Gönderen Konu: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM  (Okunma sayısı 3851 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 216 kere teşekkür etti
  • 272 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« : Şubat 06, 2016, 12:32:01 »
Bunu farklı bir yerde paylaştım. kimseyi kandırıp mağdur etmesinler diye burada da paylaşıyorum.

hepsiburada derken aslı olmayan düzmece ilan da burada demek istemişler.

Siparişimi 30.01.2016 da "Kargo Ödemsi Dahil Olarak" tahsilatıyla gerçekleştirdim. En geç 04.02.2016 günü kargoda dediler. 05.02.2016 günü sabah ben firmaya kargo bilgim yok ürün kargolanmamış galiba gibi bir soru yazdım. Ben yazdıktan sonra telefonumu aramamış olan firma aradık size ulaşamadık ürünü bulamıyoruz, siparişi iptal edin diye cevap yazmışlar. Bir de 10 TL lik hediye çeki verdiler. Zaten mevcut siparişi göndermeyen firmadan bir de avuntu için gene alış veriş hediyesi veriyorlar.
Ben ürünümü istiyorum, siparişi iptal etmiyorum. Sözleşme tarihinden itibaren 30 gün içinde ürünü tarafıma teslim etmeleri gerektiği kendi sözleşmelerinde mevcut.

Kargo fiyatı dahi hesaplanıp tahsil edilen ürünü bulamamak ne kadar dürüst? Bence sahtekarlık veya kandırmaca olan site. Olmayan ürünü satıp parasını peşinen almanın doğru adı nedir?

Aşağıda ilgili kanundan alıntı yaptım. Herkes hakkını bilip savunsun, kimse kandırılıp mağdur edilmesin.

TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

Kanun No. 6502 Kabul Tarihi: 7/11/2013

Satıştan kaçınma
MADDE 6 – (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
(2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.
(3) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket edenler; aksine bir teamül, ticari örf veya adet ya da haklı bir sebep yoksa; bir mal veya hizmetin satışını o mal veya hizmetin, kendisi tarafından belirlenen miktar, sayı, ebat gibi koşullara ya da başka bir mal veya hizmetin satın alınması şartına bağlayamaz.
(4) Bakanlık ve belediyeler, bu madde hükümlerinin uygulanması ve izlenmesine ilişkin işleri yürütmekle görevlidir.

  Umuyorum ki hepsiburada isimli site beni mağdur etmez.

Toyota Club Türkiye

Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« : Şubat 06, 2016, 12:32:01 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '14
  • 506 kere teşekkür etti
  • 898 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #1 : Şubat 06, 2016, 12:42:50 »
Mahmut bey paylaşım için öncelikle teşekkürler.

Kendim 1998'den bu yana online alışveriş 2004'ten bu yana da bahsettiğiniz siteden sayısız kez alışveriş yapan birisiyim.

Benzer olay benimde başıma 2 hafta önce geldi.

Ufaklığın İpad'i için 2 metrelik şarj kablosu(orjinal apple ürünü) çok pahalı olmasına rağmen o hafta indirime girmişti ürün ve aynı gün kargo ibaresi vardı.

sabah 09:30 da siparişimi verdiğim ürün üzerinden 2 gün geçmesine rağmen halen kargoya verilememişti.
Sadece her zaman yaptığım gibi müşteri hizmetlerine mesaj attım.Ürün halen kargolanmadı eğer stok durumu yok ise ücreti iadesi yapın lütfen diyerekten mesaj yolladım.
Ertesi gün ürün kargoya verilmişti ve 1 gün sonra elime ulaştı.

Benzer durum daha öncede olmadımı evet defalarca oldu.Ancak her seferinde mesajlarıma cevap verip sadece 1 kereliğine ürünü bulamadıkları için 2 gün sonra ücret iadesi yaptılar.eskiden bu süre en az 20 gün beklenirdi kredi kartına iade için.

Hepsiburada.com sitesi şu anda Türkiyenin en büyük online alışveriş sitesi.
Kendilerini ciddi anlamda geliştirdi bu site ancak ne varki global büyüme yüzünden artık ihtiyaçlara veya stok yönetimine hızlı cevap veremiyor yada yetişemiyor.

Dikkat ederseniz artık sitelerinde ürün tedarikçisi olarak farklı firmaların isimlerini belirtmeye başladılar.bunların içinde pararel ithalatçı firmalarda var yetkili türkiye distribitör firmalarda var.

Dolayısıyla bu tip online alışverişlerde benim önerim, bu gibi durumların her site için geçerli olabileceğidir ve bu nedenle mümkün olduğunca tanıdık ve bilindik sitelerden alışveriş yapılmasıdır.

Bu durum ülkemize yada bahsettiğiniz siteye özgü bir durum değil emin olun.

ebay veya amazon üzerinden de defalarca alışveriş yaptım aynı durum onlarda da var.

ebay ingiltere üzerinden mesleki bir kitap almıştım 280 dolar civarıydı ve Türkiyede yoktu bu kitap.
Kargo kısmında ücretsiz kargolama yazmasına rağmen ürünü aldıktan 1 gün sonra satıcı kargoyu ücretsiz olarak gönderemeyeceğini belirtince satışı iptal ettik ve ücretim geri iade oldu.

Online alışveriş hem çok karlı hemde karlı olduğu kadar her zaman risklidir bunu unutmayalım...
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '10
  • 68 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #2 : Şubat 06, 2016, 12:55:14 »
Öncelikle size geçmiş olsun diyorum. Her daim İnternet alış-verişlerinde sıkıntı çıkabilir. Bu tür basit sorunları çok kafaya takmamak gerek. Hele ki telefon diye, salatalık gönderenlerin olduğu bir ülkede bunlar en masum kusur kalıyor.

Ürünü hepsiburada.com kendi mi satıyordu, yoksa oradaki başka tedarikçi mi satıyordu?


Ben öncelerden çok sık kullanırdım. Son bir kaç yıldır , fiyatları diğer sitelerden fazla geldiği için tercih etmiyorum. Önceden gördüğüm kadarıyla internetteki en güvenilir yerlerden birisiydi. Şu son zamanlarda çalışma prensibini bilmiyorum tabii.
Ben 6-7 yıl önce koşu bandı almıştım. Ürün özelliklerinde "eğim var" yazıyordu. Aynı ürünü başka siteden baktım "eğim yok" yazıyor. Hepsiburada'ya
sordum, "Eğim yok, bilgi yanlış olmuş." dediler. "İsterseniz, siparişi iptal edin." dediler. Ben de "İptal edersem, yeni sipariş vermeye kart limitim yetmez." dedim. Ücreti hemen iade etmedikleri için , limit doluyor. O dönemdeki sistem aylık önce çekiyorlar, sonra o kadar iade ediyorlardı.
Ve hepsiburada o zaman, özür dileyip , bana aynı marka ürünün bir üst modelini göndermişti. O zaman benim aldığım ürün 749 TL idi, gönderdikleri ürün 850 TL idi. (fiyatları tam hatırlamıyor olabilirim.)
Kısacası internetteki sitelerden bana en güvenilir gelen yerdir. Eğer satılan ürünler , eskisi gibi uygun olursa, ya da fiyat farkı az olursa ben hepsiburada'yı tercih ederim.

Şu üründe hepsiburada haricinde 2 satıcı daha var:
http://www.hepsiburada.com/sandisk-cruzer-fit-16gb-usb-bellek-sdcz33-016g-b35-p-BD101285

.
İyi günler.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #3 : Şubat 06, 2016, 13:00:55 »
ben de birçok alışveriş yaptım ve birkaç defa yasal olarak hakkım olmamasına rağmen büyük incelik gösterdiler. son 1-2 yıldır n11 gibi başka satıcıları da siteye eklediler. bu yüzden sipariş verirken dikkatli olmanızda fayda var. internet üzerindeki en dürüst satıcılardan biridir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '09
  • 125 kere teşekkür etti
  • 106 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #4 : Şubat 06, 2016, 13:39:04 »
Geçmiş olsun, hepsiburada ekibi bana da bir keresinde kazık attı o günden beri kullanmamaya özen gösteriyorum. İtalyan markası bir klima dezenfektanı sipariş etmiştim ürün geldi kullanım talimatını okudum kullandım falan sonra önünü bir çevirdim küçücük modacar yazıyor. Benim sipariş ettiğim üründen farklı bir ürün ve daha ucuz bir ürün. Hemen aradım HB yi, efendim ürünü kullandığınız için iadesini alamayız ve fazladan ödedidiğiniz paranın iadesi gibi de bir işlemimiz yoktur kullanmadan farklı olduğunu bildirmeniz gerekirdi yardımcı olabileceğim başka bir şey var mı ? dedi ve kapattı konuyu. Biraz sert çıktım falan ama kutuyu kontrol etmediğim için haksız ben oldum tabi.
Corolla 1.4 D4D Elegant 2009 Siyah 127.000 km-158.000km
Auris 1.4 D4D Comfort Extra 2012 Beyaz 96.000 km
Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah’ın bir lütfudur.(Kanuni Sultan Süleyman)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '15
  • 7 kere teşekkür etti
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #5 : Şubat 06, 2016, 13:56:14 »
Benzer bir olay benim de başıma geldi. Artık kullanmıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #6 : Şubat 06, 2016, 14:01:05 »
1-2 ay öncesine kadar alışveriş yaptım sorun yaşamamıştım, dikkat edeyim bundan sonra. :huh:
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #7 : Şubat 06, 2016, 14:12:32 »
Hepsiburada.com artık farklı firmalarında satış yapmasına izin veriyor anlaştığı firmalar galiba. Sadece kendisi satış yaptığında sorun olacağını düşünmüyorum. N11 sitesi hepsiburada.com'dan çok daha ucuz. Ben artık n11.comdan alışveriş yapıyorum.
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 216 kere teşekkür etti
  • 272 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #8 : Şubat 06, 2016, 14:19:40 »
Size sorunu söyleyeyim; ürünü indirimle satıp sonrada çark ettiler. Bana ne! Ben ürünü nerede gördüm, ödemeyi kime güvenip yaptım? Demek ki telafi sorumluluğu bana ait değil.
   Ayrıca esas konu şu; kimin sattığı değil, site beni bağlar. Ben feryat figan tepki vermesem sadece kuru özür ve sipariş iptalinden bahsettiler.

  Ben; ebay, gittigidiyor,alibaba, sahibinden hangisi olursa olsun 2004 yılından bu yana bir çok on-line alış-veriş yaptım. Bu sitedeki komik sorun ilk oldu. Diğerlerinde de sorun olmadı değil, ama gününde işimi doğru şekilde çözdüler. Bunlara ben sormasam daha evde kargo bekliyor olacaktım.
    Çözümleri ne oldu? Siparişi iptal etme butonuna basın, paranızı iade edelim. Çözüme bak, alakaya maydonoz misali... Zaten her halükarda paramı koşulsuz iade edecekleri sözleşme ve kanunda mevcut.

  Sonuç: Paramı ödedim, ürünü bekliyorum. Rica minnet değil!!! Kendi sitelerinde yayında olan ve paramı kargo ücreti dahil aldıkları ürün bu.
Lütfen kendimizi avutup, kimseyi kandırmaya müsammaha etmeyelim. İnsan kandırmak bu kadar kolay olmamalı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #9 : Şubat 06, 2016, 14:30:13 »
haklı olduğunuz şüphesiz ortada, zaten kimse bu konuda siteyi savunamaz. bizlere düşen, her türlü haksızlıkta kimsenin yanına bırakmamak; gerekirse misliyle ödetmektir ki bir daha ilân açarken 3 kere düşünsünler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #10 : Şubat 06, 2016, 14:56:19 »
Mahmut bey paylaşım için öncelikle teşekkürler.

Kendim 1998'den bu yana online alışveriş 2004'ten bu yana da bahsettiğiniz siteden sayısız kez alışveriş yapan birisiyim.

Benzer olay benimde başıma 2 hafta önce geldi.

Ufaklığın İpad'i için 2 metrelik şarj kablosu(orjinal apple ürünü) çok pahalı olmasına rağmen o hafta indirime girmişti ürün ve aynı gün kargo ibaresi vardı.

sabah 09:30 da siparişimi verdiğim ürün üzerinden 2 gün geçmesine rağmen halen kargoya verilememişti.
Sadece her zaman yaptığım gibi müşteri hizmetlerine mesaj attım.Ürün halen kargolanmadı eğer stok durumu yok ise ücreti iadesi yapın lütfen diyerekten mesaj yolladım.
Ertesi gün ürün kargoya verilmişti ve 1 gün sonra elime ulaştı.

Benzer durum daha öncede olmadımı evet defalarca oldu.Ancak her seferinde mesajlarıma cevap verip sadece 1 kereliğine ürünü bulamadıkları için 2 gün sonra ücret iadesi yaptılar.eskiden bu süre en az 20 gün beklenirdi kredi kartına iade için.

Hepsiburada.com sitesi şu anda Türkiyenin en büyük online alışveriş sitesi.
Kendilerini ciddi anlamda geliştirdi bu site ancak ne varki global büyüme yüzünden artık ihtiyaçlara veya stok yönetimine hızlı cevap veremiyor yada yetişemiyor.

Dikkat ederseniz artık sitelerinde ürün tedarikçisi olarak farklı firmaların isimlerini belirtmeye başladılar.bunların içinde pararel ithalatçı firmalarda var yetkili türkiye distribitör firmalarda var.

Dolayısıyla bu tip online alışverişlerde benim önerim, bu gibi durumların her site için geçerli olabileceğidir ve bu nedenle mümkün olduğunca tanıdık ve bilindik sitelerden alışveriş yapılmasıdır.

Bu durum ülkemize yada bahsettiğiniz siteye özgü bir durum değil emin olun.

ebay veya amazon üzerinden de defalarca alışveriş yaptım aynı durum onlarda da var.

ebay ingiltere üzerinden mesleki bir kitap almıştım 280 dolar civarıydı ve Türkiyede yoktu bu kitap.
Kargo kısmında ücretsiz kargolama yazmasına rağmen ürünü aldıktan 1 gün sonra satıcı kargoyu ücretsiz olarak gönderemeyeceğini belirtince satışı iptal ettik ve ücretim geri iade oldu.

Online alışveriş hem çok karlı hemde karlı olduğu kadar her zaman risklidir bunu unutmayalım...
+1
Her Ne kadar **** doğan grubuna ifrit olsam da şu an oldukça iyi hizmetleri var. Örnek vereyim hizlial Gold kuruluşu. Led lamba ve balata spreyi aldım 8 gün oldu hala tedarik sürecinde. Vs vs.
Özellikle n11 gittigidiyor.com tarzı yerlerden almak isteyenlere de buradan nacizane önerim. Satıcıya stok sorun. Bazen sahtekar satıcılar paranızı günlerce kullanabiliyor.


alper: gereksiz ithamlarda bulunmayalım lütfen.
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 195 kere teşekkür etti
  • 199 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #11 : Şubat 06, 2016, 15:26:58 »
hepsiburada ile yaşadıklarımı anlatsam ne sayfa yeter nede zaman nacizane tavsiyem kliksa varken hızlıal varken n11 varken hepsiburadaya yaklaşmayın adamı kargo ile müşteri hizmetleri arasında top gibi sektiriyorlar. saygılarımla.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '12
  • 120 kere teşekkür etti
  • 72 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #12 : Şubat 06, 2016, 16:25:40 »
Genellikle sorunsuz alışveriş yapıyorum. Birkaç gün önce eşime bir saat aldık. Aynı marka tamamen farklı bir saat gönderdiler. 14 gün iade süresi var. İlk fırsatta iade edeceğim.
12.2012 - 04.2015 > 2003 Clio Symbol 1.5 dCi Authentique
04.2015 - 10.2016 > 2003 Corolla 1.6 Sol otm.
08.2020 > 2012 Berlingo 1.6 Hdi X

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 127000
  • Model Yılı: '05
  • 31 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #13 : Şubat 06, 2016, 16:59:33 »
insanlar yani biz toplum olarak bu e ticaret sitelerine o kadar alıştık ki. Aslında çoğu şeyler büyükşehirlerde ve şehirlerde mevcut. hemde daha uyguna. Ben internette indirime girmiş bir ürünü, dışarda daha ucuza bulabiliyorum.

Şöyle de bir durum var; araç aksesuarlarını eli mecbur buralardan temin ediyorum.
Hayat bize hiç yeşil ışık yakmadı. Biz de kırmızıda hiç durmadık.
Benim yollarım patikadır, çamurdur, rampadır, pusludur.
Çıkarım senle her yola TOYOTA.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #14 : Şubat 06, 2016, 17:09:04 »
senelerdir HB yi kullanırım biraz fiatları yüksektir ama bence en güvenilir sitedir.

Mesaj Birleştirildi: Şubat 06, 2016, 17:12:58
insanlar yani biz toplum olarak bu e ticaret sitelerine o kadar alıştık ki. Aslında çoğu şeyler büyükşehirlerde ve şehirlerde mevcut. hemde daha uyguna. Ben internette indirime girmiş bir ürünü, dışarda daha ucuza bulabiliyorum.

Şöyle de bir durum var; araç aksesuarlarını eli mecbur buralardan temin ediyorum.
katılmıyorum, rav4 üme HB den bosch silecek süpürgesi alıp takmıştım, istanbula gelince baktım oğlumun rav4 ünün de silecekleri eskimiş aksaraya gittim dükkan dükkan dolaştım 15 tl den aşağı bulamadım oysaki ben HB den 8.5 liraya almıştım.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '21
  • 25 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #15 : Şubat 06, 2016, 17:26:40 »
Siteden gayet memnunum ama bazen bazı kişilere aksilikler denk gelebiliyor. Size de öyle olmuş sanırım. Zamanında pratikev.com dan 150 TL değerinde bir ütüm gelmemişti diğer ürünlerim gelmesine rağmen. sonra da iflas etti ya da el değiştirdi vs derken ben de kovalamadım kaldı öyle.

Hepsiburada'dan Temmuzdan beri 6-7 kere 100-150 TL arası alışveriş yapmışım. Bunlardan ayrı ayrı 2 tane 25 TL hediye çeki kazanıp bir sonrakinde kullanmışımdır. Geçen de ben dahil tanıdığım birkaç kişiye de (sanırım herkese) 30 TL hediye çeki göndermişlerdi. Aracıma Mobil 1 ESP 5-30 yağı bu siteden alıyorum iki keredir mesela (95 TL). Üzerine de tuvalet kağıdı ve temizlik ürünleri de katınca haftasonları mobilden 100 TL ye kargo bedava kampanyası ya da çekler için minimum sepet tutarı olan 100-150 TL tamamlanmış oluyor. Sözün özü dışarıda alamadığım indirimleri site bana sağlıyor ve memnunum.

Ayrıca geçen eşimin amcasına telefon aldık ve kargo ücreti 8 TL idi. Aynı gün gece 23:00e kadar teslimata da 10 TL diyordu. Aynı gün gelsin dedik ama aynı gün veremediler sonraki gün teslim aldık. Ben üşendim ve uzun uzadıya yazmadım, sadece "aynı gün kargo nerde kaldı" başlıklı iki cümle kurdum ve sürekli mesajlar aldım durdum ücret iadesiyle ilgili ve 10 TL ücreti de iade ettiler birkaç gün içinde.

En son siteden beni sevindiren şey de 3 hafta sonrasına kargo süresi verdikleri Auris arka sileceği sipariş etmemin 1 hafta içerisinde gönderilmesi oldu. Artık ıslakken bile garç gurç eden silecek yok yaşasın silbak :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #16 : Şubat 06, 2016, 17:51:03 »
Mahmut bey, bu tarz aksaklıklar her müessese de olabilir. Önemli olan bu sorunun tüketici lehine çözülüp çözülmediğidir..  Eğer talep ettiğiniz şekilde ürününüzü temin edip gönderirlerse ilgili siteyi tekrar kullanmaz mısınız?

+1
Her Ne kadar terörist doğan grubu

 :kötü: ithamınız hoş olmamış.. en azından yeri burası değil...
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '05
  • 33 kere teşekkür etti
  • 63 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #17 : Şubat 06, 2016, 18:06:08 »
1 örnek olaydan yola çıkarak koskoca bir firmayı karalamak "yeni Türkiye'de" bile doğru değildir.
Bu güne kadar bir çok siteden alışveriş yaptım yaşadığım sıkıntılar da olmadı değil ama bizim gibi taşrada yaşayan insanlar için bu imkanlar mükemmel.
Ayrıca hepsiburada kötü bundan sonra n11 diyenler galiba n11'in aracı olduğunu ve orada satış yapanların piyasa esnafı olduğunu bilmiyor. Yedek Parçacının 120 liraya sattığı malı adam bana kargo bedava 90 liraya gönderiyorsa ufak risklere değer.

Mesaj Birleştirildi: Şubat 06, 2016, 18:10:42
+1
Her Ne kadar terörist doğan grubuna ifrit olsam da şu an oldukça iyi hizmetleri var. Örnek vereyim hizlial Gold kuruluşu. Led lamba ve balata spreyi aldım 8 gün oldu hala tedarik sürecinde. Vs vs.
Özellikle n11 gittigidiyor.com tarzı yerlerden almak isteyenlere de buradan nacizane önerim. Satıcıya stok sorun. Bazen sahtekar satıcılar paranızı günlerce kullanabiliyor.

Lütfen beğenmediginiz insanlara "terörist" vs yaftalar vurmayın. Alenen nefret suçu isliyorsunuz.
2005 Toyota Corolla Terra 1.6 vvti (Sadece Benzin)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #18 : Şubat 06, 2016, 19:05:14 »
HB ara sıra böyle yapabiliyor, abartılacak bir durum değil. İşlem hacimleri inanılmaz yüksek çünkü ve çoğu ürünü de artık kendi stoklarından değil, distribütör stoklarından göndertiyorlar, gecikmeler de genelde bundan dolayı oluyor.

Şu anda Türkiye'nin Amazon'u konumundalar, rakipleri yok yani.

Online alışverişlerin riskli olduğunu iddia edenlere de katılmıyorum. O kadar fazla koruma katmanı var ki, normal bir alışveriş için AVM'de yürüyen merdivenden düşmeniz bile daha yüksek risk bence :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 216 kere teşekkür etti
  • 272 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #19 : Şubat 06, 2016, 19:19:30 »
Mahmut bey, bu tarz aksaklıklar her müessese de olabilir. Önemli olan bu sorunun tüketici lehine çözülüp çözülmediğidir..  Eğer talep ettiğiniz şekilde ürününüzü temin edip gönderirlerse ilgili siteyi tekrar kullanmaz mısınız?

 :kötü: ithamınız hoş olmamış.. en azından yeri burası değil...

  Kullanmam. İthamımın arkasındayım. İnsanlara davranışları değiştirmedikçe de bu kadar katı olurum. Bir satıcıdan ötürü başıma geleni başkaları da yaşamasın diye paylaşıyorum. Sonuçta paramızı alıyorlar değil mi?
  Aracımızı götürdüğümüz usta bilerek yada bilmeyerek hata yapınca, bir daha gitmem, usta değilmiş diye burada paylaşıyoruz.
 Sebebi net;
 1- Sormasam süre dolmuş olmasına rağmen bilgi verilmedi.
 2- Verdikleri cevap çözüm değil kurtulmaktı. (Siparişi iptal edin)
 3- Bu kadar sert tepki onların bana davranışından kaynaklandı ve şu anda ürünü tedarik etme tarafına geçtiler. (Oysa ki "Sipraişi iptal edin, paranızı iade edelim. Başka bir sorun yoksa iyi akşamlar." gibi geçiştirici olan cevap verildi ve bu benim sinirimi daha da kalayladı.)

    Ayrıca karalıyorsun v.s. diyen veya düşünen arkadaşlar; olay benim başıma geldi. Beni kandırdılar. Sizi bu zamana kadar yada sonrasında kandırmadılar veya yanıltmadılar diye firma tamamen aklanmaz, yada benim sözümle kapkara olmaz. Amacım müşterileri olan insanlara "Düzgün ve çözüm odaklı" olmalarına dikkat çekmek.
    Bakın benim derdim ürünü alıp alamamak değil, firmanın tavrı. Siz insanı 1 hafta kargo gelecek diye evde bekletip, sonra da dalga geçer gibi siparişi iptal ederseniz paranız iade olur diye direk kesip atılması.

Mesaj Birleştirildi: Şubat 06, 2016, 19:22:45
HB ara sıra böyle yapabiliyor, abartılacak bir durum değil. İşlem hacimleri inanılmaz yüksek çünkü ve çoğu ürünü de artık kendi stoklarından değil, distribütör stoklarından göndertiyorlar, gecikmeler de genelde bundan dolayı oluyor.

Şu anda Türkiye'nin Amazon'u konumundalar, rakipleri yok yani.

Online alışverişlerin riskli olduğunu iddia edenlere de katılmıyorum. O kadar fazla koruma katmanı var ki, normal bir alışveriş için AVM'de yürüyen merdivenden düşmeniz bile daha yüksek risk bence :)

   Alper Hocam adamlar ukalaca siparişi iptal et paran iade diyor. Aldığım ürün "Fisher Price yürüteç". Bunu tedarik edemediklerini söylüyorlar. Bizim hatamız son dönemde dışarı çıkamıyoruz, özellikle işim gereği vakit ayıramadığımdan da güvenip sipariş vermek oldu.

Mesaj Birleştirildi: Şubat 06, 2016, 19:30:28
Bu da bana verdikleri cevap; 
"  ***** numaralı siparişinizde bulunan Fisher Price Melodili Fil Yürüteç isimli ürününüzü temin edemediğimiz için çok özür dileriz. Ürününüz için alternatif tüm tedarik kanalları araştırılmış ancak ne yazık ki temin edilemeyeceği sonucuna ulaşılmıştır. "

      Kendisi kişisel algılayan yada kırmış olduğum birileri varsa ben kendi adıma özür diliyorum. Ben haklı konumda buradaki insanlar/arkadaşlarım da mağdur edilmeden veya benzer bir şey yaşayan olursa bilgi sahibi olsun istedim. (Affınıza sığınarak) Destek istemediğim için buraya yazmadığımı bilmeniz gerekli sanırım. Herkesin ilgisine çok teşekkür ediyorum.

   Olay sonuçlanınca buradan bilgiyi vereceğim.