Gönderen Konu: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)  (Okunma sayısı 18211 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 776 kere teşekkür etti
  • 154 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #20 : Aralık 17, 2015, 16:42:54 »
gözünüz aydın...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #20 : Aralık 17, 2015, 16:42:54 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '20
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar
« Yanıtla #21 : Aralık 17, 2015, 16:44:11 »
Arkadaşlar uzun uğraşlar sonunda nihayet sonuç belli oldu. Toyota Türkiye garantiden  şanzıman değişimine onay verdi.

Gözünüz aydın, azminizden dolayı da ayrıca tebrik ederim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Comfort Extra
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 18 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #22 : Aralık 17, 2015, 16:58:59 »
gözünüz aydın...
Gözünüz aydın, azminizden dolayı da ayrıca tebrik ederim.
Teşekkür ederim. Haklı olduğunu düşündüğüm bir konu idi. O nedenle hiç peşini bırakmadım. Bu sorundan çok sıkıntı duyan ve ilgisizlik sonucu aracını satmak zorunda olanların mesajlarını okudukça daha da kararlı davrandım. Eğer olumsuz cevap gelse idi bir iki hafta içinde davayı açacaktım. Toyota Türkiye  haklı olduğumu bildiği için davayı göze alamadı. Avrupa'ya karşı onayda ısrarcı oldu. Ayrıca Servisteki arkadaşlarda değişim için gereken yardımları da esirgemediler. Yeni şanzıman bildiğim kadarıyla iyileştirilmiş yeni seri şanzıman. Parça siparişide verildi. Tahminim ocak ortalarında değişim yapılır. Aracımdan genel olarak memnunum. 3-4 yıl daha binmek istiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #23 : Aralık 17, 2015, 20:59:12 »
Gözünüz aydın
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 351 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #24 : Aralık 18, 2015, 08:38:35 »
Çok sevindim sorunun çözülmesine, toyota ayıp etmiş böyle yapmakla, sonuçta garantili ürün bu değişmek zorunda. Tebrik ediyorum sizi. Bizlere örnek davranış oldu.
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '13
  • 44 kere teşekkür etti
  • 14 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #25 : Aralık 18, 2015, 09:25:53 »
gözünüz aydın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '20
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #26 : Aralık 18, 2015, 09:50:33 »
Teşekkür ederim. Haklı olduğunu düşündüğüm bir konu idi. O nedenle hiç peşini bırakmadım. Bu sorundan çok sıkıntı duyan ve ilgisizlik sonucu aracını satmak zorunda olanların mesajlarını okudukça daha da kararlı davrandım. Eğer olumsuz cevap gelse idi bir iki hafta içinde davayı açacaktım. Toyota Türkiye  haklı olduğumu bildiği için davayı göze alamadı. Avrupa'ya karşı onayda ısrarcı oldu. Ayrıca Servisteki arkadaşlarda değişim için gereken yardımları da esirgemediler. Yeni şanzıman bildiğim kadarıyla iyileştirilmiş yeni seri şanzıman. Parça siparişide verildi. Tahminim ocak ortalarında değişim yapılır. Aracımdan genel olarak memnunum. 3-4 yıl daha binmek istiyorum.

Davayı açarak kazansaydınız emsal teşkil edecekti, bu durumda olan bir çok insan da davayı emsal gösterebilecekti. Toyota açısından mantıklı bir çözüm. Firmaların, bu gibi durumlarda kullanıcıların güvenlerini boşa çıkartmadan bu durumlara gelmeden önce gerekeni yapmaları ne kadar doğru olur.

Tekrar geçmiş olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #27 : Aralık 18, 2015, 14:25:22 »
Bünyamin Hocam sorununun çözülmesine çok sevindim, ki biliyorsun beni de birebir alakadar eden bir konu idi. ' aracıma da bu sesten dolayı işlemi uygulatıp, birinden randıman almış, diğerinden ise sesler aynı sizinki gibi, sadece devir aralığı değişmiş ve servis 3 kez şanzımanı sökmüş ve en sonunda değişim kararı almasına rağmen, Toyota konuyu önemsememiş, konu bildiriminin üzerinden 4 ay geçmiş olmasına rağmen hala dönüş yapacaklardı güya.. O süreç içerisinde zaten o aracımı da sattım, alan kişiye de özellikle konuyu takip etmesini söyledim, hatta aracın garantisi de bitmek üzereydi ki , özellikle garanti extra yaptır diye belirttim. Tuhafdır ki aynı model aynı araca tekrar sahip oldum, yine 2012 fakat 2013 çıkışlı manuel bir araca sahibim, aracın garantisi 3 Ocakta bitiyor, lakin aracın şu an ki güncel km'si 19.000'de şu an herhangi bir ses yok, fakat benim diğer aracımdada hangi km.de gelmeye başladığını hatırlamıyorum, güncel aracımda gelme ihtimali de var aynı seri araç olduğu için, fakat buna garanti extra yaptırsam mı yaptırmasam mı çok kararsız kaldım, çünkü 710TL!!! , garanti extra yaptırırsam bakımlarına da serviste devam etme zorunluluğum olacak, ki bana en az 1500TL'ye mal olacak, zaten eğer bu ses gelirse, dışarıda ne kadar ücrete çözebiliriz ki bilmiyorum, çok kararsızım, sizce ne yapmalıyım, şu an aracımda ses seda yok MAAŞALLAH...
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Comfort Extra
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 18 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #28 : Aralık 18, 2015, 14:52:36 »
Bünyamin Hocam sorununun çözülmesine çok sevindim, ki biliyorsun beni de birebir alakadar eden bir konu idi. ' aracıma da bu sesten dolayı işlemi uygulatıp, birinden randıman almış, diğerinden ise sesler aynı sizinki gibi, sadece devir aralığı değişmiş ve servis 3 kez şanzımanı sökmüş ve en sonunda değişim kararı almasına rağmen, Toyota konuyu önemsememiş, konu bildiriminin üzerinden 4 ay geçmiş olmasına rağmen hala dönüş yapacaklardı güya.. O süreç içerisinde zaten o aracımı da sattım, alan kişiye de özellikle konuyu takip etmesini söyledim, hatta aracın garantisi de bitmek üzereydi ki , özellikle garanti extra yaptır diye belirttim. Tuhafdır ki aynı model aynı araca tekrar sahip oldum, yine 2012 fakat 2013 çıkışlı manuel bir araca sahibim, aracın garantisi 3 Ocakta bitiyor, lakin aracın şu an ki güncel km'si 19.000'de şu an herhangi bir ses yok, fakat benim diğer aracımdada hangi km.de gelmeye başladığını hatırlamıyorum, güncel aracımda gelme ihtimali de var aynı seri araç olduğu için, fakat buna garanti extra yaptırsam mı yaptırmasam mı çok kararsız kaldım, çünkü 710TL!!! , garanti extra yaptırırsam bakımlarına da serviste devam etme zorunluluğum olacak, ki bana en az 1500TL'ye mal olacak, zaten eğer bu ses gelirse, dışarıda ne kadar ücrete çözebiliriz ki bilmiyorum, çok kararsızım, sizce ne yapmalıyım, şu an aracımda ses seda yok MAAŞALLAH...
Teşekkür ederim Aydın Bey. Sattığınız araç ile olarak: sattığınız kişi aynı arıza şikayeti ile yeni iş emri açtırmalı. Bu önemli (tekrar eski iş emri üzerinden işlem yapılmamalı). Çözüm ile ilgili bir gelişme olmayınca tereddütsüz noterden ihtarname çekmeli.
Aydın Bey yeni şanzımanın servisten çıkış fiyatı 12000 TL civarı. Ankara ostim'de çıkmacı biri ile konuştum.Benim şanzımanı alma karşılığında elindeki 40000 km deki şanzımana 2500TL istedi. Alınan şanzımanında ne kadar sağlıklı olduğu da muallak. Benim araçta ses 47-48 bin km'lerde gelmeye başladı. Ben olsam garanti extrayı yaptırırım. 5 yıl önce 490 TL civarı bir ücrete yaptırmıştım. En ufak bir parça değişiminde o ücreti çıkartırsınız. Japonun mekaniği iyidir kolay kolay arıza vermez düşüncesiyle Toyota almıştım ama ciddi bir sorun verdi. Garanti extra olmasaydı Toyota kesinlikle değişim yapmazdı. Garanti extra bitti.Servis 220 TL civarına bir yıllık özel bir garanti önerdi. Şartları uyarsa yaptırmayı düşünüyorum. Bir iki ay içinde 60000 bakımına girmem lazım .Ne olur ne olmaz bu seferlikte bakımı serviste yaptıracağım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #29 : Aralık 18, 2015, 14:55:33 »
@Aydın Ülger (31869) Aracın temiz Aydın yerinde olsam garanti ekstra yaptırmazdım, ama içim rahat etsin diyorsan yaptır ama onun maliyetli ile 2 standart bakım yaptırırsın.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #30 : Aralık 18, 2015, 15:00:30 »
Teşekkür ederim Aydın Bey. Sattığınız araç ile olarak: sattığınız kişi aynı arıza şikayeti ile yeni iş emri açtırmalı. Bu önemli (tekrar eski iş emri üzerinden işlem yapılmamalı). Çözüm ile ilgili bir gelişme olmayınca tereddütsüz noterden ihtarname çekmeli.
Aydın Bey yeni şanzımanın servisten çıkış fiyatı 12000 TL civarı. Ankara ostim'de çıkmacı biri ile konuştum.Benim şanzımanı alma karşılığında elindeki 40000 km deki şanzımana 2500TL istedi. Alınan şanzımanında ne kadar sağlıklı olduğu da muallak. Benim araçta ses 47-48 bin km'lerde gelmeye başladı. Ben olsam garanti extrayı yaptırırım. 5 yıl önce 490 TL civarı bir ücrete yaptırmıştım. En ufak bir parça değişiminde o ücreti çıkartırsınız. Japonun mekaniği iyidir kolay kolay arıza vermez düşüncesiyle Toyota almıştım ama ciddi bir sorun verdi. Garanti extra olmasaydı Toyota kesinlikle değişim yapmazdı. Garanti extra bitti.Servis 220 TL civarına bir yıllık özel bir garanti önerdi. Şartları uyarsa yaptırmayı düşünüyorum. Bir iki ay içinde 60000 bakımına girmem lazım .Ne olur ne olmaz bu seferlikte bakımı serviste yaptıracağım.
Değerli  bilgiler için teşekkür ederim Bünyamin Hocam, zaten alıcı arkadaş plakayı da değiştirdi, büyük ihtimalle sistemden kaybolmuştur, o şikayet, ben alıcı arkadaşa alırken bunu özellikle ilettim dedim bak böyle böyle bir problem var takip et diye, o yüzden şükürler olsun içim rahat, zaten alırken servisde söyledi alıcıya bu araca şanzımanla ile ilgili işlemler yapılmış diye, diğer benim şu an ki aracıma gelince ise, çok tereddütte kaldım yapıp yaptırmamakda, servisteki usta sorunlu şanzımanların seri numaraları belli demişti, acaba onu mu sorgulatsam, eğer sorunlu olan değilse yaptırmam diye düşündüm.  :)
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 37000
  • Model Yılı: '14
  • 31 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #31 : Aralık 26, 2015, 13:31:48 »
boyle konu baslıkları oldukca kıllanıyorum markadan ve satıs sonrası gercekten cok ilgisiz kalıyor toyota
servise gıdıyorsun niye geldin der gibi genel merkez arıyor ne yaptırdın iyi yaptıkmı sorunun varmı derecelendirme yapacagız anketi yapıyorlar hadi eyvallah diyip bitiyor hersey japon kulturunden nasiplenemaden markayı kullanıyoruz

kaskonun yanında birde arabaya avukat felanmı tutsak diye dusunmeden edemiyor vallahi insan  :rofl:
2014 Corolla Touch (navisiz :( ) 1,6 Manuel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '13
  • 151 kere teşekkür etti
  • 92 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #32 : Aralık 31, 2015, 23:31:18 »
biraz geç oldu ama lazım olursa diye paylaşıyorum  :rofl:

https://www.toyota.co.jp/faq/toiawase/situmon.html
bu formu dolduruyorsunuz. bir de chrome de açarsanız formu adres çubuğunda en sağda bu sayfayı çevir derseniz size sayfayı çevirir  :tamam:
AURIS 1.4D-4D PREMIUM M/M

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 118000
  • Model Yılı: '10
  • 261 kere teşekkür etti
  • 168 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #33 : Ocak 01, 2016, 08:16:14 »
 Güle güle kullanırsınız inşallah
2010 1,6 corolla
2002 1,6-vvt-i Corolla
2001 1,4 astra-f

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Comfort Extra
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 18 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Toyota ihtar ve şanzıman değişim sonucu :(
« Yanıtla #34 : Şubat 13, 2016, 13:16:46 »
Arkadaşlar nihayet yeni sıfır şanzıman geldi. Takılmadan fotoğraflarınıda çektim. Bir haftadır kullanıyorum. Malesef ses yine var. Aklım çok karıştı. Gerek mühendis gerekse servis ayna mahruti dişli sesi teşhisi koymuşlardı. Revizyonla geçmemişti. Komple şanzımanın kesin çözüm olduğunu belirttiler. Mühendis ve servis değişim istemişti. toyota avrupa onay vermemişti. Güç bela onayıda aldık. Ama sonuç hüsran. Ustalar ses yok demiyorlar bu ses normal diyorlar. Böyle olunca bende muadil bir araç getirin ona bakalım dedim. Tamam dediler. Gerçi mühendis de muadil araç ile karşılaştırma yapmıştı o araçta pek ses olmadığını söylemişlerdi. Hep ustalara defalarca ses şanzumandan gelmeyebilir eminmisiniz demiştim. Eminiz demişlerdi. şanzımanın bağlandığı ses yapabilecek parçaları sorup durmuştum. Böyle oluncada sonuç için takipçi olmuştum. Sıfır şanzımanın sorunlu olma ihtimali olmaz heralde. Daha önce mahrutiden ses geliyor diyen sanayideki ustaya tekrar gittim. Ses var diyor. Madem şanzıman sıfırlanmış takma kafaya önemli değil diyor. motoru dinledi. Motordan da gelmiyor dedi. Bütün ustalar "gaza basınca gelen gazdan çekince giden vınlama tarzı sesi" sesi şanzımandan başka yapacak birşey yok diyor.  Bence ses farklı bir yerden geliyor ama bulması kolay değil. Uğraşmaktan da bıktım. Arabaya binince dinlememeye çalışıyorum. Azıcık müzik açıyorum. Ses mes yok :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #35 : Şubat 13, 2016, 14:37:38 »
Arkadaşlar nihayet yeni sıfır şanzıman geldi. Takılmadan fotoğraflarınıda çektim. Bir haftadır kullanıyorum. Malesef ses yine var. Aklım çok karıştı. Gerek mühendis gerekse servis ayna mahruti dişli sesi teşhisi koymuşlardı. Revizyonla geçmemişti. Komple şanzımanın kesin çözüm olduğunu belirttiler. Mühendis ve servis değişim istemişti. toyota avrupa onay vermemişti. Güç bela onayıda aldık. Ama sonuç hüsran. Ustalar ses yok demiyorlar bu ses normal diyorlar. Böyle olunca bende muadil bir araç getirin ona bakalım dedim. Tamam dediler. Gerçi mühendis de muadil araç ile karşılaştırma yapmıştı o araçta pek ses olmadığını söylemişlerdi. Hep ustalara defalarca ses şanzumandan gelmeyebilir eminmisiniz demiştim. Eminiz demişlerdi. şanzımanın bağlandığı ses yapabilecek parçaları sorup durmuştum. Böyle oluncada sonuç için takipçi olmuştum. Sıfır şanzımanın sorunlu olma ihtimali olmaz heralde. Daha önce mahrutiden ses geliyor diyen sanayideki ustaya tekrar gittim. Ses var diyor. Madem şanzıman sıfırlanmış takma kafaya önemli değil diyor. motoru dinledi. Motordan da gelmiyor dedi. Bütün ustalar "gaza basınca gelen gazdan çekince giden vınlama tarzı sesi" sesi şanzımandan başka yapacak birşey yok diyor.  Bence ses farklı bir yerden geliyor ama bulması kolay değil. Uğraşmaktan da bıktım. Arabaya binince dinlememeye çalışıyorum. Azıcık müzik açıyorum. Ses mes yok :)
Bu konuyu ve sorunu bende çok kovalamıştım, sıfır şanzıman gelmesine sevindim, fakat sesin yine gelmesine çok şaşırdım, benim kanaatim gelen şanzımanında sorunlu olduğu yönünde.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #36 : Şubat 13, 2016, 14:39:14 »
Ayrıca benim 2011 model olan corolla da da bu sorun vardı ve tokullar da ayna mahruti onarımı yapıldıktan sonra ses kesilmişti, fakat 2012 olan corollamda 3 kez açıldı ve sadece sesin geldiği vites ve devir aralıkları değişmişti, gerçekten ilginç bir sorun!
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Comfort Extra
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 18 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #37 : Şubat 13, 2016, 23:28:08 »
Bu konuyu ve sorunu bende çok kovalamıştım, sıfır şanzıman gelmesine sevindim, fakat sesin yine gelmesine çok şaşırdım, benim kanaatim gelen şanzımanında sorunlu olduğu yönünde.
Ayrıca benim 2011 model olan corolla da da bu sorun vardı ve tokullar da ayna mahruti onarımı yapıldıktan sonra ses kesilmişti, fakat 2012 olan corollamda 3 kez açıldı ve sadece sesin geldiği vites ve devir aralıkları değişmişti, gerçekten ilginç bir sorun!
Aydın Bey ne yapacağımı şaşırdım. Servisin sıfır şanzıman takıldıktan sonra eskisi gibi ilgili olacağını da sanmıyorum. garantide bitti zaten. garantinin garantiside olmaz. Sıfır şanzımanın sorunlu olması pek olası değil gibime geliyor.  Ses ileride artmaz bu halde kalırsa sıkıntı olmaz. İlginç

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 49 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #38 : Mart 08, 2017, 00:39:24 »
Merhabalar Aynı sıkıntıyı şu günlerde bizde yaşıyoruz aracımızı alalı çok kısa bir süre oldu bugün 1000 bakımına götürdük aracı 4. viteste uğultu geldiğini söyledik.Bizede Şanzıman revizyonu(diferansiyel) yapılması gerektiğini söylediler bu sesin aracı aldığımız ilk günden beri geliyor olmasından dolayı parça değişimini kabul etmedik ve araç değişikliği istedik.
Açtığım konu : http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=78203.msg1044822#msg1044822

Özellikle servisdeki ustaya sordum kronik bir sıkıntımı diye hayır değil dedi bu kadar çok kişide böyle bir sıkıntı olması gerçekten toyota ya yakışmayan ve şaşırtıcı bir durum.Ayıplı mal ile aracın satışı yapıldı bize tavsiye edebileciğiniz önerileriniz var mı ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Japonya email adresi ve ihtar (sonuçlandı)
« Yanıtla #39 : Mart 08, 2017, 09:12:37 »
Aydın Bey ne yapacağımı şaşırdım. Servisin sıfır şanzıman takıldıktan sonra eskisi gibi ilgili olacağını da sanmıyorum. garantide bitti zaten. garantinin garantiside olmaz. Sıfır şanzımanın sorunlu olması pek olası değil gibime geliyor.  Ses ileride artmaz bu halde kalırsa sıkıntı olmaz. İlginç

serviste yapilan her islem 1 yil iscilik ve parca garantisi kapsamindadir. aracinizin garantisinin bitmesi onemli degil arizali parca serviste degistiyse ve 1 yillik sure gecmediyse ayni sorun devam ediyorsa servise gidebilirsiniz.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu