0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Siz aldığınızdan bu yana bu sorun mevcut mu? Değil ise hangi (herhangi bir şey olabilir) işlem sonrasında meydana geldi?LPG sistemi (kontrol ünitesi) hangi marka? değişen regülatör LPG sistemi ile aynı marka ve modele mi ait ?LPG enjektörleri kitin kendi enjektörleri mi? sonradan uygulanan bir montaj değişikliği (mesafe değişimi, rail değişimi, rail borusunun uzatılması yada kısaltılması?) mevcut mu?Marş esnasında akü ve alternatör akımları ölçüldü mü?Ateşleme bobinleri orijinal mi? Değil ise markası nedir ?Değiştirilen bujilerin marka ve modeli nedir ?Kontrol vs. İçin de olsa supap kapağı hiç söküldü mü?Techstream ile live data kontrolleri yapıldı mı?
Geçmiş olsun. Aynı durumu 1.6 vvti corollada yaşadım kendi enjektörleriyle böyle bir problem mevcuttu ne zaman benzin filtresiyle birlikte enjektrleri 1.8 vvti enjektörüne geçiş yaptıktan sonra herhangi bir sıkıntım kalmadı. İsterseniz direk benzin filtresini değiştirerek deneyin derim
Verdiğiniz bilgiler için öncelikle teşekkür ederim fakat tüpü komple deposundan kesip sadece benzinle 2-3 gün kullandığımda da aynı problem devam etti. O yüzden bu dedikleriniz ile alakası yoktur diye düşündük.
Bilmediğim için söylüyorum yanlış anlamayın. Bu valfler ikinci marşta ancak benzin çekebiliyor demişsiniz. Fakat benim aracım yalnızca gün içi 2-3 saat beklediğinde bu sorunu yapıyor. Mesela 5-6 saat beklediğinde hatta sabaha kadar beklediğinde hemen daha ilk marşta tık diye çalışıyor anahtarı çevirir çevirmez. Eğer dediğiniz şey olsa idi uzun süreli parklardan sonra da bu sorunu yapması gerekmez miydi?
aracımda benzin uyarı ışığı ne ilk çalıştırmada nede sonrasında yanmıyor.Ne zaman benzin bitme durumunda olursa uyarı için yanıyor.önceki mesajımda yanlış hatırlamışım. Düzeltmek istedim.Sanırım sizin araçta benzin uyarı ışığını tetikleyen müşür takılı kalmış.Depo içinde olması gerekir.....
Kusura bakmayın ben yanlış anlattım valfler benzin çekmiyor oradaki çekme valfin içindeki yaylı mekanizma içindi,hocam ozaman siz öncelikle LPG enjektörlerini kontrol ettirin açık kalırsa yine gaz sızıntısı yapar sabaha kadar yatmalarda gaz tamamen dağılıyor olabilir siz üstteki msj'larda LPG vanasını kapattığınızı ve benzinde kullandığınızı düzelme olmadığını yazmışsınız ama akü resetlemesi yapmamışsınız bakın araç uzun beklemelerden sonra sabahları ilk marşta tamamen kapalı döngüde çalışır ve ne yakıt harisına göre nede diğer etkenleri tanımaz tek bildiği motoru en kısa sürede en idaeal ısıya getirp yakıtı ve emisyonu düşürmek için uğraşır tamamen bağımsız hareket eder ama ısındıktan sonra oksijen sensöründen gelen bilgilerle ayarlama yapar ve hafızada ki verileri kullanır eğer yakıt haritası bozuk LPG ayarından dolayı aşırı bozulmuşsa kısa döngüde sıkıntı çıkarır karıştırma yapar ve lpg'ye geçiş ısısı çok düşük ayarlanmışsa veya LPG Regülatör ısı sensörü bozuk veri yolluyorsa araç sıcak'ken yine karıştırma yapabilir,ilk etapta daha önceki yazdığım şekilde aracı benzinde stop edin ve akü eksi kutup başını söküp 30 dakika bekledikten sonra tekrar takın ve benzinde kullanın ertesi günde LPG ayarını yolda yapan usta bulun her yükte devirde ayrı ayar yapılsın (tabi bunların hepsini LPG enjektörlerini sağlam olarak kabul edersek ) eğer bunu yapacak usta bulamazsanız kendiniz ayar yapabilirsiniz ama elm cihazı gerekir kendiniz ayar yapmak için şu konuyu inceleyiniz.https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=70480.msg1097093#msg1097093
çorum sanayide özençler otogaz var bölge bayidir mutlaka ona göster. sahibi mehmet özenç.
ZZT250 Avensis'de yakıt filtresi yok 1ZZ ile 3ZZ enjektörleri de aynı, dolayısı ile sorunun çözülmesi 1ZZ enjektörü olmasından değil, enjektörün değişmesi sebebi ile çözülmüş olmalı