Gönderen Konu: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )  (Okunma sayısı 18501 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #20 : Ağustos 17, 2009, 02:26:51 »
Serhatcım durum kısaca özetlemek gerekirse. Bosch servilserinde ki okuyucular senin aracındaki ayarları değiştirecek tipte aletler değil ayrıca bu konuda sakın olaki "hallederiz abi sen merak etme" diyen tiplerle takılma :) Yapılan işlem özel programlarla ayarlanıyor. laptoptan veri kablosuyla aracın beyninden veriler alınıyor dediğim özel programlarla tuner kişi tekrar senin siteklerine göre işliyor ve geri aracına yüklüyor.

kısaca bosch servislerinde  bu işi yapamazsın sadece aracını elektronik olarak kontrol ettirebilirsin o kadar. Hata vermişse örneğin airbag ışığı yanmışsa onu sildirirsin vs vs

Toyota Club Türkiye

Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #20 : Ağustos 17, 2009, 02:26:51 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Türkçemize sahip çıkalım....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #21 : Eylül 03, 2009, 11:48:35 »
Sinan, güç artışından sonra yakıtta nasıl bir fark oluştu, yani ne kadar çok yakmaya başladı?
Türkçemiz, parmak izi gibidir. Bizimle büyür bizimle ölür. O'nu korumazsak, yıpranır, yozlaşır ve bir MİLLET yok olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #22 : Eylül 03, 2009, 13:35:53 »
Bu arada hayirli olsun. Düzgün bir sonuc ortaya cikmis gibi.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #23 : Eylül 03, 2009, 15:00:10 »
Sinan, güç artışından sonra yakıtta nasıl bir fark oluştu, yani ne kadar çok yakmaya başladı?

abi sehir içi kullanım stilini değiştirmediğin sürece aynı yakıyor 5,8 lt idi önceki ortalamam yazılımdan sonra 1000 km yaptım gene 5,8 lt Ama araç artık daha kuvvetli olduğu içi basmaya başlarsan o zaman normalden çok yakmaya başlarsın.

Bu arada hayirli olsun. Düzgün bir sonuc ortaya cikmis gibi.


Teşekkürler murat abi biraz daha basınç açmayı düşünüyorum 120 bg civarı bi setup yapsam mı diye aklımda soru işeretleri var :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #24 : Eylül 03, 2009, 17:39:48 »
abi sehir içi kullanım stilini değiştirmediğin sürece aynı yakıyor 5,8 lt idi önceki ortalamam yazılımdan sonra 1000 km yaptım gene 5,8 lt Ama araç artık daha kuvvetli olduğu içi basmaya başlarsan o zaman normalden çok yakmaya başlarsın.

Teşekkürler murat abi biraz daha basınç açmayı düşünüyorum 120 bg civarı bi setup yapsam mı diye aklımda soru işeretleri var :)

Stock internallarla tavsiye etmem.
Düzgün conta vs olmadan üst kapakta problem yasayabilirsin.
Yurt disindaki örnekler nedir? TTE'nin sitesine bakmani tavsiye ederim. Orda ne basilmis yada kac ps elde edilmis.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #25 : Eylül 03, 2009, 22:37:38 »
selam  sinan bey yazılımını degiştirdiginiz dizel motor corollanın ibrelerini hizlanırken bir videosunu çekiç eklesenin bizde duşunuyoruz ama hani bir görelim farkıda
corolla sol HB

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #26 : Eylül 04, 2009, 03:00:41 »
Stock internallarla tavsiye etmem.
Düzgün conta vs olmadan üst kapakta problem yasayabilirsin.
Yurt disindaki örnekler nedir? TTE'nin sitesine bakmani tavsiye ederim. Orda ne basilmis yada kac ps elde edilmis.

TTE nin sattığı box ile 116 bg vaad ediliyor ki chip tuningle bu değer daha iyi optimize edilerek biraz daha üste çıkarılabilir.
selam  sinan bey yazılımını degiştirdiginiz dizel motor corollanın ibrelerini hizlanırken bir videosunu çekiç eklesenin bizde duşunuyoruz ama hani bir görelim farkıda

burda konusunu açmıştım http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/0-100-9-sec-1-400cc-corolla-d-4d-just-chip-tuned-(-sleeper-corolla-)/

buda video linki
http://videos.streetfire.net/video/0100-9-sec-1400cc-Corolla_704077.htm

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • !!! YERDEN GİDEN TOYOTACI !!!
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 163000
  • Model Yılı: '98
  • 31 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #27 : Eylül 04, 2009, 03:42:45 »
Sinan abi benim araca en fazla kaçlık chip uygulanır ?
(1998 cc 128 hp 178 Nm  1998 model  )



0-100

http://www.akilli.tv/video/423911/Avensis-0-100-km-9-sn.aspx

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #28 : Eylül 04, 2009, 04:13:32 »
Erdicim sadece chip ile fazla bişey alamazsın ama açık veya kutu içi hava filtresi+ komple egsoz sistemi ile chip dahil 140 bg lere çıkarsın

Bu arada videoyu izledim ama pek bi ölçüm yapamadım :) ama maşallahı var çok iyi hızlanmış.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • !!! YERDEN GİDEN TOYOTACI !!!
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 163000
  • Model Yılı: '98
  • 31 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #29 : Eylül 04, 2009, 07:43:42 »
Erdicim sadece chip ile fazla bişey alamazsın ama açık veya kutu içi hava filtresi+ komple egsoz sistemi ile chip dahil 140 bg lere çıkarsın

Bu arada videoyu izledim ama pek bi ölçüm yapamadım :) ama maşallahı var çok iyi hızlanmış.

İyi cam ile bir daha deniyecem :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #30 : Eylül 04, 2009, 10:51:55 »
TTE nin sattığı box ile 116 bg vaad ediliyor ki chip tuningle bu değer daha iyi optimize edilerek biraz daha üste çıkarılabilir.
burda konusunu açmıştım http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/0-100-9-sec-1-400cc-corolla-d-4d-just-chip-tuned-(-sleeper-corolla-)/


Sanmiyorum. Avrupa'da yakit kalitesi daha yüksek (setan sayisi yüksek).
O yüzden olabilecek en iyi performansi almislardir. Tabiki motorun ömrünü etkilemeden. Cünkü garanti ile satiliyor.

Arti powerbox piggy back olarak calisiyor. Teorik olarak chip tuning dedigin remap isinden cok farkli degil.
Belkide daha iyi bile olabilir; cünkü adamlar her devir, sicaklik, yük durumunda test ediyorlar.

Normalde benzinli araclarda remap yapilacaksa, ilk degisiklikler yapildiktan sonra rolling veya yol denemesi yapilir.
Bunun icinde özel bir lambda sensörüne ihtiyac duyulur. Genelde arabalarda narrowband denilen daha ucuz ve fonksiyonu kisitli bir lambda sensörü vardir. Bunu wideband lambda ile degistirirsin ve karisim oranlarini buradan takip edebilirsin.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #31 : Eylül 04, 2009, 14:01:36 »
box ve benzeri ürünlerin yaptıkları rail basıncını şaşırtarak her devirde yanma odasına daha çok yakıt göndermeyi baz alarak performans artışı sağlamak. O kadar ayrıntı bi olay değil murat abi. Remapteki olayı biliyorsundur torq sınırlıyacıdan tut rev limitöre kadar her ayarı optimize edebiliryorsun istersen vites oranlarına göre bile turbo ve pompa basıncını ayarlayabilirsin. box remapin yanına bile gelemez o açıdan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.orenormanurunleri.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #32 : Eylül 04, 2009, 18:14:05 »
İştahım kabardı,orucumda zaten :D 110 bg güzel bi rakam 90 bg için ;) Keşkem dizel alsaymışım..Dediğine göre;normalde 4000 de devreye giren turboyu ufak bi yazılımla-ayarla 2000de devreye sokabilirsin diyorsun doğru mu? o zaman aracını kimse tutamaz ancak depodaki mazotuda tutamazsın :D Hın hınnn.. Satıp sıfır dizel mi alsak acaba?
Bi Resim Koyamadım :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #33 : Eylül 04, 2009, 19:04:39 »
turbo 2000 devirde devrede zaten orjinalde ...
video izledim ama bide 4.2 devirde vites atarak denederim
corolla sol HB

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #34 : Eylül 04, 2009, 20:31:20 »
İştahım kabardı,orucumda zaten :D 110 bg güzel bi rakam 90 bg için ;) Keşkem dizel alsaymışım..Dediğine göre;normalde 4000 de devreye giren turboyu ufak bi yazılımla-ayarla 2000de devreye sokabilirsin diyorsun doğru mu? o zaman aracını kimse tutamaz ancak depodaki mazotuda tutamazsın :D Hın hınnn.. Satıp sıfır dizel mi alsak acaba?

Barış bey Turbo marşa bastığınız anda devreye girer Ama turbonun devreye girmesi olayı egsoz gazının geri dönüşümünün yeteri kadar hızlı olması ve turbonun boost Yani basınç üretmeye başlamasıyla hissedilir bir fark oluşmaya başlar. Aslında turbo her zaman devrededir :) buda 2300 civarı bir devirde hissedeceğiniz bir durumdur. ayrıca normal kullanımda belirttiğim gibi bir değişim söz konusu değil önceden ne yakıyorsa 1000 km dir onu yakıyor ortalama olarak. Ama ilk hafta araç giidyo diye bende bastım biraz işte o psikolojiyi iyi dizginlemek lazım :D
turbo 2000 devirde devrede zaten orjinalde ...
video izledim ama bide 4.2 devirde vites atarak denederim

aslında bi kaç deneme yaptım orda devrin bi anda yukselmesi ayağımı gazdan çekmemem yüzünden :) yoksa 4300 gibi debriyaja basmış oluyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #35 : Eylül 07, 2009, 11:31:21 »
box ve benzeri ürünlerin yaptıkları rail basıncını şaşırtarak her devirde yanma odasına daha çok yakıt göndermeyi baz alarak performans artışı sağlamak. O kadar ayrıntı bi olay değil murat abi. Remapteki olayı biliyorsundur torq sınırlıyacıdan tut rev limitöre kadar her ayarı optimize edebiliryorsun istersen vites oranlarına göre bile turbo ve pompa basıncını ayarlayabilirsin. box remapin yanına bile gelemez o açıdan.

Sinan'cim tam öyle degil. Yanlis bilgi vermeyim diye kontrol ettim.
Simdi 2 tarz piggy back var.
1- Basit olanlar: Senin dediklerin gibi power box tarzi ürünler. Bunlar enjektör sinyalini bozarak veya degistirerek güc artisi sagliyorlar. Remap bunlara göre tabiki daha iyi.

2- Komplike olanlar: Bunlar AEM FIC tarzi ürünler, ki FIC en basitlerinden birisi. Atmosferik bir araca turbo takildiginda üstündeki standart ECU ile problem cikacaktir. Mitsubishi EVO vs tarzi araclar haricinde, aile araclarindaki ECU'de enjektör hacmi, maksimum turbo basinci vs tarzi parametreler degistirilemez. Bu yüzden ne yaparsan yap, ECU'deki hesaplama yanlis olacaktir. Böyle durumlarda sensörlerden bilgi alan piggy back'ler kullanilir. Bu piggy back ECU'nun limitlerine sahip degildir ve bu yüzden de bircok degisiklik yapabilirsin. Stand alone yeni bir ECU kullanmak yerine bu daha basit ve ucuz bir cözüm. Cogu yeni aracin ECU'su airbag, ABS, ESP gibi fonksiyonlari da kontrol ediyor. Bu yüzden stand alone ECU takmak, bu özellikleri kapatmak gibi bir sey. Stand alone ECU ile normal ECU'yü de paralel calistirmak cok zorlu bir is.

AEM FIC ürün sayfasi
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=116
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #36 : Eylül 07, 2009, 16:47:12 »
Murat abi yazdıkların doğru ama remap kısmını kadar. :) Remap yapan kişi/Tuner bu işte uzman ise yani haritayı okuyacak ve mudahele edecek kadar bu işte uzman ise( misal yazılım yaptırdığım kişiler ) o dediğin ayarların hepsni standart ECU daki bilgileri tekrardan yorumlayarak istenilen düzeye getirebilir. isterse airbaglari bile devre dışı bırakabilir. :) Mapper iyi bir yazılım uzmanıdır. Farkz etki bazı değerler sınırları aşmak üzere orj ecu kendini korumaya alabilir ama AEM fick bunu her zaman yapamaz. Az önce Erhan abiyle istişare ettiğim bir konuda benzinli turbolar Misal1.8T meşhur vw grubnun motoru Turbosu değiştirilmiş ve diğer modifikasyonlarla 400 bg lere standart ECU ile ulaştırılmış bir çok araç var Erhan abinin Remap yaptığı.

Kısaca demek istediğim su AEM Fick te ayar yapmak daha kolay olduğu için insanlar bunu alıyor Halbuki satndart ecu ile AEm in yaptıklarını daha güvenli bi şekilde tabiri caizse "işi bilen" mapperlar zaten yapabiliyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #37 : Eylül 07, 2009, 17:16:54 »
Murat abi yazdıkların doğru ama remap kısmını kadar. :) Remap yapan kişi/Tuner bu işte uzman ise yani haritayı okuyacak ve mudahele edecek kadar bu işte uzman ise( misal yazılım yaptırdığım kişiler ) o dediğin ayarların hepsni standart ECU daki bilgileri tekrardan yorumlayarak istenilen düzeye getirebilir. isterse airbaglari bile devre dışı bırakabilir. :) Mapper iyi bir yazılım uzmanıdır. Farkz etki bazı değerler sınırları aşmak üzere orj ecu kendini korumaya alabilir ama AEM fick bunu her zaman yapamaz. Az önce Erhan abiyle istişare ettiğim bir konuda benzinli turbolar Misal1.8T meşhur vw grubnun motoru Turbosu değiştirilmiş ve diğer modifikasyonlarla 400 bg lere standart ECU ile ulaştırılmış bir çok araç var Erhan abinin Remap yaptığı.

Kısaca demek istediğim su AEM Fick te ayar yapmak daha kolay olduğu için insanlar bunu alıyor Halbuki satndart ecu ile AEm in yaptıklarını daha güvenli bi şekilde tabiri caizse "işi bilen" mapperlar zaten yapabiliyor.

Sinan'cim kisaca dedigim su:
Bazi ECU'lerde harita'dan baska birseye müdehale edemezsin. Isterse dünyanin en iyi programcisi olsun, degistiremeyecek kisimlari var.
Bu tarz ECU'lerde degisiklik yapabilmek icin kaynak koduna ihtiyac vardir, ya da bir 3 kagit ile yeni bir program vs yüklemistir. Veya oturup hex kodunda düzeltme yapiyordur. Bu tarz programlari kendileri gelistirirler ve gizli tutarlar.

Ama bunun disinda daha cok degisiklige izin veren ECU'lerde mevcut. Onlarda aradaki arayüz sayesinde degisikligi zaten yapabiliyorsun. Aractaki soketle uygun yazilim ile herkes yapabilir. EVO9'da kac CC enjektör taktigini girebiliyorsun.

VW turbo benzinli araclarinda wide-band lambda kullaniyor ve genelde müdahale edilebilir ECU'ler. Senin ECU sistemi sanirim Avrupa menseili. Diger Toyota'larda minciklamaya izin vermeyen ECU'ler kullaniliyor genelde.

Senin örnegine gelince, zaten turbo arac oldugu icin ECU'de bu degerler mevcut. Eger oynanabilen bir ECU ise remap sirasinda parametreleri de degistirmislerdir. Düzgün set edilmis bir AEM FIC'de de ECU korumaya alabilir ama oturup kendin ugrasman gerekiyor. Log tutacaksin.

Tekrar dönersek, TTE nin yaptigi sistemde büyük ihtimal ilk remap ile denediler. Daha sonra remap ile ugrasmamak icin piggy back seklinde satis yapiyorlardir. O yüzden 116ps aslinda mantikli bir rakamdir diyorum.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #38 : Eylül 07, 2009, 17:18:35 »
Not: Benim emektar Alfa 145'e turbo takma projem var. O yüzden oturdum bunlara bakiyorum. Ama ben megasquirt kullanacagim gibi. Proje-bos zaman arabasi birseyler planliyorum.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Sleeper Corolla D-4D ( powered by Erhan abi )
« Yanıtla #39 : Eylül 07, 2009, 19:30:42 »
dizel araçlarda genelde bosch üretimi pompalar olduğu için bunu kontrol eden beynede remap ile girilebiliyor. Made in japan larda sıkıntı var bu açıdan dedin gibi. TTE nin ürünün kullanan varmı bilmiyorum ama umarım dediğin gibidir ama zor diyorum genede. Eğer bu tarz bir ürün olsa fiyatı çok çok daha pahalı olurdu ve tekrardan farklı programlar yüklenebilirdi. bence sadece rail basıncını şaşırtıyordur. ki aslı güç aldığın ve en basite kaçarak güç aldığın nokta daha fazla yakıt püskürterek elde ettiğin güçtür dizellerde ama pompanın canı çıkıyor bi zaman sonra. Doğru dürüst yanma olmadığı içinde duman artışı gözleniyoru. Suan ben ne kadar zorlsamda ne kadar dip gaz yapsamda duman cıkmıyor. :)

Bu arada alfa projende başarılar diliyorum. :) yazlım konusunda yardımcı olmak isterim.