Gönderen Konu: T25 2.0 şu eksiltme  (Okunma sayısı 3020 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #20 : Haziran 05, 2024, 21:05:56 »
Aramadım bizzat gittim evime çok yakın zaten ama o zaman su eksiltmesi gözle görülür bir şekilde değildi ondan dolayı zaten elektrik tesisatına baktırmamı söylediler. Evet haklısınız ümit bey yetkili servislerde bizim araçtan anlayanlar azdır çoğu genç yeni yetişmiş eleman oluyor. Haliyle aracın bir hafta boş boş yattığını öğrenince biraz insanın kafası atıyor. Yarın ilk işim aracı alıp tem otoya gitmek olacak. 2500 devire gelince zaten tekleme başlıyor altında yok ama korkum motora daha büyük zarar vermemek ve bir an önce elden çıkarmak artık tabi arızalarını giderip...
Hocam dediğim gibi contada çok azda olsa hasar olma ihtimali yüksek teklemesinin sebebi piston üstüne su indiriyorsa ondan yapar sizin araçta 3 tane oksijen sensörü var o yüzden çok hassas normal bir araç olsa bu hatayı (teklemeyi pek yapmaz) tabi yazdıklarımın hepsini benzinli bir T25 avensis için yazıyorum lpg varsa (o motora lpg olmuyor kabul etmiyor) conta yanığı varsa biraz pahalıya patlar çünkü toyota orjinal conta takımı ister.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Toyota Club Türkiye

Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #20 : Haziran 05, 2024, 21:05:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #21 : Haziran 05, 2024, 21:16:07 »
Yapacak bişey yok gülü seven dikenine katlanır neyse yaptırıcaz artık. Araçta LPG yok evveliyatında da yok dikkat ederek aldım zaten açıkcası LPG de pek sevmem. Araç hararet yapmadı bu durumda da conta yakar mı? Benim tahminim motor saplamalarının gevşeme ihtimali tabi artık ustalar karar verecek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #22 : Haziran 06, 2024, 15:50:22 »
Yapacak bişey yok gülü seven dikenine katlanır neyse yaptırıcaz artık. Araçta LPG yok evveliyatında da yok dikkat ederek aldım zaten açıkcası LPG de pek sevmem. Araç hararet yapmadı bu durumda da conta yakar mı? Benim tahminim motor saplamalarının gevşeme ihtimali tabi artık ustalar karar verecek.
LPG olması şart değil maalesef toyotanın 2.0 motorları bakımsız olursa yıllar içerisinde radyatör tıkanmasımdan dolayı gizli hararet yapabiliyor,toyota her parçayı sınırda üretmiş radyatörün 3 gözü tıkanması büyük sıkıntı siz göstergede hararet yükselmesi görmüyorsunuz çünkü bu gayet normal hararet muşürleri 90 120 C⁰ derece aralığında normal ısı okur,eğer 120 yi geçerse yüksek hararet gibi algılar ibreyi yükseltir,eğer daha önce motor tadilatı olamdıysa saplamaların gevşeme ihtimali çok düşüktür.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #23 : Haziran 08, 2024, 14:52:36 »
Daha önce motora işlem yapılmış maalesef, tem servisle görüştüm araca bakamayacaklarını söylediler. Bizde parça yok vs dediler kibarca... Diğer taraftan da aracı aldım kaldım böyle, ya nasip. ..Yardımlarınız için teşekkür ederim.  Ayrıca periyodik bakım, disk, balata değişimi filan deyince herkes kucak açıyor ve parça bulunuyor iş motordaki arızaya gelince nedense herkes dirsek gösteriyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #24 : Haziran 08, 2024, 17:12:04 »
Oldukça can sıkıcı bir durum,arıza artık belli olduğuna göre resmi servise sorun orijinal conta var mı ellerinde ? varsa alıp dışarıda başka ustalarda motor yaptırılabilir, ancak conta yakma daha önce orijinal olmayan contanın takılmış olmasından mı? yoksa conta yakmaya sebep olan arızanın tam giderilmeden sadece conta değişimi ile çözülmüştür diye düşünüldüğünden midir ? onu iyi değerlendirmek şart çünkü bu işler 20.000 tl civarına mal olabilir,Anadolu yakasında Bostancı ve Kartal'da özel Toyota servisleri de var hiç olmazsa onları da telefonla arayıp fikir almaya çalışın,sonucu öğrenmek için izliyoruz.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #25 : Haziran 08, 2024, 17:31:50 »
Teşekkürler tokat bey pazartesi zaten araştırmaya başlayacağım. Ben Avrupa yakasındayım ama artık mesafe farketmiyor yeter ki sorun çözülsün. İstenince parça bulunuyor sorun yok o konuda yetkili servis elinde yoksa bile yurtdışından temin ediyor. Geçenlerde sonkar servisle görüştüm öyle söylediler. İç piyasadaki özel servislerin bir çoğuna da sonkar ve tem(bu zamana kadar aracın bakımlarını vs onlara yaptırdım sürekli müşterisiyim beni geri çevirmeleri üzücü) parça sağlıyor zaten bunu da biliyoruz. Bugün bir özel servisle de görüştüm avensis bakmıyoruz dediler asıl mesele servislerin avensis bakmaması...  Gelişmeleri buraya paylaşacağım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #26 : Haziran 08, 2024, 23:40:23 »
Hocam geçmiş olsun,
Avensis T25 e bakmak ismemelerindeki sebeb bazı parçaların orjinal olarak temininde sıkıntı yaşanıyor maalesef,yürütme maliyetleri yüksek araç olduğu için ikincielde ağır gidiyor hâl böyle olunca ustalarda uğraşmak istemiyor,özellikle avensis 2.0 150 hp modeli sıkıntılı Tem servisin bakmak istememesindeki sebebi tahmin edebiliyorum tamirat sonunda illaki istenmeyen bir sebeb çıkacaktır en basit örenek olarak enjektörler hata verse tamiratı zor yapılsa bile randıman vermiyor değişim deseler uçuk rakamlar çıkıyor,hadi çıkma bulalım takalım deseler bir sürü zaman kaybı araç lift'i işgal edecek dışarı alayım dese yit çek derdi var ayrıca işine önem veren birçok usta artık çıkma veya yan sanayi parçayla ilgilenmiyor,yanlış anlamayın beni bu yazdıklarım sizi üzmek yada Tem servisi savunmak için değil,ufuk beyle bir sefer yüz yüze konuşmuş biri değilim sadece telefonda görüşebildik aracıma defalarca parça aldım ilgileri çok iyi hatta benim için debriyaj setini 1 buçuk yıl ayran birisi,yani bakmak istememelerindeki esas sebeb size karşı mahcup olmamak,işinizi kolay çözmenizi temenni ederim.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #27 : Haziran 09, 2024, 00:10:46 »
Haklısınız ümit bey, iki aydır o kadar sıkıntı çektim ki artık ne psikoloji ne de bütçe dayanıyor. İki ay önce zaten enjektörleri değiştirdim yine tem servise gitmiştim bunun için haklı olarak bir kaç sebep sundular kabul edersen parça sorgulayalım dönelim dediler ufuk bey servis kısmında değil yedek parçada duruyor ustaların oradaki konumunu bilmiyorum (yine bugün görüşmemde de ustalar çıktı telefona)bende kabul ettim, lakin ne arayan oldu ne soran bende biraz araştırma sonucu t25lerin enjektör değişimi yapan bu işte mahir bir enjektörcü buldum çıkma olarak aldım ve testlerini yaptırıp taktım iki gün de başında bekledim. O zamanki sorunum yine aynıydı 1. Silindir ateşleme arızası ama O zaman su eksiltme olayı yoktu. 1 ay sorunsuz kullandım sonrasında  tekrar aynı hatayı verdi ve su eksiltme başladı. Konunun başında da yazdığım gibi 1. Silindir subaplarda su lekeleri gördük. Pazartesi daha önceden de tanıdıdığım işçiliği düzgün daha önce de gittiğim bir ustam var onunla konuşup artık onunla çözmeye çalışacağım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #28 : Haziran 09, 2024, 21:20:03 »
Hocam size tavsiyem işinde iyi bir usta bulabilirseniz yetkili servisten orjinal conta takımı alın ( en azından sadece silindir kapak contası) fazla sıkmadan ustanın başında durun ve kapakçıyı iyi seçin motoru toplatın,toplanma esnasında ustanıza kapak saplamalarında uzama olup olmadığını sorun her ihtimale karşı saplamaları takmadan önce altlarına mukavemetili pul atın çünkü çoğu zaman (japonlarda pek karşılaşmıyoruz ama yüksek hararet görmüşse ihtimaller dahilinde) kapak saplamalarının biri veya bir kaçı uzama yapıyor sıkarken sona dayanıyor ustada sıktı zannediyor halbuki boşluklu kalıyor,kapağı ve tüm sorunları cıvataları sıkarken torklatın öyle uzun kolu eline alıp kamyon bijonuna asılır gibi sıkmasınlar vidaları.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #29 : Haziran 11, 2024, 10:56:29 »
Merhaba, bugün ustayla görüştüm bayramdan sonra bırkacağım aracı usta bir kaç Toyota ustasından  yanımda arayıp fikir de aldı hatta fiili destek de alacak süreç içerisinde, sağolsun baya ilgilendi. Silindir kapak saplamaları eğer uzamışsa mutlaka yeni gömlek yapılması gerek olduğunu ifade etti malum alüminyum blok olduğu için araç üzerinde yapılması pek sağlıklı olmayacağını, bu durumda da motorun yerinden sökülüp tezgahta yapılması gerektiğini ifade etti. Bende artık kabul ettim nasipse bayramdan sonra bırakacağım. Silindir kapak ve külbütör kapak contalarını Toyota dan sipariş ettim gereke diğer yedek parçaları da lazım oldukça usta benden isteyecek ben temin edeceğim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #30 : Haziran 11, 2024, 12:42:44 »
Şimdiden hayırlı olsun diyelim.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #31 : Haziran 11, 2024, 12:48:00 »
Teşekkür ederim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #32 : Temmuz 03, 2024, 12:51:12 »
Merhabalar, aradan biraz vakit geçti lakin ben hala bir ilerleme kaydedemedim. Şöyle ki araçtan motoru indirme üst kapak vs masrafları astarı yüzünü geçiyor. Ortalama 120 150 bin civarı uçuk bir rakam çıkıyor ortaya. Bir su eksiltmesinin bu kadar maliyet çıkaracağını insan tahmin edemiyor haliyle... Şimdi önümde iki yol var ya az km yapmış bir motor atmak,ya da aracı yaptırmak. Motor atarsak ortalama 90 civarı bir masraf çıkıyor bu zamanda bu paralar maaşlı çalışan bir insan için çok uçuk rakamlar. Tabi sizlere de sormak istedim sizce mantıklı olan nedir? Sizce ne yapmalıyım?
(Bu arada üst kapak çatlak)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #33 : Temmuz 03, 2024, 23:31:36 »
Eğer ustanız toyota konusunda tecrübeliyse motor yaptırmak daha mantıklı olacaktır,diğer türlü alacağınız çıkma motorun ne durumda olduğu muammadır,malesef sahibi olduğunuz araç sıkıntılı bir motora sahip,bide sandık motor sıfır fiyatlarını araştırmanızı tavsiye ederim bazı büyük parça tedarikçilerinin elinde sandık motor olabiliyor,yanlış hatırlamıyorsam mersinde böyle bir tedarikçi olacaktı geçmiş yıllarda formda konusu geçmişti.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #34 : Temmuz 07, 2024, 15:31:21 »
Herkese hayırlı pazarlar, yaptığım araştırma sonucunda bir yerde sıfır sandık motor buldum lakin güvenirliği muamma ve orjinal değil kanımca, merdiven altı üretim, sorularıma net ve kesin cevaplar alamadım. Bununla beraber ustamın da yardımıyla temiz olduğuna inandığım bir çıkma motor bulduk. Ve ona karar kıldık. Şimdi bu motoru tabikide kontrol edeceğiz gelişigüzel takılmasına gönlüm razı değil. Bu motorun silindir kapağını söküp kontrol ettirmek istiyorum lakin söküldüğünde herhangi bir aksi durum yoksa zımpara yapıp kapak contasını değiştirmek ve gerekirse saplamalarını değiştirmek ne kadar sağlıklı olur? İleride sorun yaşatır mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #35 : Temmuz 07, 2024, 17:53:08 »
Sandık motoru nerede buldunuz,merdiven altı dediğiniz işler sandık motor üretiminde olmaz,eğer satıcı fatura kesecekse sorun olmaz o fatura ile muayene ve ruhsat değişikliği yapmanız gerekecek yoksa araç çenç konumuna düşer,faturasız farklı numaralı bir motor atılırsa muayenede sıkıntı çıkartır,çıkma motor alasıyasadece temiz üst kapak bulup hali hazırda ki motoru rektefiye yaptırmanız daha iyi olur.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #36 : Temmuz 07, 2024, 20:56:18 »
Motoru Ankara'da buldum cey marka diyorlar yani orjinal değil. Üst kapak değiştirmeyi bende düşündüm lakin bir kaç yere de sordum bunların başında toyotronic de dahil olmak üzere motorun komple yerinden çıkması ve tezgaha alınması gerektiği, 120 ile 150 bin mastafı olduğu söylendi. Bence de en mantıklısı kendi motorumu rektefiye etmek ama bu rakamlara çıkmam imkansız. Bundan dolayı ki faturalı çıkma motor tercihine yöneldim ruhsata işletmek için gerekli evrakları hazırlayıp gereken işlemler yapılacak. Binaenaleyh silindir kapağını söküp gerekli kontrolleri yapıp conta ve saplamaları değiştirmek sorun teşkil eder mi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #37 : Temmuz 08, 2024, 00:27:16 »
Motorun önceki durumu belli olmadığı için kapak ve blok yüzeyinde eğilme çürüme varmı bilemezsiniz söküldükten sonra kapakçı ve rektefiyeciyi çağırıp ölçtürmek iyi olur,yatan motorda karıncalanma olma ihtimalinide unutmayın,tekrar yineliyorum çıkma motordan uzak duymanızı tavsiye ederim kapalı kutu ne olduğu belli değil,motor kullanılmış yatmış toz görmüş nem görmüş,bulduğunuz sandık motor her halükarda çıkmadan iyi olacaktır,cey marka eğer bildiğimiz piyasadaki markaysa kötü bir marka değil,zaten markaların motor üretme işi olmaz siz iyi sorun öğrenin cey otomotiv bu motorun ithalatçısı olabilir,üreticisi olduğunu düşünüyorum.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '04
  • 74 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #38 : Temmuz 13, 2024, 21:33:16 »
Merhabalar, aracımı teslim aldım sonunda ümit bey çok uyarsanız da maalesef çıkma motor yoluna girmiş oldum. Eski motorumla alakalı zaten artık rektefiyelik bir durumu kalmamış benden önce kaç kere yapıldıysa artık bilemiyorum. İç aksamında kullanılan malzemelerin hiçbiri orjinal değilmiş maalesef rektefiye referansı da kalmamış. Bütçe meselesi de olduğundan dolayı istemeyerek de olsa bu yola gittim. Aracın yağı iki defa değişti bir hafta kullanımdan sonra tekrar değişecek. Şunu söyleyebilirim ben daha önce massey Ferguson traktöre biniyormuşum avensis değil  :rofl: Ancak sorunlar bitmiyor ama büyüğünü hallettiğimi düşünüyorum. Araçta p0351 kodlu arıza var bu arıza eski motor takılı iken de vardı tabi araç eski olunca bagajda bobinle geziyorum yeni bobini taktık ama sorun devam etmekte. Ustam canlı veri izleme sonucunda bir sorun olmadığını ve elektriksel bir arıza olduğunu söyledi. Daha önceleri tem oto da elektriksel olduğunu söylemişti. Kablo tesisatı daha önceden çok kurcalanmış, şimdi sırada bunu düzeltmek var. Ancak bu araçlardan anlayan ilinin ehli bir elektrikçiye ihtiyacım var İstanbul'da bildiğiniz ilinin ehli bir usta var mıdır?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: T25 2.0 şu eksiltme
« Yanıtla #39 : Temmuz 14, 2024, 10:54:03 »
Hem işinin ehli hem de Avensis'in netameli elektrik işlerinden anlayan biri olmalı..şimdi tüm elektrik aksamı tamamen değişecek mi ?rakam ne olacak? garantisi olacak mı? bütün bunlar için resmi servise de sorun fiyat alın derim.
Tokay Ceritoğlu