merhabalar konu biraz eski ama cevapsız bırakmışım benim hatam
arabayı sattım bu arada nissan primera tüm problemlerini söyleyerek sattım
2. vitesi pas geçme sorununu bulduktan az bir süre sonra satıldı
sebebi ise
araçda "dropping resistör "tesisatı yoktu
evet yanlış okumadınız yoktu!
bir önceki kazasında sökülüp atıldı veya dağıldı orasını bilemiyorum
ben şanzıman beyin revizyonu yaptırdım ama hala aracım 2. vites pas geçiyordu
bu sorunuda ben kendim youtubeden oradan buradan deli gibi araştırarak buldum sorun olarak değil ama tesisatta eksik olduğunu
birde bu araçlardan konyada çok olur diye konyadan bir şanzımancıyı aradım 2. vitesi pas geçiyor dedim "bir soket olması lazım silgecin altında onun fişi çıkmıştır dedi bazen oluyor" dedi bütün sistem kafamda oturdu
beyin revizyonu yaptırdığım yere gittim olayı anlattım bana hak verdi gecenin bir yarısı benim arabanın aynısından bulduk inceledik evet "DROPPİNG RESİSTÖR" yoktu
ama bulunca arızayı araçtan buz gibi soğudum 2900 tlye ben revizyon yapmışım bütün vitesler çok güzel sadece 2 yi pas geçmesi o kadar can sıkıcıki
lanet olası dropping deyip tamamlamadan sattım sattığım kişiyede söyledim ama ne yaptı bilmiyorum
yani otomatik şanzımanda yağ tabiki çok önemli ama bu tip enteresan olaylarda tesisat gözden geçirilmeli
veya kazalı arac alınmamalı alınmışsada iyice baktırılmalı
şu dropping resistörün fotoğrafınıda koyalımda otomatik sahibi arkadaşlar tanır zaten bu bir tip direnç o olmayınca neden 2. vites atlanıyor orasını bilmiyorum açıkcası