0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
sağol gözüm eksik olma,aynen,el yapımı..nasıl?
çok güzel olmuş abi, orjinal anatomik spoylere çook yakın
evet ama ondan daha iyi oldu kanımca
evet gördüm kardeş,anatomikte cok güzel duruyo o kunuda hemfikirizzaten senin rollaya laf yok ya çok aradım bulamadım anatomik olanı,açtığım konudan da hatırlarsın...
akşam hiç afrk etmemiştim bu ışık olayını türkay güzel oluyormuş akşamları
Türkay abi senin bagaj neden ayarsız duruyo ?
söyleseydin önceden bir ankara yapar rollayı ziayret ederdik gitmişken türkayın bir çayını da içerdik
buyrun gelin abi, yine gelin içim de rahat, hakkı abi anatomik yaptırdı bol bol çay içeriz
bu sözünü unutma kardeş,bi bakmışsın şıp diye damlamışız oraya
ben de kalkıp gelebilirim ama sevmiyorum istanbulu.. gezmek için bile fazla stresli bir şehir
Turkay benım efsanede spoyler yok ama bılesın Bıldıgın fabrıka cıkısı orjınal efsane (teyp harıc)Sımdı cay sozun gecerlımı? Yoksa cayı yemekten sonramı ıcerız?
arkadaşalr.yarın(cuma günü) Anakara ya gidiyorum. 93 veya 94 corolla gli arayacağım. bir de 91 model flash ımı satacağım.acaba bana ankara da yardımcı olacak kimse var mıdır?bilen.yardımcı olmak isteyen. önerisi olan varsa sevinirim.şimdiden herkese iyi forumlar.