0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
yakıt filtresi ve tekin beyin önerdikleri ile ilgili bilgi alabilirmiyiz?sanki ilk kalkışta benzinde bir tortu,pislik var,biraz güce yüklenince onu atıyor ve normal hale birikmiş enerji ile ileri atılıyor gibi..
Aracınız da turbo var mı?
Yeni konu açmamak adına buraya yazmak istedim.Aracım 2.0 155 hp accord.Aracımda son zamanlarda 2bin devir civarında rampa çıkıyorsam(özellikle köy yolunda 2.viteste iken) aracım bir türlü toparlayamıyor, ya o şekilde stabil gitmem gerekiyor yada vites düşürüp yüksek devir çevirterek çıkmam gerekiyor. Bunu hem benzinde hemde lpgde yapıyor. 2.500 devirden sonra oldukça atik ve koltuğa yapıştıran bir performansı var. Bayram öncesine kadar böyle bir problemim yoktu. Bayramdan önce lpg diyaframı ve filtresi değiştirildi, bende subab ayarı yaptım. Subab ayarından olduğunu düşünerek üşenmedim kapağı bir kez daha açtım ve yeniden ayarladım ama sorun subab ayarında değil. Hava akış hortumu daha önce yurtılmış tamir etmiştim ondan olduğunu düşünerek onuda yeniden izole ettim ama yine aynı. Sizce neden yapabilir. Not : Yağ ve filtre değişimine 2bin km var, bujiler yaklaşık 30bin km oldu(onlarıda söküp kontrol ettiğimde bir kararma vs. yoktu)
Evet Ümit Bey Otomatik. Yaklaşık 25bin km oldu değişeli
Ozaman LPG ayarları kontrol edilmeli veya bozuk lpgmi aldınız acaba aşırı bozuk LPG ayarı benzin haritasınıda etkileyebiliyor,maf sensörü kirlenmiş olabilir hava filtresi üzerindeki havaakışmetre diğer adı debimetre aşırı kirlendiği zamanda hata verebilir hava filtresi kirlenmiş de yine ilk etapta araç doymuyor olabilir tek tek kontrol etmekte fayda var,son olarak arıza kaydı baktınızmı?
Bu durumda araba sanki kendi ihtiyacına yetecek havayı alamıyor,zorlanıyor sonra yeterli hava gelince topluyor gibi düşünüyorum.Ucuz olan yöntemle başlayarak devam edin diyorum,akışmetre kontrolü,hava filtresi gibi..
Sadece LPG de değil benzinde de yapıyor. Hava filtresini geçen köye gittiğimde temizlemiştim aslında ama bakacaz artık. Arıza kaydına baktırmadım hiçMesaj Birleştirildi: Ağustos 29, 2019, 15:49:41İlgin için teşekkür ederim Tokay abi. Dediğin gibi ucuzdan başlayacağım artık.
Selman hocam hava filtresi ile boğaz kelebeği arasındaki hortumda hava akışmetre olması lazım onu vd40 ile bir temizle ve geri yerine tak aküde de eksi kutup başını söküp 30 dakika bekle resetleme yapsın tekrar dene corollada başımıza geldi araç hızlanmıyordu en son zorlaya zorlaya 110 cinarı hızdan öteye gitmiyor çok nazlı hızlanıyordu hava akışmetre yi temizledikten sonra zıpkın gibi olmuştu.