Barış Bey, o lastiğin ne dişi ne de sesi biter. 
valla aldığım günden beri pişmandım ama sanırım sevmeye başlıyorum

)) yüksek hızdaki müthiş performansı ve bir aracın balansı hiçmi bozulmaz

) direksiyon tepkisi de inanılmaz iyi.daha önce michelin kullanıyordum tamam süper ama 10.000 de bir balans atıyordum ki çok sert kullanmam,yumuşak lastik daha çabuk balans istiyor
ama yokohoma bitince tekrar yokohoma alırmıyım ,asla

)))
Barış Bey,yokohamanın sessiz modelleri de çıkmıştır.Hemen kapıyı kapatmayın.
Kliksa^dan almıştım 168Tl ye tanesini egp lerin, yaklaşık 3000km yol yaptım, lastiklerden çok memnunum, aşırı konforlu ve yumuşak, yüksek hızlarda da gayet stabil bir yol tutuş var, sadece eskiler dunlop sp01 di ona göre yanal eğilimi daha fazla gibi.
Barış Bey,yokohamanın sessiz modelleri de çıkmıştır.Hemen kapıyı kapatmayın.
doğrudur da ben almıyim,15 yıldır ana lastik olarak michelin kullandım,yazın o iğrenç sıcak asfalt sesi hariç iyi idim

)
Continental lastikler yüzünden bugün ilk defa muayeneden kaldım

İçten aşınmaya ağır kusur yazdılar. Lastik sorunu mu yoksa rot sorunu mu bilmiyorum ama yeni lastik masrafı umduğumdan daha erken bir şekilde beni buldu
conti.. lastik bende kullanıyorum açıkça söylemek gerekirse bir daha almayacağım
Continental lastikler yüzünden bugün ilk defa muayeneden kaldım
İçten aşınmaya ağır kusur yazdılar. Lastik sorunu mu yoksa rot sorunu mu bilmiyorum ama yeni lastik masrafı umduğumdan daha erken bir şekilde beni buldu 
Geçmiş olsun Alper. Arkaların mı iç omuz aşınmış?
Michelin ön lastiklerim içten ve ortadan resmen parçalanma eğiliminde. Yumuşak hamur lastik bir daha asla almam tavsiye de etmiyorum
Geçmiş olsun Alper. Arkaların mı iç omuz aşınmış?
Evet, arkalara takmıştık, yoksa normalde önlerdi galiba kış değişimi öncesi. 2013 üretimi yepyeni de lastikler, tanesi 380 TL
Evet, arkalara takmıştık, yoksa normalde önlerdi galiba kış değişimi öncesi. 2013 üretimi yepyeni de lastikler, tanesi 380 TL 
Bağımsız süspansiyondan kaynaklıdır muhtemelen. Araç yol iyi oturuyor ama açılıyor salıncaklar, arka lastiklerin içleri üzerinde gidiyor. Arka rot ayarlarına da bakmak lazım.
Baya da maliyetliymiş, iki tane kurtarıyordur umarım.
Lastiklerin taban orta ile omuz sertlikleri de farklı olabilir.
Evet, iki tane alacam şimdilik, rotlara da baktıracam, zaten bakıma götürmem lazım.
Michelin ön lastiklerim içten ve ortadan resmen parçalanma eğiliminde. Yumuşak hamur lastik bir daha asla almam tavsiye de etmiyorum
lastikten ne beklediğiniz ve sürüş karakterinizle ilgili,bitmeyen lastik isterseniz yokohoma tavsiye ederim.nerdeyse 40.000 km de 6.7 yada 4 tam hatırlamıyorum üstte yazmıştım diş derinliği ve çatlama hiç bişi yok
Mesaj Birleştirildi: 08 Haz, 2015 17:56
Evet, arkalara takmıştık, yoksa normalde önlerdi galiba kış değişimi öncesi. 2013 üretimi yepyeni de lastikler, tanesi 380 TL 
Alper,ismi aklımda değil şu an ama lastik inceleme sitesi var İngiliz(yazarken sitenin adını unuttum) orada yorumlarda inanılmaz çabuk bittiğini falan yazıyorlardı lastiklerin.
conti.. lastik bende kullanıyorum açıkça söylemek gerekirse bir daha almayacağım
Neden Murat Bey ? Taze Continental kullanıcısı olarak sebebini merak ettim.
O zaman iyi ki Cpc 5 almamışım, Goodyear egp lerle yola devam..
Bunu sadece lastiğe bağlamamak lazım. Bu araçların torkları, ağırlığı, süspansiyon sistemi, kullanım şekli de çok önemli.
150Nm tork ile 350Nm aynı şekilde davranmayacaktır lastiğe.
Bunu sadece lastiğe bağlamamak lazım. Bu araçların torkları, ağırlığı, süspansiyon sistemi, kullanım şekli de çok önemli.
150Nm tork ile 350Nm aynı şekilde davranmayacaktır lastiğe.
Sonuçta boyut ve hız sınıfı da ona göre değil mi zaten?
Boyut ve hız sınıfında o kadar da derin farklar yok eğer özel lastik değilse. Hız sınırı arttıkça sadece lastik daha geç ısınır ama ısındıkça daha çok yol tutar alt hız grubuna göre.
Aslında eskiden de üst sınıf araçlar vardı ve onlar da yüksek süratlere çıkabiliyorlardı. Ama o zamanlar geniş sayılan 205 taban, bugün standart binek lastiği oldu orta sınıfta.
Diğer yandan, araç hızına ve lastik basıncına da bağlı olarak, lastiğin taban alanının tamamı yere temas etmez aslında. Daha doğrusu yük belli noktalarına biner. Tabi bunda süspansiyon sistemi de etkilidir. Örneğin çok noktadan bağlantılı bağımsız arka süspansiyonlu araçlarda, otoyol sürüşlerinde, üstten alından havanın etkisi ile araç yere yaklaşır ve yol tutuş artar. Ancak süspansiyonun bu özelliğinin yanında, lastikler dışa açılır ve iç-omuz bölgesinden aşınma gerçekleşir. Bu bölgeler ise genelde taban ortasına göre daha yumuşak yapılır virajda iyi tutunma için. Zaten çok kollu, tam bağımsız süspansiyon sisteminin dezavantajlarından birisi de budur, her ne kadar üst ve altta farklı uzunlukta kollar kullanılıp, bu etki azaltılsa da.
Aslında 70'li yıllardan S serisi Mercedes'lerde bu durum en rahat şekilde görülebilir.
Neden Murat Bey ? Taze Continental kullanıcısı olarak sebebini merak ettim.
Çabuk sertleşti artık hızlı kalkışlarda pati çekiyor malesef Yüksel bey