Gönderen Konu: Chip Tuning  (Okunma sayısı 10938 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« : Ekim 03, 2007, 17:54:37 »
Arkadaşlar corolla d-4d ye chip tuning uygulayan varmı ? hiç bir çok foruma baktım %15- 40 arası artışlar veriyolar fikriniz nedir?
Bizim araçların kalkışları 1800 deviri bulana kadar çok ağı buda rampalarda 5 kişi yüklü durunca kalkmak baya zor , kalksanız bile debriyaj balatasını baya bir zorluyor tsi motorlardaki gibi düşük devirde de aktif olması için super charger uygulması olablirmi...
işte linkin biri 120 Bg ve 270 tork vaat ediyorrrrr 90 beygirlik d-4d 1400 cc corollya ne dersiniz...

http://www.ct-w.cc//index.php/index.php/3step-angebot/toyota


Mükemmel Toyota

Toyota Club Türkiye

Chip Tuning
« : Ekim 03, 2007, 17:54:37 »

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Chip Tuning
« Yanıtla #1 : Ekim 05, 2007, 16:19:34 »
Beygir neysede torku biraz abartmış gibime geliyo. Ayrıca bu tür bi araba olursaki toyota bilemişmi bu şekilde üretmeyi. Vardır bi bit yemiği. Bu tür işlemlerin motoru yiyiyp bitirdiğini tahmin ediyorum. Bi chiple olağan aksamı ne kadar güçlendirebilirsinizki?

Araştırıyosunuz madem ısmarladınız ülkede kime takdıracaksınız. Takdırsanız garanti dışı olmazmı araç. Motorun ömrünü kısaltmazmı.

ama bu güçta bi araç olsa aracım isterim valla. 90 beygir nire 120 beygir nire.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #2 : Ekim 05, 2007, 18:20:51 »
Alıntı yapılan: İsmail H. Timurcioğlu
Beygir neysede torku biraz abartmış gibime geliyo. Ayrıca bu tür bi araba olursaki toyota bilemişmi bu şekilde üretmeyi. Vardır bi bit yemiği. Bu tür işlemlerin motoru yiyiyp bitirdiğini tahmin ediyorum. Bi chiple olağan aksamı ne kadar güçlendirebilirsinizki?

Araştırıyosunuz madem ısmarladınız ülkede kime takdıracaksınız. Takdırsanız garanti dışı olmazmı araç. Motorun ömrünü kısaltmazmı.

ama bu güçta bi araç olsa aracım isterim valla. 90 beygir nire 120 beygir nire.
[/quote]
İsmail Bey bir arbanın motorunun ömrü turboluysa en çok zaten 250.000-300.000 km chip box u taktırınca
%35-40 ortalama azalsa 150 000 - 180 000 km ye düşer belki haklısınız ama 120 bg lik bir arba kullanmak 270 torkluk düşünsenize aynı şekilde son hızı 210 km ye çıkıyor ve 0-100 km hızlanması kısalıyor
90 bg likle tam yüklü yokuşta durunca turbo devreye girene kadar araba baya bir zorluyo çok dik raplarda bayılıyor araç kalkışta çok zorlanıyo .yüksek gaz verincede turbo devreye girecek kadar debriyaj balatasından koku geliyor. aracın 1800 devirin altında gücü yok gibi ilk kakışta turbo devrede değilken baba sorarsanız o halde 30-40 beygir anca arabnın gücü.
 Garantisi ne gelince takmatik kutu zaten çok basit enjekterlerin arkası kendi orjinal soketi var bunu çıkarıp chip kutusunun fişini buraya takıyosunuz çıkardığınız
  fişide kutuya kendiniz bu işlemi 5dk da yapabliyorsunuz başka bir işlem gerektirmiyor. servisise giderken kutuyu çıkartıp saklıyosunuz. Dizellerde üsteki motor plastik kapağı tırnaklı çekince yukarı doğru geliyor çıkartıp kendi orjinal soketlerini göreblirsiniz ben motor temizliğinde çıkartıyorum.
motoru 180, 000 de bitecekse 2. el alan düşünsün 100 000 km sonra bizim artaçları elde tutmamak gerek zaten...
Mükemmel Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • 62 kere teşekkür etti
  • 14 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #3 : Ekim 05, 2007, 18:50:10 »
........................... teknık hata  

...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #4 : Ekim 05, 2007, 23:46:01 »
bu corollaya bu yol tutuş ile bir beygir eklemek bile bence fazla olur.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #5 : Ekim 06, 2007, 00:16:57 »
Alıntı yapılan: Yaman Eligül
bu corollaya bu yol tutuş ile bir beygir eklemek bile bence fazla olur.
[/quote]
Arkadaşlar corollanın yol tutuşu neyini beğenmiyosunuz anlamıyorum
bende ki sedan sıfır asfalta 160 test freni yaptım en ufak arka falan kayma yapmadan civiledi..
yol tutuşuna gelince ben sinop ta yaşıyorum yolarıda inanılmaz virajlıı corollya kafa tutan görmedimm  özellikle ıslak havada müthiş hiç böyle yol tutuşu olan görmedim yalnız belirteyim sık sık 160 km üstü kullanığım için anlıkta olsa lastik havaları 39psi 32 psi de esnek conforlu oluyor ama virajda biraz sallıyor lastikler 38-39 psi yaparsanız lastikler çok iyi tutuyor. orjina llastik b390 bristone artı parantez belirteyim araç 18000 kmde ve gelcek ay lastik alacam sıfırlandı bitti lastikler..
Mercedes c180 kullandım stepize yolda frene bile bastırmıyooo anında arkası savrılıyor.

Mükemmel Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #6 : Ekim 06, 2007, 00:52:49 »
ALINTI
Arkadaşlar corollanın yol tutuşu neyini beğenmiyosunuz anlamıyorum
bende ki sedan sıfır asfalta 160 test freni yaptım en ufak arka falan kayma yapmadan civiledi..
yol tutuşuna gelince ben sinop ta yaşıyorum yolarıda inanılmaz virajlıı corollya kafa tutan görmedimm özellikle ıslak havada müthiş hiç böyle yol tutuşu olan görmedim yalnız belirteyim sık sık 160 km üstü kullanığım için anlıkta olsa lastik havaları 39psi 32 psi de esnek conforlu oluyor ama virajda biraz sallıyor lastikler 38-39 psi yaparsanız lastikler çok iyi tutuyor. orjina llastik b390 bristone artı parantez belirteyim araç 18000 kmde ve gelcek ay lastik alacam sıfırlandı bitti lastikler..
Mercedes c180 kullandım stepize yolda frene bile bastırmıyooo anında arkası savrılıyor.[/quote]


Avcı hikayelerine benzemiş biraz sizinkisi...
Bende de aynı araç var, viraja biraz hızlı girdiysem bildiğim bütün duaları okuyorum. neyse konu dağılmasın, d4d'e laf yok ama , yerim ben onun torkunu koç.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Chip Tuning
« Yanıtla #7 : Ekim 06, 2007, 23:08:48 »
YAMAN BEYE KATILIYORUM BU GÜNE KADAR BİNDİĞİM EN YOL TUTMAZ ARABA BU
FRENLEME BERBAT

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Chip Tuning
« Yanıtla #8 : Ekim 11, 2007, 09:56:58 »
Valla siz hiç kuş serisi filan sürmemişsiniz ozaman arkadaşlar. Hiç bu kadar kötü yol tutuşu olan bi arça görmedim diyosunuzda. Bi doğan, kartal, brodway, clio sembol filan sürün. Bakalım yol tutuşu iyimiymiş değilmiymiş. Ama bi ford focusa göre haliyle biraz daha kötü. Bi megana göre çok daha iyi. Sedan megan 2.  

Ayrıca hakan bey 18.000 de lastikleri nasıl sıfırlamayı başardınız hayret. Aracın orjinal lastikleri hala üstünde ve araç 27.000 de. Ben aynı lastikden bir tek aldım istepneye arkadaş. Kışa girerken kar yağmaya filan başladığında önleri değiştirmeyi düşünüyorum.

Neyse konuyu saptırmayalım konu chip konusu. Valla arkadaşın dediği kadar bu kadar basit bi şeyse yaptırılır. Yada bi araya gelir yaparız. Ama nerden nasıl ne kadara alacağız? Aslında dediklerin doğru. Bayırda filan turbo devreye girene kadar araç gitmiyo. Ama ben bunu en az 5 yıl yılda 25.000 yaptığımı var sayarsak 125 .000 km binerim. Hadi 150.000 olsun düz hesap chip takdığım zaman o kadar km yapabilecekmi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Chip Tuning
« Yanıtla #9 : Ekim 14, 2007, 20:49:10 »
Siz yol tutan araba görmemişsiniz. Eski aracım olan 96 Model Opel Vectra yola tutunmuyordu, yola yapışıyordu resmen. Bu arabada yol tutuş namına hiçbirşey yok. İsmail Bey kuş serisi ile kıyaslamış ama kuş serisi bu araç kadar pahalı mı? Bu araclara 30 milyarın üzerinde paralar veriliyor. Sizce hak ediyor mu? Bence hak etmiyor. Şimdi bana soracaksınız '' Neden bu aracı aldın o zaman...'' Bu aracı alırken emsallerine göre mekaniği daha dayanıklı olması benim için en büyük sebeptir. Mekanik dışında ise bütün özellikleri orta düzeyde...

Yine diyorum yol tutuşu berbat.... Yol tutuşu yüzünden geçen mayıs ayında kaza yapmıştım. Aracım yolda savrularak karşı tarafa geçti hem de 60-70 km süratle... Forumda konusu var. Resimlere de oradan bakabilirsiniz...
2006 Corolla Sedan D-4D Gümüş Gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #10 : Ekim 16, 2007, 02:10:12 »
Alıntı yapılan: demir_mert
Siz yol tutan araba görmemişsiniz. Eski aracım olan 96 Model Opel Vectra yola tutunmuyordu, yola yapışıyordu resmen. Bu arabada yol tutuş namına hiçbirşey yok. İsmail Bey kuş serisi ile kıyaslamış ama kuş serisi bu araç kadar pahalı mı? Bu araclara 30 milyarın üzerinde paralar veriliyor. Sizce hak ediyor mu? Bence hak etmiyor. Şimdi bana soracaksınız '' Neden bu aracı aldın o zaman...'' Bu aracı alırken emsallerine göre mekaniği daha dayanıklı olması benim için en büyük sebeptir. Mekanik dışında ise bütün özellikleri orta düzeyde...

Yine diyorum yol tutuşu berbat.... Yol tutuşu yüzünden geçen mayıs ayında kaza yapmıştım. Aracım yolda savrularak karşı tarafa geçti hem de 60-70 km süratle... Forumda konusu var. Resimlere de oradan bakabilirsiniz... [/quote]

unutmayalım ki vectra c segmentinde değil tabiki ileride olacak astradan haber ver sennnnnn

Mükemmel Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '06
  • 4 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #11 : Ekim 17, 2007, 11:42:12 »
Alıntı yapılan: demir_mert
Siz yol tutan araba görmemişsiniz. Eski aracım olan 96 Model Opel Vectra yola tutunmuyordu, yola yapışıyordu resmen. Bu arabada yol tutuş namına hiçbirşey yok. İsmail Bey kuş serisi ile kıyaslamış ama kuş serisi bu araç kadar pahalı mı? Bu araclara 30 milyarın üzerinde paralar veriliyor. Sizce hak ediyor mu? Bence hak etmiyor. Şimdi bana soracaksınız '' Neden bu aracı aldın o zaman...'' Bu aracı alırken emsallerine göre mekaniği daha dayanıklı olması benim için en büyük sebeptir. Mekanik dışında ise bütün özellikleri orta düzeyde...

Yine diyorum yol tutuşu berbat.... Yol tutuşu yüzünden geçen mayıs ayında kaza yapmıştım. Aracım yolda savrularak karşı tarafa geçti hem de 60-70 km süratle... Forumda konusu var. Resimlere de oradan bakabilirsiniz...
[/quote]


zaten toyotanın tercih edilmesinin en baştaki nedeni mekanik sağlamlığı

bazen düşünüyorum, aracımı satsam yenilesem ne alırım diye, başka markaları düşünüyorum ama onların sorunlarından korkuyorum ama hiç olmazsa toyotada sorun yok o beni yine toyota ya itiyor
Bodrum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #12 : Ekim 17, 2007, 13:25:09 »
96 model Vectra B mi oluyor A mı?

Ben de şu anda 97 Vectra kullanıyorum, ama yol tutuşu o kadar da iyi değil. Hatırladığım kadarı ile Vectra B bu konuda baya eleştirilmişti, yol tutuşu A'dan daha kötü diye...
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Chip Tuning
« Yanıtla #13 : Ekim 18, 2007, 21:24:09 »
96 yılında hem A hem de B kasa var. Bendeki B kasa, yani sizinkinden. Ben yol tutuşundan çok memnundum. A kasa Vectra'da vardı bizde. Bariz bir şekilde B kasanın yol tutuşu çok daha iyi. Test ettim, onayladım.

Vectra Corolla ile aynı sınıf bir araç değil. O zaman aynı sınıftaki araçlarla karşılaştırayım. C4, focus, Astra...
Bu araçların yol tutuşu Corolla'dan çok daha iyi. Hepsini kullandım ve aradaki farkı gördüm. Genel olarak Toyota'nın yol tutuşu orta düzeyde. Ne çok iyi ne de çok kötü

Toyota'yı tercih sebebim mekanik sağlamlığı. Yol tutuşu iyi diye arıza çıkarmaya meğilli bir arabaya binemem...
2006 Corolla Sedan D-4D Gümüş Gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #14 : Ekim 18, 2007, 22:12:12 »
Alıntı yapılan: demir_mert
96 yılında hem A hem de B kasa var. Bendeki B kasa, yani sizinkinden. Ben yol tutuşundan çok memnundum. A kasa Vectra'da vardı bizde. Bariz bir şekilde B kasanın yol tutuşu çok daha iyi. Test ettim, onayladım.

Vectra Corolla ile aynı sınıf bir araç değil. O zaman aynı sınıftaki araçlarla karşılaştırayım. C4, focus, Astra...
Bu araçların yol tutuşu Corolla'dan çok daha iyi. Hepsini kullandım ve aradaki farkı gördüm. Genel olarak Toyota'nın yol tutuşu orta düzeyde. Ne çok iyi ne de çok kötü

Toyota'yı tercih sebebim mekanik sağlamlığı. Yol tutuşu iyi diye arıza çıkarmaya meğilli bir arabaya binemem... [/quote]

arkdaşlar bu konik amartisörler var araştırdım 700 ytl takımı corollanın elektorik 5mm ile 110 mm yükseklik ve serttlik ayarlı yol tutuşunu cözüme kavuşturur.. 2 yuılda garantili düğmeye basıyosunuzz makam aracı rahatlığında bu ölçülerde yükselip alçalıyor birde daha lüksleri var hıza duyarlı ama onlarda çook pahalı

 

düğmeye basıyonuz makaslı araba gibi sertt oluyor

Mükemmel Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Chip Tuning
« Yanıtla #15 : Ekim 19, 2007, 17:26:37 »
bunu öğrendıgım ıyı oldu, gerçi biraz geç kaldık ama olsun. arabayı satmayı düşünüyorum...
2006 Corolla Sedan D-4D Gümüş Gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ..
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #16 : Ekim 19, 2007, 20:50:36 »
linklerden örnek corolla tutuşu konforuna diyecek yok takarsanız

yapılışı bunları türkiyede takıyolar garantili

 

http://www.d2racingsport.com/shock.htm

[color="#810081"][/color]

http://www.racercorner.com/index2.html

Mükemmel Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Chip Tuning
« Yanıtla #17 : Ekim 23, 2007, 14:12:43 »
arkadaslar bende merak sardım bu chip olayına biraz arastırma yapıyorum su an bu zamana kadar aldıgım bilgilere gore 5 yıl garantili %30 tork ve hp gucu saglıyormus (yaklasık) aslında guzel degerler..araba yol tutusu icinde en iyisi amotisor ve yaylardan baslamak bence corollanın yol tutmamasının sebebi arka lastiklerin bir duz boru ile birbirine baglı olması eski corollalarda salıncak sistemi vardı virajlardada bunun yola gore egim almasıydı ama simdikilerde oyle bir olay yok tek dingille baglantılı olmasının bu kotulugu var ..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne Mutlu Türküm Diyene
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '13
  • 5 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #18 : Ekim 23, 2007, 15:52:34 »
1.4 dizel corolla çiple 15-20 beygir alabilir bu işlemlerde motorun zarar görmediği idda ediliyor. Corolla iyi yol tutan bir araçtır yenilerinin frenleri muazzam bmw gibi.Ae101 den bu yan bütün corollaların yol tutuşu gayet güvenlidir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Chip Tuning
« Yanıtla #19 : Ekim 23, 2007, 20:37:11 »
ALINTI
Corolla iyi yol tutan bir araçtır yenilerinin frenleri muazzam bmw gibi.Ae101 den bu yan bütün corollaların yol tutuşu gayet güvenlidir.[/quote]
Değil malesef.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy