Gönderen Konu: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş  (Okunma sayısı 3763 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Merhaba
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 9900
  • Model Yılı: '21
  • 84 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar merhaba,

2019 yılında Sıfır KM 1,6 Litre Dream MDS almıştım.
Aracımın 4 yaşına gelmesi nedeni ile sattım ve yerine 9.600 KM'de 2022 Model 1,5 Litre Dream MDS aldım.(Ne yazık ki sıfır KM bulmak ve almak mümkün olmadı)
Dün Edremit-Gebze arasında 310 KM kullandım ve ilk izlenimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.

Benim herhangi bir yüksek performans beklentim yok , araçlarımı her zaman trafik kurallarına uyarak ve otoban sürüşlerinde 100 KM/Saat hızı geçmeyecek şekilde , şehir içinde ani hızlanma ve yavaşlamalar yapmadan dengeli bir şekilde kullanıyorum.
1,6 Litre ve 1,5 Litre motorlar arasında performans açısından hissedilir bir fark var 1,5 Litre motor ara hızlanma konusunda daha sakin.

1,6 Litre olan aracımla uzun yolda (Gebze - Çorum) 5,1 Litre/100 KM ortalamayı görmüşken 1,5 Litre aracımla dün 310 KM'lik sürüşü 4,1 Litre/100 KM ortalama ile tamamladım.
Araç yakıt tüketimi açısından gayet iyi.

Eski aracımda olmayan kabin içi orta aynadaki gece moduna çevirme mandalı bu araca eklenmiş.

Ön kaput çok ağır gibi geldi , alüminyum-çelik değişikliği var mı bilmiyorum.

Trafik ışıklarında durunca rölanti sesinin yeni araçta daha yüksek olduğunu hissettim , sürüşte ise ikisi arasında çok büyük fark yok , 1,5 Litrede ara hızlanma için devri yükselttiğinizde gelen motor sesi daha tok.

Aracı sürdükçe yeni izlenimlerim olursa sizlerle paylaşacağım.
2022 Toyota Corolla Dream Multidrive S

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 174 kere teşekkür etti
  • 204 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #1 : Şubat 18, 2023, 10:54:33 »
3 silindirli motorların sesleri sıralı 6 silindir motor sesine benzeyebilir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #2 : Şubat 18, 2023, 17:13:34 »
Hayırlı olsun. Bence yeni motora geçmeniz yerinde olmamış. Aynı araca boş yere fazladan mtv ödemeye devam edeceksiniz.
Yerinizde olsam farklı bir araca geçip denemek isterdim megane 1.3 tce edc gibi.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #3 : Şubat 18, 2023, 19:02:55 »
Arkadaşlar merhaba,

2019 yılında Sıfır KM 1,6 Litre Dream MDS almıştım.
Aracımın 4 yaşına gelmesi nedeni ile sattım ve yerine 9.600 KM'de 2022 Model 1,5 Litre Dream MDS aldım.(Ne yazık ki sıfır KM bulmak ve almak mümkün olmadı)
Dün Edremit-Gebze arasında 310 KM kullandım ve ilk izlenimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.

Benim herhangi bir yüksek performans beklentim yok , araçlarımı her zaman trafik kurallarına uyarak ve otoban sürüşlerinde 100 KM/Saat hızı geçmeyecek şekilde , şehir içinde ani hızlanma ve yavaşlamalar yapmadan dengeli bir şekilde kullanıyorum.
1,6 Litre ve 1,5 Litre motorlar arasında performans açısından hissedilir bir fark var 1,5 Litre motor ara hızlanma konusunda daha sakin.

1,6 Litre olan aracımla uzun yolda (Gebze - Çorum) 5,1 Litre/100 KM ortalamayı görmüşken 1,5 Litre aracımla dün 310 KM'lik sürüşü 4,1 Litre/100 KM ortalama ile tamamladım.
Araç yakıt tüketimi açısından gayet iyi.

Eski aracımda olmayan kabin içi orta aynadaki gece moduna çevirme mandalı bu araca eklenmiş.

Ön kaput çok ağır gibi geldi , alüminyum-çelik değişikliği var mı bilmiyorum.

Trafik ışıklarında durunca rölanti sesinin yeni araçta daha yüksek olduğunu hissettim , sürüşte ise ikisi arasında çok büyük fark yok , 1,5 Litrede ara hızlanma için devri yükselttiğinizde gelen motor sesi daha tok.

Aracı sürdükçe yeni izlenimlerim olursa sizlerle paylaşacağım.
1.5 motorun amacı zaten ekonomik olması. Performans kaygısı olmayanlar için mantıklı bir seçenek.
1.5 motor 3 silindirli olduğu için rölanti sesi daha fazla geliyor. 3 silindirli motorların genel özelliği biraz sesli ve titreşimli çalışması. Toyota biraz ses var ama titreşim yok gibi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #4 : Şubat 20, 2023, 11:17:42 »
Hayırlı olsun. Bence yeni motora geçmeniz yerinde olmamış. Aynı araca boş yere fazladan mtv ödemeye devam edeceksiniz.
Yerinizde olsam farklı bir araca geçip denemek isterdim megane 1.3 tce edc gibi.
Peki mutlu bey, fikir edinmek açısından soruyorum; araç yenileyecek olsanız 1.8 hybrid corolla mı ilk tercihiniz olurdu yoksa megane 1.3 tce mi? Fiyat kriterini devre dışı bırakarak soruyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #5 : Şubat 20, 2023, 22:33:43 »
Peki mutlu bey, fikir edinmek açısından soruyorum; araç yenileyecek olsanız 1.8 hybrid corolla mı ilk tercihiniz olurdu yoksa megane 1.3 tce mi? Fiyat kriterini devre dışı bırakarak soruyorum.

Sizin 1.6 advance var sanırım. Bir önceki kasa olduğu için yeni kasa corolla arasında fark var. 2si de güzel tercih olur. Binip deneyin, 1.3 yakıt masrafı fazla olur ama performansı da tatmin eder. 1.8 hibrit ise az yakar ve daha sessiz sakin kullanımda.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #6 : Şubat 21, 2023, 11:21:07 »
Sizin 1.6 advance var sanırım. Bir önceki kasa olduğu için yeni kasa corolla arasında fark var. 2si de güzel tercih olur. Binip deneyin, 1.3 yakıt masrafı fazla olur ama performansı da tatmin eder. 1.8 hibrit ise az yakar ve daha sessiz sakin kullanımda.

Evet 1.6 advance bende ki, Renault confor olarak sanki corolladan daha iyi gibi, ancak beni düşündüren tce edc şanzumanı. Cvt ye alıştık sorunsuz ve geçişler hissedilmiyor. Tce nin arıza durumu, mukavemeti, devamlılığı nasıl onlar kafamda soru işaretleri bırakıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #7 : Şubat 21, 2023, 11:45:25 »
Evet 1.6 advance bende ki, Renault confor olarak sanki corolladan daha iyi gibi, ancak beni düşündüren tce edc şanzumanı. Cvt ye alıştık sorunsuz ve geçişler hissedilmiyor. Tce nin arıza durumu, mukavemeti, devamlılığı nasıl onlar kafamda soru işaretleri bırakıyor.

En kötü 3 sene binip satarsınız yenilersiniz. Ona bakılırsa Toyota'da cvt sorunsuz, fakat direksiyon kolonu, göğüs kısmının hassasiyeti de soru işareti. Çok dik yokuşlarda bile turboyla düşük devirde çıkabilmenin tadını alınca atmosferikten soğuyor insan.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #8 : Şubat 21, 2023, 15:04:25 »
En kötü 3 sene binip satarsınız yenilersiniz. Ona bakılırsa Toyota'da cvt sorunsuz, fakat direksiyon kolonu, göğüs kısmının hassasiyeti de soru işareti. Çok dik yokuşlarda bile turboyla düşük devirde çıkabilmenin tadını alınca atmosferikten soğuyor insan.

İşin doğrusu hiç turbolu araç kullanmadım  ::) Dediğiniz gibi belki atmosferikten daha güzeldir, denemeden de karar vermek zor oluyor. Birde sanırım renault ların ses yalıtımı toyota lardan daha iyi.Bulabilirsek bakalım kısmet düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #9 : Şubat 22, 2023, 08:29:34 »
Bende turbolu bir araç tavsiye ederim. Turbo sayesinde bayırda rahat çıkarsınız. Hızlanma olarak Mutlu ya katılıyorum, düşük devirde çalışıyor olması ayrı bir konfor unsuru.

Toyota aldığınızda makul hızlanmayı, devir çevirmeyi göze almanız gerekiyor. Renault süspansiyon konforu toyotadan bir tık düşük gibi. İçeriye aldığı ses toyotadan kesinlikle az.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #10 : Şubat 22, 2023, 09:09:38 »
Bende turbolu bir araç tavsiye ederim. Turbo sayesinde bayırda rahat çıkarsınız. Hızlanma olarak Mutlu ya katılıyorum, düşük devirde çalışıyor olması ayrı bir konfor unsuru.

Toyota aldığınızda makul hızlanmayı, devir çevirmeyi göze almanız gerekiyor. Renault süspansiyon konforu toyotadan bir tık düşük gibi. İçeriye aldığı ses toyotadan kesinlikle az.
Mutlaka öyledir ama beni turboya temkinli yaklaştıran şey "acaba turbo arıza verir mi" düşüncesi. Yoksa dediğiniz gibii turbodan alınan verim ile atmosferik ten alınan verim asla aynı olamaz. Eskiden renault kullanmışlığım var, oda atmosferik di. Kafamda ilk sıralarda bu ve hybrid var. Dediğim gibi hayırlısı bakalım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 563 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #11 : Şubat 22, 2023, 10:22:04 »
Mutlaka öyledir ama beni turboya temkinli yaklaştıran şey "acaba turbo arıza verir mi" düşüncesi. Yoksa dediğiniz gibii turbodan alınan verim ile atmosferik ten alınan verim asla aynı olamaz. Eskiden renault kullanmışlığım var, oda atmosferik di. Kafamda ilk sıralarda bu ve hybrid var. Dediğim gibi hayırlısı bakalım.
hibrid motoru şu anda güncelleniyor ve mart ayından itibaren satılmaya başlayacak.verilere göre yanlış hatırlamıyorsam 0-100 verisi 9.2 ki bence gayet güzel.140 hp olacak ki ara hızlanmalarda da fark eder.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #12 : Şubat 22, 2023, 13:35:22 »
hibrid motoru şu anda güncelleniyor ve mart ayından itibaren satılmaya başlayacak.verilere göre yanlış hatırlamıyorsam 0-100 verisi 9.2 ki bence gayet güzel.140 hp olacak ki ara hızlanmalarda da fark eder.
Ben sadece kasa makyajlanacak diye biliyordum. Dediğiniz gibiyse performansa etkisi bir hayli olacak diye düşünüyorum. Nitekim megane 1.3 tce de 140 bg.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #13 : Şubat 22, 2023, 16:15:34 »
Mutlaka öyledir ama beni turboya temkinli yaklaştıran şey "acaba turbo arıza verir mi" düşüncesi. Yoksa dediğiniz gibii turbodan alınan verim ile atmosferik ten alınan verim asla aynı olamaz. Eskiden renault kullanmışlığım var, oda atmosferik di. Kafamda ilk sıralarda bu ve hybrid var. Dediğim gibi hayırlısı bakalım.

Motoru başlattıktan sonra ve durdurmadan önce 30 sn çalıştırmanız yeter. Motoru ilk çalıştırıp ayarları yapıp emniyet kemerini takıyorum derken 30 sn geçiyor. 0.9 olmasına rağmen turbo sayesinde performansı 1.6 atmosferikle aynı.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #14 : Şubat 23, 2023, 09:00:19 »
Motoru başlattıktan sonra ve durdurmadan önce 30 sn çalıştırmanız yeter. Motoru ilk çalıştırıp ayarları yapıp emniyet kemerini takıyorum derken 30 sn geçiyor. 0.9 olmasına rağmen turbo sayesinde performansı 1.6 atmosferikle aynı.

Sizin araçta renault mu yoksa? Birde motoru çalıştırdıktan sonra 30 sn beklemeyi anladımda stop etmeden öncesini anlamadım, o neden?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #15 : Şubat 23, 2023, 10:30:40 »
Turbolu araçlarda araba çalıştırıldığında ve yoldan gelindiğinde bir süre beklenir sonra stop edilir,bu süre içinde turbo yağlaması olur,turbo malum ,dakikada binlerce defa döner,yağlama yapması ve uzun ömürlü olması için.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 563 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #16 : Şubat 23, 2023, 14:07:20 »
Ben sadece kasa makyajlanacak diye biliyordum. Dediğiniz gibiyse performansa etkisi bir hayli olacak diye düşünüyorum. Nitekim megane 1.3 tce de 140 bg.
evet motoru güncelleniyor hibritin. Benzinli tarafında bir değişiklik olacağını sanmıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #17 : Şubat 23, 2023, 15:05:31 »
Benim bildiğim hybrid collanın içten yanmalı motorunda bir değişiklik yok. Güç aktarımında bataryalardan gelen avantajla bir gelişme mevcut.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 563 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #18 : Şubat 23, 2023, 17:26:14 »
Benim bildiğim hybrid collanın içten yanmalı motorunda bir değişiklik yok. Güç aktarımında bataryalardan gelen avantajla bir gelişme mevcut.

Sadece hibrid de var.
https://www.greencarcongress.com/2022/12/20221220-tme.html
O yüzden şu anda sitede fiyat listesinden kaldırıldı. Mart ayında bu motor ile gelecekmiş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Model 1,6 Litre'den 2022 Model 1,5 Litre'ye geçiş
« Yanıtla #19 : Şubat 23, 2023, 18:26:06 »
Sizin araçta renault mu yoksa? Birde motoru çalıştırdıktan sonra 30 sn beklemeyi anladımda stop etmeden öncesini anlamadım, o neden?
Turbolu veya atmosferik farketmez yoldan gelindiğinde 30 sn yada 1 dk kadar beklemek gerekli turboda yağlama yapsın atmosferik te yağ süzülsün ve hararet dengelensin diye,turbo masrafını gözünüzde çok büyütmeyin Renault'un Fiat 'ın turbosu çok bişey değil kökünü değiştirseniz çok bişey tutmaz,ayrıca turbolu araçta düşük devir çevirdiği için yakıt tasarrufundan elde ettiğiniz kâr ile turbo masrafını çıkarırsınız,keyiflice araba sürmekte cabası, atmosferik te rampalar eziyet oluyor heleki düşük hacimli motorlarda çileye dönüyor devirden düştüğü anda vitesle oynayıp duruyor sürücü az eğimli yerlerde dahi vites değiştirmek gerekiyor, atmosferik olacaksa 2.0 ve üstü olmalı.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.