0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Değerli arkadaşlar diskleri dün özel bir serviste taktırdım. Gelen disklerin orjinalliği konusunda şüphem yok, disklerin üzerinde marka adı ve diğer bilgiler derin bir şekilde diskin çizilmeyecek bölümlerine basılmış,disklerin bulunduğu kutular fabrikadan nasıl çıkmışsa bana öyle geldi, dikkat ettim tek bant kullanılmış, birkaç bant izi , kalıntısı yok.Faturaları da var. Usta da disklerin orjinal olduğunu belirtti. İşçilik olarak 80 TL ödedim. Yalnız el freni şu an tutmuyor, frenler son derece zayıf, sanırım ayar unutulmuş, yeni disk-balata takıldığında frenlerin zayıf olacağını biliyorum ama bu kadar da değil, "pazartesi gel ayar yapalım" dedi.
Ses durumu nedir balatalarda ?
Benim TRW ler çok ses yapmadı da çok toz yaptı Jantı siyaha boyuyor resmen ilk zamanlarda
Yüksel eğer böyle birşey varsa mantıklı olan ucuz olan parçanın bitmesidir, gerçi fiyatlarını bilmiyorum ama balatalar diskten daha ucuzdur herhalde, bu durumda balata bitsin ama Diske birşey olmasın
Balatalar eğer fişliyse ( bittiğin de uyarı verenler) diskten daha Pahalı Murat abi
Bittiğinde uyarı verenler bildiğim kadarı ile normal olması gerekn bir sistem, ek bir parçası var saçtan. Belki hepsinde var ama ustalar takmıyormuş o parçayı. Benimkinde takılımı bilmiyorum Bir ara Ufuk Sönmez bahsetmişti, o parçayı ustalar ne işe yarıyor bu deyip atıyorlarmış. Yani ekstra birşey değil herhalde bu bitince öttürme olayı.... Yada ben komple yanlış biliyorum Mehmet