Gönderen Konu: F1 2009  (Okunma sayısı 9108 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #40 : Nisan 26, 2009, 09:33:40 »
Bugünkü yarışta Toyota ilk iki sırada başlıyor, herkesi izlemeye davet ediyorum, TRT1 Saat 15:00
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Toyota Club Türkiye

Ynt: F1 2009
« Yanıtla #40 : Nisan 26, 2009, 09:33:40 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #41 : Nisan 26, 2009, 20:22:18 »
  Trulli'nin podyumdaki yüz ifadesi herşeyi anlatıyordu bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #42 : Nisan 26, 2009, 20:22:58 »
  Trulli'nin podyumdaki yüz ifadesi herşeyi anlatıyordu bence.
Ne oldu sonuç? :))))) Kaçırdım ben...
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #43 : Nisan 26, 2009, 20:43:17 »
Trulli 3, Glock 7

taktik sıfır, pite erken girdiler, yarış genelinde ağır araçla tur attılar ve çok uzun süre orta sert lastik ile gittiler ki bu lastik ile daha yavaştılar.

Kenar ekibi yarışı kazanmamak için ellerinden geleni yaptı >:(

Oysa ilk 10 tur fena gitmiyordular ve araçları Brawn ve RBR'dan daha hızlıydı (bknz en hızlı tur zamanı)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #44 : Nisan 26, 2009, 23:15:49 »
takıma ilk 2 sırayı getiren faktörden ötürü o ilk 10 tur çok hızlıydık bahsettiğim faktör yakıt yükleri dün sıralamalarda rakiplerden 10 15 kg daha hafif araçlarla mücadele ederek en hızlı zamanlar sahip olabildik aracın dünkü süpersonik hızını buna borçluyuz. dünkü stratejinin bugüne yansıması ne oldu deposu boş 2 araç kullanılması gereken farklı tip hamurda lastikler diğer araçlardan daha erken pite gireceğimiz için hızlı ama dayanıksız super soft lastiklerle ilk turlarda farkı kovalayarak sonuca ulaşmayı denedik ve nispeten başarılı olundu o ilk 10 turda sürekli en iyi tur dereceleri bizdeydi fakat pembe tablo siyaha benzinin bittiği yerde döndü. daha geç ısınan lastikler ve daha ağır yakıt yükleriyle pistte tutunması zayıf ve daha hantal araçlarla mücadele eden pilotlarımız fark kovalayan araçlardan sıra korumaya çalışan araçlara döndüler. ve karşımıza bu tablo çıktı.

şahsi fikrim takıma japonyadan, bahrein gibi bir pazarda sansasyonel birşeyler yapılması isteğidir. yani bu 1 intihar araçlar bahsedilen ağırlık avantajıyla 0.1 0.2 saniye gibi zamanlar kazanarak sıralamalarda ilk 2yi kazandı ve dikkat çekti. daha standart bir taktik kullansaydık muhtemelen 2 5 yada 3 5 , 3 6 gibi sıralardan kalkar daha geç pit yapar super softları son bölümde kullanıp rekabetçi olabilirdik yani amaç dikkat çekmekti ve sıralamalardan başlayarak ilk 10 12 tura kadar pozitif dikkatleri çektik kalan bölümde sürekli savunma yaparak yine dikkat çektik

reklam kokan hareketler sanki :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #45 : Nisan 27, 2009, 08:16:20 »
  Hesaplamaların (tur sayısı, ağırlık, lastik, pit vs.) daha profesyonelce yapılması lazımdı. Zamanında pitte kazanılan yarışlar çok gördük bu şekilde.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #46 : Nisan 27, 2009, 08:59:54 »
Doğan çok güzel özetlemişsin yarışı, sana benden bir :alkis:
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #47 : Nisan 27, 2009, 10:44:39 »
  Hesaplamaların (tur sayısı, ağırlık, lastik, pit vs.) daha profesyonelce yapılması lazımdı. Zamanında pitte kazanılan yarışlar çok gördük bu şekilde.

hakan abi haklısın ama ya ferrarinin düştüğü yanılgılara hesap hatalarına düştük gerçekten ya da dediğim gibi kodamanlar başarı başarı diye diretip takımı böyle garip bir duruma düşürdüler

Doğan çok güzel özetlemişsin yarışı, sana benden bir :alkis:

teşekkür ederim hakkı abi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #48 : Nisan 27, 2009, 12:45:39 »
Uzun zamandir F1 yarisi izlememistim.
Kurallar ve KERS in etkisi bir ilginc olmus.

Ama sunu rahatlikla diyebilirim ki, bu kurallar arabalarin tiplerini igrenclestirmis.
O kadar kötü geldi ki. Matchbox oyuncak arabalar gibi duruyorlar. Güdük arka kanatlar. Komik jant kapaklari.

Eskiden arabalar daha bir klasti (3-5 sene önce). Veya ben fena yaslandim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #49 : Nisan 27, 2009, 12:59:27 »
murat abi bu tasarımın tek bir temel ilkesi var araçların birbirlerine daha fazla yaklaşarak sollamalara olanak sağlanması daha fazla önden tutunma daha az arkadan tutunma sonucu pilotajı öne çıkartara virajlarda daha fazla sürücü hamleleri izlenmesi ve sezon başından beri yağmurlu yarışlarda bile etkili sonuç alındı jant kapakları mecburi değil gibi geliyor hatırlamıyorum kural olarak diskleri daha fazla soğutmak adına o kapakçıkların içinde hava yönlendirmesi sözkonusu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #50 : Nisan 27, 2009, 13:28:12 »
ön kanatlar da o kadar büyüdü ki, herkes kırıp çarpıyor...
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #51 : Nisan 27, 2009, 16:05:52 »
  Aslında arka kanatları iki parçalı yapacaklardı bir ara. Yani ortası açık olacaktı, o daha karizmatik duruyordu.
 Aslında yarışın ilk anları oldukça heyecanlıda oldu, her sırada çekişme vardı, sadece Toyota ilk bir kaç virajdan sonra arayı açmıştı. Bu yönü hoşuma da gitti.
 Zamanında Ferrari de yapılan bazı pit hataları vardı ki inanılmazdı. Bir gün yarışı seyrediyorum (sanırım Schumacher-Irvine zamanları) lastik değiştirilirken ben yeni lastiklerden birisinin havasının inik olduğunu daha Tv. den anlamıştım. Ama aracı o şekilde çıkardılar ve araç daha sonra yeniden pite girmek zorunda kalmıştı. Tabi takılı kalan yakıt hortumlarınıda herkes hatırlıyordur. Yine kimi pilotların pit çıkışı beyaz çizginin diğer tarafına kayıp ceza almalarıda.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • auris d-4d elegant....
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #52 : Nisan 27, 2009, 16:10:04 »
f1 de bizim süper lige döndü, çoğu yarışta ferrari, mcleran kazanırken değişen kurallarla birlikte diğer takımlarda baş göstermeye başladı, çekişme arttı örneğin sivasspor :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #53 : Nisan 27, 2009, 17:30:46 »
f1 de bizim süper lige döndü, çoğu yarışta ferrari, mcleran kazanırken değişen kurallarla birlikte diğer takımlarda baş göstermeye başladı, çekişme arttı örneğin sivasspor :)

+1 :D
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #54 : Mayıs 02, 2009, 13:07:40 »
rüyamda toyota f1 takımının yarış kazandığı anları yaşadım sesim soluğum çıkmadı sevinçten ağlicak gibi oldum ağladım mı bilmiyorum

uyandığımda ben manyak mıyım diye sorgular oldum sonra, bir yarış kazansak artık yaa :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #55 : Mayıs 03, 2009, 10:39:26 »
rüyamda toyota f1 takımının yarış kazandığı anları yaşadım sesim soluğum çıkmadı sevinçten ağlicak gibi oldum ağladım mı bilmiyorum

uyandığımda ben manyak mıyım diye sorgular oldum sonra, bir yarış kazansak artık yaa :(

Bu Toyota hepimizin psikolojisini bozdu galiba :)
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #56 : Mayıs 06, 2009, 08:48:24 »
 :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #57 : Mayıs 06, 2009, 19:41:40 »
rüyamda toyota f1 takımının yarış kazandığı anları yaşadım sesim soluğum çıkmadı sevinçten ağlicak gibi oldum ağladım mı bilmiyorum

uyandığımda ben manyak mıyım diye sorgular oldum sonra, bir yarış kazansak artık yaa :(
aramizda para toplayip, hakeme gönderelim. Belki Toyota kazanir.  :D
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #58 : Haziran 09, 2009, 16:51:40 »
  Button iyi gidiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2009
« Yanıtla #59 : Ağustos 23, 2009, 19:03:33 »
  Malesef Toyota orta sıraların vazgeçilmezi oldu. Bu şekilde daha ne kadar gider belli değil bence. Nedense bir türlü iyi bir paket hazırlayamıyorlar.