Gönderen Konu: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)  (Okunma sayısı 5411 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« : Ekim 19, 2017, 21:29:15 »



Shell'in yeni yakıtı DynaFlex serisi istasyonlarda.

3 kat daha fazla temizlik ve yakıt kaynaklı piston sürtünmesinde azalma.

Aynı videodaki gibi, anında (30km) performans artışı sağlarken yakıt tüketimi düşüyor.



https://www.youtube.com/watch?v=9CnieECvGJw
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Toyota Club Türkiye

Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« : Ekim 19, 2017, 21:29:15 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #1 : Ekim 20, 2017, 01:33:05 »
Ben ara sıra nitro plus benzin kullanıyorum arabanın karakteri değişiyor.Daha iyisi mi çıkmış? Deneyimlerim; Astra 1.6 atmosferik 115 hp yanılmıyorsam 155 nm tork.Bariz tork güzel idi.Dik yokuşlarda  5.vitesden hiç düşmeden 130 1xx civarlarında rahatlıkla girdiğim rampadan aynı hızlarda çıktım.Fuelsave'de sanki bu kadar istekli olmuyor.(Eskişehir didim arası gediz yollarını geçince)

95 koyunca daha az yakıyor olabilir.Golf 7 tsi ler ve turbo dizel araçlarla başa baş seyrettim hemen hemen.Rampa çıkışlarında tork düşmesi yaşatmadı fazla.Uzun yolda tercihim özellikle nitro. Vuruntunun azalması bir hayli garip.
 Yalnız menzil olarak istasyona bağlı farklar gözlemledim nedendir anlamadım.
X shell 95 oktan da, nitro plus da menzil güzel.
Y shell firması ikisinin de menzil biraz az ve nitro daha az menzilli,performanslarını x shell ile aynı hissettim.Bu yeni yakıtı denemedim henüz.

Not: Lütfen hız kurallarına uyalım!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 543 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #2 : Ekim 20, 2017, 10:38:13 »
Ben ara sıra nitro plus benzin kullanıyorum arabanın karakteri değişiyor.Daha iyisi mi çıkmış? Deneyimlerim; Astra 1.6 atmosferik 115 hp yanılmıyorsam 155 nm tork.Bariz tork güzel idi.Dik yokuşlarda  5.vitesden hiç düşmeden 130 140 civarlarında rahatlıkla girdiğim rampadan aynı hızlarda çıktım.Fuelsave'de sanki bu kadar istekli olmuyor.(Eskişehir didim arası gediz yollarını geçince)

95 koyunca daha az yakıyor olabilir.Golf 7 tsi ler ve turbo dizel araçlarla başa baş seyrettim hemen hemen.Rampa çıkışlarında tork düşmesi yaşatmadı fazla.Uzun yolda tercihim özellikle nitro. Vuruntunun azalması bir hayli garip.
 Yalnız menzil olarak istasyona bağlı farklar gözlemledim nedendir anlamadım.
X shell 95 oktan da, nitro plus da menzil güzel.
Y shell firması ikisinin de menzil biraz az ve nitro daha az menzilli,performanslarını x shell ile aynı hissettim.Bu yeni yakıtı denemedim henüz.
Selam Orçun,
Yanlış hatırlamıyorsam firmadan firmaya değişiklik gösteriyor,mesela Bp daha düşük çekiş daha uzun km vaat ederken,Shell bp kadar uzun gitmiyor ama ama çekişi bariz daha iyi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '09
  • 125 kere teşekkür etti
  • 106 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #3 : Ekim 20, 2017, 11:01:51 »
Yalnız menzil olarak istasyona bağlı farklar gözlemledim nedendir anlamadım.
X shell 95 oktan da, nitro plus da menzil güzel.
Y shell firması ikisinin de menzil biraz az ve nitro daha az menzilli,performanslarını x shell ile aynı hissettim.Bu yeni yakıtı denemedim henüz.
Aynı firmanın iki ayrı istasyonunda fark olması bana da ilginç geldi. Bir iki kez daha deneyip bu kanıyı kesinleştirdikten sonra firmaya bildirebilirsiniz, incelerlerse nedenini öğrenmiş oluruz.
Corolla 1.4 D4D Elegant 2009 Siyah 127.000 km-158.000km
Auris 1.4 D4D Comfort Extra 2012 Beyaz 96.000 km
Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah’ın bir lütfudur.(Kanuni Sultan Süleyman)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #4 : Ekim 20, 2017, 13:34:11 »
Aynı firmanın iki ayrı istasyonunda fark olması bana da ilginç geldi. Bir iki kez daha deneyip bu kanıyı kesinleştirdikten sonra firmaya bildirebilirsiniz, incelerlerse nedenini öğrenmiş oluruz.

Bildirmiştim  35 km kadar fark gözlemledim.İletişime geçtiler.Aynıdır diyorlar bende üzerine düşmedim öyle diyince

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '09
  • 125 kere teşekkür etti
  • 106 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #5 : Ekim 20, 2017, 22:43:20 »
Bildirmiştim  35 km kadar fark gözlemledim.İletişime geçtiler.Aynıdır diyorlar bende üzerine düşmedim öyle diyince
Ben daha önce birbirine yakın aynı firmanın iki ayrı istasyonuna sordum arada fark var mı diye onlar aynı yerden geliyor bize yakıt demişlerdi zaten ama ikisinden de aldığımda bi fark görememiştim ben.
Corolla 1.4 D4D Elegant 2009 Siyah 127.000 km-158.000km
Auris 1.4 D4D Comfort Extra 2012 Beyaz 96.000 km
Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah’ın bir lütfudur.(Kanuni Sultan Süleyman)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 543 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #6 : Ekim 21, 2017, 12:53:11 »
Ben daha önce birbirine yakın aynı firmanın iki ayrı istasyonuna sordum arada fark var mı diye onlar aynı yerden geliyor bize yakıt demişlerdi zaten ama ikisinden de aldığımda bi fark görememiştim ben.
Aynı yerden geliyor ancak istasyonlar kendileri katkılar katıyorlar,bir forumda okumuştum Shell`in kendi işlettiği istasyonlarda alınan benzin daha kaliteli imiş diye ve daha uzun km gidiyormuş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #7 : Ekim 21, 2017, 13:17:32 »
Aynı yerden geliyor ancak istasyonlar kendileri katkılar katıyorlar,bir forumda okumuştum Shell`in kendi işlettiği istasyonlarda alınan benzin daha kaliteli imiş diye ve daha uzun km gidiyormuş.

Aynen bende öyle düşünüyorum.Birebir telefonda ve yazılı olarak ilettim kendilerine görüşümü.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #8 : Ekim 21, 2017, 13:33:56 »
DynaFlex ile yakıt tüketimi aşağı yönlü devam ediyor, Nitrodan daha iyi.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #9 : Ekim 21, 2017, 14:53:09 »
Aynı yerden geliyor ancak istasyonlar kendileri katkılar katıyorlar,bir forumda okumuştum Shell`in kendi işlettiği istasyonlarda alınan benzin daha kaliteli imiş diye ve daha uzun km gidiyormuş.
İstasyonların böyle yetkisi var mıymış, ilginçmiş bu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 543 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #10 : Ekim 21, 2017, 15:01:42 »
İstasyonların böyle yetkisi var mıymış, ilginçmiş bu.
yani bir arkadaşımın istasyonu da var idi,oda aynı şeyi söylemişti şaka ile karışık su katıyormusunuz demiştim,su değilde gerekli kimyasalları katıyor istasyonlar demişti :) ne kadar doğru bilemiyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 290000
  • Model Yılı: '04
  • 21 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #11 : Ekim 21, 2017, 16:43:43 »
Bugün bu firmanın yakınını aldım. Ayrıyeten satılmıyor nitro olan pompanın içinde ki katkı imiş.
İSRA-37

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #12 : Ekim 21, 2017, 17:21:07 »
İstasyonların böyle yetkisi var mıymış, ilginçmiş bu.

Sanırım, şu denmek istenmiştir, istasyonun sahip olduğu taşıyıcı TIR'ın şöförü firmadan aldığı katkıyı kendisi kamyona katıyor ki zaten böyledir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #13 : Ekim 21, 2017, 19:09:21 »
Doğuda işletilen yakıt istasyonları sık sık marka değiştirirler. Ben de bu değişime defalarca şahit oldum. Doğubeyazıt Shell istasyonu defalarca marka değiştirdi. Sebebi ise her ne kadar marka olsa da istasyon işletmecileri (hepsini kastetmiyorum) bazen marka dışı yakıt veya katkı maddesi kullanabiliyor. Tespit edilince de sözleşmesi bitiriliyor. Buna benzer bir olaya rast gelmiş olabilirsiniz.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #14 : Ekim 21, 2017, 20:22:24 »
Bana kullanılan katkının homojen olarak karışmadığı gibi geldi kendi istasyonu olmayan firmadan alınca...Tabi kesin bir yargıya varamam.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1361 kere teşekkür etti
  • 885 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #15 : Kasım 04, 2017, 12:04:49 »
Merhaba arkadaşlar,
Bu yakıtı sürekli kullanmanın bir sakıncası olurmu acaba?
Aklıma takıldı çünkü yurt dışında bulunan arkadaşlardan aldığım bilgi özellikle Almanya'da bu yakıt tutmamış sebebi ise motoru aşırı temizleyip parçalar üzerinde kalması gereken birikintileride temizlediğinden dolayı derler oradaki arkadaşlarım,bilgi ne kadar doğru ne kadar yanlış olabilir??
Bilgisi olan arkadaşlar varsa ve paylaşırlarsa sevinirim.
Selamlar
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #16 : Kasım 04, 2017, 12:08:36 »
Merhaba arkadaşlar,
Bu yakıtı sürekli kullanmanın bir sakıncası olurmu acaba?
Aklıma takıldı çünkü yurt dışında bulunan arkadaşlardan aldığım bilgi özellikle Almanya'da bu yakıt tutmamış sebebi ise motoru aşırı temizleyip parçalar üzerinde kalması gereken birikintileride temizlediğinden dolayı derler oradaki arkadaşlarım,bilgi ne kadar doğru ne kadar yanlış olabilir??
Bilgisi olan arkadaşlar varsa ve paylaşırlarsa sevinirim.
Selamlar

Ümit bey, şu an kullanmış olduğumuz motorlar eskilerine oranla uzay teknolojili sayılırlar bu sebeple temiz kalmaları çok önemli.

Eğer motor 80'li yıllara ait ise elbette bu yakıt uygun olmayacaktır yalnız o motorlardan bulmak artık çok zor.

Benim gibi, Güvenle ve Keyifle kullanmaya devam edebilirsiniz.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 59 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #17 : Kasım 04, 2017, 12:11:52 »
 Shell V-Power Nitro kullandım uzun süre hatta forumda yazmıştım yakıtın güzelliğini askere gidip geldik geçen bu yakıtı aldım Shell'den çok dikkat etmedim ama km fark etti gibi geldi bana detaylı bakacağım bende bakalım harbiden fark yaratacak mı?
Performans konusunda zaten sıkıntı olacağını sanmıyorum. V power nitroda bile fark ediyordu çünkü.
Burası basra değil izmit körfezi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1361 kere teşekkür etti
  • 885 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power DynaFlex (Kurşunsuz 95 + Diesel)
« Yanıtla #18 : Kasım 04, 2017, 12:15:31 »
Tekin bey merhaba,
Beklediğim cevabı aldım ,evet genelde düşük model araç kullandıklarından dolayı bu konu gündeme gelmiş olabilir.
Cevaplayan arkadaşlarımada teşekkür ederim.
Selamlar
Sadece V-POWER - Anti LPG