Gönderen Konu: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM  (Okunma sayısı 3850 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
    • Kişisel Blog
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '15
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #20 : Şubat 06, 2016, 19:52:21 »
Hepsiburada'dan pek çok siparişim oldu. Aynı şekilde kliksa, hizlial ve n11 den de. Burada bahsedildiği gibi n11 tamamen aracı bir şirket, satıcı ile sorun olursa zerre yardımcı olmuyorlar. Satıcı iyiyse n11 de iyi; satıcı kötüyse n11'in yanınızda olmasını beklemeyin. Gitdigidiyor bu konuda daha iyi. En azından malınızı göndermeyen satıcıyı teşhir edebiliyorsunuz.
Kliksa da aracı sayılır çünkü aldığım pek çok urun toptancısı tarafından teslim edildi, sonra kliksa'nin faturası geldi.
Aynı şekil de her ne kadar stoklu urun tutsa da pek çok seferde hepsiburada'dan verdiğim sipariş de farklı firmalardan elime ulaştı. Genede çoğu urunu stokta tutuyorlar. Bu konuda sorun yaşanabilse de en iyi firmalardan biri hb.
Son olarak hizlial'a gelecek olursam, bağlı olduğu firma gold pc geçenlerde iflas erteleme talep etti. Bu asama da her ne kadar daha önce ki alışverişlerimden memnun kalmış olsam da su aşamada tercih etmiyorum. Aynı şekilde gold PC'ye bağlı sanalpazar içinde aynısı geçerli.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #20 : Şubat 06, 2016, 19:52:21 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 4 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #21 : Şubat 06, 2016, 19:58:15 »
bahsettiğiniz siteden yüze yakın alışveriş yapmışımdır.....evimdeki laptop, led tv, arabama mobil 1 esp 5-30(piyasanın en ucuzu ve en yeni tarihlisi) ,  tv sehpası  vs. vs. vs. v.s  hiç birinde sorun yaşamadım ....ha yaşayabilirmiydim tabiki yaşayabilirdim. ama en ufak bir sorun içinde onlarca insana ekmek kapısı olan bir yeri karalamazdım,ekmeğine taş koymazdım.
günde binlerce satış yapan bir yer ve orada çalışanlar senin, benim gibi insan evlatları ve insan çalıştırmak kadar zor bir şey yoktur,elemanlarından birinin vurdum duymazlığıda olabilir diye de düşünürdüm.

bu gibi siteler stokta ürün bulundurmaz , üreticiyle , tedarikçilerden sipariş gelince alır gönderir...stok yapamaz!! 1 günde binlerce sipariş alan bir firmada 100'de 1 aksaklık olması normaldir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #22 : Şubat 06, 2016, 20:01:55 »
   Alper Hocam adamlar ukalaca siparişi iptal et paran iade diyor. Aldığım ürün "Fisher Price yürüteç". Bunu tedarik edemediklerini söylüyorlar. Bizim hatamız son dönemde dışarı çıkamıyoruz, özellikle işim gereği vakit ayıramadığımdan da güvenip sipariş vermek oldu.
Tamam işte ben de bunu diyorum, adamların volümleri çok yüksek, bazen ürün ilanı takibinde sıkıntı olabiliyor.

Ben 1-2 sene önce 2 tonluk kriko almıştım garajda kullanmak amaçlı. Bir sene içinde bozuldu, orta bir seviyede takılı kalıp tam inmemeye başladı. Tamir veya değişim amaçlı geri gönderdim, tamir edemediler. Sonra da parasını iade ettiler.

Sonra bir baktım sitedeki tüm aynı tür krikoların fiyatı en az %30 daha pahalanmış, yani iade ettikleri para ile yenisini alamıyorum. İtiraz ettim, bir sonuç çıkmadı, sonra da zaten daha kalitelisini (5 yıl garantili) ve daha ucuzunu Bauhaus'ta buldum ve ordan aldım.

Bu yaptıkları da kıllık yani, düzgün bir firma olsa benim ihtiyacımı anlar ve ona göre tamir ettiremiyorsa da muadil ürün gönderirdi. Dediğim gibi, ara sıra saçmalıyorlar, alıştım ben :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #23 : Şubat 06, 2016, 20:02:56 »
bu gibi siteler stokta ürün bulundurmaz , üreticiyle , tedarikçilerden sipariş gelince alır gönderir...stok yapamaz!! 1 günde binlerce sipariş alan bir firmada 100'de 1 aksaklık olması normaldir.
1% aksaklık olsa batarlardı :)

muhtemelen 0.01% civarıdır.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #24 : Şubat 06, 2016, 20:24:54 »
Ben Hb'den bir kez araç için Sony hoparlör aldım piyasa fiyatının altında sıkıntısız hemen yolladılar abim sürekli burdan alışveriş yapar bi kaç üründe sorun yaşadım dedi. Sanal Pazar'dan 2 kez ürün aldım biri yurtdışından geliyordu kargo uzun sürdü onlarda sorun çıkmadı. Sahibinden com'dan mügen cam rüzgarlığı aldım anlaşmalı kargo burya gelmiyordu başka bi firmayla yolladılar, ürün kalitesiz çıktı yapışmıyordu attım çöpe.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kara Şimşek
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 99 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #25 : Şubat 06, 2016, 20:33:35 »
geçen kış malum siteden bende kışlık lastik sipariş verdim ve kargoya 3 adet geldi. tutanak tutturarak teslim aldım ama inanın 1 ay hergün dakikalarca telefonla görüştüm, tehdit ettim, mahkemeye vereceğimi merkeze/yukarıya kadar iletebildim. en sonunda direktörleri beni aramıştı. kargoda aktarımında kaybolmuş sanırım deyip yenisini göndereceklerini söylediler. 1 saat sonra evden aradılar kargo geldi diye bende şaşırdım. meğersem kargo aktarımındaki ürünümü kargo bulup 1 ay sonra getirdi. bende malum siteye bilgi vermedim geldi diye, gelirse bana bonus olsun dedim :) ama ne varki kargo bilgi vermiş ve beni ertesi gün birşey çözmüşlercesine pişkinpişkin ürününüz ulaşmış iyi günlerde kullanın diyor...
1- SKODA FABIA (2004) 1.4 TDI 2004-2010
2-AURİS COMFORT EXTRA (2011)  D-4D / 2011-2016
3-HONDA CIVIC HB 1.6 DTEC (2015) 2016-...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '21
  • 25 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #26 : Şubat 06, 2016, 21:13:20 »
Telefonuma 70-80 TL olan orijinal flip cover akıllı kılıfın yerine 30-40 TL lik başka bir kapak almıştım.
Neyse kapak geldi taktık kullandım birkaç gün iyi derken ikinci ya da üçüncü açışımda köşelerden çatlama yaptı ve arka üst köşeden ortadaki kameraya doğru 3 cm falan yarıldı.

Umudum yoktu ancak yine de ücret iadesini hemen kısa sürede yaptılar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #27 : Şubat 06, 2016, 23:40:46 »
@Mahmut DAMAT (31982) itham lafı size değildi, "terörist" kelimesini kullanan arkadaşaydı.. sanırım karışıklık oldu.. :)

Umarım olay sizin daha fazla can sıkıcı olmadan sizin istediğiniz şekilde sonuçlanır..
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 216 kere teşekkür etti
  • 272 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #28 : Şubat 07, 2016, 14:24:36 »
@Mahmut DAMAT (31982) itham lafı size değildi, "terörist" kelimesini kullanan arkadaşaydı.. sanırım karışıklık oldu.. :)

Umarım olay sizin daha fazla can sıkıcı olmadan sizin istediğiniz şekilde sonuçlanır..

  Evet aynen dediğiniz gibi yanlış anlama var, kusuruma bakmayın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 216 kere teşekkür etti
  • 272 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #29 : Şubat 16, 2016, 14:01:40 »
  Tüketici hakem heyetine müracaata gittiğimde, bu tarz başvuruların çok olduğu ve şu ana kadar hepsinin tüketiciler lehine sonuçlandığını söylediler. Bakalım benim olayımın akîbeti ne olacak.
 
  Ama bu işlerde benim merak ettiğim, sadece bizim ülkemizde mi büyük satıcılar bu kadar pişkin oluyor? Sadece bu site için değil, pek çok ürün veya markada bu şekilde ses çıkarınca mağduriyeti gideriyor veya özür diliyorlar. Aksi takdirde firmalarda mal bu işine gelirse tavırları söz konusu. Örneği de vereyim ki sadece bu siteye cephe aldığımı düşünmeyin; sıfır olarak aldığımız büyük marka elektronik mutfak aleti 2 ay sonra garantiye gitti. Ne arayan ne soran olunca  1,5 ay sonra fabrikayı ben aradığımda parça olmadığı, ürünün sıfırını bana %25 indirimle vereceklerini söylediler. Ver-yansın ettim. 4. gün cihazımızı gereken parça değişerek arızası giderilmiş bir şekilde evimize özür dileyerek getirdiler. Bugün tam 21 ay oldu hala tık demedi MAŞALLAH. Ben haksız olduğum yerde zaten ses etmem, edemem de. Göz göre göre pişkinlik beni çileden çıkarıyor.
  Şimdi düşünüyorum; geçmişten gelen bir baskı var da biz mi uğraşmayıp neyse diyoruz, yoksa firmalar bizim gözümüzü mü korkutmuş? Bu konu derin pek çok şey yazmak mümkün. Kabullenmeyi baştan öğretiyorlar, halk olarak biz ne yapalım?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '09
  • 125 kere teşekkür etti
  • 106 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #30 : Şubat 16, 2016, 14:40:39 »
  Tüketici hakem heyetine müracaata gittiğimde, bu tarz başvuruların çok olduğu ve şu ana kadar hepsinin tüketiciler lehine sonuçlandığını söylediler. Bakalım benim olayımın akîbeti ne olacak.
 
Evet tüketici davalarında %99 tüketici lehine, iş davalarında da %99 işçi lehine sonuçlanır davalar. Özellikle büyük firmalara karşı asla tüketici ezdirilmez ve ortada bir haksızlık varsa o haksızlık giderilir.
Corolla 1.4 D4D Elegant 2009 Siyah 127.000 km-158.000km
Auris 1.4 D4D Comfort Extra 2012 Beyaz 96.000 km
Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah’ın bir lütfudur.(Kanuni Sultan Süleyman)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • "Bilgi Paylaşıldıkça Artar"
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '14
  • 134 kere teşekkür etti
  • 434 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #31 : Şubat 16, 2016, 15:07:47 »
Yıllardır kullanırım hepsiburadayı. Ufak tefek aksaklıklar olsa da kullanmaya devam edeceğim bir site. Bir örnek te benden. Geçen yıl bilindik bir marka halı aldım. Tedarik süresi 1 hafta olarak yazıyordu. 3 gün sonra kargoya verildi diye mesaj geldi. Ama 3-5  gün geçti gelen yok giden yok. Kargo takibinde ise kargo şubeye verilmiş başka da bir işlem görünmüyor. Siteye mesaj atıyorum siparişiniz gönderilmiş diyor. En sonunda kargunun verilmiş olduğu şubeden tedarikçi firmaya kadar kendi çabamla ulaştım. Firma, kargo süresini aşmamak için kargo şubesiyle anlaşmış kaydı yaptırmış ama ürünü kargoya teslim etmemiş. İşte fabrikadan gelen üründe hata vardı tekrardan gelecek size göndereceğiz falan dediler. Aradan 5-10 gün daha geçti. Sipariş kargoya verildi göründüğü için iptal de edemiyorum. Durumu hepsiburadaya yine anlattım, tedarikçi firmayla görüştük gönderecekler diyorlar başka birşey demiyorlar.  En son yine kendi çabalarımla tedarikçi firmaya satışı iptal ettirdim böylece paramı geri iade alabildim.

Ama dediğim gibi bu olay 10-11 yıllık alışveriş hayatımda belki tek. Hepsiburadadan alışveriş yine yaparım. Çünkü gayet  güven veren bir site. Ama artık onlarda Alper'in dediği gibi oldukça büyüdüler, fiyatları eskisi gibi cazip değil, önceden hediye çeklerini süre sınırlamasız ve sepet zorundalığı olmadan istediğimiz ürünlerde ve miktarlarda kullanırdık, şimdi cılkını çıkardılar. Çünkü bir alışverişten kazandığın hediye çekini kullanmak için nereden baksan bir o kadar daha alışveriş yapman gerekiyor. Tesadüfen denk gelirse kullanabiliyorum, yoksa  hep ölüyor hediye çekleri.
1998 Toyota Corolla 1.3 XL StationWagon 12V 2007-2020
2014 Nissan Qashqai 1.2 DıG-T   2020 -

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 216 kere teşekkür etti
  • 272 kere teşekkür edildi
Ynt: Arkadaşlar, hepsiburada sitesini Tavsiye ETMİYORUM
« Yanıtla #32 : Mart 04, 2016, 09:45:22 »
   12/02/2016 tarihli Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurum sonrasında söz konusu ilanda belirtilen tedarik edemeyecekleri malzeme yerine farklı bir ürün gelmesi konusunda mütabık kaldık ve dün itibariyle teslim aldım.

    İlk başta; ben aradıktan sonra, ukalaca baştan savma cevap vermek yerine "SORUN ÇÖZÜCÜ YAKLAŞIMLA" en fazla 3 dakikalık telefon görüşmesiyle çözüme gitselerdi, beni hiç aramadıkları halde aradık ulaşamadık demeselerdi, (hata olması çok normal fakat) çok büyük ve yoğun firma gibi bir geçersiz mazeret olan kibirlilik yapılmasaydı ben zaten bu kadar uğraşmazdım.
   
    Tekrar söylüyorum herkes her işte hata yapar, fakat hata baştan savmayla düzelmez, düzelemez. Binlerce Lira para verip sıfır araba alıyorsun hata olabiliyor. Bir vida sıkmayla hata giderip gönül alabiliyor milyarlarca dolar gücü olan firma. Çok basit bir iş için "Biz kaç milyarlık firmayız, gidin vidayı sıkın yoğunuz kusura bakmayın" diye insanı tahammülsüzce baştan savmıyorlar.  Sorunu çözüme ulaştırıp sonuçlandırmak yerine baştan savma politakasından ötürü hepsiburada ile bu sorunu yaşadım. Sorunum çok basit mücadele ile çözüldü. Umarım ne ben, ne bir başkası, ne de hepsiburada bir daha bu kadar basit ve sıkıcı sorun yaşamaz.

     Sabredip okuyan herkese teşekkürler.