0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sanki uzay mekiği yapıyorlar. Ne tipsiz bişeymiş.
Malesef Japonlar tasarım işinde hep sınıfta kalıyorlar,öncelikleri sağlamlık ve güvenlik.
Haklısınız. 2012 Corolla full paket araca Esp koymayarak güvenliğine ne kadar önem verdiklerini göstermişler. Hepsinin ilk önceliği daha çok kazanmak..
Sırf bu nedenle Mazda 3 almıştım, daha uyguna daha doluydu en boş paketi bile. ESP benim için olmazsa olmaz bir özellik.Ümit Bey, Mazda da Japon ama tasarım işini çok güzel yapıyorlar.
Mutlu bey,Mazda Ford ortaklığı var ve bu ortaklık tasarımda yansıyor.
Ve doğruluğu resmi olarak açıklanırsa; Yeni daha küçük 1000 defa şarj ömürlü, şarj esnasında çok daha az ısındığı için yangın tehlikesi olmayan, Li-Metal pil paketi ile tek seferde 500km menzil için beklenecek şarj süresi 10dk.
Hayirlisi diyelim,Günlük anlayacagımız dilden bunu tercüme etmeye çalışır isek,500 km menzilli aracta 100kW/h batarya olur.Bunu 10 dk de şarj etmek için ise,600kW/h güç lazim,Elektrikli otolarda aku genelde 400 volt oldugunu dusunur isek, 1500 amperden bahsediyoruz.Rakamlar korkutucu, kablo kalinliklari bacak kalinliginda felan olsa gerek.
Rakamlar korkutucu, kablo kalinliklari bacak kalinliginda felan olsa gerek.
Yani olay pilin kendisinde bitiyor.
Bu arada Tesla, şarj pompalarını 1000kw'a çıkartmak için para harcamaya devam ederken, kablo kalınlıkları değişmeyecek diye bir videosu vardı.
Bahsettiğiniz videoyu paylaşabilirseniz sevinirim.