Gönderen Konu: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!  (Okunma sayısı 17048 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« : Mart 28, 2011, 00:03:05 »
Araştırmalarıma göre yazılım ayarlarıyla oynayarak 10-15 hp artı güç katabiliyormuş araca. Bilgisi olan varmı yada araştıran .....
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Toyota Club Türkiye

92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« : Mart 28, 2011, 00:03:05 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #1 : Mart 28, 2011, 00:09:12 »
10-15 HP :wacko: :wacko:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #2 : Mart 28, 2011, 09:30:10 »
Olabiliyorsa :) çok güzel olur
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #3 : Mart 28, 2011, 10:18:10 »
tam beygir artışı ne kadar olur bilmiyorum ama 2,0 tipoya yaptılar bizim forumdakiler 6750 olan kesici deviri 7250 ye çıkmış 0-100 hızlanması daha hızlı olmuş ve araba tüpte çok yüksek sürati görmüş artık karar sizin

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #4 : Mart 28, 2011, 11:36:35 »
Forumumuzda daha önceden tartışılmış bir konu olması lazım, arama yaptınız mı?
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #5 : Mart 28, 2011, 11:56:14 »
özür dilerim kural hatası yapmışım  :-[ :-\

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #6 : Mart 28, 2011, 12:12:42 »
Sorun değil, bazen istemeden veya farkında olmadan olabiliyor, moderatör ve yönetim ekibi bu yüzden var zaten :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #7 : Mart 28, 2011, 12:43:57 »
bende eskişehirde araştrdm bu işi ECU sökülüp istanbula göndeririz yapar yollarlar dediler, gökhan dediği doğru efsanelerde 6500 de benzınde kesici giriyo devreye yazılımın içinde bu kesici 7800 e kadar girmiyor devreye bu çabuk hızlanmasını sağlıyo vites arası uzuyor doğal olarak maliyeti de 250-300 lira civarındadır sağlam bi araştırma yapmıştım niyetine de girdim aslında.
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #8 : Mart 28, 2011, 13:04:53 »
bende eskişehirde araştrdm bu işi ECU sökülüp istanbula göndeririz yapar yollarlar dediler, gökhan dediği doğru efsanelerde 6500 de benzınde kesici giriyo devreye yazılımın içinde bu kesici 7800 e kadar girmiyor devreye bu çabuk hızlanmasını sağlıyo vites arası uzuyor doğal olarak maliyeti de 250-300 lira civarındadır sağlam bi araştırma yapmıştım niyetine de girdim aslında.
ecuyu niye gönderiyorsunuzki öbür forumda kendileri yaptılar sadece ecunun içindeki eprom değişecek o da kredi kartının yarısı büyüklügünde bi parça

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #9 : Mart 29, 2011, 01:17:15 »
gökhan o kdar ayrıntılı sormadım sonuçta araba çalışmyacak o da gitse olur
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #10 : Mart 29, 2011, 09:27:49 »
İyi deniyor hoş deniyor ama 6500de kestiğine göre bi anlamı mutlaka vardı. Siz onu 7800e çekiceksiniz motor çok çabuk yıpranır yorulur yağ eksiltir piston bile kırma ihtimaliniz bile var işe 300le başlayıp 3000e yeni motor toplamayın sonra ???
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #11 : Mart 29, 2011, 09:46:39 »
İyi deniyor hoş deniyor ama 6500de kestiğine göre bi anlamı mutlaka vardı. Siz onu 7800e çekiceksiniz motor çok çabuk yıpranır yorulur yağ eksiltir piston bile kırma ihtimaliniz bile var işe 300le başlayıp 3000e yeni motor toplamayın sonra ???
:alkis: kesinlikle katılıyorum Ercümente arkadaşlar.. adamlar onu 6500 de kesmişlerse vardır mutlaka önemli bişey.. benim fikrim performans isteniyorsa hani pistondu motorun diğer aksamlarıydı ne bileyim bunlarda güçlendirme yapılsa daha iyi olur diye düşünüyorum ama buda iyi araştırılmalı tabi ;)
ama gönlüm efsaneden yana...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #12 : Mart 29, 2011, 11:18:32 »
sizde haklısınz arkadaşlar bi yerde bunu da araştırdım yazılım uygulanan arabalara bindim yada sahıplerı ile konştum bi zararı yok biraz yakıt farkedıyo tabi her zaman dip gaz gitmemek şartı ile dediler , herzaman da dip gaz gidemeyiz zaten şöyle de bişey var ben gazda da görüyorum 7800 devire kadar ama gerektiğinde basıyorum yazlımıda akıllı kullanırsan güzel sonuçlar alınabileceğini düşünüyorum.
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #13 : Mart 29, 2011, 13:11:51 »
7800devirde corolla pekte yaşamaz sık sık kontrol ve bakım gerektiriri ama sadece 10hp için bukadar şey  feda edilmemeli bence piston başları elinizde kalır sonra subapla uyumsuzlaşır falan allah muhafaza :D heeeç uğraşmayın 10hp için bence :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #14 : Mart 29, 2011, 15:11:34 »
Komple motor değiştirin 10 000 rpm kapasiteli 9500de kesiciye giren motor taktırın hiç piston kırma o olma bu olma derdi olmasın fıstık gibi 9500e kadar kullanın :D :D

Yooookkk efendi ben öyle motor almam illa 4afeyle 7800 göreceğim diyor iseniz piston değiştirin egzantirik değiştirin gömlek değiştirin hiç değilse 3 ay değil 3 yıl gitsin motor :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #15 : Mart 29, 2011, 15:17:04 »
  Maksimum gücünü 6.000d/d. da veren bir aracın sadece devir kesicisinin devreye girdiği deviri yükseltmenin motor gücüne hiç bir artı etkisi olmaz. Sadece motorun sürtünmeden ve aşırı ısınmadan dolayı ömrü kısalır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Cennet Ucuz Değil Cehennem Lüzumsuz Değil
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #16 : Mart 29, 2011, 15:50:10 »
  Maksimum gücünü 6.000d/d. da veren bir aracın sadece devir kesicisinin devreye girdiği deviri yükseltmenin motor gücüne hiç bir artı etkisi olmaz. Sadece motorun sürtünmeden ve aşırı ısınmadan dolayı ömrü kısalır.
aynen öyle kesiciyi boşuna koymuyorlar araçlara çok yüksek devirlerde çalışırken kayış bir diş atlasa zamanlama hatası olsa piston ve sibopların çarpışıp kol çıkartma durumunun yaşanması bile olası

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #17 : Mart 30, 2011, 11:50:37 »
söylenenlere katılmamak elde değil sonuçta riskli bi durum kabul ediyorum ama maliyetle orantıladığımızda 15 hp hiç de az değil sadece devir kesiciyi uzatmıyor bunun yanında başka uygulamalarda getiriyor ama sonuçta motorla uğraşıyorsun hepsinde olduğu gibi şakası büyük olur  :alkis:
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #18 : Nisan 01, 2011, 05:21:16 »
Engin abi öyle birşey olamaz tek kesiciyi 7800e getirmekle öldürseniz olmaz o 15 hp imkan ve ihtimal dışı diyebilirim. O yüzden sen boşver vazgeç bu sevdadan 6500de kessi dııdıdıdıdıdıdı desin kalsın bi hava filtresi al dereceli egzantirik al egzost tak buji değiştir 10-15 hp gelir gibime geliyor. 6500de kessin ki toyota olduğu belli olsun :D :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp (o0)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 92-98 model efsane kasalara chıp uygulaması !!!!!
« Yanıtla #19 : Nisan 01, 2011, 11:47:28 »
dedim ya ercüment riskli ve şakası büyük olacak bi iş ama bilmiyorum hiç gördün mü chıpli araba yada bindin mi arada ki farkı anlamadan zaten böyle bi riski göze almazsın :) iyi bi araştırma yapıyorum şu aralar yapılan arabaları falan araştırıyorum
97 GLİ 1.6 16 v stock 114 hp corolLasq (o0)