Gönderen Konu: F1 2009  (Okunma sayısı 9104 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #20 : Nisan 05, 2009, 19:50:14 »
2-3 başladık, 3-4 bitirdik, yarışı izlemedim ama yine enteresanmış. Şu anda markalar sıralamasında Brawn'ın ardından Toyota 2. Umarım istikrarlı bir şekilde zirve mücadelesini yıl boyuna yayarlar :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Toyota Club Türkiye

Ynt: F1 2009
« Yanıtla #20 : Nisan 05, 2009, 19:50:14 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #21 : Nisan 05, 2009, 20:46:14 »
yarış enteresan ötesiydi glock un 3.lüğü tamamen yağmur başlarkenki karambolde yoğun yağmur lastiği takanlara karşın intermediate lastiklerle 3 tura yakın, tur başına 10 saniye hızlı zamanlar yapmasına bağlıydı. 16.5 puanımız var tek dileğim sezon sonunda 0.5 puanla takımlarda geriye düşmemek çok acı olur  ;)tabi 0.5 puanla önde olmak da o kadar süper olur :D


edit: yarım puan konusu yarışın %75'i yarışın maksimum süresi olan 2 saatte tamamlanamadığı için yağmurun yarışı engellediği 33.turdan 2 tur önceki klasmana göre sonuçlar ilan edildi ve puanlar yarım olarak dağıtıldı. Toyota 16.5 puanla markalar klasmanında 2. sırada

Pilot:                                  Takım:             
 1.  Button          15         1.  Brawn GP                   25
 2.  Barrichello     10          2.  Toyota                     16.5
 3.  Trulli            8.5         3.  BMW-Sauber              4
 4.  Glock           8            4.  Renault                     4
 5.  Heidfeld        4           5.   Williams-Toyota          3.5
 6.  Alonso          4           6.  Toro Rosso-Ferrari       3
 7.  Rosberg        3.5         7.  Red Bull-Renault          1.5
 8.  Buemi          2            8.   McLaren-Mercedes      1

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #22 : Nisan 05, 2009, 20:57:33 »
yarım puanlar da gerçekten ayrı bir gariplik olmuş :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #23 : Nisan 06, 2009, 08:38:39 »
  Buçuklukmu oldular şimdi? :) Ama rekabet güzel, heyecan veriyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #24 : Nisan 06, 2009, 08:44:57 »
Çok ilginç bir yarıştı. Bu sefer sorunsuz bir şekilde izledim.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #25 : Nisan 14, 2009, 21:35:16 »
Arkadaşlar yarışların çok keyifli geçeceği kesin.TRT bizi kanser edip öldürmez ise ve devamlı yayın yapan bir kanal bulabilirsek yarışları izlemek tabiki güzel olacaktır.TRT de F1 yayınları konusunda bir skandal yaşanıyor ve yayınların uydudan şifrelenerek geldiği saçmalığı dışında bir açıklamada yapmadığı gibi yarışların tanıtımını yapmaya da devam ediyorlar.Önceki yıllarda yarışlar ülkemizde mi yapılıyordu da CCN Türk kanalı şifresiz veriyordu anlamış değilim.Yarışları avrupaya yayın yapan kanallardan şifresiz izleyen arkadaşlar bize yardımcı olurlarsa memnun olurum.Şimdiden Teşekkürler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #26 : Nisan 14, 2009, 21:49:17 »
  Evet, bencede iş çok karıştı ve olan seyirciye oluyor. Tabi bu durum buradaki yarıştaki seyirci sayısına (zaten çok iç açıcı değildi) da yansıyacaktır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #27 : Nisan 15, 2009, 12:57:13 »
FIA Uluslararası Temyiz Mahkemesi, Brawn GP, Toyota ve Williams tarafından kullanılan çift katlı difüzer tasarımlarının yasal olduğunu açıkladı

böylece tasarım aklandı diğer takımlar benzer tasarıma geçecekler en kısa sürede bu geçiş döneminde yarış 1.liği kazanma şansımız oldukça yüksek haberin detayları

http://www.turkiyef1.com/haber/16571

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #28 : Nisan 15, 2009, 13:24:25 »
Açıkcası bu kararı beklemiyordum. Bu durumda Brawn, Toyota ve Williams’ı bir süre daha podyumda görmeye devam edeceğiz Doğan arkadaşımızın dediği gibi :D
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #29 : Nisan 15, 2009, 14:23:51 »
  Bu tasarıma yeni geçecek olanlarda (eğer şimdiye kadar bir ön çalışma olmadı ise)şimdi hummalı bir çalışma başlayacaktır. Tabi diğerlerinden bilgi almayada. :) Ama bildiğim kadarı ile test sürelerinde de kısıtlamaya gidildi (bu konuyu net bilen varsa bilgi aktarabilir), bu yüzden işleri çok da kolay olmayabilir. En azından bir süre için.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #30 : Nisan 15, 2009, 14:34:44 »
hakan abi pist testleri bildiğim kadarıyla yasaklandı. rüzgar tüneli testleri de bayağı sınırlandı, şöyleki eskiden konu paraya bakardı birden fazla tüneli 1e 1 araç modellemesiyle 7/24 çalıştırarak aerodinami testleri yapmak mümkündü. bu yılki kurallarla aracın % 60 ölçeğinde küçültülmüş modelleriyle belirli saat sınırlamaları altında testler gerçekleştiriliyor, yani cuma antrenmanları ve diğer seanslar gerçek test ayar kısmı için hayati önem kazandı tribün ilgisini çekmekti burada amaç takımları daha fazla pistte görmek suretiyle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #31 : Nisan 15, 2009, 14:39:30 »
  Tüm detayları vermişsin Doğan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #32 : Nisan 17, 2009, 09:11:33 »
  2011'den sonra Mclaren tek başına yarışacakmış sanırım. Yani motoruda kendisi yapacak.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #33 : Nisan 17, 2009, 09:55:11 »
yalan-gate skandalı mercedesi spordan soğutmaya yeterli zaten Ron Dennis takımdan uzaklaş(tırıl)dı. küresel kriz falan da sıkıştırıyor bir yandan F1 hakikaten aşırı gergin bir ortam. Bizim Japon kodamanlar dayanabilir inşallah bu strese biraz daha :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #34 : Nisan 17, 2009, 14:06:52 »
yalan-gate skandalı mercedesi spordan soğutmaya yeterli zaten Ron Dennis takımdan uzaklaş(tırıl)dı. küresel kriz falan da sıkıştırıyor bir yandan F1 hakikaten aşırı gergin bir ortam. Bizim Japon kodamanlar dayanabilir inşallah bu strese biraz daha :)

Harakiri yapmasinlarda
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #35 : Nisan 17, 2009, 16:27:18 »
 :)
 Daha lastikleri yeni ısındı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #36 : Nisan 19, 2009, 16:45:57 »
  Çin'de Glock 7., Trulli yarış dışı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #37 : Nisan 19, 2009, 17:34:45 »
çinçin :D ilginç yarıştı abi sabah sabah uykumu verdim bide :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #38 : Nisan 19, 2009, 17:45:14 »
Trullinin yarış dışı olması çok kötü olmadı data bakımından hoş olmadı ama aracın aero paketi bariz şekilde koşullarla uyumsuzdu sürekli kan kaybediyordu tur başına 3 saniyeye yakın yavaştı. tebrikler Glock'a pitten başladığı yarışa 20.sıradan tutunması vazgeçmemesi ve takım adına 2 puan çıkarması bence takdire şayandı. Ama yarışın yıldızı Vettel oldu 2008 monzadan sonra yine yağmurda başlayan bir yarışı kusursuz hatasız 1. olarak tamamladı. Geleceğin yeteneği demek çok da abes olmaz sanırım Flavio amca bu çirkeflikle pique yerine isteyebilir onu zaten motor kardeşliği yapıyorlar. pique tam bir umutsuz vaka bence efsana pilot babasının adını bile kullanmamalı o derece kötü

1 2 dakika önce bahsettiğim glock başarısı hakkında turkiyef1de yazı çıktı

http://www.turkiyef1.com/haber/16660/Pit-alanindan-basladi-kaza-yapti-puan-aldi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #39 : Nisan 20, 2009, 08:04:59 »
Toyota'nın Redbull'dan neden çekindiği ortaya çıktı.
Folgsamkeit macht frei...