Gönderen
Konu: Chip Tuning (Okunma sayısı 10935 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
« Yanıtla #43 : Aralık 08, 2007, 15:25:22 »
Çok teşekkürler Murat Abi. Allah kimseye göstermesin böyle olayları. İyi günler...

Kayıtlı
2006 Corolla Sedan D-4D Gümüş Gri
(Gizli Üye)
« Yanıtla #44 : Aralık 18, 2007, 13:15:59 »
Öncelikle Demir bey büyük geçmiş olsun,kazada yapabileceğiniz fazla bişey yok gibi görünüyor( hız dışında-ist'da da şehir içi bile olsa yavaş gitme şansınızda pek olmuyor ) Chip olayına gelince; beygirde abartı bir değişikilk olmuyor ancak tork oldukça yükseliyor, aracınız alt devirlerde gücü hissettiriyor ve serileşiyor..normal kullanımda (şehirler arası 90 km/s hızla ) fabrika verilerinden bile daha az yakıt yakabiliyor..Bunu nerden mi biliyorum; 1. elden, gerçi aracı 307 dizel ama kendisi kategorisin de İzmir drag şampiyonu (Ümit İmat).Helede Peugeot'un çok problemli bir araç olduğunu düşünürsek aracımda tık yok diyor..yani her araç orjinal dahi olsa sürekli spor kullanımla ömrünü erken tamamlar bence.. Yol tutuşa gelince; Daha Toyota'yı alalı 2 hafta oldu ancak gayet başarılı buldum..En önemli unsur lastik diye düşünüyorum..Dediğim gibi toyota'ya daha yeni dahil olduğum için örnekler diğer markalardan oluyor ama arkadaşımın megane 2 si ile fabrika çıkış goodyear lastikle, yağışlı yada çim sulamasından oluşan hafif ıslak zeminlerde arkasını savurduğuna defalarca şahit oldum.Ancak şu an 4 lastikte yanlış hatırlamıyorsam brigstone hız lastiği oldu ve resmen yere yapışıyor..özellikle 106 ların meşhur bir hareketi vardır ;yolda düz giderken direksiyonu 90 derece kırarsınız tekrar düzeltirsiniz arabının arkası önüne gelir yolda yan giderken gene toplar devam eder işte o hareketin tam olarak aynısı olmasa da benzerine şahit olmuşumdur zaten avrupa da bizdeki kadar kötü yol olmadığınıda düşünürsek servisten aldığım bilgiylede araçların Türkiye şartlarına uydurulduğu ve normalden biraz daha yüksekte gönderildini de düşünürsek yol tutuş biraz problem yaratabilir..uygun spor yaylar işimizi görecektir..Yada virajlara uygun biçimde girmek savrulmayı önler diye düşünüyorum

Kayıtlı
Bi Resim Koyamadım 
(Gizli Üye)
« Yanıtla #45 : Aralık 24, 2007, 14:58:41 »
Pardon, arkadaşın megane taktığı lastik;LASSA İMPETUS SPORT muş..bayramda gene beraberdik,kaymak asfaltta yapışıyo lastik yola yuh dedim yuhhhhhhhh!

Kayıtlı
Bi Resim Koyamadım 
(Gizli Üye)
« Yanıtla #46 : Aralık 25, 2007, 23:24:50 »
yeni corollaların vsc li olanının yol tutuşu mükemmel.

Kayıtlı
(Gizli Üye)
« Yanıtla #47 : Aralık 25, 2007, 23:47:05 »
vsc li corolla 44-45bin ytl. o paraya avensis elegant var. Kesinlikle tercihim olmaz bu durumda corolla.

Kayıtlı
Saygılar, Yaman. 2010 Captiva Beyaz 2.0 CDTI Auto Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy
|