0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Mustafa bütün sorun gaz kelebeği de ve LPG ayarında bitiyor egzozdaki patlama düzensiz ateşleme olduğunu gösterir buji ve kabloları kontrol edilmeli benzin enjektöründeki gördüğün o leke terleme yapmış enjektör dip lastiği kaçırmış ama kesmiş yinede kontrol edilmeli çalışma anında kaçak varmı bakılmalı orayı sprey ile temizlet ve tekrar kontrol et.Mesaj Birleştirildi: Temmuz 06, 2020, 03:57:39Fan açması gayet normal havalar sıcak ve rolanti halinde seyir halinden daha fazla fan açar çünkü ön taraftan radyatörü soğutacak hava girişi olmuyor, önemli olan hararet yapmaması gerisi önemli değil fan görevini yerine getiriyor.
Merhaba Ümit bey cevap yazmış şunu ekliyorum müşür kablosu takılı olmasa kontağı açınca fan hemen devreye girer ve kontağı kapatmadan durmaz. Bunların fan müşürü termostat üzerindedir
Gaz kelebeği contası sac olduğu için darbe vs varsa hava aldırabilir kontrol edilmesinde fayda vardır temizliği için komple sökülüp dışarı alınmalı kelebek kısmına el veya başka bir materyal vurulmadan sprey ile temizlik yapılmalı konumu bozulursa düzen tutmaz, düzensiz ateşleme ayrı bir muamma ateşleme bobininden başlayıp bujilere kadar her parçadan olabilir,LPG ayarı için formdan destek alabilirsin (LPG ayarını kendi yapanlar yazarsan çıkar) zannedersem Karadeniz bölgesinde toyotadan anlayan pek yok onun için yakın illeri araştırıp ehil kişiler bulmaya çalış.
Avans ayarı bozuk olan araba zor çalışır ve rampada çekişi düşük olur ayriyeten ilk huzlanması vs çok kötü olur ve şakırdama yapar,egzozda gördüğün beyaz duman eğer tam duman olduğuna eminsen yanma odasında su var demektir senin duman olarak gördüğün buhar olabilir mi çünkü Karadeniz Bölgesi ve yüksek rakımda bir miktar terleme ve buhar yaptırır özellikle kılın daha çok yapar ama kesin beyaz duman dersen yanma odasına su alıyor demektir,araçta su eksiltme vs durumlarını devamlı takip et bu takip işlemleri hergün sabah soğuk motorda yapılmalı ve sıcak iken radyatör kapağını açmadan üst hortumu sıkmaya çalış çok sertleşme varmı kontrol et,silindir yüzeyinde eğrilik varsa veya kapak torna tesviyesi düzgün yapılmasıyla veya orjinal tork değerlerinde sıkılmadıysa tekrardan conta yakabilir dikkatlice takip et.