Gönderen Konu: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)(ÇÖZÜLME AŞAMASINDA)  (Okunma sayısı 13602 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 49 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #40 : Mart 14, 2017, 13:12:50 »
davanıza tam destek  :tamam:

http://www.toyota.com/support/contact-us


http://www.toyota.com/support/#!/app/ask


şikayetiniz için bulabildiğim direkt toyota iletişim yolları bunlar umarım işinize yarar  :)

Teşekkürler desteğiniz için.İstanbuldan gelecek sonuca göre bi metin göndereceğiz.

Mesaj Birleştirildi: Mart 14, 2017, 20:13:09
DÜZENLEME

Herkese iyi akşamlar.Bugün İstanbul Genel merkezden Makine mühendisi bir Abi geldi.Beraber Araçla test sürüşüne çıktık 60 km ye yakın test ettik aracı dediğimiz şanzımandan gelen sesi epey test etti raporunu tuttu kaç km hızlarla , hangi devir aralıklarında sesi net olarak duyulduğunu not aldı.

Ayrıca Rölantideyken gelen tır tır tır tır bi ses vardı(Debriyaja basınca kesilen) bunuda belirtmiştik bunun içinde aracı durdurdu.Sesin geldiğini farketti.Araçtan inip kaputu açıp kontrolunu sağladı.Telefonuyla kayıt aldı.
Ardından servise gidelim bu sesin nerden geldiğini cihaz takıp belirleyelim dedi.Rulmanların birinde sıkıntı var dedi onu da rapor etti.Sanırım o sesin kaynağıda şanzıman.

Genel olarak Mühendis Abi iyi niyetli ve samimi davrandı.Tuttuğu raporları genel merkeze yarın sabah ileteceğini söyledi.Karar verme yetkisinin olmadığını , İstanbuldan bize geri dönüş yapılacağını söyledi.İnşallah çözülür dedi ardından ayrıldık.İstanbuldan gelecek haberi bekliyoruz artık.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #40 : Mart 14, 2017, 13:12:50 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 49 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #41 : Mart 25, 2017, 10:56:14 »
----SON DURUM----
23 Mart perşembe günü İstanbul Toyota Türkiye genel merkezden arandık ve değişimin kabul edildiğini belirttiler.

Ancak ellerinde 2016 model kalmamış bu yüzden 2017 model advance paket verebileceklerini söylediler.Arada 3500 liralık fark olduğunu bunun bir kısmını Toyota avrupa , bir kısmını Toyota Türkiye ve bir kısmını da (1000 Lira) bizden talep ettiler.

Ayrıca araca 1650 liralık aksesuar ve 2000 liralık Seramik kaplama yapılmıştı(Hepsi serviste)

Seramiğin garanti kapsamına girmediği için karşılamayacaklarını belirttiler.Bu ürünün bayi tarafından satıldığını , işlemlerin serviste yapıldığını belirttim.Tekrar görüşüp bildireceklerini söylediler.

Ardından geri dönüş yapıldı ve 1000 lirayı almayacaklarını + aksesuarların takılacağını söylediler.
Aktarılabilecek olanların aktarılacağını , aktarılamayacak olanların(park sensörü,kapı bantları,köşe koruyucular) yenisinin takılacağını söylediler.Ama seramiğe bişey yapamadıklarını tekrar söylediler.

Aldığımız bayinin servis müdürüyle görüşüp tekrar bir geri dönüş yaptılar bu sefer seramiği biz karşılarız ,aksesuarları siz kendiniz karşılarsınıza döndü olay.

Pazartesi tekrar görüşüp sonuçlandıracağız.Artık 1000-2000 lirayı gözden çıkardık yeter ki içimiz rahat binebilelim aracımıza.

Yorumlarda ve tavsiyelerde bulunan herkese teşekkür ederim. İnşallah böyle bir durum kimsenin başına gelmez.










Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #42 : Mart 25, 2017, 12:14:10 »
Hayırlı olsun diyelim o zaman. KEsinlikle servisteki seramik korumayı kabul etmeyin. Çok bilinçli ve özenli yapılmayan bi uygulama. Aksesuarları Toyota versin. Seramiği siz dışarıda iyi işçiliği olan bi yerde yaptırın.
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1409 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #43 : Mart 25, 2017, 18:25:02 »
Hayırlı olsun olay tatlıya bağlanmış hemde yeni model ile.
Keyifli sürüşler dilerim.
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 49 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #44 : Mart 25, 2017, 18:34:52 »
Hayırlı olsun diyelim o zaman. KEsinlikle servisteki seramik korumayı kabul etmeyin. Çok bilinçli ve özenli yapılmayan bi uygulama. Aksesuarları Toyota versin. Seramiği siz dışarıda iyi işçiliği olan bi yerde yaptırın.

Teşekkür ederim.Para verip satın aldığımız ürünlerden seçim yapmaya zorlanıyoruz ama bunada şükür.

Seramik kaplamayı dışarıdan bir firma gelip yapıyor ama bende işçiliğin iyi olmadığını düşünüyorum.

Mesaj Birleştirildi: Mart 25, 2017, 18:49:40
Hayırlı olsun olay tatlıya bağlanmış hemde yeni model ile.
Keyifli sürüşler dilerim.

Teşekkürler.Evet tatlıya bağlandı yoksa süreç hem bizim açımızdan hem de onların açısından sıkıntılı ve masraflı olacaktı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '14
  • 305 kere teşekkür etti
  • 312 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #45 : Mart 25, 2017, 23:00:37 »
Başlığı düzeltmek gerekir mi o zaman :)

Toyota yanlışının arkasında durdu diye  :)


Şaka bir yana çözülmesi oldukça sevindirici.Öte yandan Seramik kaplama gerçekten profesyonel insanların yapması gereken uygulamadır.Bayilerin bu konu ile ilgili gelişmiş olduklarını düşünmüyorum.

Seramik yerine bayiden başka bir şey talep edip tatlıya bağlayın bence  :)
VW Golf 1.6 TDI & DSG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '09
  • 125 kere teşekkür etti
  • 106 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #46 : Mart 26, 2017, 00:16:49 »
Geçmiş olsun ve hayırlı olsun  :) Değişim ve de 2017 model olması konusu bence güzel bir gelişme, aksesuarların aktarımı ve eksiksiz size teslimi daha da güzel olur inşallah. Seramik korumayı da nazar boncuğu olarak görün artık  :) Kısa sürede hallolması ve sizi yormaması bence çok güzel olmuş, mahkemeye gitmeden işin çözülmesi de sizin açınızdan süper oldu bence. Tekrar geçmiş olsun, adınıza çok sevindim.
Başlığı düzeltmek gerekir mi o zaman :)

Toyota yanlışının arkasında durdu diye  :)

Samet Bey, değneğin ucuyla toyotayı korkuttu ve geri adım attılar diyelim bence arkasında durmak tam olarak bu olmasa gerek :)
Corolla 1.4 D4D Elegant 2009 Siyah 127.000 km-158.000km
Auris 1.4 D4D Comfort Extra 2012 Beyaz 96.000 km
Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah’ın bir lütfudur.(Kanuni Sultan Süleyman)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 49 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ayıplı Araç Satışı gerçekleştirmiş(Sıfır Araç)
« Yanıtla #47 : Mart 26, 2017, 12:45:12 »
Başlığı düzeltmek gerekir mi o zaman :)

Toyota yanlışının arkasında durdu diye  :)


Şaka bir yana çözülmesi oldukça sevindirici.Öte yandan Seramik kaplama gerçekten profesyonel insanların yapması gereken uygulamadır.Bayilerin bu konu ile ilgili gelişmiş olduklarını düşünmüyorum.

Seramik yerine bayiden başka bir şey talep edip tatlıya bağlayın bence  :)
Sanırım konu başlığını ben değiştiremiyorum. Yöneticilerimiz konuyu okuduklarında başlığın yanına Çözüldü diye belirtebilirler.

Seramik yerine şuanki aracımızda bulunan aksesuarların aynısını yeni araca yapabileceklerini söylüyorlar.Yarın tam detaylı konuşup çözümlenir diye düşünüyorum.



Mesaj Birleştirildi: Mart 26, 2017, 12:52:02
Geçmiş olsun ve hayırlı olsun  :) Değişim ve de 2017 model olması konusu bence güzel bir gelişme, aksesuarların aktarımı ve eksiksiz size teslimi daha da güzel olur inşallah. Seramik korumayı da nazar boncuğu olarak görün artık  :) Kısa sürede hallolması ve sizi yormaması bence çok güzel olmuş, mahkemeye gitmeden işin çözülmesi de sizin açınızdan süper oldu bence. Tekrar geçmiş olsun, adınıza çok sevindim. Samet Bey, değneğin ucuyla toyotayı korkuttu ve geri adım attılar diyelim bence arkasında durmak tam olarak bu olmasa gerek :)

Teşekkür ederim Yasir Bey sizin örnek olarak gönderdiğiniz ihtarname örneklerinin çok faydası olduğunu düşünüyorum :)

16 Günde dönüş yapıldı  umudumuzu kesmeye başlamıştık ama çok şükür sonucu olumlu oldu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 504 kere teşekkür etti
  • 208 kere teşekkür edildi
Gözünüz aydın. Bu arada araç manuel miydi?
" Less English, more bike."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 49 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Gözünüz aydın. Bu arada araç manuel miydi?

Teşekkürler. Evet 1.6 manuel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 36 kere teşekkür etti
  • 181 kere teşekkür edildi
Sevindim hem sizin hem toyota adına :) İnşallah yeni araçla bu yaşadıklarınızı unutur kazasız belasız güzel hatıralar yaşarsınız...
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Samet bey, sizin için olumlu sonuçlanmış olmasına sevindim. Bu tamamen Toyota'nın malının arkasında olduğunu gösterir. Dediğiniz gibi gelen mühendis iyi niyetliymiş. Tabi ki Toyota da sizin kararlı tavrınız karşısında sizin yenip yutulacak bir lokma olmadığınızı, işi hukuki platforma taşıyacağınızı ve bunun da otomotiv sektörünün sıkıntıya düştüğü şu günlerde kendilerine zarar vereceğini anladılar ve değiştirdiler. Hayırlısı olsun. Güle güle kullanın.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Samet bey, sorununuzun bu kadar kısa sürede çözüme kavuşmasına sevindim.  :alkis:   güle güle kullanın..
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Ay
« Yanıtla #53 : Mart 27, 2017, 10:16:43 »
----SON DURUM----
23 Mart perşembe günü İstanbul Toyota Türkiye genel merkezden arandık ve değişimin kabul edildiğini belirttiler.

Ancak ellerinde 2016 model kalmamış bu yüzden 2017 model advance paket verebileceklerini söylediler.Arada 3500 liralık fark olduğunu bunun bir kısmını Toyota avrupa , bir kısmını Toyota Türkiye ve bir kısmını da (1000 Lira) bizden talep ettiler.

Ayrıca araca 1650 liralık aksesuar ve 2000 liralık Seramik kaplama yapılmıştı(Hepsi serviste)

Seramiğin garanti kapsamına girmediği için karşılamayacaklarını belirttiler.Bu ürünün bayi tarafından satıldığını , işlemlerin serviste yapıldığını belirttim.Tekrar görüşüp bildireceklerini söylediler.

Ardından geri dönüş yapıldı ve 1000 lirayı almayacaklarını + aksesuarların takılacağını söylediler.
Aktarılabilecek olanların aktarılacağını , aktarılamayacak olanların(park sensörü,kapı bantları,köşe koruyucular) yenisinin takılacağını söylediler.Ama seramiğe bişey yapamadıklarını tekrar söylediler.

Aldığımız bayinin servis müdürüyle görüşüp tekrar bir geri dönüş yaptılar bu sefer seramiği biz karşılarız ,aksesuarları siz kendiniz karşılarsınıza döndü olay.

Pazartesi tekrar görüşüp sonuçlandıracağız.Artık 1000-2000 lirayı gözden çıkardık yeter ki içimiz rahat binebilelim aracımıza.

Yorumlarda ve tavsiyelerde bulunan herkese teşekkür ederim. İnşallah böyle bir durum kimsenin başına gelmez.

Hayırlı olsun :) Sorunun mutlu sonla çözülmesine inanın çok sevindim. Yazıları baştan sona okudum. Yorumda  bulunanlara da ayrıca teşekkür ederim. Sayelerinde yeni şeyler öğrendik.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Sorunun çok kısa bir sürede çözülmüş olmasına gerçekten çok sevindim.
Toyota aracı yenisi ile değiştirmeye yanaşmasının sebebi yeni ve kilometresinin düşük olması. Mahkeme kararı ile geri alsaydılar o araç Sakarya'da ki fabrika kampüsünde ya plakasız kullanır ya da eğitim aracı yapardı. Çünkü mahkeme kararı ile geri iade alınan araçlar hurdaya çıkarılıyor. Arızayı giderip tekrar satışa sunmuyorlar
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '05
  • 186 kere teşekkür etti
  • 250 kere teşekkür edildi
Sorunun çok kısa bir sürede çözülmüş olmasına gerçekten çok sevindim.
Toyota aracı yenisi ile değiştirmeye yanaşmasının sebebi yeni ve kilometresinin düşük olması. Mahkeme kararı ile geri alsaydılar o araç Sakarya'da ki fabrika kampüsünde ya plakasız kullanır ya da eğitim aracı yapardı. Çünkü mahkeme kararı ile geri iade alınan araçlar hurdaya çıkarılıyor. Arızayı giderip tekrar satışa sunmuyorlar

Abi peki şimdi ne olucak arızayı giderip tekrar satışamı suncaklar 2.el olarak o aracı?
Toyota Corolla 2002 1.4 Terra e120 Sedan (2015—)
Toyota Corolla 2005 1.6 Sol Hb (2024——)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 49 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Sevindim hem sizin hem toyota adına :) İnşallah yeni araçla bu yaşadıklarınızı unutur kazasız belasız güzel hatıralar yaşarsınız...

Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)

Mesaj Birleştirildi: Mart 27, 2017, 18:59:01
Samet bey, sizin için olumlu sonuçlanmış olmasına sevindim. Bu tamamen Toyota'nın malının arkasında olduğunu gösterir. Dediğiniz gibi gelen mühendis iyi niyetliymiş. Tabi ki Toyota da sizin kararlı tavrınız karşısında sizin yenip yutulacak bir lokma olmadığınızı, işi hukuki platforma taşıyacağınızı ve bunun da otomotiv sektörünün sıkıntıya düştüğü şu günlerde kendilerine zarar vereceğini anladılar ve değiştirdiler. Hayırlısı olsun. Güle güle kullanın.

Yorumlarınız ve destekleriniz için teşekkürler Seyit Bey.Bu konuyu buraya açmamış olsam parça değişimini çoktan kabul ederdik sayenizde hakkımız olanı alabildik.

Mesaj Birleştirildi: Mart 27, 2017, 19:02:40
Samet bey, sorununuzun bu kadar kısa sürede çözüme kavuşmasına sevindim.  :alkis:   güle güle kullanın..

Teşekkür ederim Fehmi Bey.16 gün bizim için çok sıkıcıydı ama çok şükür çözüldü.

Mesaj Birleştirildi: Mart 27, 2017, 19:05:42
Hayırlı olsun :) Sorunun mutlu sonla çözülmesine inanın çok sevindim. Yazıları baştan sona okudum. Yorumda  bulunanlara da ayrıca teşekkür ederim. Sayelerinde yeni şeyler öğrendik.

Teşekkürler Yasin Bey.

Mesaj Birleştirildi: Mart 27, 2017, 19:08:03
Sorunun çok kısa bir sürede çözülmüş olmasına gerçekten çok sevindim.
Toyota aracı yenisi ile değiştirmeye yanaşmasının sebebi yeni ve kilometresinin düşük olması. Mahkeme kararı ile geri alsaydılar o araç Sakarya'da ki fabrika kampüsünde ya plakasız kullanır ya da eğitim aracı yapardı. Çünkü mahkeme kararı ile geri iade alınan araçlar hurdaya çıkarılıyor. Arızayı giderip tekrar satışa sunmuyorlar

Teşekkür ederim Yasin Bey. Aracı istanbul genel merkez kendi üzerine alacak tahminim şirket arabası yapabilirler.Ya da toyota personeline ihaleyle satılma durumu da oluyormuş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Abi peki şimdi ne olucak arızayı giderip tekrar satışamı suncaklar 2.el olarak o aracı?

Muhtemelen öyle olacaktır. Arızanın giderilip satışa sunulması gayet normaldir. Ahlaki bir olumsuz durum söz konusu değil. Satılabilir.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 49 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Merhabalar ; Toyota Genel merkez ile anlaşma sürecimiz devam etmekte artık son aşamaya gelindi denebilir.Genel merkez bize bu şekilde bir vekalatname gönderdi.Okuduğumuzda içerisinde çok saçma maddelerin olduğu bizi zora sokulabilecek işlemlerin yapılabileceği ortada.
-Adıma her türlü araç satın almaya maddesi
-Muayene ve tespit işlemlerini yaptırmaya ,motor tespit işlemlerini, motor ve şase değişim işlemlerini yaptırmaya
-yukarıda yazılı hususlarda ifası için kanunen,idari veya özel olarak benim yapmam gerekli bütün iş ve işlemleri yapmaya ,gerekirse bankalardan kredi miktarını almaya ve imzalamaya,sonuçlandırmaya
-Nüfus müdürlüğünden adres değişikliği yapmaya adres beyanında bulunmaya, nakil işlemlerini yapmaya ve gerekli evrakları imzalamaya
-icabında bu yetkilerin bir kısmı veya tamamı ile başkalarınıda vekil,teşvik ve azle birlikte veya ayrı ifayı vekalete

Maddeleri bizim aklımızı karıştırmakta. Araç devir ve tescil işlemleri için bu kadar yetki fazla değilmi?

Ayrıca Atalay Otomotiv LTD. ŞTİ. diye bir firmaya yaptırıyolar bu işleri ne kadar güvenli bilemiyoruz.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '14
  • 6 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Bu genelde kullanılan matbu vekalet metni olarak biliniyor. Ben de ALJ den alırken bu tipte bir vekalet vermiştim. Ancak size önerim, vekaleti sınırlı tutmanız; örneğin bir haftalık geçerliliği olacak şekilde yapabilirsiniz. Böylece işlem bittikten sonra geçerliliği de kalmaz..