Gönderen Konu: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX  (Okunma sayısı 19670 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #20 : Kasım 08, 2015, 21:54:34 »
Doğan S'te günümüzde birçok araçta olmayan motor kompartımanı aydınlatması vardı. Bu arabanın üretildiği yıllarda flaşlı cep telefonu gibi ışık kaynaklarının olmadığını düşünürsek bence gayet de yararlı bir detay.

Toyota Club Türkiye

Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #20 : Kasım 08, 2015, 21:54:34 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '14
  • 175 kere teşekkür etti
  • 129 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #21 : Kasım 08, 2015, 22:01:43 »
Doğan S'te günümüzde birçok araçta olmayan motor kompartımanı aydınlatması vardı. Bu arabanın üretildiği yıllarda flaşlı cep telefonu gibi ışık kaynaklarının olmadığını düşünürsek bence gayet de yararlı bir detay.
Mecburî bir donanımdı o zira sıfırın altındaki sıcaklıklarda bile hararet yaptıkları için illaki kaput açılıyordu ve o aydınlatma da şart idi.:)
Mesela Škoda 120L' lerde de arka cam rezistansı en baştan beridir standarttır zira ikide bir arıza yapıp yolda kaldıkları için aracı itenlerin ellerinin üşümemesi hedeflenmiştir.:D
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #22 : Kasım 08, 2015, 23:14:54 »

Mecburî bir donanımdı o zira sıfırın altındaki sıcaklıklarda bile hararet yaptıkları için illaki kaput açılıyordu ve o aydınlatma da şart idi.:)
Mesela Škoda 120L' lerde de arka cam rezistansı en baştan beridir standarttır zira ikide bir arıza yapıp yolda kaldıkları için aracı itenlerin ellerinin üşümemesi hedeflenmiştir.:D

Mesajı yazarken aklıma geldi de birisi inceyi görsün dedim. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 426 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #23 : Kasım 09, 2015, 19:41:52 »
bende 79 murat 131 vardı komple orjınal ve 135000 de 1 ay önce sattım 5000 tl ye.. 96 yüksek göğüs karbüratörlü slx var ve günlük kullanımda kullanıyorum. 97 e120 kasa corolla var sadece şehir dışı kullanıyorum . ancak corollayı kullanıp inip slx e binsem sol ayağım betona basıyormuş gibi geliyor. anlıyorum ki sol ayağımıza hamallık yaptırıyoruz.
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #24 : Kasım 09, 2015, 19:49:55 »
Zamanında bizim de 78 Şahine binmişliğimiz var :D İlk arabamızdı. Ve ailenin de ilk arabasıydı. Dedem için mükemmel bir durumdu oğlunun araba alıp kapının önüne getirmesi. Satıldığını dedem görmedi ama babaannem satarken çok kızdı babama arabayı sattı diye. İlk göz ağrısı kıymetli oluyor. Sattıktan sonra daha iyi bir araba aldık ama hep o şahini överdi. Yenisine tabiri caizse eşek niyetine biniyodu :D

Şimdiki Aurisi aldığımızda ilk anneannemlerin yanına gitmiştik. Dedem araba yeni diye yeni kıyafetlerini giyerek binmişti arabaya. Maaşını çekmek için ilçeye gittiğimizde zorla depoyu doldurtmuştu.

Aile anılarımla biraz sıktım galiba :D Dalmışım gitmişim hiç dur diyen de yok arkadaş  :rofl: :rofl:
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '14
  • 175 kere teşekkür etti
  • 129 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #25 : Kasım 10, 2015, 12:03:49 »
Şimdiki Aurisi aldığımızda ilk anneannemlerin yanına gitmiştik. Dedem araba yeni diye yeni kıyafetlerini giyerek binmişti arabaya. Maaşını çekmek için ilçeye gittiğimizde zorla depoyu doldurtmuştu.

Eskiler öyleler. O deponun doldurulması bir nevî "güle güle, iyi günlerde kullanın" hediyesidir. Yeni ev alanlara ev hediyesi alınması gibi.
Aile anılarımla biraz sıktım galiba :D Dalmışım gitmişim hiç dur diyen de yok arkadaş  :rofl: :rofl:
Şahsım adına konuşayım, sıkılmadım. Eskilerin bazı huylarını da hatırlamış oldum.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '09
  • 15 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ\'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #26 : Kasım 13, 2015, 21:54:10 »
87 model Doğan efsaneydi resmen. Nikelajlı kapı kolları ve cam kenarlarında ki kromlar, kendine has alaşımlı jantları, hafif yeşile kaçan renkli camları ile efsaneydi onlar. Biz hep 131 Şahin kullandık. 80'li yıllar T stoplu beyaz 131 Şahinler ile geçti. Yeni alındığı belli olmazdı hiç plaka değişirdi çünkü hep beyaz kullandık. 85'de dikdörtgen stoplu beyaz 131 Şahin oldu, onun direksiyon simidi de değişikti. 90 - 2004 arası ise siyah 131 Şahin. 94'de ehliyetimi alıp ilk trafiğe çıktığım efsanemdi benim. Babama derdim niye Doğan almıyoruz diye, boş ver aynı işi görüyor ikisi de derdi. Hatta Ford Taunus'lar da efsaneydi o zaman. Neden Taunus almıyoruz demiştim bir kere de ve bana "oğlum benim gittiğim şantiye yollarına Taunus gitmez" demişti.

İlave ; Doğan arabamız bir kere oldu. 87 yılında ilk defa ikinci el 82 model füme rengi Doğan almıştık. 34 T 8466 plakalı ve arka stoplar mirafiori stopluydu. Aldığımız adam öyle yaptırmıştı ve o stoplar çok hoşuma giderdi.

Tüm arabaların plakası halen aklımda.

1973 model kırmızı Murat 124 - 34 NK 544
1974 model beyaz Murat 124 - 34 RA 258 (Ben 75 yılında doğduğumda ilk adımı mı attığım araba)
1981 model beyaz Murat 131 Şahin - 34 S 6455
1982 model beyaz Murat 131 Şahin - 34 AH 275
1983 model beyaz Murat 131 Şahin - 34 LE 990
1983 model kiremit renk Murat 131 Şahin - 34 Y 1138
1985 model beyaz Murat 131 Şahin - 34 AHF 61
1982 model füme renk Murat 131 Doğan - 34 T 8466 (aldığımız ilk ve son ikinci el araba)
1990 model siyah Murat 131 Şahin - 34 E 8522 (halen hayatta, babamla aldığım ilk ve son araba)
2005 model ateş kırmızı Renault Symbol - 34 DF 0236 (Çorum'da yeni sahibi ile ve plaka değişmiş)
2014 model inci beyazı Corolla - Şu an onunla devam..

Mesaj Birleştirildi: Kasım 08, 2015, 10:32:15
88'de yeni kasa Şahin ve Doğan çıktı. Aslında yeni değildi kasa. Dikkat edin bakın, ön ve arka kapılar eski kasayla aynıydı, hatta ön konsol bile 87 Doğan ile aynıydı. Sadece ön burun ve arka bagaj tarafı değişti. Tabi Kartal da bundan nasibini aldı.

Doğanı ele alalım.
1988 model Doğan'da arka bagaj da sağ taraf da sadece Doğan yazar. Ön ızgara da T arması kırmızı ve lacivert çizgilidir.
1989 model Doğan da arka bagaja T arması eklendi ve yine 88 model gibi renkliydi.
1990 model Doğan ise Doğan L oldu ve arka bagajda sol tarafa 5 vites logosu eklendi. T armaları gümüş oldu ve arka bagaj da T arması için yuva yapılıp T arması içine kondu. Ön camlar otomatik oldu. Jantlar değişti beş kollu oldu. Ön sinyal beyaz oldu. Ön sis farları eklendi. Far yıkama eklendi.
1992 model Doğan'da Tempra motoru konuldu ve Doğan SL oldu.
1993 model Doğan ise alaşımlı jantları değişti, ön ve arka tamponlar gövde rengi oldu. Direksiyon simidi değişti. Arka stoplara çizgiler eklendi. Dikiz aynaları değişti ve gövde rengi oldu.
1994 model Doğan SLX'de hidrolik direksiyon konuldu ve arka cama hidrolik direksiyon yazıldı
1995 model Doğan SLX'de arka stopların çizgileri değişti. Tip aynıydı ama.
1997 model Doğan SLX Doğan 1.6 İE oldu ve jantlar, ön konsol değişti. Yeni renkler eklendi. Dikiz aynaları değişti.
2000 model Doğan 1.6 İE'de ise alaşımlı jantlar gitti yerine kapaklı saç jantlar geldi. Neden böyle oldu anlamış değilimdir. Zaten 2001'de üretim son buldu.

Aklımda kalan Doğan evrimleri. Üzerinden yıllar geçmiş, aklımda kalanlar bunlar.

Yine not ; eğer istersen Doğan'lara klima takılırdı.  Geri vitese zaman zaman zor geçme hepsinde kronikti. Diferansiyel uğultusu hepsinde kronikti ama ben o sese bayılırdım. Ve yiğidi öldür hakkını yeme. Şahin'in kaloriferi gibi bir kalorifer yok. O kadar güçlü ısıtan ve içeriyi fırına çeviren bir kalorifere sahiptir. Aynı şekilde Doğan'da öyledir.

Abi bunları aklında tutabilmen ilginç .  :)
Camry 3.5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 204
  • Model Yılı: '95
  • 22 kere teşekkür etti
  • 24 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #27 : Kasım 14, 2015, 01:42:02 »
benim aklımda kalan 37 ar 007 76 senelerinde 76 model hacı murat oda nasıl kaldıysa çocukdum daha babam bir kazada parçalamışdı sıfır arabayı belkide ondan aklımda
95 GLİ .16-16v 204 Bin Benzin+Lpg

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #28 : Kasım 15, 2015, 11:09:09 »
Plakası aklımda net olarak kalan 2 arabamız var.Biri 80 model Doğan L jantlı Şahin'imiz.Plakası 21 AZ 855 diğeri ise 92 model kahverengi şahin 06 EJJ 74.1979 model mavi olan Şahin 27 plakalı, birisi 06 bir diğeri de 21 plakalıydı
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #29 : Kasım 15, 2015, 13:47:15 »
Doğan S'te günümüzde birçok araçta olmayan motor kompartımanı aydınlatması vardı. Bu arabanın üretildiği yıllarda flaşlı cep telefonu gibi ışık kaynaklarının olmadığını düşünürsek bence gayet de yararlı bir detay.
O sistem Lada Samara'da mevcut kaputu açınca yanan bi ampul var. Kaputa civatayla sabitlenmiş svitch kaput kilidinin yanında bulunur. Abimde 16 yıldır 92 model Şahin var vazgeçmez ondan . Tofaş kuş serisinde bana en keyif veren farklı modelde 2 Kartal o zevki hiçbir araç vermedi. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #30 : Kasım 15, 2015, 14:01:25 »
Lada'da ben de görmüştüm.Araç sahibi taktırmıştır diye düşündüm ama orijinalmiş.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '05
  • 21 kere teşekkür etti
  • 61 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ\'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #31 : Kasım 15, 2015, 21:55:44 »
87 model Doğan efsaneydi resmen. Nikelajlı kapı kolları ve cam kenarlarında ki kromlar, kendine has alaşımlı jantları, hafif yeşile kaçan renkli camları ile efsaneydi onlar. Biz hep 131 Şahin kullandık. 80'li yıllar T stoplu beyaz 131 Şahinler ile geçti. Yeni alındığı belli olmazdı hiç plaka değişirdi çünkü hep beyaz kullandık. 85'de dikdörtgen stoplu beyaz 131 Şahin oldu, onun direksiyon simidi de değişikti. 90 - 2004 arası ise siyah 131 Şahin. 94'de ehliyetimi alıp ilk trafiğe çıktığım efsanemdi benim. Babama derdim niye Doğan almıyoruz diye, boş ver aynı işi görüyor ikisi de derdi. Hatta Ford Taunus'lar da efsaneydi o zaman. Neden Taunus almıyoruz demiştim bir kere de ve bana "oğlum benim gittiğim şantiye yollarına Taunus gitmez" demişti.

İlave ; Doğan arabamız bir kere oldu. 87 yılında ilk defa ikinci el 82 model füme rengi Doğan almıştık. 34 T 8466 plakalı ve arka stoplar mirafiori stopluydu. Aldığımız adam öyle yaptırmıştı ve o stoplar çok hoşuma giderdi.

Tüm arabaların plakası halen aklımda.

1973 model kırmızı Murat 124 - 34 NK 544
1974 model beyaz Murat 124 - 34 RA 258 (Ben 75 yılında doğduğumda ilk adımı mı attığım araba)
1981 model beyaz Murat 131 Şahin - 34 S 6455
1982 model beyaz Murat 131 Şahin - 34 AH 275
1983 model beyaz Murat 131 Şahin - 34 LE 990
1983 model kiremit renk Murat 131 Şahin - 34 Y 1138
1985 model beyaz Murat 131 Şahin - 34 AHF 61
1982 model füme renk Murat 131 Doğan - 34 T 8466 (aldığımız ilk ve son ikinci el araba)
1990 model siyah Murat 131 Şahin - 34 E 8522 (halen hayatta, babamla aldığım ilk ve son araba)
2005 model ateş kırmızı Renault Symbol - 34 DF 0236 (Çorum'da yeni sahibi ile ve plaka değişmiş)
2014 model inci beyazı Corolla - Şu an onunla devam..

Mesaj Birleştirildi: Kasım 08, 2015, 10:32:15
88'de yeni kasa Şahin ve Doğan çıktı. Aslında yeni değildi kasa. Dikkat edin bakın, ön ve arka kapılar eski kasayla aynıydı, hatta ön konsol bile 87 Doğan ile aynıydı. Sadece ön burun ve arka bagaj tarafı değişti. Tabi Kartal da bundan nasibini aldı.

Doğanı ele alalım.
1988 model Doğan'da arka bagaj da sağ taraf da sadece Doğan yazar. Ön ızgara da T arması kırmızı ve lacivert çizgilidir.
1989 model Doğan da arka bagaja T arması eklendi ve yine 88 model gibi renkliydi.
1990 model Doğan ise Doğan L oldu ve arka bagajda sol tarafa 5 vites logosu eklendi. T armaları gümüş oldu ve arka bagaj da T arması için yuva yapılıp T arması içine kondu. Ön camlar otomatik oldu. Jantlar değişti beş kollu oldu. Ön sinyal beyaz oldu. Ön sis farları eklendi. Far yıkama eklendi.
1992 model Doğan'da Tempra motoru konuldu ve Doğan SL oldu.
1993 model Doğan ise alaşımlı jantları değişti, ön ve arka tamponlar gövde rengi oldu. Direksiyon simidi değişti. Arka stoplara çizgiler eklendi. Dikiz aynaları değişti ve gövde rengi oldu.
1994 model Doğan SLX'de hidrolik direksiyon konuldu ve arka cama hidrolik direksiyon yazıldı
1995 model Doğan SLX'de arka stopların çizgileri değişti. Tip aynıydı ama.
1997 model Doğan SLX Doğan 1.6 İE oldu ve jantlar, ön konsol değişti. Yeni renkler eklendi. Dikiz aynaları değişti.
2000 model Doğan 1.6 İE'de ise alaşımlı jantlar gitti yerine kapaklı saç jantlar geldi. Neden böyle oldu anlamış değilimdir. Zaten 2001'de üretim son buldu.

Aklımda kalan Doğan evrimleri. Üzerinden yıllar geçmiş, aklımda kalanlar bunlar.

Yine not ; eğer istersen Doğan'lara klima takılırdı.  Geri vitese zaman zaman zor geçme hepsinde kronikti. Diferansiyel uğultusu hepsinde kronikti ama ben o sese bayılırdım. Ve yiğidi öldür hakkını yeme. Şahin'in kaloriferi gibi bir kalorifer yok. O kadar güçlü ısıtan ve içeriyi fırına çeviren bir kalorifere sahiptir. Aynı şekilde Doğan'da öyledir.
Maaşallah burak bey detayları tıkır tıkır yazmışsınız. Son değindiğiniz noktayla ilgili bildiğimi paylaşmak isterim (emin olmamamkla birlikte): 2000 den sonraki doğanlarda alaşım jantların kapaklı saç jantlarla değişimine anlam veremediğinizi ifade etmişsiniz. Bildiğim kadarıyla kuş serisinin üretimi durmaya yaklaşınca elde kalan Kartal araçlar fabrika da işleme tabi tutulup doğan ve şahine çevrilmiş. Arka koltuğun oturak kısmındaki derinlik, benzin depo kapağının yeri gibi durumlar bunu doğruluyor gibi. Bu seriye de orijinal LPG ekleyerek farklı bir sürüm tutturulmaya çalışılmış galiba.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #32 : Kasım 15, 2015, 22:40:04 »
2000 model ve sonrası Doğan 1.6 ie modelleri Kartal'dan Doğan'a çevrilenlerdir.Bakın geçmişten son üretime kadar bütün n Doğan'ların yakıt depo ağzı sağdayken 1,6ie olanların sol taraftadır.
Taksici arkadaşım Doğan 1,6ie ile takside 650 bin km motor yaptırmadan kullandı.Sonra Albea almıştı  :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #33 : Kasım 16, 2015, 00:15:00 »
ilk defa bi yere atiyorum benim cengaverin resmini [emoji38] üst kapak yaptiriyorum yarin almaya gitcem :) şahin 1.6 94 model
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '05
  • 186 kere teşekkür etti
  • 250 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #34 : Kasım 16, 2015, 00:23:57 »
@Okan Kaçar (26205) Abi şu far karartma olayı olmamış gibi geldi bana bide sinyaller çok turuncu farlarla sinyanları değiştirsen daha güzel olur gibi geliyo :D Aynı araçtan bizdede vardı 1.6 94 şahin
Toyota Corolla 2002 1.4 Terra e120 Sedan (2015—)
Toyota Corolla 2005 1.6 Sol Hb (2024——)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #35 : Kasım 16, 2015, 00:31:57 »
@Okan Kaçar (26205) Abi şu far karartma olayı olmamış gibi geldi bana bide sinyaller çok turuncu farlarla sinyanları değiştirsen daha güzel olur gibi geliyo :D Aynı araçtan bizdede vardı 1.6 94 şahin
benim aldığım arkadaşım yapmış böyle kullaniyorum vallahi bi contasini yaktim [emoji38] onu degiştiriyorum sinyallerde folyo var baya koyu turuncusu onlari söküp tekrar kapliycam far karartma fotoda kötü gözükmüşte güzel duruyor zaten amerikan park sislerde xenon var kisa sis yapiyorum amerikan park güzel duruyor :D alıdığımdan beri binemedim dogru düzgün
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #36 : Kasım 16, 2015, 07:32:51 »
Doğan görünümlü Şahin işte bu :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • RoadChaser
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 17000
  • Model Yılı: '13
  • 3 kere teşekkür etti
  • 50 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #37 : Kasım 16, 2015, 11:43:47 »
Yaziyi okuduktan sonra esp nin ne kadar bos sedan aracin ne kadar savrulma karsiti ve 1.6 fiat atmosferiginin ne kadar ekonomik oldugunu gordum. O zamanki test kosullarini cok merak ediyorum. Kimse kasa saglamligindan bahsetmiyor.ncap in adi bile gecmiyor.

Aurisi satip 6 7 tane dogan slx mi alsak naapsak curudukce vurdukca atariz
'13 Auris 1.4 D-4D M/M Advanced SkyPack-Beyaz
LG G2 Black 32GB with 4.4 KitKat
Junior Detailer

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #38 : Kasım 16, 2015, 11:44:13 »
Makine akiyoo okan
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: TOFAŞ'ların en konforlusu; DOĞAN SLX
« Yanıtla #39 : Kasım 16, 2015, 12:35:50 »
Makine akiyoo okan
sağol :) evden cıkabilirsem sanayiden gidip alcam :D
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE