0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bujilerde kararma vardı , yağlanma yoktu.Buji ve buji kablosunu değiştirdik, yakıtı ve performansı gayet güzel . Yağ eksilmesine alışamadım ,aklımda takılıyor maalesef. Bir de sorun git-gide büyür mu diye insan düşünüyor .Yorumlarınız için teşekkürler
Daha kötüsü zaten rektefiye ama şuanda değil başta yazdığım gibi ve arkadaşlarında dediği gibi hele bi yağ eksiltme çoğalsın ondan sonra orjinal parçalarla yeni motor yapılır tertemiz olur ama şuan erken gerek yok,diğer ihtimalde motor yapıldıktan sonra bu araba gitmiyor çok yakıyor çekmiyor gibi serzenişte bulunabilirsiniz çünkü yeni motor ve alışma süreci biraz sıkıntılı geçebilir hatta bana kalırsa o motor dama diyene kadar kullanın en son söker komple yeni sandık motor alır bindirirsiniz rektefiyeden daha iyi olur ve herşeyiyle sıfır olur fiyat olarak çok abartılı değil zaten rektefiyede aynı fiyatlara çıkıyor aşağı yukarı,belki 1000 2000 TL gibi fark olur arada hatta formda bir üye Auris için komple sandık motor almıştı geçen sene.
bende 2001 corolla terra 1.4 var.daha yeni sıfır motor yaptırdım.orjinal parçalar kullanıldığı için fiyat 6700 tl buldu.subaplar çelik olanlarla değişti.şu an motor yaptrdıktan sonra 1000 km yaptım yağ eksiltme yok.araç lpg li.yağ bile çok berrak hala.bakalım inşallah böyle devam eder yağ azaltmaz.araçlarınız yağı azalttığında önemsemeyip kullanmaya devam edince subaplar aşırı ısıdan eriyor.önceki subaplar sanırım magnezyumdandı.şimdikileri çeliklerle değiştirdim.bence yağ konusunu önemseyin çok azalmasını beklemeyin yada maddi durum iyiyse ve aracı uzun yıllar kullanmak için aldıysanız motor yaptırabilirsiniz
İlk 1000 km motor sıkı oluyor. Zira ustaların kapak sıkma yatak piston torklama değerleriyle fabrika üretimi çok farklı. Sıfır km bir araçta kontağı çevir ipek gibi çalışma ve esneklik vardır ve günümüz araçlar rodaja gerek duymaz ama rektefiye sonrası en az 1000km motor sıkı ve alışma istiyor..
Pistonlar, segmanlar falan neleri yaptırdınız? Biraz daha açıklayabilir misiniz?Mesaj Birleştirildi: Ocak 22, 2020, 23:34:52Önceki arabamda subaplar değişmişti çok gevşek ayarlamışlar güya dost işi diye 5 bin km de ancak alışmıştı ...Mesaj Birleştirildi: Ocak 22, 2020, 23:36:32Motor parçalarını yetkili servisten mı aldınız ?
subaplar çeliklerle değişti.sekmanlar,pistonlar.ana yatak .kollar.gezici yay.filtreler,kayış bilyeleri değişti.gaz kelebeği temizlendi.antifriz ,yağ değişimi yapıldı.kayışlar değişti.parçalar özel servis tarafından değişti.toyota servisi değil ama parçalar orjinal parçaları sipariş edildi