Gönderen Konu: nissan primera 2.0 se otomatik  (Okunma sayısı 12697 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
nissan primera 2.0 se otomatik
« : Aralık 10, 2015, 11:09:34 »
Arkadaşlar merhaba nissan primera aracım var
aslında ismi nissan problema olmalıymış ama
bu problem beni deli edecek her türlü fikre açığım
Araç soğukken vites geçişleri çok geç 3000 3500 4000 tali bir saat trafikte kalırsam düzeliyor düşüyor 2000 ler e
ha birde buz gibi havada 0 derece 1 derece de falan ilk değişimler süper sonra başlıyor geç geçirmelere sadece 2. vites diğerlerinin normal olduğunu düşünüyorum

Otomatik şanzıman cıda yağ değişti süzgeç değişti bakım yapıldı eskiye göre vitesler daha tok sarsıntısız geçiyor fakat soğukken yine geç

Isı sensörünü okumadı orda önce cihazda onu hallettiler ama başka bir sensör de mi varki problem tekrar soğuk deneme şansımız olmadı
şimdi sırada radyatörüm var onda da kaçaklar var ve hortumlarda kaçaklar var bu araçlarda yağ soğutucu ayrı değil radyatör içinde sanırım bu konuda bilgisi olan varmı
radyatörü değiştiğimdede bu problem devam ederse arabayı d ye alıp akışına bırakmayı planlıyorum  :argh:

Gaz pedalı pozisyon sensörü
Kelebek pozisyon sensörü
Manifold ısı sensörü
Yani soğuk ve sıcak ayıran bir şey var ama
bunları Nasıl kontrol ettireceğiz manisada çok cihaz olan bir yer de yok olanlarda bana göre soket yok

Birde ilk kontak açıldığında s mod lambası yanıp sönüyor 16 kez

Bir fikri olan söylerse çok çok memnun olurum

Toyota Club Türkiye

nissan primera 2.0 se otomatik
« : Aralık 10, 2015, 11:09:34 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #1 : Aralık 10, 2015, 11:12:37 »
Sizede benim gibi ölü araç denk gelmiş. Insallah ucuz yollu toplayabilirsiniz
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimiçi (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #2 : Aralık 10, 2015, 11:18:58 »
Evet şanzıman yağı da radyatörde soğutuluyor.
vites geçişlerinin geç olması sizin gaza fazla basmanız ile ilgisi olabilir mi? böyle bir sorun varsa aküyü resetleyerek ve sakin kullanıp az basarak çözebilirsiniz. primera dan anlayan usta çok çıkmaz, ülkemizdeki sayısı da çok az, bu nedenle gerekli işlemleri yetkili serviste yaptırmanız hem zaman hem de fazla para gitmemesi açısından daha iyi olacaktır. radyatör kaçırıyorsa da mecburen yenisini taktırmanız gerek o da en az 300-400 lira eder. çıkma temiz bulmanız zor.

bu arada araç kaç km.de? kaç model. 10 yaşın üstündeki araçlarda tork konvertörlü şanzımanın selenoid valfleri de yavaştan ömrünü tamamlamaya başlayabiliyor. Eğer gaza fazla basmanızdan değilse bu problem, selenoidlerdendir büyük ihtimalle.

şahsi fikrim piyasası ölü olan bu araca fazla yatırım yapmayıp, 2. elde daha az üzecek bir araca geçmeniz.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #3 : Aralık 10, 2015, 11:19:19 »
Sizede benim gibi ölü araç denk gelmiş. Insallah ucuz yollu toplayabilirsiniz
sormayın ya sırayla yapmaya çalışıyorum ama
daha diğer problemlerden bahsetmiyorum
mesela sol lastiğim geride kazalı şase düzgün toplanmamış
bugünlerde yağ eksiltmeye başladı
ama şanzıman geç geçirirse hiç anlamı yok halletmeye kafayı koymuş durumdayım  >:(
bu problem düzelirse diğerleri için zaman kazanacağım
ve primera kullanıcılarından net bilgi alamadım sabahları nasıl sıcakken nasıl satılık olan nissanları tek tek arayıp sizinkiler nasıl diyorum kimi aynısı diyor kimi normal benimki diyor
bir nissan maxima kullanıcısı aktif bir abi ile tanıştım o soğuk sıcak 1500 devir olmalı diye net bilgi verdi ki şanzımanlar aynı yabancı sitelerden anladığım kadarı ile
bu araba sayesinde teknik inglizcem gelişti  :lol: yabancı sitelerde herhangi birşey nasıl tamir edilir şeklinde araştırmalar yapabiliyorum  ::) ::)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #4 : Aralık 10, 2015, 11:24:54 »
Gecmis olsun abi. Bende sonradan ölü oldugunu tespit ettigim bir vw passat aldim. Ugras anam ugras...
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #5 : Aralık 10, 2015, 11:26:35 »
Evet şanzıman yağı da radyatörde soğutuluyor.
vites geçişlerinin geç olması sizin gaza fazla basmanız ile ilgisi olabilir mi? böyle bir sorun varsa aküyü resetleyerek ve sakin kullanıp az basarak çözebilirsiniz. primera dan anlayan usta çok çıkmaz, ülkemizdeki sayısı da çok az, bu nedenle gerekli işlemleri yetkili serviste yaptırmanız hem zaman hem de fazla para gitmemesi açısından daha iyi olacaktır. radyatör kaçırıyorsa da mecburen yenisini taktırmanız gerek o da en az 300-400 lira eder. çıkma temiz bulmanız zor.

bu arada araç kaç km.de? kaç model. 10 yaşın üstündeki araçlarda tork konvertörlü şanzımanın selenoid valfleri de yavaştan ömrünü tamamlamaya başlayabiliyor. Eğer gaza fazla basmanızdan değilse bu problem, selenoidlerdendir büyük ihtimalle.

şahsi fikrim piyasası ölü olan bu araca fazla yatırım yapmayıp, 2. elde daha az üzecek bir araca geçmeniz.
evet haklısınız ama sadece otomatik problemini halledip kullanılabilir bir araç haline geldikten sonra değişim planlıyorum
nissan servisi çok garip daha önce mazda kullanısıydım servisle (yeni otomativ) muhabbetim vardı şöyleki ne sorsanız yardımcı oluyorlar enerji vardı serviste :)
nissan böyle değil bir kez gittim kapısında morallerim alt üst oldu daha " bunlar zaten eski problem çıkarır "artı serviste sorumlu biri bunu satmamı  kendisinde pejo 306 varmış onu almamı tavsiye etti  :) :) fransız toplu bile olsa almıyorum dedim  :lol:

Yaptığımız tespitler otomatik şanzımancı ile beraber yaptığımız tespitler,oda benimle birlikte araştırıyor iyi bir usta revizyon istemediğini çünkü diğer viteslerde hiçbir sorun yok
şöyle bir şanssızlığım var ustam ile hep sıcak deneyebildik "abi sabah böyle değil dediğimde biraz gecikebilir sonra toparlanır " diye tespit koyduk en son evet doğru ama süre 1 saati buluyor ve ben günlük kullanış sürem
 0-15 dakika 8 saat park 0-15 dakika  :) durum böyle olunca yüksek devir gezinen bir nissan var sokakta hep :) :)
 şanzıman bakımından önce 2 saat kadardı düzelme oldu ama ben buz gibi havadada aynı geçişleri yakalayacağını düşünüyorum
tekrar ustama soğuk bırakıp kendisine deneteceğim zaten radyatörüde o değişecek
benim anlamadığım radyatör altında hazneden mi soğutma yapıyor yoksa onun içinde başka bir mini radyatör mü var (teknik olarak aynı şey ama ayrı parça varmı diye merak ediyorum )
açıkcası bunu çözmeden hiç bir şey planlamıyorum satışla ilgii

şimdi radyatör değiştirilecek ve tekrar gözlemleyeceğiz 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #6 : Aralık 10, 2015, 11:29:43 »
Sat kurtul hemşerim  :)
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #7 : Aralık 10, 2015, 11:39:19 »
Sat kurtul hemşerim  :)
bunu planlamıyorum yapıma uygun değil probleme pes etmek  :lol:   her deliğine girecek olsak da bulacağım

ha birde s modu lambası elfreni arkasında ilk kontağı çevirdiğimde 16 kez yanıp sönüyor bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor  :) :nija:
bunu yalnızca servis arıza tespit cihazı ile görebileceğiz sanırım

Çevrimiçi (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #8 : Aralık 10, 2015, 12:00:36 »
evet haklısınız ama sadece otomatik problemini halledip kullanılabilir bir araç haline geldikten sonra değişim planlıyorum
nissan servisi çok garip daha önce mazda kullanısıydım servisle (yeni otomativ) muhabbetim vardı şöyleki ne sorsanız yardımcı oluyorlar enerji vardı serviste :)
nissan böyle değil bir kez gittim kapısında morallerim alt üst oldu daha " bunlar zaten eski problem çıkarır "artı serviste sorumlu biri bunu satmamı  kendisinde pejo 306 varmış onu almamı tavsiye etti  :) :) fransız toplu bile olsa almıyorum dedim  :lol:

Yaptığımız tespitler otomatik şanzımancı ile beraber yaptığımız tespitler,oda benimle birlikte araştırıyor iyi bir usta revizyon istemediğini çünkü diğer viteslerde hiçbir sorun yok
şöyle bir şanssızlığım var ustam ile hep sıcak deneyebildik "abi sabah böyle değil dediğimde biraz gecikebilir sonra toparlanır " diye tespit koyduk en son evet doğru ama süre 1 saati buluyor ve ben günlük kullanış sürem
 0-15 dakika 8 saat park 0-15 dakika  :) durum böyle olunca yüksek devir gezinen bir nissan var sokakta hep :) :)
 şanzıman bakımından önce 2 saat kadardı düzelme oldu ama ben buz gibi havadada aynı geçişleri yakalayacağını düşünüyorum
tekrar ustama soğuk bırakıp kendisine deneteceğim zaten radyatörüde o değişecek
benim anlamadığım radyatör altında hazneden mi soğutma yapıyor yoksa onun içinde başka bir mini radyatör mü var (teknik olarak aynı şey ama ayrı parça varmı diye merak ediyorum )
açıkcası bunu çözmeden hiç bir şey planlamıyorum satışla ilgii

şimdi radyatör değiştirilecek ve tekrar gözlemleyeceğiz

Tam detayını bilmiyorum ama radyatöre soğutma suyu ve şanzıman yağı ayrı geliyor, karışmıyor ve soğutuluyor.
Vites geçişleri konusunda ya yağ standartlarda istenilen konulmamıştır, ya da selenoidler gitmek üzeredir. yağı değiştiğinizde standartını kontrol ettiniz mi? kullanıcı kitapçığında hangi yağı istiyor?
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #9 : Aralık 10, 2015, 14:23:44 »
Tam detayını bilmiyorum ama radyatöre soğutma suyu ve şanzıman yağı ayrı geliyor, karışmıyor ve soğutuluyor.
Vites geçişleri konusunda ya yağ standartlarda istenilen konulmamıştır, ya da selenoidler gitmek üzeredir. yağı değiştiğinizde standartını kontrol ettiniz mi? kullanıcı kitapçığında hangi yağı istiyor?
kontrol edemedim şanzımancı yaptı hepsini
 bakımı yapıldıktan sonra düzelme oldu fakat yani bakımdan sonra problemlerim artmadı azaldı ama hala devam ediyor
şu an araç otomatik şanzıman servisinde izmir de radyatör değişecek hortumlar değişecek yağ soğutucu neresinde ise bakılacak çıkıncaya kadar totem yapıyorum yarın sizlere inşallah müjdeli haber vereceğim :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #10 : Aralık 11, 2015, 01:44:45 »
suleyman siz biraz hssarli bakimsizina denk gelmissiniz.Bizde 97 1.6 sx manuel  vardi.Kardesim kullaniyor suan.arac 170 binde suana kadar tek sorunu termostati degisti.Diskler bile degismedi hala .Sorunsuz biniyorlar.
Bu araclardan anlayan usta cok yok.Iyi bir usta bulmaniz lazim önce.Cok karistirdikca dahada fazla sorun cikar
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 756 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #11 : Aralık 11, 2015, 08:37:45 »
S modu dediğiniz spor modu olmasın ? kullanım kılavuzu varmı aracın ? Spor tuşuna basıp iptal edip denedinizmi ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #12 : Aralık 11, 2015, 09:54:28 »
S modu dediğiniz spor modu olmasın ? kullanım kılavuzu varmı aracın ? Spor tuşuna basıp iptal edip denedinizmi ?
SPOR modu evet üzerinde s yazıyor diye öyle dedim her türlü kombinasyonu denedim ilk kontak çevrildiğinde 16 kez yanıp sönüyor ya bir kontrol mekanizması yada hata kodu
bugün otomatik şanzımancıda hata kodunua bakacaklar

Mesaj Birleştirildi: Aralık 11, 2015, 09:57:36
suleyman siz biraz hssarli bakimsizina denk gelmissiniz.Bizde 97 1.6 sx manuel  vardi.Kardesim kullaniyor suan.arac 170 binde suana kadar tek sorunu termostati degisti.Diskler bile degismedi hala .Sorunsuz biniyorlar.
Bu araclardan anlayan usta cok yok.Iyi bir usta bulmaniz lazim önce.Cok karistirdikca dahada fazla sorun cikar
dediğinizde haklısınız en iyi ustaları bulma konusunda bu araba bana çok yardımcı oldu manisa sanayisini tanıdım önce
gittiğim ustalar
manisa mazdacı ibrahim usta bir çok problemimi çözdü
izmir ata nissan&infiniti özel servis 3.sanayi
bornova volser&hydra-test şanzıman servisi otomatik konusunda çok uzmanlar bakalım inşallah çözeriz
http://www.hydratest-turkiye.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 756 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #13 : Aralık 11, 2015, 11:11:07 »
16 kez yanıp sönmesi normal değil bence, tuşa bastığınızda herhangi biyerde uyarı ışığı yanıyormu spor modu açık yada kapalı diye ? , eğer yanmıyor ise spor modunda kalmıştır , düğmede bozulmuş olabilir spor konumunda iken, yada düğmenin kabloları soketi vs çıkmış olabilir spor modda iken

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #14 : Aralık 11, 2015, 11:26:12 »
16 kez yanıp sönmesi normal değil bence, tuşa bastığınızda herhangi biyerde uyarı ışığı yanıyormu spor modu açık yada kapalı diye ? , eğer yanmıyor ise spor modunda kalmıştır , düğmede bozulmuş olabilir spor konumunda iken, yada düğmenin kabloları soketi vs çıkmış olabilir spor modda iken
spor moda alınca kendi kırmızı ışıı yanıyor başka bir yerde ışık yanmıyor ama spor moda geçtiğini anlayabiliyorum kullanımdan
normal moda alınca zaten hiç bir ışık yanmıyor hep normal modda kullanıyorum kapatıp açınca kontağı çevirince yanıyor
bana görede normal değil ama bununla ilgili yabancı sitelerde aramadığım kelime site kalmadı
bakalım bekliyorum şimdi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 756 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #15 : Aralık 11, 2015, 12:47:53 »
yetkili bir niisan servisini arayıp, bu spor mod ışığının 16 kez yandığını söyleyin belki bi arıza yada bişeyi anlatan bir uyarıdır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #16 : Aralık 11, 2015, 15:18:05 »
yetkili bir niisan servisini arayıp, bu spor mod ışığının 16 kez yandığını söyleyin belki bi arıza yada bişeyi anlatan bir uyarıdır
tavsiye için teşekkürler o konunun üzerine gideceğim,
yarın izmirde olacağım karakaş nissan servisine gidip bilgi alacağım bizzat araç ile zaten ne kadar dönsemde dolaşsamda  şanzıman arıza (DTC) kodlarını en detaylı yetkili servis verecek çünkü soketleri hem her araca uıygun olarak var hemde ellerindeki cihaz nissana uygun hatta nissanın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 32200
  • Model Yılı: '05
  • 4 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #17 : Aralık 11, 2015, 18:21:59 »
Süleyman bey öncelikle geçmiş olsun.Bende de aynı aracın 2000 model 1.6'sı var.İkinci araç olarak aldım. Nissan, Toyota kadar kaliteli sorunsuz bir araç.En azından Renault ile ortak olmadan önce ürettiği araçlarda.Sanırım sizin şanssızlığınız aracın 2.0 motor ve kazalı olması.Türkiye'de Nissan'dan anlayan gerçek usta bulmak çok zor.Nissan servisleri de bir garip.Eski modelle ilgilenmiyorlar,LPG'li araca bakmıyorlar...Fakat Konya için oldukça iyi Nissan ustaları var.Garip bir şekilde Türkiye'de Nissan'ın en çok tutulduğu şehir Konya'dır.şanzıman probleminize orada çare bulabileceklerini düşünüyorum.Tekrar geçmiş olsun.
"İnsan inandıklarıdır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 756 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #18 : Aralık 18, 2015, 00:01:47 »
Suleyman bey varmi bir gelisme ? Nedir son durum ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: nissan primera 2.0 se otomatik
« Yanıtla #19 : Temmuz 12, 2016, 18:21:00 »
merhabalar arkadaşlar uzun zamandır giremedim çünkü ocak ayında kaza yaptım ve bugüne kadar hala işimiz bitmedi kaportacımda karakter sorunu var bizde kaptırdık bir şekilde şimdi arac toplanma aşamasında ama bu seferde motor çalışmıyor bunu çözmeye çalışıyoruz

otomatik için ayrı bir konu açmayı planlıyorum arkadaşların ilgilenmesi için izmir volser oto( hydratest ) da ayhan bey sahibi onunla arıza tespiti yaptık parçaları sipariş verdik ama montaja geçemedik yine arac bitmediğinden dolayı
kendileri için ayrı bir konu açacağım beyin revizyonu yapabiliyorlar yeni eski her türlü aracın otomatik şanzıman ile ilgili tamir revizyon arıza tespiti yapabiliyorlar

ama konuya gelmişken arac 2. vitesi atlıyormuş yani 2. vitesi hiç kullanmıyormuş 2vites selenoid yaylarında var problem komple beyin kiti sipariş verdik yani tüm contalar plakalar değişecek bütün viteslerde düzelme olacak ama lakin beni aksilikler bırakmıyor kaporta işlemleri ters gitti ALLAH kimseye kaza bela göstermesin manisa merkezdeyim adam akıllı bir usta da bulamadım ne kaporta ne motor bir daha marka mı yaşadığım yere göre seçeceğim 7 aydır gecemiz gündüzümüze karıştı sonuç problemler yine

cevap veren herkese teşekkürler bir parça yazı yazandan bile ALLAH razı olsun ben nissan forumunu da anlamadım çözemedim nissanla uyuşamadık :)