Gönderen Konu: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)  (Okunma sayısı 11474 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #20 : Nisan 04, 2015, 13:07:54 »
Aller bey benim evimin dibine geliyorsun haber vermiyorsun...
:D İlke bey, selamlar
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Toyota Club Türkiye

Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #20 : Nisan 04, 2015, 13:07:54 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #21 : Nisan 04, 2015, 14:27:27 »
Orhundan aldım haberini alper abi :)
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #22 : Nisan 04, 2015, 16:06:09 »
Orhundan aldım haberini alper abi :)
Orhun kim yav ?2
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #23 : Nisan 04, 2015, 16:37:52 »
Orhun kim yav ?2
Scrocco grubundan abi orhun ilerisoy. benim arabanın aynısından yapıyor ama intercooleri yanlış seçmiş dedi öyle bir muhabbetimiz oldu.
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #24 : Nisan 04, 2015, 17:49:20 »
Alper bey Allah kolaylık versin.
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #25 : Nisan 05, 2015, 08:29:55 »
Scrocco grubundan abi orhun ilerisoy. benim arabanın aynısından yapıyor ama intercooleri yanlış seçmiş dedi öyle bir muhabbetimiz oldu.
Allah allah, şaşırtıcıdır hiç duymadım, ama şunu söyleyim yapacağım spec tek istanbulda, yazılım durumu ve malzeme açısından, eşdeğer spec var ama aynısı yok, en hızlı olmama ihtimalim var ama, 2. en hızlı olacağım en kötü, en hızlı olanında yapımını ben takip etmiştim.RSA lı ise denemek keyifli olur, aksi takdirde yakıt ziyanı, benim arabayı bilmesi garip geldi, demekki namımız yayılıyor, pay çıkarıyor millet. İntercoolerı bende wagner düşündüm ama servet açıkcası, gerçi ayar sonrasında çok şişer isek mecbur alacağız, ama s3 tercih etmek , forge a göre hem ucuz , hem çok daha randımanlı. Bu coolerı, stock s3 , k04 turbosu ve 2.0tsi motoruyla kullanıyor, sıkıntı yok yani.

Alper bey Allah kolaylık versin.

Sağolun, Allah razı olsun, 

bunlara ilaveten. Dün egzost işimizide çözdük, custom downpipe, ve varex kullandık. Malum şehiriçinde insanlara rahatsızlık vermemek için, sıfır ses olması gerekliydi. Difüzörümüzlede azda olsa süsledik. Sırada spoiler ve coilover kaldı. Son fotoda, yanımdaki araç, 1.4 kategorisinin en hızlısı

https://m.youtube.com/watch?v=6MuiiMlE37s
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #26 : Nisan 05, 2015, 09:51:22 »
Kanka araba plakasız 10000000 kat daha yakışıklı oluyor beee

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #27 : Nisan 05, 2015, 12:33:34 »
Alper eline sağlık çok güzel sonuçlar elde edeceğine kuşkumuz yok. Ahmet'e katılmamak elde değil plakasiz harika gözüküyor makina.
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #28 : Nisan 05, 2015, 13:28:13 »
 Güzel çalışmalar olacağa benziyor, keyifle bin.
 Yürüyende ve aktarmada bir değişim var mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #29 : Nisan 05, 2015, 14:24:49 »
Ben coliver gelecek diye biliyorum ama emin değilim
Semi slick lerle desteklenecek :)
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 54 ES ?
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 19 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #30 : Nisan 05, 2015, 15:48:02 »
Parçaların hepsi birbirinden iyi , hybrid turbonun tam olarak modeli ne oluyor?

Bu aralar çok sık duymaya başladımda :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #31 : Nisan 05, 2015, 18:17:26 »
Parçaların hepsi birbirinden iyi , hybrid turbonun tam olarak modeli ne oluyor?

Bu aralar çok sık duymaya başladımda :)
hybridin mantığı emme ve egzost kısmının çapı farklı , fakat pervane büyüklükleri, 2 turbodan hangisi büyük ise onun kadar oluyor.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #32 : Nisan 05, 2015, 18:50:51 »
hybridin mantığı emme ve egzost kısmının çapı farklı , fakat pervane büyüklükleri, 2 turbodan hangisi büyük ise onun kadar oluyor.

yalnız Alper abi ben kesici mevzusuna takıldım. DSG de 4000 deviri geçirmiyor ama manuel de bunu yapmasının sebebi nedir?

tabi hani boşta kesiciye girmesi mantıksız, hatta kalkışta (stage1 videosu vardı 0-100 testi) 2500 e kadar doldurup 1 de kalkıyordun

bana garip geldi sebebini bulamadım
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #33 : Nisan 05, 2015, 19:16:20 »
yalnız Alper abi ben kesici mevzusuna takıldım. DSG de 4000 deviri geçirmiyor ama manuel de bunu yapmasının sebebi nedir?

tabi hani boşta kesiciye girmesi mantıksız, hatta kalkışta (stage1 videosu vardı 0-100 testi) 2500 e kadar doldurup 1 de kalkıyordun

bana garip geldi sebebini bulamadım
Sanırım boştayken araca gereksiz yük bindirmemek, hatta, golf7 lerde, durduğun yerde, araba boştayken dip gaz yaparsan. "Vites boştayken gaza basmak, size gereksiz yakıt tükettirir." diye bir uyarı çıkıyor bilgi ekranında. Ama genel mantık olarak baktığında, dediğin gibi tartışılabilir.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #34 : Nisan 05, 2015, 19:37:20 »
yalnız Alper abi ben kesici mevzusuna takıldım. DSG de 4000 deviri geçirmiyor ama manuel de bunu yapmasının sebebi nedir?

tabi hani boşta kesiciye girmesi mantıksız, hatta kalkışta (stage1 videosu vardı 0-100 testi) 2500 e kadar doldurup 1 de kalkıyordun

bana garip geldi sebebini bulamadım
Boşta 2500 ü geçmemesi turbo sağlığı açısından ama otomatikte 4000 deviri neden geçmiyor bilemiyorum
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #35 : Nisan 15, 2015, 09:22:48 »
Biraz inzivaya çekildikten sonra, işlemlere devam ediyorum. En son egzost olayını yaptırdıktan sonra , biraz duraklama dönemine girdim. Dün ve önceki gün yine çalışmaya devam ettik. Kabin içine, turbo boost saati ve wideband montajı yapıldı. Bozuk olan, Polar FIS cihazımızı yenisiyle değiştirdik. Bir arkadaşımın coilovera geçmesi sebebiyle, önceden kullanmış olduğu yayları satın aldım.( HR 3.5cm) çok dirensemde bende alçalttım arabayı, çünkü son hızlandırmalardan sonra iyice dengesizleşmişti. Henüz dyno ya sokma fırsatımız olmadı, ama dbn ölçümlerinden kıyasla konuşabilirim.  Mini coooper jcw(stock 218ps) , manic yazılım, filtre, downpipe, egzost bulunan bir araç, rivayete göre dynoda 250ps alınmış, bu araçtan oldukça hızlıyım şu an verilere göre. Konuyla alakalı fotolar.

Bundan sonra yapılabilecek, sadece 17 inch, hafif bir janta geçip, egzost ve downpipe ı güncelleyeceğim, sanırım o sayede, stock turbo ve motor içi bazında en üst seviyeye çıkmış olacağız. Daha da fazla kaşınmaya gerek yok şu an için :)

yapılmaya başlanmadan önce


flying rocco


yılanların öcü


wideband, turbo boost , polar fis


öncesi


sonrası





1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2005 corolla hb sol A/T SR
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 173000
  • Model Yılı: '05
  • 39 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #36 : Nisan 17, 2015, 01:20:37 »
Alper abi yay ne kadar etkiledi konforunu aracın ? çok fazla sertleştimi acaba ?
Makina Mühendisi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #37 : Nisan 17, 2015, 02:14:29 »
Vallahi suan yazicaklarim sahsi fikrim arac harika olmus baya bir yuklemissiniz ama ben genel olarak w.e serisini begenmiyorum  jantlari ve arka camurluktaki yazisi hic hosuma gitmiyor hafif jant miligram tavasiye ederim 8 kiloydu galiba oyle hatirliyorum ben kazasiz belasiz kullanin
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 6700
  • Model Yılı: '14
  • 9 kere teşekkür etti
  • 14 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #38 : Nisan 17, 2015, 10:02:57 »
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Herkesi bir zaman için aldatabilirsiniz, bazı kişileri her zaman aldatabilirsiniz, ama herkesi her zaman aldatamazsınız! “Süleyman Seba”

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Stage 2 nin iç yüzü (rocco)
« Yanıtla #39 : Nisan 20, 2015, 02:16:59 »
Alper abi yay ne kadar etkiledi konforunu aracın ? çok fazla sertleştimi acaba ?

malum sekmeler biraz arttı, ama, çok ciddi bir konfor bozukluğu yok, 3.5luk olması kurtardı bizi sanırım.

Vallahi suan yazicaklarim sahsi fikrim arac harika olmus baya bir yuklemissiniz ama ben genel olarak w.e serisini begenmiyorum  jantlari ve arka camurluktaki yazisi hic hosuma gitmiyor hafif jant miligram tavasiye ederim 8 kiloydu galiba oyle hatirliyorum ben kazasiz belasiz kullanin

:D kardeşim, vallahi içine doğmuş sanki, 2gün önce könig miligram jant satın aldım, spacer ihtiyacımız oldu, onların montajını yapar yapmaz, forumda paylaşacağım.

Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

Amin. Allah razı olsun.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio