önemli motoru, ve ülkemizde en çok satılması beklenen motor henüz gelmedi.
1.6 CRDI 126HP 300NM torklu  bu motor, sınıfında 1 numara olmaya aday. CRDI motor hem sağlamlık hemde performans olarak piyasanın en iyi motorlarından biridir. Kısacası yeni accent 1.6 crdi motoru ile birlikte kesinlikle alınası bir araç olmuştur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Taksim-Harput hattı
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #83 : Nisan 23, 2011, 21:14:16 »
hyundaı nin bütün araçları beşpara etmez hele motorları yaramaz benzinli ve dizel motorların kaç kilometre yaptığını araştırın sonra gelin bu forum da anlatın mesela fıat motor multi jet teknolojisi hyundaı ye bin çeker havada karada

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #84 : Nisan 23, 2011, 21:20:38 »
Accent C sınıf değildir. B sınıfında bir araçtır. Boyut olarak bakarsanız yanılırsınız. Alıp kullanmak gerekir. Aks mesafesine vs. bakmak lazım.
Hyundai kendini çok ciddi oranda geliştiren bir markadır. Nerde eski kasa Acentler, nerde bu yeni accentler. İnanılmaz fark var.
Benzinli motor için fiyat uygun değildir. Ancak bu aracın en önemli motoru, ve ülkemizde en çok satılması beklenen motor henüz gelmedi.
1.6 CRDI 126HP 300NM torklu  bu motor, sınıfında 1 numara olmaya aday. CRDI motor hem sağlamlık hemde performans olarak piyasanın en iyi motorlarından biridir. Kısacası yeni accent 1.6 crdi motoru ile birlikte kesinlikle alınası bir araç olmuştur.


Kesinlikle katılıyorum heleki 1.6 crdi elentra ülkemize gelirse c sınıfında çok büyük bir kapışma olur ;) Ayrıca bence blue'nun fiyatı yaz sonuna doğru düşer her yenı kasa araç çıkaran marka ilk baştan pahalıya satıyor artık klasik bir taktık oldu bu :)

 
hyundaı nin bütün araçları beşpara etmez hele motorları yaramaz benzinli ve dizel motorların kaç kilometre yaptığını araştırın sonra gelin bu forum da anlatın mesela fıat motor multi jet teknolojisi hyundaı ye bin çeker havada karada

merak ettım hayatınızda kaç km bir hyundai kullandınız ???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #85 : Nisan 23, 2011, 21:24:42 »
hyundaı nin bütün araçları beşpara etmez hele motorları yaramaz benzinli ve dizel motorların kaç kilometre yaptığını araştırın sonra gelin bu forum da anlatın mesela fıat motor multi jet teknolojisi hyundaı ye bin çeker havada karada

En buyuk oto pazarlarindan biri ABD. Hyundai ABD'de dev.
Fiat'in esamisi okunmuyor. Herhalde 'bin cektiginden'...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Taksim-Harput hattı
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #86 : Nisan 23, 2011, 21:26:29 »
taylan ben hyundai 100 bin km kullandım kullandığım süre içerisinde servislerde ve tamirhanelerde de deneyimim oldu araba tırt kardeşim hemde her modeli era ya bindim arkadaşın i 30 u var onuda kullandım 170 km yaptım sonra kendi aracım olan 2008 d4 corolla comfortuma bindim değim yerindeyse eşşekten inip yarış atına bindim (eşşek hyundai) umarım açıklamışımdır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #87 : Nisan 23, 2011, 21:36:24 »
2006 model 88beygirlik hyundai getz 4 silindirli crdi motor 1300kg araç ile 2008 d4d corollayı 0-120km hızlanmada kapıştırın bir görün. Eşşek, yarış atı kavramını 88beygirlik crdi motor ile bile anlarsınız. :) Tam tersi olarak.
126hp lik yeni motordan bahsetmiyorum bile. Motor olarak bazı insanlar kabul etmesede, CRDI motor çok çok iyidir.
Hyundai ve Kia kendini son zamanlarda geliştiren markalardır.
Bir kişinin sözüne bakılarak bunlar anlatılmaz zaten.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #88 : Nisan 23, 2011, 21:43:19 »
taylan ben hyundai 100 bin km kullandım kullandığım süre içerisinde servislerde ve tamirhanelerde de deneyimim oldu araba tırt kardeşim hemde her modeli era ya bindim arkadaşın i 30 u var onuda kullandım 170 km yaptım sonra kendi aracım olan 2008 d4 corolla comfortuma bindim değim yerindeyse eşşekten inip yarış atına bindim (eşşek hyundai) umarım açıklamışımdır

Murtaza bey era ile corolla'yı bir tutmayalım ama :) ben iki aracıda her Allahın günü kullanıyorum bırınde konfor,birinde güç buluyorum :) Şöyle karşılaştırma yapıyorum kendı çapımda.şehir içinde bineceksem,durk ,kalk yapıcaksam, ışıklarda hunharca kalkıcaksam, kısacası sadece araba olarak bıneceksem era.Ama aile güvenliğimi düşünürsem uzun yolda araç kullanıcaksam,.konfor arıyorsam corolla.Zaten corolla ile era arasında dağlar kadar fark var.2008 yılında 27.000 liraya aldık 2008 1.5 crdi team erayı  o zamankı.corolla class benzınlı fiyatı 34.000  liraydı cok iyi hatırlıyorum.arada 7.000 tl gibi bır rakam söz konusuydu bız 3 senedir 40.000 km kullanıyoruz bi tek amörtisör yayından servise gittik.1 defada ön düzen değişti oda kendımiz yüzünden olan bir durumdu başkada bir sıkıntı yaşamadık demek istediğim hyundai kendıni gittikçe geliştirmeye başladı diğer markalar neden yerınde sayıyor ???


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #90 : Nisan 25, 2011, 18:35:39 »
Eğitim şart

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #91 : Nisan 25, 2011, 20:09:40 »
burada yazdıklarımı lütfen kişisel algılamayın.. bu marka forumlarında olan bir gerçek. diğer aracımız 1.6fsı passat, vw forumlarındada aynı mevzular. 1.6fsı motorun 2.0'dan daha keyifli oluduğunu idda edenlerden tutunda skoda sahiplerinin mesajlarını sallamamaya kadar daha neler var.

asıl önemli olan kişinin sahip olduğu şeye esir olmaması.

Örnek olarak ouğzbeyin hatalı sınıflandırması. bunun altında bir bilgi eksikliğinin olduğu sanmıyorum ve inanmıyorum, hatta tamamen markaya odaklı yazdığına bahse bile girebilirim.

Tespite tamamen katılıyorum. Zamanında Vw, Skoda, Citroen, Renault marka araçlarım oldu. Hepsininde forumlarını okumuşumdur. Skoda forumunda dünyanın en iyi arabası skoda'dır. Cıtroen forumunda dünyanın en iyi d sınıfı aracı c5 tir.  Burada yani toyota forumunda ise gözü kapalı herkes toyota diyor. İnsanlar sanırım 40-50bin tl vererek aldıkları arabaları kıyaslayacak cesareti yada bilgi birikimini bulamıyorlar. Herkesin aldığı araba dünyanın en iyisidir. (Bu lafa bende katılırım ama yeri geldiğinde aracımı eleştirir, eksiklerini ve diğer aracların ustunlüklerini acımadan söylerim ) Tarafsız konuşabiliyorum.. Ancak birçok insan bunu yapamıyor.
Hayatımda hiç Kia aracım olmadı. Yalnızda 3-5bin km kadar kiralayarak kullanmıştım, fuarlarda inceledim ve  markayı takip ettim. Kullanan kişilerin yorumlarını vs. okudum. Marka ciddi anlamda kendini geliştirmiştir.Hyundai da böyledir. GM nin üretimi olan CRDI motorlar ise , piyasada sayılı motorlar arasında yerini çoktan almıştır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #92 : Nisan 25, 2011, 20:58:23 »
"accentin bu modeli C segmentinde " demek ne demek? şimdi corolla "C" bir dahaki corolla D segmentinde olabilir mi? Aracın artan boyutları sınıf atladığının göstergesi değildir. 1976 yılından beri üretilen bu model hyundainin b sınıfı için ürettiği bir modeldir. Aracın tanıtımındada konfor, güvenlik ve büyüklük olarak bir üst sınıf otomobiller ibaresi vardır. bu b segmentinin ulaştığı yeri ve çizgiyi gösterir.
satış görevlisi öyle demişti

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2007 yaris D4D
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B-
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #93 : Nisan 26, 2011, 17:37:09 »
Tespite tamamen katılıyorum. Zamanında Vw, Skoda, Citroen, Renault marka araçlarım oldu. Hepsininde forumlarını okumuşumdur. Skoda forumunda dünyanın en iyi arabası skoda'dır. Cıtroen forumunda dünyanın en iyi d sınıfı aracı c5 tir.  Burada yani toyota forumunda ise gözü kapalı herkes toyota diyor. İnsanlar sanırım 40-50bin tl vererek aldıkları arabaları kıyaslayacak cesareti yada bilgi birikimini bulamıyorlar. Herkesin aldığı araba dünyanın en iyisidir. (Bu lafa bende katılırım ama yeri geldiğinde aracımı eleştirir, eksiklerini ve diğer aracların ustunlüklerini acımadan söylerim ) Tarafsız konuşabiliyorum.. Ancak birçok insan bunu yapamıyor.
Hayatımda hiç Kia aracım olmadı. Yalnızda 3-5bin km kadar kiralayarak kullanmıştım, fuarlarda inceledim ve  markayı takip ettim. Kullanan kişilerin yorumlarını vs. okudum. Marka ciddi anlamda kendini geliştirmiştir.Hyundai da böyledir. GM nin üretimi olan CRDI motorlar ise , piyasada sayılı motorlar arasında yerini çoktan almıştır.

Hyundai ve Kia'nın kendini ne kadar geliştirdiğini görmemek için kör olmak lazım. CRDI motor ise gerçekten toyota'nın motorundan performans ve ekonomi olarak daha başarılı bu bir gerçek.  ben şahsen yaris D4-D'de beklediğim kadar iyi bir ivmelenme bulamıyorum. punto multijet bile daha iyi ivmeleniyor...
ama konfor veya malzeme olarak karşılaştıracaksak toyota'nın önde olması kaçınılmaz zaten fiyat farkından sonra...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #94 : Nisan 26, 2011, 22:04:07 »
Deprem felaketi Toyota'yi dunya otomotiv pazarindaki liderliginden ediyormus. Bu yil 3.siraya dusecegi konusuluyor. Bu kadar etkili olabilecegini dusunmemistim...Arkasindan da Hyundai-Kia geliyor.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #95 : Nisan 27, 2011, 22:40:56 »
Murtaza efendi ol al voltanı ilerle mesajını kaldırdım zaten ama uzaklaşacaksın bunu bil klavye erkekliği yapmaya lüzum yok...

Arkadaşlar sizde ortak olmayın bu tür davranışlara, teşekkürler ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #96 : Nisan 28, 2011, 10:51:57 »
Deprem felaketi Toyota'yi dunya otomotiv pazarindaki liderliginden ediyormus. Bu yil 3.siraya dusecegi konusuluyor. Bu kadar etkili olabilecegini dusunmemistim...Arkasindan da Hyundai-Kia geliyor.
Sevgili japon dostlarımız yakında kendilerini toparlaycaktır benim güvenim sonsuz onlar.
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Taksim-Harput hattı
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #97 : Nisan 28, 2011, 18:06:03 »
kore arabaları uçan tenekedir araba falan da değildir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • "Başkalarının kusurunu örtmekte gece gibi ol"
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #98 : Nisan 28, 2011, 19:17:39 »
Markalar aramızda kavga meselesi olmasın arkadaşlar. Herkes kendi fikrini beğenir. Bu gayet normal. Herkesin fikri de aynı değildir. Birine göre dünyanın en iyi arabası diğerine göre aynı şeyi ifade etmeyebilir. Biz burada araçları değerlendirirken konuyu birbirimizi değerlendirme noktasına getiriyoruz bu yanlış. Herkes fikrini söylemeli.  Fikir belirtirken de mutlaka kulaktan dolma bilgiler ile değil de daha çok kendi gözlemlerimize dayanan fikirler belirtirsek çok iyi olur. 

Benim gözlemlerime göre ( 6 yıldır bir  hyundai servisiyle nerdeyse hergün içli dışı birisi olarak söylüyyorum)  hyundai  firması son yıllarda argeye yaptığı büyük harcamaların sonucunu almaya başladı. i  ve ix serisi zaten bu arge çalışmalarının meyveleridir. Accent  blue da bu arge çalışmaları sonucunda oluşmuş bir ürün. Sınıfında ( B sınıfı)  oldukça üst donanım seviyesi ile satılan bir araç. Fiyatı buna rağmen bana göre de yüksek. Aracın otomatik vitesli bir versiyonunu kullandım.  iç mekan oldukça güzel tasarlanmış. tek beğenmediğim taraf kapılardaki sert plastik ve kapı cepleri.
Bagaj şaşırtıcı derecede büyük. Buna rağmen arka diz mesafesi yeterli.  Motor sessiz. Yüksek hızlarda dahi yol ve rüzgar sesini pek belli etmiyor. Ancak 4 ileri tam otomatik şanzıman yerine tiptronik bir şanzıman tercih edilse daha iyi olurmuş. Bu şanzıman aracı hantal yapmış.  Ancak manuel şanzımanlı  olanı mutlaka daha performanslıdır diye  düşünüyorum.  Aracın tasarımına fazla bişey söylemeye gerek yok. Herkese güzel görünebilecek bir tasarım olduğunu düşünüyorum.
 
“Ne söyleyeyim?” diye düşünmek, “Niçin söyledim?” diye düşünmekten hayırlıdır.
Sadi Şirazi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai Accent Blue
« Yanıtla #99 : Mayıs 01, 2011, 11:44:43 »
hyundai markası ülkemizde de yavaş yavaş güven vermeye başlıyor bence...
i serisi oldukça başarılıydı, ve görünüşe göre accent de artık taksi veya kiralık araç olarak değil, uzun yıllar binilecek aile aracı olarak daha fazla tercih edilecektir.
özellikle o 1.6CRDI motorun çok çok tutulacağını düşünüyorum.
ayrıca eski hyundai'ler de gayet sağlam arabalardır, sadece konforları azdır, iç mekan kaliteleri düşüktür, öyle olmasaydı zaten o fiyatlara satamazlardı, corolla parası olurdu accent, o zaman da kimse almazdı.
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...