Gönderen Konu: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi  (Okunma sayısı 15314 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 1993 corolla gli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #20 : Mart 03, 2009, 10:47:13 »
evet abi yapacak birşey yok vw öyle bir boyamışki halkımızın gözunu
passat dedimi tamam alllaaah arabanın kralı, golf ya alman malı araba  bunlar abi diğerleri teneke
valla beyler gözler gözler gözler diyorum
şimdi ne yazsam boş ama birde şöyle deneyelim
30 yıl geri dönelim ki perde kalksın gözünüzden
1978 model honda accord bağımsız süspansiyon kullanırken 1990 model bırakın vwi audi bile arka tekerlekleri birbirine onluk inşaat demiriyle bağlıyoryav amaaan banane arkadaşım hangisi hoşunuza gidiyorsa ona binin
ama lambalarda 78 hondaya tokatlanıncada zorunuza gitmesin
almanların tankları meşhurdur
tank alacak olursam birgün vw düşünebilirim  ::)
Her fert istediğini düşünmek, istediğine inanmak, kendine mahsus siyasi bir fikre sahip olmak, seçtiği bir dinin icaplarını yapmak veya yapmamak hak ve hürriyetine sahiptir. Kimsenin fikrine ve vicdanına hakim olunamaz.
M.Kemal Atatürk

Toyota Club Türkiye

Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #20 : Mart 03, 2009, 10:47:13 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #21 : Mart 03, 2009, 11:18:23 »
Burada 1.6 harci alem arabalardan mi bahsediyoruz yoksa Formula 1'e VW de girdi de onu mu konusuyoruz.

Araba yanlizca isiklarda kalkmaya yaramaz, en azindan benim icin. Nasil gittigi, döndügü, durdugu daha önemlidir.

Fanatiklige luzum yok. Hangisi isime gelirse alir binerim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 1993 corolla gli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #22 : Mart 03, 2009, 12:58:12 »
marka fanatikliği yapmıyorum bir önceki mesajımda kalın harflerle yazılan cümleyi tekrar okuyup yorumlayınız
hangisi işinize gelir o beni ilgilendirmez sizin keyfinize beklentinize kalmış bir mevzu
tasarım görecelidir
ama kalite,teknoloji göreceli değildir
Her fert istediğini düşünmek, istediğine inanmak, kendine mahsus siyasi bir fikre sahip olmak, seçtiği bir dinin icaplarını yapmak veya yapmamak hak ve hürriyetine sahiptir. Kimsenin fikrine ve vicdanına hakim olunamaz.
M.Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #23 : Mart 03, 2009, 13:18:32 »
Onluk insaat demiri kullandiklarini düsünüyorsaniz zaten diyecek birsey yok ki. Ama bence kavram karmasasi icerisindesiniz. Japon firmalarinin araclari daha sorunsuz deseniz anlarim. Veya daha az paraya daha cok teknoloji veriyor deseniz gene anlarim.

Ama Japonlar teknolojide cok üstün diyemezsiniz. Cünkü araba teknolojileri gelistirmede Japonlar cok iyi degil. Onlar araci cok sorunsuz calisabilecek sekilde üretme üstüne yogunlasmislar.

Bugün cogu yeni aracta kullanilan bircok teknoloji Japon Menseili degildir. ABS, Airbag, ASR, Elektronik Kontrollü süspansiyon, ESP, DSG vs vs hep Avrupa menseili teknolojiler. Var mi öyle Japonlarin buldugu birsey? Farazi konusmayalim, örnek verelim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 1993 corolla gli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #24 : Mart 03, 2009, 14:14:04 »
tabiki farazi konuşmayalım konuşmamda zaten
onluk demir mevzusundada farazi değil birebir gördüm elimle dokundum sökülmesini izledim ve inceledim(çok yakın arkadaşımın şaşmazdaki dükkanında çok vakit geçirirm) peki bu teknoloji mühendislik değilmi ? yoksa farazi mi ?
menşei hakkında tam bilgim yok ama discoveryde izlediğim programda alman otomibil firmasının japonlarla olan işbirliğini anlatıyordu mevzuda şuydu:alman üreticinin arçlarında kullandığı aırbaglerı artık japon bir firmadan temin ettiğini ve sorunların en aza indirildiğini anlatıyordu
firmalar nekadar raklam yaparlarsa okadar iyidir değilmi ? honda çıkıyor benim asimom var diyor bakın neler yapabiliyoruz diyor peki varmı böyle bir alman firması yada avrupalı bir firma
ki bu adamlar teknolojiye bir adım geriden başlamış olmalarına rağmen amerikanın işgaline rağmen bir adım öne geçmeyi bilmişlerdir.
tekrar söylüyorum sistemlerin menşeilerini bilmiyorum
ama bildiğim şeyler ;panasonic,sony,pioneer,jvc,toshiba,fujitsu, teknoloji denilince akla gelenler
Her fert istediğini düşünmek, istediğine inanmak, kendine mahsus siyasi bir fikre sahip olmak, seçtiği bir dinin icaplarını yapmak veya yapmamak hak ve hürriyetine sahiptir. Kimsenin fikrine ve vicdanına hakim olunamaz.
M.Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #25 : Mart 03, 2009, 14:22:16 »
Japonlar daha yeni 90 lı yıllarda otomotiv teknolojisinde öne geçtiler. Önümüzdeki on yılda şaşırtıcı tasarımlar ve yeni teknolojiler göreceğimizi düşünüyorum. En önemli hamleleri üretim hattında geniş çaplı robot kullanımı oldu. Robotların montaj ve kaynak konusunda daha hassas iş çıkardığını farkettiler. Zaten önde oldukları bir alandı ve hemen kara çevirdiler. Mühendislik konusunda kesinlikle takıntılı bir yaklaşımları var. Tüm parçaları en mükemmel tasarımı bulana kadar sürekli bir iyileştirme  ve prototipleme-deneme döngüsü içinde tasarlıyorlar. "Classical Overengineered Japanese Car" diye bir deyim yerleşti ingilizceye. Klasik aşırı-mühendislik örneği Japon arabası.. "Aşırı mühendislik" işte işin sırrı bu. Teknoloji yanında ama teknolojiden çok hayat tarzı ile ilgili bişey bu. Japon kılıcında teknoloji yoktur. Fakat mükemmellik vardır. Onu üretim bandında üretemezsiniz.. Onu ancak ustası üretir.. Japonyada sadece kılıç ustası yok, düşünün: çay ustaları var. Yelpaze ustaları var. Suşi ustaları var.. Herşeyin bir ustası var.  Kusursuzluğa ulaşmak için bir ömrü feda etme üzerine kurulmuş bir kültür. Mühendisliğe de böyle yaklaşıyorlar.

Yalnız ingilizceleri çok kötü :) Aman yarabbi.. sakın bir Japonu ingilizce konuşurken izlemeyin.. Gülmekten ölürsünüz.
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #26 : Mart 03, 2009, 14:29:41 »
ahmet bey aslında yeri değil de bu mesajı okuyunca söylemek istedim, ne zamandır bütün mesajlarınızı okuyorum, çok güzel bir üslubunuz var, özellikle sondaki yorum, ingilizceleri hakkında olan, çok samimi çok içten :) bir izmir buluşmasında tanışmak sohbet etmek isterim sizinle ;)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #27 : Mart 03, 2009, 14:35:25 »
ahmet bey aslında yeri değil de bu mesajı okuyunca söylemek istedim, ne zamandır bütün mesajlarınızı okuyorum, çok güzel bir üslubunuz var, özellikle sondaki yorum, ingilizceleri hakkında olan, çok samimi çok içten :) bir izmir buluşmasında tanışmak sohbet etmek isterim sizinle ;)
Sağolun Türkay Bey. Ben de sizin mesajlarınızı zevkle okuyorum. (Diğer pek çok arkadaş gibi) inşallah bir gün hep birlikte tanışırız.. Bizim işler eğitim döneminde malum biraz yoğun.. Kısmet olursa ben de çok memnun olurum sizinle sohbet etmekten.
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #28 : Mart 03, 2009, 15:17:03 »
Bence halen bir Kavram karmasasi yasiyoruz. Kimse Japonun atina kis kis diyemez. Ahmet Bey'in de dedigi gibi ceker kilicini keser.

Bana göre teknoloji konusunda 2 ana nokta var.
1- Gelinen en son teknoloji (maksimum nokta diyelim)
2- Tüm ürün yelpazesinde kullanilan teknoloji (averaj diyelim)

Simdi Japonlara veya Koreli genclere baktigimizda, 2.Dünya savasindan sonra oldukca yiprandiklari icin teknolojiyi kendileri üretmek yerine Bati'nin teknolojiyi üretmesini bekleyip, kopyalamak stratejisini kullandilar.
O yüzden su nesil araclarda en son teknolojiyi kullanmiyorlar. Brüksel'de Toyota fabrikasinda calisan mühendis arkadaslarim var. Onlar da benzer seyleri söylüyorlar. Bir parcayi yeni modelde daha iyisi ile degistirtmek icin ne kavgalar veriyoruz diyorlar. Onlar organizasyonun icinde oldugu icin daha iyi görüyorlar. Bu gelecek 10 yil icerisinde daha iyi olmayacaklari anlamina gelmez.

Classical Overengineered Japanese Car - Acikcasi bu son teknoloji degil de, sorunsuzluk konusunda gecerli geliyor bana. Ayni sekilde uygun fiyata bir cok ortalama teknolojiyi üründe paketlemek bana göre.

Üretim alanina bakinca da Japonlar kültürlerinin verdigi doping ile diger milletlere göre daha yalin üretim yapiyorlar. Ama bu onlarin cok kaliteli araclar ürettigi anlamina gelmiyor. Adamlarin üretim prosesi cok makinelesmis ve kalitesi artmis. Hep ayni sekilde üretebiliyor. Robot vs gibi tekniklerin disinda Japonlarin üretim ve kalite yönetimi anlayislari da bircok yenilik getirdi is dünyasina. TQM - Toplam Kalite Yönetimi, JIT - Just in Time Inventory vs vs.

Dizayn konusuna gelince, adamlar cok kötüler. :) Cizgi romandan cikmis gibi bazi araclar. Pörtlek gözler vs. Nissan 350z veya yeni 370z gibi araclar hos. Özellikle Toyota son 10 senedir adam gibi bir Spor arac cikarmadi. Supra'dan sonra hicbirsey yok. Celica demeyin. Bindim, kullandim. Sert ayarli Corolla'dan bir farki yok.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #29 : Mart 03, 2009, 15:24:14 »
toyota ve spor araç konusuna çok çok katılıyorum murat beye, supradan sonra toyota spor araç çıkarmadı, olmadı..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #30 : Mart 03, 2009, 15:40:47 »
Ben teknolojide öne geçtiler derken teknoloji geliştirme yeteneğini kastetmedim. Teknoloji bir yerden çıkar, tüm dünyaya satılır. Motorların mükemmelleşmesini sağlayan teknoloji genellikle yarış dünyasından çıkar fakat siz onu seri üretime adapte ettiğiniz anda teknolojinizi yükseltmiş olursunuz. Japonlar yeri geldi geliştirdiler, yeri geldi adapte ettiler,  yeri geldi satın aldılar.. neticede otomotiv teknolojilerini bir yere getirdiler. Bugün yeni çıkan bir firma farklı bir markanın motorunu kullanacağı zaman ilk sorduğu yer Japon firmaları oluyor.
------------------------------
Bi ara nissan 200Sx lere bakıyordum nedense birden fiyatları yükseldi denk gelmedi bi tane.. :)  Japon spor arabaları safkan spor araba olarak değil belki ama spor-ekonomi ve güvenilirliği birleştirme açısından tercih edilebiliyor.
Tasarım güzelliği deyince o biraz zevk meselesi tabi ama bence evet haklısınız genel olarak bence estetik açıdan 1-Amerika, 2-Avrupa 3-Japonya (benim zevkime göre bu..istisna modeller de var tabi) Bu güvenilirlik (sorunsuzluk) sıralamasının tam tersi..
Yalnız günümüzde sanırım estetik konusu bu işi yapan firmalara havale ediliyor. İtalyanlar sanırım bu işi iyi yapıyor.. Bertone, Pininfarina.. Parayı bastırıyorlar tasarlatıyorlar.. Çok da problem değil yani.
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #31 : Mart 03, 2009, 15:47:05 »
Bi ara nissan 200Sx lere bakıyordum nedense birden fiyatları yükseldi denk gelmedi bi tane.. :) 
o araçların fiyatlarının yükselmesinin tek nedeni Fast and the Furious Tokyo Drift filmidir..o film çıktı, yurdum gençleri drift denen türle tanıştı, dışarı çıkıp herkes kendi aracıyla denedi, baktı olmuyor, arkadan itiş şart, koştu bu araçlara yöneldi.. 200sx, 240sx, ae86 vs.. değeri altın oldu birden
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #32 : Mart 03, 2009, 15:51:14 »
Bence Japonlar istediklerinde gayet güzel spor araclar yapiyorlar.
Nissan 350z kullandim bir cok kereler. Ben almayi düsünüyordum. Esim sevmedi. Veya Mazda RX-8 bende cok güzel bir araba. Sesinin elektrikli süpürge gibi olmasinin disinda bence problemi yok. Bu araclarin 2.el degerleri Almanya'da cok düsük. Ulasmak cok kolay. 18bin eur ya 40-50bin kmde full aksesuar bir 350Z alirsiniz. Gayet iyi bir fiyat.

Tasarim olarak Italyan'lara da vermiyorlar. Garip bir inatlari var Japonlarin.
Hyundai bu konuda daha acik fikirli Toyota'ya göre. i30 mesela, BMW 1 serisini tasarliyan ekip tarafindan (Almanya bazli) tasarlandi.

200sx ler Vtec'ler gibi anlamsiz paralara gidiyor. Piyasada düsük fiyata, arkadan itis, düzgün modifiye edilecek arac cok kalmadigi icin degerliler.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #33 : Mart 03, 2009, 15:53:29 »
Hyundai bu konuda daha acik fikirli Toyota'ya göre. i30 mesela, BMW 1 serisini tasarliyan ekip tarafindan (Almanya bazli) tasarlandi.
bunu bilmiyordum, her i 30 gördüğümde küfrediyordum 1 serisine benziyor diye :)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #34 : Mart 03, 2009, 15:53:48 »
Japonlarin katkisi yok demiyorum. Neyi tartistigimizi daha iyi bilelim diye acikladim. En yüksek teknolojiyi ilk baskasi üretiyor, Japonlar bir sekilde kullaniyorlar.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #35 : Mart 03, 2009, 15:55:25 »
bunu bilmiyordum, her i 30 gördüğümde küfrediyordum 1 serisine benziyor diye :)

Sanirim tüm tasarim ekibini bünyelerine gecirdiler.
Frankfurt bazli bir stüdyo kurdular.

Ayni seyi KIA da yapti. KIA Europe benim evden 300 metre ileride. Garip garip araclar oluyor vitrinde genelde.
Ceed ve Proceed cok basarili dizaynlar bence bir KIA icin.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #36 : Mart 03, 2009, 15:56:55 »
o araçların fiyatlarının yükselmesinin tek nedeni Fast and the Furious Tokyo Drift filmidir..o film çıktı, yurdum gençleri drift denen türle tanıştı, dışarı çıkıp herkes kendi aracıyla denedi, baktı olmuyor, arkadan itiş şart, koştu bu araçlara yöneldi.. 200sx, 240sx, ae86 vs.. değeri altın oldu birden
O filmi göremedim bi.. Ama duydum. Sanırım bir Mustang'e Nissan motoru takıyorlarmış.. Mustang hayranları bi tartışma sitesinde isyan ediyorlardı..  Yine de sanırım pek çok kişinin rüyası şık bir kasaya kaliteli ve güçlü bir Japon motoru yerleştirmek. (Mesela benim :))
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #37 : Mart 03, 2009, 16:02:48 »
O filmi göremedim bi.. Ama duydum. Sanırım bir Mustang'e Nissan motoru takıyorlarmış.. Mustang hayranları bi tartışma sitesinde isyan ediyorlardı..  Yine de sanırım pek çok kişinin rüyası şık bir kasaya kaliteli ve güçlü bir Japon motoru yerleştirmek. (Mesela benim :))

araç bu, bu araca takmışlardı nissan motorunu, film gidişatına göre yapılacak en mantıklı hareketti :) ama düşününce bana da çok mantıklı geliyor bu tarz 'swap' işlemler (türkçesini bilmiyorum çok özür dilerim) ankarada bir adam da e36 kasa bmwye toyota supra motoru takmıştı, 1000+ beygir elde ettiği söylentileri vardı..düşününce bana çok mantıklı geliyor, toyotanın sorunsuzluğu, 2JZ motorun modifiyeye açık oluşu, bmwnin karizması...
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #38 : Mart 03, 2009, 16:06:19 »
Türkçesini bilmemenizin nedeni muhtemelen zaten türkçesinin olmayışı. Türkiyede pek yapılan bir işlem değil.. Amerikada nedense  çok yaygın. Genellikle de eski klasik modellere V8 karbüratörlü motor takıyorlar.. Tarz meselesi ne diyeyim.. :)
Ben de hep eski bir mercedes kasaya Nissan VQ3.0 motoru (infiniti nin motoru) takmayı hayal etmişimdir.
Bir de Rover 620 Si 'ler hoşuma gidiyor.. Kasa ve döşeme ingiliz tasarımı (ve çok şık). Mekanik ise komple Honda accord.
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 1993 corolla gli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: VW Bora'nin 8v motoru Corolla'ya karsi
« Yanıtla #39 : Mart 03, 2009, 16:09:47 »
o film japon arabalarının patlaması oldu
amerikalıların bile hoşuna gitti birzamanlar dalga geçtikleri otomoiller neyse
tasarımda bencede italyan ateşi   8-)
ankaradaki bmw yi bende duydum
Her fert istediğini düşünmek, istediğine inanmak, kendine mahsus siyasi bir fikre sahip olmak, seçtiği bir dinin icaplarını yapmak veya yapmamak hak ve hürriyetine sahiptir. Kimsenin fikrine ve vicdanına hakim olunamaz.
M.Kemal Atatürk