0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hava emişi bakılabilir.
Arabaya bakmayan kalmadı. Her gelen başka biyeri gösteriyor. Ben baya yıldım bu konudan artık Son 2 yer kaldı. Onlarla da baştan anlaşma yapcam. Araba düzelmezse para vermem diye. İnşallah düzelecek.
Amin Allah razı olsun Regülatör sağlam. Yeni beyin de taktık olmadı. Enjektörler yenilendi. Sistemi yenilesek de değişmeyecek. Ateşlemede sorun var diye düşünüyorum ben hala.
Lpg taktıranların sıkıntılarından 1 tanesi ani gazlamalarda arabanın teklemesi değilmi. Yol testinin de bu yüzden yapıldığını sanıyorum. Her ne kadar lpg sistemini parça parça yenilesenizde bir bütünlük sağlamama ihtimali var gibi. Sonradan takila parçaların uyumu düşündürdü beni.
Tüm hortumlar değişti mi? Ani gaz akımı olduğunda sistem yeterli gazı motora veremiyor demek ki tekleme oluyor. Enjektörler doğru seçildi mi? Küçük nozzle seçildi ise bu sorunu yapabilir.
nozllar 1.8 1.9 2.0 2.2 olarak çok farklı şekillerde ve ayarlarda denendi. Regülatör basıncında da sorun yok.
Aldığından beri bu sorun varmış, o zaman nozzle ların yerleştirilme yeri mi hatalı? Çok enteresan.
bu aracı size satan kişiyle görüşseniz bence iyi olur. hangi ustaya ne yaptırmış öğrenmiş olursunuz. içimden bir ses bu kronik sorun devam ettiği için size sattığı yönünde. - şarj motoruna bakmakta fayda var. kömürü bitmiş veya içine role takılmış olabilir. - lpg kesici diye bilinen parçalara da bakın. arızalı ise bu teklemeleri yapabilir. (ben yanılıyor olabilirim de)
Subap ayarlarına baktırdınız mı hiç Murat bey
Sat toyota al
Hala tekliyoruz. Hergün sanayideyim. Biyerde bobinlere gelen hatta sorun olabileceği söylendi. Hat (2 kablo) değişecek (200 lira) düzelmezse pms beyni değişecek dendi. Daha sonra herkesin önerdiği Halil ustaya gittim. Elektrikcidir kendisi. daha Önce söylenenleri anlattım ancak motorcuya gitmelisin dedi. subablar kontrol edilsin dedi. Dün bilgisayara bağladım aracı. 3 hata gösteriyor.031 (MB-CODE 028) Lambda kontrol karışımı çok zayıf.032 (MB-CODE 029) Lambda kontrol karışımı çok zengin.080 (MB-CODE 061) Kısa-süreli kendiliğinden-ayarlama arızalı IDLE hızında veya parça...Bugün farklı bir özel servise, bir oto elektrikciye ve vakit kalırsa karbüratörcüye gitmeyi planlıyorum.
başta sorun ateşlemedendi. ateşleme sisteminin tüm parçaları değişip lpgde sorun kalkmayınca lpg enjektörlerini değiştirdik. farklı ayarlar denedik ama sonuç alamadık.
Bu saatten sonra zor