Gönderen Konu: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı  (Okunma sayısı 11951 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Rakipleri daha yüksek hızlarda geyik testinden başarıyla çıkabilirken, maalesef Hilux 10 sene geçmesine rağmen hala rakiplerinden daha düşük hızlarda geyik testinde başarısız sonuçlar alıyor, hatta takla atacak duruma geliyor. Yorumsuz.  37 mph = 60 kmh

https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ&feature=em-uploademail
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #1 : Ekim 26, 2016, 22:46:42 »
Ben eski kasadaki geyik testini fake diye biliyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #2 : Ekim 26, 2016, 22:47:53 »
Lastiklerinden mi acep.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #3 : Ekim 26, 2016, 22:51:38 »
Lastiklerinden mi acep.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Lastiklerini değiştirdikten sonra iyileşme var ama yine de takla başlangıcının sınırından dönüyor.

Fake olduğunu zannetmiyorum, tüm geyik testlerini paylaşan bir kanal.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #4 : Ekim 26, 2016, 23:00:27 »
l200 de benzer tepki göstermiş ama haylaks kadar leylekvari değil :argh:
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 68000
  • Model Yılı: '12
  • 33 kere teşekkür etti
  • 79 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #5 : Ekim 26, 2016, 23:00:43 »
Çok ciddi bir test bu. Asla fake olmaz. Hatta bu eleman Grand Cherokee testte başarısız olmuştu, yayınladılar. Fabrika müdahale etti, mühendisler geldi, test alanında müdahale ettiler, araç değiştirdiler yine olmadı. Sanırım üç defa lastik patlatmıştı.

https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM

testin sonunda bu elemanın Cherokee hakkında dedikleri yenilir yutulur gibi değil. Koca fabrika yalanlayamadı. Tabi bir Moparian olarak çok üzüldüm o ayrı.
Bir kere yanlış trene bindiyseniz; koridordan ters tarafa yürümenin hiç bir faydası yoktur.
 Friedrich Nietzche

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 118000
  • Model Yılı: '10
  • 261 kere teşekkür etti
  • 168 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #6 : Ekim 26, 2016, 23:02:02 »
Almayı bile düşündüğümüz bir araçtı,vay be,neden müdahale etmezler ki?
2010 1,6 corolla
2002 1,6-vvt-i Corolla
2001 1,4 astra-f

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #7 : Ekim 26, 2016, 23:02:15 »
Aslında çoğumuzun ani olarak yapabileceğimiz bir harekette bu duruma gelmesi çok kötü.  Diğer arabalar maşallah çok iyi toparlıyor. Kullanan adamın profesyonel olduğunu düşünürsek bizim gibi amatörler kesin devirir bu arabayı  :olu:
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 68000
  • Model Yılı: '12
  • 33 kere teşekkür etti
  • 79 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #8 : Ekim 26, 2016, 23:03:38 »
Pardon düzeltiyorum 3 Cherokee denemişler 7 lastik patlatmışlar.
Bir kere yanlış trene bindiyseniz; koridordan ters tarafa yürümenin hiç bir faydası yoktur.
 Friedrich Nietzche

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #9 : Ekim 26, 2016, 23:03:45 »
Hilux slalom testi için geliştirilmiş bir araç değil, artikülasyon testlerini incelemenizi tavsiye ederim.Arka süspansiyonu makaslı yapıda olmasına rağmen yaklaşık 50cm civarı salınım yapabilen tek pick up kendisi ki kullanım amacında uygun olanda bu bence.

He ben rally raid yapacağım diyorsanız modifikasyonu çok basittir, off set jant (yada spacer) ile iz açıklığını arttırırsınız.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #10 : Ekim 26, 2016, 23:06:26 »
Ufuk bey noktayı koymuş.

Fakat günümüzde normal gündelik araç olarak kullanılan pickupların böyle olması ve Toyota'nın aracının böyle bir testte rakiplerinin geride kalması üzücü. Abd'de herkesin altında pickuplar vardır. Vergi avantajından dolayı da bizim ülkemizde de alıcı kitlesi yavaş yavaş artıyor diye haberlerde okuyorum. 2 lt motor hacmine kadar %14 civarında bir ötv si var, binek araçlarda %60 ların üzerindeyken...
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 68000
  • Model Yılı: '12
  • 33 kere teşekkür etti
  • 79 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #11 : Ekim 26, 2016, 23:06:55 »
Hilux slalom testi için geliştirilmiş bir araç değil, artikülasyon testlerini incelemenizi tavsiye ederim.Arka süspansiyonu makaslı yapıda olmasına rağmen yaklaşık 50cm civarı salınım yapabilen tek pick up kendisi ki kullanım amacında uygun olanda bu bence.

He ben rally raid yapacağım diyorsanız modifikasyonu çok basittir, off set jant (yada spacer) ile iz açıklığını arttırırsınız.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bu testi slalom testi olarak görmeyin. Moose yani geyik demek bilirsiniz. Yolda önünüze aniden çıkan bir canlıdan kurtulma hareketi simule ediliyor.
Bir kere yanlış trene bindiyseniz; koridordan ters tarafa yürümenin hiç bir faydası yoktur.
 Friedrich Nietzche

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #12 : Ekim 26, 2016, 23:09:30 »
Bu testi slalom testi olarak görmeyin. Moose yani geyik demek bilirsiniz. Yolda önünüze aniden çıkan bir canlıdan kurtulma hareketi simule ediliyor.

 :tamam: ha bizim yollarda belki geyik çıkmaz ama kedi köpek gibi refleks yapabileceğimiz bir olay bencede  :tamam:
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #13 : Ekim 26, 2016, 23:10:16 »
:tamam: ha bizim yollarda belki geyik çıkmaz ama kedi köpek gibi refleks yapabileceğimiz bir olay bencede  :tamam:

Yeri geliyor, salına salına yolun ortasında aheste aheste yürüyen 2 ayaklı hayvanlar da oluyor.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #14 : Ekim 26, 2016, 23:13:40 »


Bu testi slalom testi olarak görmeyin. Moose yani geyik demek bilirsiniz. Yolda önünüze aniden çıkan bir canlıdan kurtulma hareketi simule ediliyor.

Fark etmez, slalom, moose vs. aracın salınımı için aynı şartları oluşturan testler.
:tamam: ha bizim yollarda belki geyik çıkmaz ama kedi köpek gibi refleks yapabileceğimiz bir olay bencede  :tamam:
O zaman kedi, köpek çıkabilecek yolda kurallara uyup 50km/h geçmeyeceksiniz hocam :)

He unutmadan, Almanlar bu testte ESP'yi devre dışı bırakıp bırakmadıklarını da göstersinler bir zahmet, malum dürüstlükleri konusunda haklı şüpheler mevcut :)

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 68000
  • Model Yılı: '12
  • 33 kere teşekkür etti
  • 79 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux\'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #15 : Ekim 26, 2016, 23:14:40 »
Yeri geliyor, salına salına yolun ortasında aheste aheste yürüyen 2 ayaklı hayvanlar da oluyor.

Aynen, o var birde sürprizler de var. Gecenin yarısı (sanırım 02.30 civarı) 110-120 ile giderken birden yaban domuzu geçti önümden koşarak.
Gündüz de her türlü çiftlik hayvanı çıkabilir şehirler arası yollarda. Zaten testin başlangıcı kuzey Avrupa ülkelerinde geyiklerin yola çıkması sonucu ölümlü kaza artışlarından kaynaklanıyor.


Mesaj Birleştirildi: Ekim 26, 2016, 23:16:11
Konuya fark etmez olarak yaklaşıyorsanız verecek cevap yok zaten. Ne diyeyim.
Saygılar, kolay gelsin.
Bir kere yanlış trene bindiyseniz; koridordan ters tarafa yürümenin hiç bir faydası yoktur.
 Friedrich Nietzche

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #16 : Ekim 26, 2016, 23:20:29 »

O zaman kedi, köpek çıkabilecek yolda kurallara uyup 50km/h geçmeyeceksiniz hocam :)

Kedi köpek örnekti hocam,  zaten onlarda şehir içinde 2 ayaklılardan daha güvenilir hareket ediyorlar.  Şehir içi değil zaten genelde şehirler arası yollarda denk gelir bana.  Ama hilux sadece şehir içi kullanım için üretildi ise onu bilemem  :tamam:
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #17 : Ekim 26, 2016, 23:38:23 »


Konuya fark etmez olarak yaklaşıyorsanız verecek cevap yok zaten. Ne diyeyim.
Saygılar, kolay gelsin.

Kestirip atmak manasında söylemedim hocam, yanlış anlaşıldıysam affola.

Bu araçlar bu tür performans testleri için üretilmiş araçlar değil, güvenlik risk toleransları da yüksek (yerden yükseklik, nispeten süspansiyon vs.), normal araçlar ile 60km/h ile bu test yapılıyorsa bu testi bu araçlar ile 30-40km/h ile yapmaları gerekli, kullanan kişi de bu araçların üretiliş amacı bilincinde kullanmalı.

Diğer araçlar ? diyebilirsiniz, Hilux ve diğerleri diyeceğim "fanatiklik" gibi olacak ama o testteki Ford F haricindeki tüm araçları kullandım, teknik olarak da inceledim dilerseniz uzunca bir yazıyla açıklarım.

Saygılar bizden...



SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #18 : Ekim 26, 2016, 23:39:54 »
Çok önemli bir durum, her an her türlü araç ile gerçek bir teste maruz kalınabiliyor,

Böyle bir aracın kontrolden çıkmış bir vaziyette üstünüze geldiğini düşünün.

Umarım Toyota bir an evvel düzeltmeleri yapar.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Hilux'un sınıfta kalan geyik testi başarısızlığı
« Yanıtla #19 : Ekim 26, 2016, 23:46:14 »
kullanan kişi de bu araçların üretiliş amacı bilincinde kullanmalı.



Demek ki tüketiciyi aldatma var  :asikadam:
THE END