Gönderen Konu: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)  (Okunma sayısı 18214 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 48850
  • Model Yılı: '16
  • 192 kere teşekkür etti
  • 1142 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #40 : Mart 30, 2017, 12:06:27 »
geçmiş olsun,galiba bu araba işide şansla ilgili,toyota sorunsuz diye corolla aldık,şu okuduklarımdan sonra dua etmeye başladım,sorun çıkmasın diye,tüketiciyi bu kadar üzmenin ne alemi var?resmi serviste bakım yaptır,ek garanti ücreti öde ve sorun çıkmasın diye dua et.git avukatla,noterle ,vs ile uğraş,sinir sistemi alt üst olur insanın ,bunun bedeli ödenir mi?
Tokay Ceritoğlu

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #40 : Mart 30, 2017, 12:06:27 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #41 : Mart 30, 2017, 17:49:39 »
valla bunları okuduktan sonra toyotadan korkar hale geldim. bu arada bu şanzımandan gelen ses tam olarak nasıl ve ne zaman geliyor acaba ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 48850
  • Model Yılı: '16
  • 192 kere teşekkür etti
  • 1142 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #42 : Nisan 03, 2017, 19:40:40 »
geçtiğimiz 4 gün içinde antalya ya ankaradan gittim ve biraz önce geldim,şu anda 2300 km ulaştım,belek otelleri arasında asfalt ve her iki tarafı ağaçlarla çevrili araç geçişi çok az olan yolda uğultu duydum ilk defa,zaten yorumlardan huzursuzdum,dağ yolunda da hafif bir ses var sanki eski tofaşların ötme sesi gibi,ama çok hafif,gaza basınca yapıyor gibi,bu tür ses corollalarda normal mi? yoksa servisin yolunu tutacak mıyız?diğer tarafları gayet iyi 2300 km çoğu uzunyol ortalaması 5.8 lt/100 km.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Avensis 2.0 Premium
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 143000
  • Model Yılı: '10
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar
« Yanıtla #43 : Ağustos 27, 2019, 14:12:13 »
Bu ses kaçıncı vitesten sonra oluyor.
2010 kasa corollamda ayna mahriti dişlisinde arıza vardı.garantiside bitmişti.Ama benimkini ücretsiz değiştirmişlerdi.
merhaba bünyamin bey bende de 2012 model 2.0 avensis var cvt şanzıman arızalandı toyota parçayı değiştirmeyi kabul etmedi 35.000 tl para istediler bende sizin gittiğiniz yoldan gitmek istiyorum bana mail attığınız ceo nun adresini ve avukat aracılığı ile çektiğiniz ihtarın bir örneğini verir misiniz 0554 852 83 94 burdan bana ulaşabilirsiniz sizden haber bekliyorum.
2010 Avensis 2.0 Premium

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 31 kere teşekkür etti
  • 42 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #44 : Ekim 30, 2019, 19:30:44 »
Arkadaslar konuyu hortlatiyorum ama burada bahsi gecen kronik arizalar mmt sanzimanda mi yoksa cvt sanzimanda mi? (Avensis haric)

Zannediyorum mmt sanziman, cvt sanzimanlarda kronik sorun olmamasi lazim.
Ocak 2021 - Devam : 1999 Land Cruiser Prado 3.4 V6
Kasım 2019 - Devam : 2019 Corolla 1.6 Vision Multidrive S
Şubat 2019 - Şubat 2020 : 2017 Fortuner 4.0 V6 (şirket aracı)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #45 : Aralık 27, 2022, 20:00:32 »
Merhabalar benzer bir sorun ile karşı karşıyayayım. Önerilerinizi rica ederim. -   19/12/2022 tarihinde, 34 xxxxx 21 Plakalı Corolla model aracımı -aynı gün içerinde- rutin bakım işlemi de dahil olmak üzere Toyota Gürses plaza'dan teslim aldım.

-    26/12/2022 tarihinde aracım çalışmadığı için çekici yardımıyla tamir amacıyla Gürses plaza'ya teslim ettim.

-    27/12/2022 tarihinde ise “aracın geçmiş bakımlarında yetkili servis bakımının yapılmaması ve aracın yakıt sisteminde yetkili servisin yaptığı işlemler” nedeniyle ücretsiz onarım hizmetinin GARANTİ kapsamında gerçekleşmeyeceği konusunda telefonla bilgilendirildim.
    Bu haksız durum sebebiyle yaşadığım mağduriyetimin detaylarını sizlere sunacağım. Çünkü bu aracı 22/02/2022 tarihinde ikinci el aldım. 27/05/2022 tarihinde Toyota Gürses plaza, “geçmiş servis kayıtları doğrultusunda ve servisin 60.000 km 70.000 km'ye kadar kayıtlı olduğu ve aracımın herhangi bir sorunlu geçmişi olmaması” bilgisini tarafıma iletilmiş, bende Yetkili Servise ve Toyota markasına güvenerek Yetkili Servisin tarafıma sunduğu aracın satın alma sonrası bakım teklifini kabul ettim ve aracımın bakımını adı geçen yetkili servise yaptırdım. Bakım sürelerine özen göstererek garanti kapsamı gereği 19/12/2022 tarihinde yine Gürses plaza'da araç bakımlarını gerçekleştirdim.
  Maalesef bugün aracımın yakıt grubu hatası nedeniyle çalışmadığı iletilmiştir.
  Bunun yanında söz konusu arıza sebebiyle, benim bilgi sahibi olmadığım ve Yetkili Serviste yaptırdığım 2 bakım döneminde uzman kişilerce de tespit edilememiş dolayısıyla da tarafıma bildirilmemiş bir arıza geçmişi nedeniyle aracımın garanti dışı kaldığı sözlü olarak benimle paylaşılıyor.
   Aracımın Garanti kapsamı dışında kalmasına neden olan olay yaşandıysa ve bu yaşanan durum yine yetkili servis tarafından onarılmasına rağmen garanti dışında kalacak ise Garanti bedelinin neden tarafıma faturalandırıldığına ilişkin bir bilgilendirme sunmamaktasınız. Ayrıca araç geçmişinde yakıt grubunda dile getirmiş olduğunuz arıza geçmişinin yetkili servis tarafından tekrar onarıldığını belirtmektesiniz.
   Garanti kapsamı kitapçığınızı ve web sayfanızı incelediğimde özellikle, "Toyota Garanti programından yararlanabilmek için, daha önce Toyota Yetkili Servislerinde veya Lexus Servis/Yardım noktalarında bakım yaptırmış olmanız şart değildir." "Toyota Garanti Programından yararlanmak için, aracınızın Toyota Yetkili Servislerinde ve/veya Lexus Servis/Yardım noktalarında periyodik olarak 10 yıl veya 160.000 km'nin altında bakımını yaptırmanız ve Toyota Garanti programı kapsamında belirtilen şartları yerine getirmeniz yeterlidir." ifadesi açık ve net bir şekilde yer almaktadır. Aracıma servis yapılırken bana bildirilmeyen ve bu kapsamda garanti programına dâhil edilmeyen yükümlülüklerden sorumlu olmadığımı size bildiririm.
  Yaşadığım bu durumun Toyota Markasına yakışır bir şekilde sonuçlanacağını umarak aracımın garanti kapsamında onarılmasını talep ediyorum. Eğer tarafıma yaşatılan bu haksız ve mesnetsiz uygulamaya son verilmezse hakkımı mahkeme de avukatım aracılığı arayacağımı bilmenizi rica ederim.

böyle bir dilekçe yazdım hangi kanallardan iletişim sağlamam gerekiyor yardımlarınızı rica ederim.

Özeti şu GarantiOn kapsamı için 2.el aldığım aracı yetkili serviste yaptırdım. 2 bakımda bir sorun yok araç çalışmadı incelediler daha önce yetkili serviste yakıt deposunda su tespit edilmiş ve yetkili servis onarmış şimdi ise yakıt deposunda önceden su olduğu için garanti ona girmez diyorlar ne yapmam gerekiyor.