Gönderen Konu: BioNTech ve Pfizer’in geliştirdiği corona virüsü aşısının fiyatı belli oldu  (Okunma sayısı 3781 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Bir de bunların ikisini de domine eden İngiliz Rolls Royce :)
Ana üretici olmadığı, ana üreticilere teknoloji, motor ürettiği için bahsettiğim ayrıma girmiyordu Ufuk.
Kendi içinde çok değerli, önemli bir üretici tabi.


Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Tekin bey ben bir havacılık çalışanıyım ve ayriyeten havacılık tutkunuyum sivil havacılık kuralları bütün dünyada aynıdır ve pilotlar gittikleri her yerde uçtuğu şirketin belirlediği politikalar çerçevesinde sunulan hizmetten faydalanırlar bu hizmetinde dünyada bir sıtandardı vardır ve onun dışında çıkılmaz,zaten şuanda bütün uçakları otonom olarak idare edebilirsiniz olmayanlarda sistem entegre edilip kullanılabilir ama hiçbir zaman insan taşıyan hava araçları uçuşlar haricinde iniş ve kalkışlarda tamamen otonom kullanılmaz bunu birçok pilotla istişare ederek konuştuk çoğu kez sisli havalarda görüş mesafesinin yeterli olmadığı durumlarda pas geçilir veya direk başka bir limana rota çevrilir neden çünkü pilot hiçbir zaman risk almaz ama o uçak şuanki teknoloji ile oto pilotta iniş yapabilir yinede pilot risk almaz herşeyi kendi kontrolünde olmasından yanadır ve bütün otoritelerde öyle ister,TİHA,SİHA,İHA evet bu saydığımız teknolojiler hepsi insansız uçuyor ve yerden kontrol ediliyor ama dikkat ederseniz hepsi insansız uçuş yapıyor hiçbir otorite insan hayatını riske etmez,kimsede pilotu olmayan bir uçağa binmez, havalimanında ve genel havacılıkta uygulanan kurallar öyle pat diye yazılmamış her biri ayrı ayrı tecrübeler sonucu çıkarılmış derslerden süre gelenlerdir,
Herkese astronot kıyafeti giydirince sorun çözülmüyor antikor üretmeylede iş bitmiyor o konuyuda derinlemesine araştırın derim,çünkü ilk covid pozitif olup atlatanlardaki antikor belirli süre sonra kayboluyor ikincisine daha ağır yakalanıyorlar ve kimisi kurtalamıyor önemli olan aşı ile bu virüsü vucüda tanıtmak ve kalıcı bağışıklık kazanabilmek tabi bu Corona virüsü tek çeşitli olmadığı için geniş bir virüs ailesine sahip olduğundan ötürü hepsine ayrı ayrı aşı geliştirmekte biraz çelişkili gibi duruyor,alınıda koruyuculuğu ancak 3.faz yapılıp üzerinden 1 sene gibi süre geçtikten sonra belli olacak.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Havacılık tutkunuysanız sizinde bildiğiniz gibi, konuyla ilgili fazla bilgisi olmayan arkadaşların uçaklardan korkmamaları için şu bilgileri de paylaşalım. Yeni uçakların tamamında, ALT metre'ye (deniz seviyesinden yükseklik) ilave olarak AGL (dikey olarak tam altında kalan yeryüzüne göre irtifa göstergesi) vardır. Yani ALT metreye göre denizden 3 bin metre yukarıdasınızdır ama AGL'ye göre yerden 1.000m çünkü 2. bin metre yükseklikteki bölgede uçuyorsunuzdur. Ayrıca kalkış ve iniş yapılacak hava meydanları yükseklik bilgisi de bilgisayara girilir, uçağın navigasyonunda takip ve iniş pist rotaları vardır. Artık herkesin bildiği gibi pistlerin her iki başında bulundurulan ILS sistemi ile her türlü hava şartlarında iniş de yapılabilmektedir. Pass geçilen sebepler, genellikle aniden arkadan veya yandan esen kuvvetli rüzgarlardır ki bunlarda havalimanı meteorolojisi tarafından önceki iniş yapmış feedback'ler eşliğinde değerlendirilip bir sonraki her inmekte olan pilot ile önceden paylaşılır. Aynı zamanda uçaktaki (weather radar) radardan önünüzdeki havanın nasıl olduğunu da görebilirsiniz. Tabii sadece bunlar değil. Kalkış öncesi daha birçok bilgiler girilir ve tekrar check edilir.

Alttaki videoda tam otomasyon iniş görüntüsü vardır. Uçak yere dokunduktan sonra muhtemelen pilot devreye girmiştir.

Dünyanın en bulutlu ve sisli havasına sahip Shanghai'ya defalarca bu tip inişler yapmışımdır (yolcu olarak). Hatta uçaktan indikten sonra dahi arabaların dahi önünü göremediği günler olmuştur.


Aşı konusuna dönersek, inşallah sizin dediğiniz gibi bu aşılar virüsü vücutlara tanıtabilir.

Yalnız, başlangıç ve bitiş tarihi önceden belli olan bu virüs konusu çok ilginç..

ingilterede geçen gün aşılama başladı ama bugün ingiliz haberlerinde virüsün mutasyona uğradığı açıklandı.!? Demek ki onların aşısı her türlü mutasyona uyumlu..
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '21
  • 763 kere teşekkür etti
  • 798 kere teşekkür edildi
Konu fazlas amacını aşmış gibi havacılık ile ilgili konuşmaları bu başlık altında yapalım.
https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=91359.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 127 kere teşekkür edildi
En azından dürüstçe hatalarını kabul ediyorlar, sorumluluk alıyorlar. Biz buradan defalarca uyardık yanlış yapıyorsunuz diye ama , bizimkiler dinlemedi , onlar zaten duymamıştır.
https://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-55351972?at_custom1=%5Bpost+type%5D&at_custom2=twitter&at_custom3=BBC+Turkce&at_campaign=64&at_medium=custom7&at_custom4=B3ED508A-40FB-11EB-9256-98AB96E8478F