Gönderen Konu: İkinci El Chr Hybrid Problemi!  (Okunma sayısı 7296 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 174 kere teşekkür etti
  • 204 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #20 : Ağustos 09, 2021, 11:29:52 »
Araçta problem olduğunu düşünmüyorum. Filtreyi temizleyin. Önce elle kaba pislikleri alıp akabinde üfleyerek temizleyebilirsiniz. Filtrenin çıktığı yeri de süpürge ile çektirin.

Hybrid pilleri ile bahsettiğiniz süreler sürüşler zaten olmuyor. Biraz daha gözlemlemeye devam edin. Araç içi sıcaklık fazla ise zaten ev moda çok zor geçiyor hatta geçmiyor.

Müziksiz, biraz daha sabit bir video çekimi yapabilirseniz, canlı yayın olarak yüklemeden yüklerseniz, bu esnada pil seviye durum göstergesi de ekranda açık olursa biz de yorumlarız

Toyota Club Türkiye

Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #20 : Ağustos 09, 2021, 11:29:52 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #21 : Ağustos 09, 2021, 12:02:20 »
Fehmi Bey,

Değerli vaktinizi ayırdığınız için ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Dediğiniz göstergeye sürekli bakıyorum aslında, bataryaya güç aktarıldığını görüntülüyorum fakat batarya aynı dişte kalıyor veya yine aynı gösterge üzerinde bataryadan enerji alındığını gösteriyor fakat EV moduna geçiş yapmıyor. Sizin araç anladığım kadarıyla normal hava koşullarında park veya duruşlarda EV modunda gidiyor. Benim asıl problemim zaten burada başlıyor. Evden inip otoparka gidiyorum, aracı gün içerisinde ilk defa çalıştırıyorum (motor soğuk, otopark serin) yine Hybrid mod maalesef kullanılamıyor ve bizim araçlarda vitesin hemen altında EV mod var, yanılmıyorsam benzinin az olduğu kritik durumlarda çok düşük hızlar için (park esnasında, otoparktan çıkış veya acil durumlar) kullanılıyor. Bu tuşa ne zaman bassam yetersiz enerji diye uyarı alıyorum. 2. belirgin problemde araç Hybride geçmesi gerektiğini anlıyor fakat geçiş yapamıyor ve normalden çok daha farklı gürültülü bir sesle yola devam ediyor. Hybride ne zaman geçerse bu uğultu o zaman kesiliyor. Ya dediğiniz gibi bizim araçlar arızalı ya da kardeşimin araç ultra sağlam. 😁😁 Bugün müsait olduğumda filtreleri kontrol edeceğim. Kirli ise temizliğini nasıl yapacağımı bilmiyorum ama deneyeceğiz bir şeyler. 😁 En çok üzüldüğüm kısımda aracı ailem için aldık, korkudan daha binemediler. Gerçekten üzücü.

Yeni üye olduğum için kim ne işle meşgul tabi bilemiyorum. Söylediğim söz şahısa değil mesafeye yöneliktir. Eminim ki işini en güzel şekilde yapıyordur. Şuan için maddi sıkıntılardan ötürü servise götüremiyoruz, hayırlısı bakalım neler olacak. Hepinize hayırlı işler, bol kazançlar.

Rica ederim, aklınıza takılan başka sorular da olursa sorabilirsiniz.. Zevkle cevaplarım.. Evden otoparka inip ilk defa aracı çalıştırdığınızda ev moda geçmemesi normal, motor ısınana kadar benzinli motor çalışacaktır. Ben o videoda motorun sıcak olduğunu gördüğüm için o şekilde yorumladım. Bu arada ben EV tuşunu hiç kullanmıyorum. Bunu pedal ve hız ile  yönetebiliyorum.

Tansu beye katılıyorum, biraz daha deneyimlemekte fayda var..
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 19 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #22 : Ağustos 09, 2021, 13:41:35 »








Elimden geldiğince temizlemeye çalıştım. Daha önce bu işe girişmediğim için başıma da bela almamak için oluru bu. Ayriyetten son resimde motor soğukken EV moduna geçmez zaten yazmıştınız. Ona ithafen paylaştım. Araç 1 ay içinde bakıma girecek, o zamana kadar tecrübelerimi paylaşacağım. Çünkü internette çok fazla Türkçe içerik yok. Bu sorunu yaşayan olursa yorumlarınız rehber olur. 👍

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #23 : Ağustos 09, 2021, 14:11:39 »



 Ayriyetten son resimde motor soğukken EV moduna geçmez zaten yazmıştınız. Ona ithafen paylaştım.

Çok kesin ifadelerden kaçınmak lazım :) Araç sabitken veya çok çok düşük hızda tabi ki EV modda çalışabilir ama normalde motor soğukken ısınana kadar araç benzinli motorla çalışma isteğinde oluyor.  Normal otopark hızında bile hemen benzin motora geçiyor..  Bence siz EV ışığına çok takılıyorsunuz. Arabanın keyfini çıkarın zamanla alışırsınız birbirinize  :)

Tansu bey de hybrid araç sahibi ve teknik bilgisi benden çok daha fazla.. O da aynı şeyi düşündüğü için daha rahat söylüyorum. Yazdığınız şeylerden ben ciddi bir sorun algılamadım, biraz alışma meselesi sanki.. Bakım yaklaştı demişsiniz zaten bakıma kadar kullanın bakımda kontrol ettirirsiniz.
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 127 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #24 : Ağustos 09, 2021, 14:19:07 »
Motor soğuk olsa ve kış günü olsa bile park halinde benzin motoru çalışmıyor bende, sadece kaloriferi ısıtmak için açarsam çalışıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 19 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #25 : Ağustos 09, 2021, 14:29:24 »
Motor soğuk olsa ve kış günü olsa bile park halinde benzin motoru çalışmıyor bende, sadece kaloriferi ısıtmak için açarsam çalışıyor.

Şükür birisi benimle aynı yorumda. :) Bende tecrübelerime dayanarak bunu söyleme çalışıyorum. Normal şartlarda motorun sıcaklığı bilmen nesi ne olursa olsun bataryada bir problem yoksa elektrikle çalışması gerekiyor diye biliyorum ki kardeşimin aracıda aynı şekilde böyle, kendi tecrübelerimde aynı bu şekilde. Park halinde veya park ederken motor sıcak, soğuk, klima açık veya kapalı farketmeksizin bir kere bile benzine geçmedi bahsettiğim araç. Aynı şekilde trafikte de durumu bu hala bu. Kardeşim 2018 den beri kullanıyor, sürekli uzun yola çıkıyor. Tatilden yeni geldiler, eşi hızlı kullanır boş yolda 120-130 dan aşağı kullanmaz. Klima dahil ortalama yakıt 4.9 - 5.1 arasında sabit. Aldığından beri 5.2 yi görmedim ama daha düşüğünü gördüm. Benim şuan ki araç klimasız, sıkışık trafikte, tek başıma , stepne hariç en ufak kağıt parçası yük olmadan 6lt den aşağı yakmıyor ki 80km hızın üstüne çıkmadım. Alışmaktan, tecrübe edinmekten bahsediliyor sürekli gerçekten üzülüyorum. Her mesajımda zaten bu araçta tecrübemin olduğunu yazmaktan yoruldum. Burda karşılaştırma yapıyorum. Benim aracım şöyle sorunlu, böyle problemli diye dayatmıyorum, kesin bilgiler vermiyorum fakat bazı noktada aktarılan bilgiler doğru olmamakla birlikte aracın mantığına tamamen aykırı. Benim yorumum sizinde aracı birisine göstermenizden yana  :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #26 : Ağustos 09, 2021, 15:02:31 »
OBD üzerinden batarya voltajları görülebilse sorun olup olmadığını anlardık aslında. Belki batarya problemi değildir.

Aklıma başka bir şey geliyor.. aracı yani almışsınız , uzun süre yatan arabalarda batarya bitebilir. Şarj tutmayabilir. Bu sorunu yaşayan prius sahipleri bataryayı söküp derin şarj ve deşarja koymuşlar. videosunu akşam bulmaya çalışırım.

Diğer yandan aldığınız aracın bakımlı olduğunu düşünmüyorum. O bölgeden çıkan filtreyi kaldırıp baksanız , diğer tarafı görürsünüz. Filtre çok dolmuş ve piller ısınmış olabilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #27 : Ağustos 09, 2021, 15:48:31 »
Batarya filtresi resmen evrim geçirmiş,bence o araç kendini korumaya alıyor çünkü filtreden hava geçecek hâl kalmamış.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 174 kere teşekkür etti
  • 204 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #28 : Ağustos 09, 2021, 17:40:29 »
Filtre gerçekten ağzına kadar dolmuş. Sürüşleri biraz da temizledikten sonra deneyin.

Aracı çalıştırınca ev modda çalışma gerekliliği yok. Hava sıcaklığı eğer 13-14 derece altındaysa start dediğiniz an benzinli motor çalışır. Kışın otoparklarda sıcaklık dışarıya göre yüksek olduğu için benzinli motor çalışmıyor şeklinde algılanabilir.

Şimdi şöyle bir şey yapalım. Öncelikle ev düğmesini boşverin. Tasarruflu sürüş ile bir ilgisi yok onun. Piller ne çok dolu olacak ne çok boş olacak ki ev düğmesi aktif olabilsin. Zaten kendimiz gaz pedalı ile ayarlıyoruz bunu.

Sürüş modu varsa eco moda alın. Sabah ilk çalıştırmada start deyin. Bu havalarda piller boş değilse benzinli motor çalışmaz. Vites p’de iken gaza basıp bırakın. Benzinli motor çalışacak ve kısa bir süre sonra motordan gür gür ses gelince duracaktır. Bu esnada piller dolmuyor, bilginize. Bu döngü çalılıyor mu bir bakın.

Mesela arabayı stop ettiniz ve piller aşırı düşüktü. Çalıştırınca direkt benzinli motor devreye girer. Bun da bir seçenek.

Akabinde vitesi d’ye alıp el frenini çekin. Sol ayak frende olsun. Sağ ayakla gaza epey basın. Bir süre bekleyin. Bi 15sn tam basın. Sonra bırakın. Araç stop edecek. Sonra yine basın. Piller doluyor mu bakın. Bu döngüyü 6-7 sefer yapın.

Arabayı sürerken sürekli ev modda sürmeye çalışmayın. Bu pilleri çok çabuk bitirir. Bu şekilde zaten 3-4 diş üstünü göremezsiniz. Kalkış harici düz yolda hızlanma, rampa çıkma gibi sürüşleri benzinli motorla yapın.

Uzun bir rampa iniş bulun. 3-4km olsun. Frenle iniş yapın. Pillerin tamamen dolup dolmadığına bakın.

Hava sıcaklığı nedir? İç sıcaklık kaç derece oluyor genelde?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #29 : Ağustos 09, 2021, 18:11:19 »
Şükür birisi benimle aynı yorumda. :) Bende tecrübelerime dayanarak bunu söyleme çalışıyorum. Normal şartlarda motorun sıcaklığı bilmen nesi ne olursa olsun bataryada bir problem yoksa elektrikle çalışması gerekiyor diye biliyorum ki kardeşimin aracıda aynı şekilde böyle, kendi tecrübelerimde aynı bu şekilde. Park halinde veya park ederken motor sıcak, soğuk, klima açık veya kapalı farketmeksizin bir kere bile benzine geçmedi bahsettiğim araç. Aynı şekilde trafikte de durumu bu hala bu. Kardeşim 2018 den beri kullanıyor, sürekli uzun yola çıkıyor. Tatilden yeni geldiler, eşi hızlı kullanır boş yolda 120-130 dan aşağı kullanmaz. Klima dahil ortalama yakıt 4.9 - 5.1 arasında sabit. Aldığından beri 5.2 yi görmedim ama daha düşüğünü gördüm. Benim şuan ki araç klimasız, sıkışık trafikte, tek başıma , stepne hariç en ufak kağıt parçası yük olmadan 6lt den aşağı yakmıyor ki 80km hızın üstüne çıkmadım. Alışmaktan, tecrübe edinmekten bahsediliyor sürekli gerçekten üzülüyorum. Her mesajımda zaten bu araçta tecrübemin olduğunu yazmaktan yoruldum. Burda karşılaştırma yapıyorum. Benim aracım şöyle sorunlu, böyle problemli diye dayatmıyorum, kesin bilgiler vermiyorum fakat bazı noktada aktarılan bilgiler doğru olmamakla birlikte aracın mantığına tamamen aykırı. Benim yorumum sizinde aracı birisine göstermenizden yana  :D

Buğra bey diğeri sonuçta emanet araç..Emanet araç ve kendi aracınız ile edindiğiniz tecrübe farklı olabilir diye fikir yürüttüm ben.. Yoksa kardeşinizin aracı ile ama çok fazla km yaptıysanız tabi ki kıyaslama şansınız vardır, onu en iyi siz bilirsiniz. Benzer koşullarda diğer aracı kullanırken 4 lt yaktırıyor ama kendi aracınızda 6 lt yaktırıyorsanız zaten sorun var demektir. Neyse üstteki mesajda Tansu bey yapılacakları çok detaylı yazmış, bu şekilde test edersiniz..

Benim yaklaşık 10.000 km ortalamam 3,9 lt civarında, birilerine gösterirsem 2'li rakamlara düşmesinden korkarım.. :D
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #30 : Ağustos 09, 2021, 18:41:52 »
Batarya filtresi resmen evrim geçirmiş,bence o araç kendini korumaya alıyor çünkü filtreden hava geçecek hâl kalmamış.

Filitredwn dolayi korumaya aldiginda uyari veriyor.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 127 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #31 : Ağustos 10, 2021, 08:53:47 »
Hava sıcaklığı eğer 13-14 derece altındaysa start dediğiniz an benzinli motor çalışır. Kışın otoparklarda sıcaklık dışarıya göre yüksek olduğu için benzinli motor çalışmıyor şeklinde algılanabilir.
Yanlış bilgilendirme olmasın. Benim aracım dışarda kar altındayken bile eğer kaloriferi açmazsam benzinli motor ile start vermez, rahatlıkla EV modunda sürüş yapar. Ya gaza yüklenmem, ya kaloriferi açmam, ya da hızlanmış olmam gerekir. Belki de modelden modele değişiyordur, orasını bilemem.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 174 kere teşekkür etti
  • 204 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #32 : Ağustos 10, 2021, 09:34:13 »
Yanlış bilgilendirme olmasın. Benim aracım dışarda kar altındayken bile eğer kaloriferi açmazsam benzinli motor ile start vermez, rahatlıkla EV modunda sürüş yapar. Ya gaza yüklenmem, ya kaloriferi açmam, ya da hızlanmış olmam gerekir. Belki de modelden modele değişiyordur, orasını bilemem.

4.nesil hybrid’de durum bu. 13-14 derece altında start verdiğinizde benzinli motor çalışır. Kışın videosunu atarım tabiki. Yaris 2015 üçüncü nesil hybrid. Belki onlarda durum farklıdır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 19 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #33 : Ağustos 10, 2021, 12:31:10 »
Filtre gerçekten ağzına kadar dolmuş. Sürüşleri biraz da temizledikten sonra deneyin.

Aracı çalıştırınca ev modda çalışma gerekliliği yok. Hava sıcaklığı eğer 13-14 derece altındaysa start dediğiniz an benzinli motor çalışır. Kışın otoparklarda sıcaklık dışarıya göre yüksek olduğu için benzinli motor çalışmıyor şeklinde algılanabilir.

Şimdi şöyle bir şey yapalım. Öncelikle ev düğmesini boşverin. Tasarruflu sürüş ile bir ilgisi yok onun. Piller ne çok dolu olacak ne çok boş olacak ki ev düğmesi aktif olabilsin. Zaten kendimiz gaz pedalı ile ayarlıyoruz bunu.

Sürüş modu varsa eco moda alın. Sabah ilk çalıştırmada start deyin. Bu havalarda piller boş değilse benzinli motor çalışmaz. Vites p’de iken gaza basıp bırakın. Benzinli motor çalışacak ve kısa bir süre sonra motordan gür gür ses gelince duracaktır. Bu esnada piller dolmuyor, bilginize. Bu döngü çalılıyor mu bir bakın.

Mesela arabayı stop ettiniz ve piller aşırı düşüktü. Çalıştırınca direkt benzinli motor devreye girer. Bun da bir seçenek.

Akabinde vitesi d’ye alıp el frenini çekin. Sol ayak frende olsun. Sağ ayakla gaza epey basın. Bir süre bekleyin. Bi 15sn tam basın. Sonra bırakın. Araç stop edecek. Sonra yine basın. Piller doluyor mu bakın. Bu döngüyü 6-7 sefer yapın.

Arabayı sürerken sürekli ev modda sürmeye çalışmayın. Bu pilleri çok çabuk bitirir. Bu şekilde zaten 3-4 diş üstünü göremezsiniz. Kalkış harici düz yolda hızlanma, rampa çıkma gibi sürüşleri benzinli motorla yapın.

Uzun bir rampa iniş bulun. 3-4km olsun. Frenle iniş yapın. Pillerin tamamen dolup dolmadığına bakın.

Hava sıcaklığı nedir? İç sıcaklık kaç derece oluyor genelde?

Dediklerinizi harfiyen uyguladım. Vites P'de iken gaza bastım dediğiniz oldu, benzinliye geçiş yaptı 15-20 saniye sonra elektriğe geçti. Vites D'de iken dediklerinizi 4-5 kere yaptım piller 2 diş iken 5 dişe yükseldi. 6-7 sefer yapın demişsiniz devamını yapmaya izin vermedi gaza bassamda gaz vermedi. Yokuş aşağı 4.8km gittim, 2 diş oldu 4 diş. Yokuş bitiminde U dönüşü var tekrar yokuş yıkarı gittim 5 dakika olmadan ve elektrik kullanılmadığı halde 2 dişe tekrar düştüm.

Önemli nokta: Vitesin altındaki EV mod zaten sürekli kapalı. Hiç bir noktada açmama izin vermiyor. Bahsettiğim bu. Haliyle ne yokuş aşağı ne yokuş yukarı ne trafikte bu mod açık değil o sebeple oraya odaklanma gibi bir şey yok. Bunu bir kereliğine sordum, açılmıyor sebebi nedir vs diye. Diğer EV mode göstergede yanan elektriğe geçtiğimizi anladığımız yeşil ışık, ECO modeun yanındaki.

Şimdi hastaneye gitmek zorunda kaldım, yolda yine sıkışık trafikte elektriğe geçiş yapamadım. Yaklaşık 1.30 dakikalık bir video çekebildim, telefondan Youtube aktarınca görüntü kalitesi çok fazla düşüyor. Başka da ekipmanım yok. Gayet görülebilir şekilde olduğunu düşünüyorum. Araç sürekli Eco modda. Yolda tek bir sefer dahi elektriğe geçilmedi, Enerji Monitörü açık iken videoyu çektim. İlk defa bu kadar uzun 4 diş ile gittiğini gördüm. Yaklaşık 35-40 dakika elektriğe hiç bir şekilde geçiş yapmadı, fakat 4 diş yola devam ettim. Enerji monitöründe elektriğe geçildiğini oklar sayesinde görebiliyoruz fakat araç yeşil ışık EV modunu yakmıyor. İki gösterge arasında uyumsuzluk mevcut. Enerji Monitöründe geçişi yapıyor, Ev ışığına takılmayın, odaklanmayın dediğiniz noktada dünden bugüne 50km hızı geçmediğim halde 0.4 Lt yakıt tüketimim arttı. Bu gidişle 7 lt sabitlenecek gibi.   :rofl: Hava sıcaklığı bulunduğum konumda 25-26 derece. Araç içi 27-29 derece.


Dün akşamda filtreleri babamla daha temiz hale getirdik. Araç sırf pilleri doldurmak amaçlı bunu yapmıştır diyebileceğinizi düşündüğüm nokta da tekrar belirtmemde fayda var. Aracın durumu sürekli bu. İlk aldığım günde aynısını yapmıştı. Dünde bugünde. Akabinde videoda ses geliyor mu bilmiyorum, motor harici hybride geçene kadar gürültü mevcut. Yol boyunca o sesle gittim, stop ettim , bekledim. Parka aldım bekledim, yine geçiş sağlanamadı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #34 : Ağustos 10, 2021, 13:02:13 »
Ben bu videoyu izleyince ikna oldum :D

Hybrid sistemde bir problem olmalı,bu videonun tamamını pil ile gidiyor olmalıydı araç.. :o (Kararsızlık da çok fazla sürekli pil benzin motoru arasında geçiş yapıyor  :nija: ) Ama neden kaynaklandığına ilişkin bir fikrim yok ne yazık ki.. Daha tecrübeli arkadaşlar yorum yapacaktır muhakkak.. 
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 19 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #35 : Ağustos 10, 2021, 13:14:48 »
Ben bu videoyu izleyince ikna oldum :D

Hybrid sistemde bir problem olmalı,bu videonun tamamını pil ile gidiyor olmalıydı araç.. :o (Kararsızlık da çok fazla sürekli pil benzin motoru arasında geçiş yapıyor  :nija: ) Ama neden kaynaklandığına ilişkin bir fikrim yok ne yazık ki.. Daha tecrübeli arkadaşlar yorum yapacaktır muhakkak..

İkna olduğunuza sevindim. İyi günler.  :) En büyük korkum bataryanın değişimi. Umarım böyle bir şeyle karşılaşmayız. Ev halkı yıkılır.  :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #36 : Ağustos 10, 2021, 13:36:58 »
İkna olduğunuza sevindim. İyi günler.  :) En büyük korkum bataryanın değişimi. Umarım böyle bir şeyle karşılaşmayız. Ev halkı yıkılır.  :(

Yanlış bilmiyorsam batarya zaten 5 yıl ve 100.000 km garanti kapsamında.. Ayrıca bataryanın tamamı değil, ölçüm yapılarak sorunlu hücreler değişiyor diye okumuştum daha önce..
Umarım bir an önce çözülür sorununuz..  :(
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 174 kere teşekkür etti
  • 204 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #37 : Ağustos 10, 2021, 14:19:44 »
Video çekilen yol rampa çıkış mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 19 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #38 : Ağustos 10, 2021, 15:09:48 »
Video çekilen yol rampa çıkış mı?

Dümdüz yol. Eve gidene kadar böyle idi araç Tansu bey. 35-40 dakikalık bir yol.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 174 kere teşekkür etti
  • 204 kere teşekkür edildi
Ynt: İkinci El Chr Hybrid Problemi!
« Yanıtla #39 : Ağustos 10, 2021, 15:36:53 »
Dümdüz yol. Eve gidene kadar böyle idi araç Tansu bey. 35-40 dakikalık bir yol.

Sorun olduğuna ben de ikna oldum sanki. Özellikle 1.00’da gaza çok az basılmasına rağmen benzinli motorun devreye girmesi ilginç. Video sonunda da aynı durumlar var.

Eğer avrupa yakası’nda iseniz isterseniz beraber deneme sürüşü yapabiliriz. Tabi direkt servise gitmenizi de öneririm.