Gönderen Konu: 2011 corolla eksi yönleri  (Okunma sayısı 23601 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #100 : Ocak 25, 2011, 21:42:25 »
Arkadaşlar Türkiye de bu araba fiatlarıyla bizlere öyle kazık atıyorlarki anlatamam.Alın size bir örnek; Amerikada 1.8 motor, dvd paketli full toyota corolla kaç para biliyormusunuz.17.500$ yani türk parasıyla 27.000TL bizde elegant modeli 45.000TL hem dvd paketsiz(ayrıca 2000 tlya takıyorlar)
hemde 1.6.Bunu duyduğumda inanamadım.Acayip moralim bozuldu.

Vergi dolayisiyla.Toyota'nin sucu yok bunda.
Bir de 1.8lt standart Kuzey Amerika'da satilan Corolla icin. 1.6'si yok.Olsa belki daha pahaliya satilirdi. Honda Fit/Jazz 1.5lt. motorla satiliyor ABD'de.Cok satan bir model.
Fe... :-)

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #100 : Ocak 25, 2011, 21:42:25 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #101 : Ocak 26, 2011, 21:09:38 »
    Aşağıdaki yazışma 01/17/2011 ile 01/19/2011 tarihleri arasında Toyota müşteri hizmetleri ile yapmış olduğum yazışmalarımdır. Mail adresimden kopyalamak suretiyle eklediğim yazılar orjinalinde büyük harfle yazıldığı için site yöneticilerinden bu seferlik tolerans bekliyorum. Bu ve bunun gibi yazışmaların ayrıca firmayla telefon görüşmelerinin etkili olacağı kanaatindeyim en azından müşteri baskısı bazı şeylerin değişmesini etkileyecektir.....Ne de olsa hepimiz TOYOTA cıyız......:)
 
 
 


  ARACIMI 31 ARALIK 2010 GÜNÜ DENİZLİ YARIMCA BAYİNİZDEN SATIN ALDIM SATIŞ PERSONELİNİZDEN (İBRAHİM BEY) SON DERECE MEMNUN OLDUĞUMU SÖYLEYEBİLİRİM. BENİM ARAÇLA İLGİLİ BAŞKA SORUNLARIM VAR ONU AKTARMAK İÇİN BU MAİLİ YAZIYORUM
 
1- ARACIN DIŞ DİKİZ AYNASI KATLANMA SİSTEMİNİN ARACIN STOP EDİLMESİNE ADAPTİF OLAMAMASI.
 
2- ARACIN HIZA DUYARLI OLARAK KAPI KİLİTLEMESİNİN ÜCRETLİ OLARAK SERVİSLERDE YAPILIYOR OLMASI (BİR ÇOK MARKANIN DAHA UCUZ OTOMOBİLLERİNDE OLAN BİR SİSTEMDİR. DERİNDERE SERVİSİ 1000 KM BAKIMI ESNASINDA TALEP ETMEME RAĞMEN TAKAMAMIŞTIR.)
 
3- CAM DÜĞMELERİNDE AYDINLATMA BULUNMAMASI (DAHA UCUZ OLAN AURİSTE BİLE BU İNCELİK DÜŞÜNÜLMÜŞ AMA COROLLADA MALESEF YOK) VE BU DURUMUN SERVİSTE DAHİ GİDERİLEMEYECEK OLMASI.
 
4- KORNA SESİNİN YETERSİZ OLMASI (YAYALAR BİLE TAKTIĞINIZ KORNAYA ALDIRIŞ ETMİYOR KALDİ Kİ UZUN YOLDA RÜZGAR SESİ VE DIŞ ETKENLERDEN KİM DUYSUN ,1995 MODEL COROLLA ARACIMDA DAHİ DAHA TATMİN EDİCİ KORNA VARDI SERVİSTEN AYNI KORNAYI TALEP ETTİM SOKETLERİ UYUMSUZ OLDUĞU İÇİN TAKAMIYOLAR )
 
5 -ÜST TORPİDO KAPAĞININ ÇİZGİSİNE OTURMAMASI (BAYİDE DİĞER ARAÇLARADA BAKTIM GENEL BİR PROBLEM, HELE ARAÇ KONSOLU BEJ OLUNCA DİKKATİMİ DAHA ÇOK ÇEKİYOR)
 
6 -YOL BİLGİSAYARI İÇİN TÜRKÇE MENÜ SEÇENEĞİ BULUNMAMASI (2010 TÜRKİYE SATIŞ GRAFİĞİNİZİ GÖZ ÖNÜNE ALIRSAK VE YUNANİSTAN VE AVRUPA STOKLARININDA BİR ÇOĞUNUN ÜLKEMİZE KAYDIRILDIĞINI DÜŞÜNÜRSEK  MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ AÇISINDAN YAZILIMININ BİRAN ÖNCE HAZIRLANIP ÜCRETSİZ SERVİS KANALIYLA ARAÇLARIMIZA YÜKLENMESİ MARKANIZA OLAN GÜVENİMİZİ PERÇİNLEYECEKTİR.)
 
7 -SES SİSTEMİNİN 45000 TL FİYATI OLAN BİR ARACA YAKIŞMADIĞI
 
8 - ORJİNAL CAM KALDIRMA KİTİNİZİN OLMADIĞI PİYASADAKİ CAM KALDIRMA KİTLERİNİN ARACINIZA UYUMLU OLMADIĞI
 
9 -BELKİ ÜTOPİK OLACAK AMA AURİSTE BİLE KULLANDIĞINIZ MERCEKLİ FAR SİSTEMİNİN HALEN MAKYAJLI DEDİĞİNİZ KASADA KULLANILMADIĞI
 
10 -KÜLLÜK  SİSTEMİNİN ÇOK TERS Bİ NOKTAYA KONUMLANDIRILDIĞI BERABRERİNDE AYDINLATMASIZ OLMASI NEDENİYLE ARAÇ İÇİ UFAK KAZALARA ,HATTA DİKKAT KAYBI NEDENİYLE TRAFİK KAZALARINA SEBEP OLACAK OLMASI (SAĞLIK ,SİGARASIZ TOPLUM VS.GİBİ UYGULMALAR KİŞİLERİN ZEVK İÇİN SATIN ALIP KULLANACAKLARI OTOMOBİLLERİNDE ÇOKTA GEÇERLİ BİR KAVRAM DEĞİLDİR.)
 
   YUKARIDA SIRALADIĞIM MADDELER DAHA 1500 KM KULLANDIĞIM ARACIMLA İLGİLİ TALEPLERİMDİR. BUNLAR BENDE HAYAL KIRIKLIĞI OLARAKTA KALABİLİR AMA TELAFİSİNİ SAĞLARSANIZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ OLARAKTA ADLANDIRILABİLİR. NETİCEDE UNUTULMAMASI GEREKEN NOKTA ŞUDUR Kİ EN İYİ REKLAM KULAKTAN KULAĞA YAYILAN REKLAMDIR TOYOTA'DA TÜRKİYEDE BU SAYEDE KULLANICILARIN GÖNLÜNDE TAHT KURMUŞTUR. GEREK İNTERNETTEKİ FORUMLARDA  GEREKSE SİZE OLAN GERİ DÖNÜŞLERDEKİ BU TARZ YORUMLARDA YAPICI OLUNURSA MARKANIZA OLAN GÜVEN ÇOK DAHA ARTACAKTIR.BEN ÇEVRESİNDE 10 LARCA KİŞİYİ (BABAM VE KARDEŞİM DAHİL) TOYOTA SAHİBİ YAPMIŞ BİR MÜŞTERİNİZ OLARAK ve DİKKATE ALINMAYI ARZULAYARAK TEŞEKKÜR EDİYORUM...
 


[/font][/size][/color]
Dedim ve ertesi gün cevaben TOYOTA'dan aşağıdaki yazı geldi


[/font][/size][/color]
Sayın Müşterimiz,   Öncelikle Toyota tercihiniz ve göndermiş olduğunuz e-mailiniz için teşekkür ederiz.    Toyota marka araçların Türkiye distribütörü olarak, ülkemizde satışı gerçekleştirilen araçların satış ve satış sonrası hizmetlerini vermekteyiz. Araçlar, lisansörümüz Toyota Motor Co.tarafından belirlenen ve bizlere bildirilen dizaynları/donanımları ile tarafımıza sevk edilmektedir.Distribütör firma olarak araçların dizaynı veya donanım seviyelerinde değişiklik yapmamız maalesef mümkün değildir.
Öte yandan sizin gibi aldığı ürün ve hizmetlere ilişkin olumlu / olumsuz görüşlerini tarafımıza ileten bilinçli müşterilerimizin daha iyi ürün ve hizmet çalışmalarımıza katkısının tartışılmaz olduğunu ifade etmek isteriz.

Bizim için büyük değer taşıyan görüşleriniz ve farklı ülkelerden alınan kullanıcı görüşleri yeni model araçların tasarım ve üretim safhalarında dikkate alınmaktadır.
Bilgilerinize sunar, esenlikler dileriz.
   Saygılarımızla,    Toyota Müşteri İlişkileri
   

[/color] Sinirlendim ve tekrar üşenmedim aşağıdaki yazıyı yazdım



 
 Öncelikle her ne kadar yazınızdan tatmin olmasamda tarafıma geri dönüş yapıldığı için memnunum.
   
    Distribütör olarak neyi yapıp ,neyi yapamıyacağınızı bilemiyorum ama ,en azından satılan ve üzerinden kar ettiğiniz binlerce otomobilin yol bilgisayarı menüsünün ,TÜRKÇE seçeneği için lisansörünüz Toyota Motor Co. üzerinde, daha etkili olabilirdiniz. Neticede günümüz teknolojisiyle bu sadece bir yazılım güncellemesinden öteye geçmez ve kanımca halen geç kalınmış bir durum değildir.
   
     Sizinde belirttiğiniz gibi müşteri odaklı eleştirel bakış açısının ,hizmet ve kalitenize olumlu fayda sağlayacağı doğrudur. Fakat size zaman ayırmak suretiyle bu ve buna benzer gönderilen yüzlerce müşteri mailine otomatik klişe cevaplar yollamakta ,bir o kadar yanlış bir uygulama olmaktan öteye gitmez.
     
     Aşağıda belirtmiş olduğum yazılı metinde, madde madde sıraladığım konulara aynı incelikle tek tek cevap vermek ,en azından dikkate alındığıma dair tatmin edici olabilirdi. Türkiye'de otomotiv sektöründe onlarca firma varken, yapılan bi o kadar kampanya varken ,tercih sebebi olmanız satış sonrası yaşanmasını istemediğim bu tarz durumlardan dolayıdır.
     
     Son olarak belirtmek isterim ki ,firmaların uzlaşmacı yaklaşımları müşteri memnuniyetinin artmasına ve değişik platformlarda (Tv-Radyo-Gazete -İnternet) hakkınızda çıkacak menfi birçok yorumun engellenmesinde son derece etkili olacaktır.
 
      Konusuna vakıf yetkili bir personelin tarafımı arayarak bu konuları izah etmesi dileğiyle .
 
                                                                                                                 İyi Çalışmalar

 
 


Neticede son olarak onlarda bu cevabı yolladılar



 
 Sayın Müşterimiz,

Öncelikle Toyota'ya olan ilginiz ve göndermiş olduğunuz e-mailiniz için teşekkür ederiz.

Toyota araçların Türkiye distribütörü olarak, ülkemizde satışına karar verilen araçların satış ve satış sonrası hizmetlerini vermekteyiz. Araçlar, lisansörümüz Toyota tarafından belirlenen ve bizlere bildirilen dizaynları/donanımları ile tarafımıza sevk edilmektedir. Tüm araç modellerimizin "bilgi ekranları" İngilizce Menü ile satışa sunulmaktadır. İçinde bulunduğumuz tarih itibari ile, "Türkçe" menü seçeneği olacağına dair bir bilgi aktarabilmemiz ne yazık ki mümkün olamamaktadır.

Ancak, sizin gibi aldığı ürün ve hizmetlere ilişkin olumlu/olumsuz eleştirileri tarafımıza ileten bilinçli müşterilerimizin daha iyi ürün ve hizmet çalışmalarımıza katkısının tartışılmaz olduğunu ifade etmek isteriz. Müşteri Memnuniyetini faaliyetlerinin temel amacı olarak gören firmamız, ürün ve hizmetlerimizle ilgili olarak gelecekteki çalışmalarımıza referans olabilecek beğeni ve eleştirilerinizi almaktan daima memnuniyet duyacaktır çünkü bu görüşler/iletiler, lisansörümüz ile paylaşılmaktadır.   

Belirtmiş olduğunuz ve bizim için büyük değer taşıyan görüşleriniz ilgili bölümlere de iletilmiştir.

Bilgilerinize sunar, süregelen Toyota dostluğunuzun bir ömür boyu devamını temenni ederiz.

Saygılarımızla,

Toyota Müşteri İlişkileri    

   
 
Forumcu arkadaşlarımı bu kadar uzun bir yazıyla bunalttıysam affola....ama yorum sizin....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • e210 corolla vision multidrive S
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '19
  • 1 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #102 : Ocak 26, 2011, 21:34:52 »
ibrahim bey teşekkürler paylaşımınız için. bence sen o mailleri birde Japonya Toyotaya gönder. bakalım onlar nasıl bir cevap verecekler. aslında çok güzel tavsiyelerde bulunmuşsunuz. ancak bu tek sizin istemenizle olmaz sanırım. geçmişten günümüze bir imaj, güven ve dayanıklılık timsali kazanılmış. ama dünya çok çabuk değişiyor. teknoloji yani. yakalayamayanlar er ya da geç sınıfta kalırlar.
0.00.cte0.00.cte.1974

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #103 : Ocak 26, 2011, 21:38:51 »
ibrahim bey teşekkürler paylaşımınız için. bence sen o mailleri birde Japonya Toyotaya gönder. bakalım onlar nasıl bir cevap verecekler. aslında çok güzel tavsiyelerde bulunmuşsunuz. ancak bu tek sizin istemenizle olmaz sanırım. geçmişten günümüze bir imaj, güven ve dayanıklılık timsali kazanılmış. ama dünya çok çabuk değişiyor. teknoloji yani. yakalayamayanlar er ya da geç sınıfta kalırlar.

 
Japonca bilen tercüman tanıdığı olan arkadaşlar yardımlarını esirgemeyip tercüme ettirirlerse aslında ,yeni bir konu açıp topluca yallanmasını sağlayabiliriz...... :D 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • e210 corolla vision multidrive S
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '19
  • 1 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #104 : Ocak 26, 2011, 21:43:00 »
ingilizceye çevrilip de yapılabilir. nasıl olsa menüler ingilizce olduğu için ingilizce bilenleri vardır herhalde. :)
0.00.cte0.00.cte.1974

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #105 : Ocak 26, 2011, 22:18:59 »
Adamlar gevşek abicim başka açiklamasi yok!
Veteriner Hekim Gökhan YELALDI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #106 : Ocak 26, 2011, 22:52:53 »
Bizim Türkiye Toyota Yetkili Merkezine israr ettigimiz kadar Japonya'daki merkezi sIkIştIrsalar sunroof opsiyonu, standart dvd vs ozellikler coktan ulkemizde olurdu
Veteriner Hekim Gökhan YELALDI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #107 : Ocak 26, 2011, 23:10:15 »
İbrahim Beyin yazdıklarına katılıyorum. Ne var ki firmalar bizim düşündüğümüz gibi düşünmüyor. Müşteri memnuniyeti hedeflense de asıl amaç doğal olarak kârdır. Belki basit ama memnuniyet arttıkça kâr da artmaz mı? Daha çok tavsiye, daha çok satış gibi... Her neyse bilgi ekranının ingilizce olması ve Türkiye Toyota'nın bu konuda herhangibir etkisinin olmamasını anlamak mümkün değil. Bu şuna benziyor. Bir cihaz alırsınız kullanım kılavuzuna baktığınızda içerisinde olmadık dillerde açıklamalar vardır. Ancak nedense Türkiye'de satılan bu üründe Türkçe açıklama yoktur. Dikkatimi çekmiştir mesela Arapça hemen her kılavuzda vadır. Bu biraz da bize verilen değer gibi geliyor. Gerçi artık yavaş yavaş Türkçe kılavuzlar artmaya başladı. İşte bilgi ekranında da Türkçe olmaması bunun gibi bir şey. Ne kadar saçma bizim böyle bir yetkimiz yok falan demek. Satılan araçların kazandırdığı milyonlarca dolara rağmen bunu dahi isteyememek, olmaz böyle birşey. Bu arada Japon Toyota'nın mail adresi nedir acaba?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #108 : Ocak 26, 2011, 23:20:43 »
Arkadaşımla arabaları birlikte aldık.O 2004 focus comfort, ben 2003 corolla terra.O arabasına binmeden kumandadan camları da açıp kapatıyor, bagajı da, benim arka camlar manuel, kumandadan vazgeçtim.Fokusun bagajı hidrolikli, bizimki gacırrt diye açılıp kapanıyor(rutubetli memlekette sık sık yağlamak gerek).Bunlar ve arkadaşların sıraladığı birçok şey koskoca toyota için küçük şeyler olsa gerek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #109 : Ocak 27, 2011, 01:25:14 »
TOYOTA ÇİZGİSİNİ SON KASAYLA ÇOK BOZMUŞ BENCE ARAÇ KREDİSİ BİTİNCE SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM......ASLINDA BU EKSİLERİNİ TOYOTA RÜYASINDAN EVVEL GÖRSEYDİM KARARIM KESİNLİKLE MAZDA 3 OLABİLİRDİ.......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #110 : Ocak 27, 2011, 01:36:51 »
İbrahim Beyin yazdıklarına katılıyorum. Ne var ki firmalar bizim düşündüğümüz gibi düşünmüyor. Müşteri memnuniyeti hedeflense de asıl amaç doğal olarak kârdır. Belki basit ama memnuniyet arttıkça kâr da artmaz mı? Daha çok tavsiye, daha çok satış gibi... Her neyse bilgi ekranının ingilizce olması ve Türkiye Toyota'nın bu konuda herhangibir etkisinin olmamasını anlamak mümkün değil. Bu şuna benziyor. Bir cihaz alırsınız kullanım kılavuzuna baktığınızda içerisinde olmadık dillerde açıklamalar vardır. Ancak nedense Türkiye'de satılan bu üründe Türkçe açıklama yoktur. Dikkatimi çekmiştir mesela Arapça hemen her kılavuzda vadır. Bu biraz da bize verilen değer gibi geliyor. Gerçi artık yavaş yavaş Türkçe kılavuzlar artmaya başladı. İşte bilgi ekranında da Türkçe olmaması bunun gibi bir şey. Ne kadar saçma bizim böyle bir yetkimiz yok falan demek. Satılan araçların kazandırdığı milyonlarca dolara rağmen bunu dahi isteyememek, olmaz böyle birşey. Bu arada Japon Toyota'nın mail adresi nedir acaba?

Bu konu bence satis rakamlariyla ve ilgili dilin konusulma oraniyla ilgili.
Bir Ingilizce ile, bir Arapca ile o dillerin konusuldugu ulkelerde kac arac satiyor, Turkce'nin konusuldugu Turkiye'de kac arac satiyor...
Turkiye distributoru isterse yine de Turkce isteyebilir ve alabilir. Bunu da maliyete yanistirlar.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #111 : Ocak 27, 2011, 01:42:41 »
VOLVO KAÇ ARABA SATIYOR Kİ TÜRKİYEDE ADAMLARIN ARABALARI TÜRKÇE GELİYOR......PORSCHE BİLE TÜRKÇE MENÜ İLE YOLLUYOR BENCE AĞLAMAYANA MEME YOK.....NETİCEDE BİZ HALK OLARAK YILLARCA SAĞ DİKİZ AYNASI OLMAYAN KOLTUK KAFALIKLARI OLMAYAN DANDİK DUNDİK ARABALARA BİNMEK ZORUNDA BIRAKILDIK BU ÜLKEDE...O ZAMANDA İNSANLARDA KAFA YOK MUYDU DA KOLTUK KAFALIĞI KOYMAMIŞLARDI ......LÜTFEN ARKADAŞLAR BÜYÜK BİR ÜLKEYİZ SAĞLAM PARALAR DÖNÜYOR BU MEMLEKETTE O YÜZDEN DIŞARDAN ÜLKEMİZE BAKMAMIZI KİMSE İSTEMEZ NEDEN GÖZÜMÜZ AÇILACAKTA ONDAN.....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #112 : Ocak 27, 2011, 01:50:48 »
İbrahim bey forum ortamında büyük harf kullanmak bağırma anlamına gelmektedir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #113 : Ocak 28, 2011, 16:04:40 »
Civic te ilk çıktığında bebeklik problemleri çoktu
VSA yoktu
bagaj kağağı  UK ile açılmıyordu,
fasılalı sileceklerinde zaman ayarı yoktu
içerde kapı kilit düğmesi bulunmuyordu
mini stepne ile (ki avrupa ve japonyada hala aynı stepneyle satılıyor)
bazı alt modellerde cruze yoktu
Ses sistemi AUX çıkışlı değildi vs vs vs

Aynı burada olduğu gibi forumlarda konuşuldu dile getirildi; Firma kesinlikle gözardı etmedi
kullanıcının şikayetlerini bir bir değerlendirdi, ve bahsettiğim eksikliklerin tamamı eklendi,
şimdi yeni çıkan civiclerde bunların tamamı var; Toyotada bahane üreteceğine müşterisisnin sesine kulak vermeli, eksiklikleri gidermeye çalışmalıdır
bu gün bir BMW alsanız, kokpitin şeklinde bile siza birkaç seçenek sunuyor ve siz siparişi verdiğiniz anda direk fabrikadaki üretime müdahale ederek istediğiniz donanımları ekletiyorlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #114 : Ocak 29, 2011, 01:41:04 »
benim unuttuğm ama sinir olduğum bi durumda eklemeniz için teşekkürler şükrü bey aynen katılıyorum ayrıca arka camda yağmurda sonra su damlacaıkları çok kötü kalıyo görüş tamamen sıfıra iniyo özellikle akşamları.benimde hoşuma gitmeyen bi durum.

Ne demek İlker Bey , Bu arada benim toyotam da beyaz aynı sizin ki gibii.. Ama duruşuna diyicek yok :)) Hep eksimi yazcaz yaa..  Saygılar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 corolla d-4d mmt
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #115 : Şubat 04, 2011, 14:28:21 »
Ne demek İlker Bey , Bu arada benim toyotam da beyaz aynı sizin ki gibii.. Ama duruşuna diyicek yok :)) Hep eksimi yazcaz yaa..  Saygılar.

tabi canım orası başka arabanın duruşuna laf yok ayrıca beyaz forever :D
2011 toyota corolla comfort extra mmt 1.4 d-4d 90hp beyaz içi bej  & 2005 renault kangoo comfort 1.5dci 70hp

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #116 : Şubat 04, 2011, 14:42:15 »
Bence eksik yönleri hakkında yorum yapmak doğru değil.Aracı alırken sizler eminim ki test sürüşüne çıkıyor veya daha önceden mutlak araştırma yapmıştırsınız.

Aracınızın eksiksiz olması demek ; gelecek nesil Corolla için üretilecek bir malzeme ,yeti kalmamasıyla sonuçlanır.Bu da siz değerli Corolla ve Toyota sahiplerinin araçlarına sıkı sıkı bağlanmasına yol açar ,Toyota ise kazanç sağlayamarak gittikçe bir düşüşe doğru uğrar.Araç geliştirme çalışmaları kademe kademe ilerleniyor.Şuan dikkatinizi çeken ufak kusurlar yeni modellerde mutlak giderilecektir ya da ondan sonraki gelecek nesile kalacaktır artık :D . :) Bu durum tüm model ve firmalar için de geçerlidir.Tabi bunlar çokta detay gerektirmeyen ama giderildiğinde memnun eden faktörlerdir.

Kullanıcı yorumu olarak ,şayet 0 sorun ve harikualede bir seviyede konfora sahip olsa aracım ,değil onu 10 ,20 yıl kullanırım :)

Benim araçlara dair pek fazla fikrim yok ama efsane kasa dediğiniz araçlar bir zamanlar acayip revaçtaydı ,halen de beğeniliyor.Acaba fazla mı itina göstermişler o zamanlar araca ?

Hatta şehir efsanesi mi olarak bilemiyorum ancak ; Opel Zafiralar bir aralar tank gibi üretildiğine dair iddalar geziyor ,araçların yedek parçadan kazanamadığı konusunda duyumlar vardı..aklıma gelmişken paylaşayım dedim.
''Özgürlüğün olmadığı yerde körü körüne itaat vardır ''

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 corolla d-4d mmt
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #117 : Şubat 04, 2011, 14:51:53 »
farklı bi yönden bakış açınız için teşekkürler ancak biz araçlarımızın eksikliklerini kullandıkça buldğmuz olumlu yada olumsuz yanlarını tabiki burda paylaşcazki bahsettiğniz değişimler yapılması hızlansın ayrıca bahsettğimz sorunlar şuan aynı sınftaki araçlarda olup toyotanın hala uygulamaya koymadğı şeyler olduğu için üzülerek yazıyoruz yoksa 2015 yılının arabasını yaratmaya çalşmyrz mühendislk örneği değil diğer araçlarda olup bzmklerde olmayanı yazmakta hakkımz siye düşnyrm saygılar...
2011 toyota corolla comfort extra mmt 1.4 d-4d 90hp beyaz içi bej  & 2005 renault kangoo comfort 1.5dci 70hp

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #118 : Şubat 04, 2011, 23:14:38 »
2011 corolla aldım eski aracım 2010 model yeni kasa astra j idi.astradan corollaya geçiş yapınca en büyük eksiklerden bir tanesinin ses sistemi olduğunu düşünüyorum.Bu konu hakkında benim  ile aynı fikirleri paylaşan arkadaşların bulduğu çözüm önerilerini burada paylaşırsa sevinirim..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 22 kere teşekkür etti
  • 83 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 corolla eksi yönleri
« Yanıtla #119 : Şubat 04, 2011, 23:26:18 »
Test sürüşleri gecede yapılsın kampanyası başlatıyorum bu sayede cam düğmelerinde ışıklandırma var mı yok mu farkedebiliriz zira gündüz dikkatimizi çekmemiş....:)