0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sizede benim gibi ölü araç denk gelmiş. Insallah ucuz yollu toplayabilirsiniz
Evet şanzıman yağı da radyatörde soğutuluyor.vites geçişlerinin geç olması sizin gaza fazla basmanız ile ilgisi olabilir mi? böyle bir sorun varsa aküyü resetleyerek ve sakin kullanıp az basarak çözebilirsiniz. primera dan anlayan usta çok çıkmaz, ülkemizdeki sayısı da çok az, bu nedenle gerekli işlemleri yetkili serviste yaptırmanız hem zaman hem de fazla para gitmemesi açısından daha iyi olacaktır. radyatör kaçırıyorsa da mecburen yenisini taktırmanız gerek o da en az 300-400 lira eder. çıkma temiz bulmanız zor.bu arada araç kaç km.de? kaç model. 10 yaşın üstündeki araçlarda tork konvertörlü şanzımanın selenoid valfleri de yavaştan ömrünü tamamlamaya başlayabiliyor. Eğer gaza fazla basmanızdan değilse bu problem, selenoidlerdendir büyük ihtimalle.şahsi fikrim piyasası ölü olan bu araca fazla yatırım yapmayıp, 2. elde daha az üzecek bir araca geçmeniz.
Sat kurtul hemşerim
evet haklısınız ama sadece otomatik problemini halledip kullanılabilir bir araç haline geldikten sonra değişim planlıyorumnissan servisi çok garip daha önce mazda kullanısıydım servisle (yeni otomativ) muhabbetim vardı şöyleki ne sorsanız yardımcı oluyorlar enerji vardı serviste nissan böyle değil bir kez gittim kapısında morallerim alt üst oldu daha " bunlar zaten eski problem çıkarır "artı serviste sorumlu biri bunu satmamı kendisinde pejo 306 varmış onu almamı tavsiye etti fransız toplu bile olsa almıyorum dedim Yaptığımız tespitler otomatik şanzımancı ile beraber yaptığımız tespitler,oda benimle birlikte araştırıyor iyi bir usta revizyon istemediğini çünkü diğer viteslerde hiçbir sorun yokşöyle bir şanssızlığım var ustam ile hep sıcak deneyebildik "abi sabah böyle değil dediğimde biraz gecikebilir sonra toparlanır " diye tespit koyduk en son evet doğru ama süre 1 saati buluyor ve ben günlük kullanış sürem 0-15 dakika 8 saat park 0-15 dakika durum böyle olunca yüksek devir gezinen bir nissan var sokakta hep şanzıman bakımından önce 2 saat kadardı düzelme oldu ama ben buz gibi havadada aynı geçişleri yakalayacağını düşünüyorumtekrar ustama soğuk bırakıp kendisine deneteceğim zaten radyatörüde o değişecekbenim anlamadığım radyatör altında hazneden mi soğutma yapıyor yoksa onun içinde başka bir mini radyatör mü var (teknik olarak aynı şey ama ayrı parça varmı diye merak ediyorum )açıkcası bunu çözmeden hiç bir şey planlamıyorum satışla ilgii şimdi radyatör değiştirilecek ve tekrar gözlemleyeceğiz
Tam detayını bilmiyorum ama radyatöre soğutma suyu ve şanzıman yağı ayrı geliyor, karışmıyor ve soğutuluyor.Vites geçişleri konusunda ya yağ standartlarda istenilen konulmamıştır, ya da selenoidler gitmek üzeredir. yağı değiştiğinizde standartını kontrol ettiniz mi? kullanıcı kitapçığında hangi yağı istiyor?
S modu dediğiniz spor modu olmasın ? kullanım kılavuzu varmı aracın ? Spor tuşuna basıp iptal edip denedinizmi ?
suleyman siz biraz hssarli bakimsizina denk gelmissiniz.Bizde 97 1.6 sx manuel vardi.Kardesim kullaniyor suan.arac 170 binde suana kadar tek sorunu termostati degisti.Diskler bile degismedi hala .Sorunsuz biniyorlar.Bu araclardan anlayan usta cok yok.Iyi bir usta bulmaniz lazim önce.Cok karistirdikca dahada fazla sorun cikar
16 kez yanıp sönmesi normal değil bence, tuşa bastığınızda herhangi biyerde uyarı ışığı yanıyormu spor modu açık yada kapalı diye ? , eğer yanmıyor ise spor modunda kalmıştır , düğmede bozulmuş olabilir spor konumunda iken, yada düğmenin kabloları soketi vs çıkmış olabilir spor modda iken
yetkili bir niisan servisini arayıp, bu spor mod ışığının 16 kez yandığını söyleyin belki bi arıza yada bişeyi anlatan bir uyarıdır