0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kenan Bey dolmuş maşallah, İşte bu yüzden Yetkili Servislerde müşterileri arabanın yanına almıyorlar herhalde
Hangi tip filtre taktırıyorsun mesela? İçinde ne var? Biliyormusun?
Bu sistemde hem sıvı lpg hemde gaz halindeki LPG için ayrı ayrı filtreler oluyor herhalde değil mi?
İki tane filtre var abi.Birisi küçük, kartonumsu bir şey. Motorun derinlerinde yer alıyor, gözle görülmüyor.Diğeri de üzerinde giriş-çıkış olan metal filtre. Bende radyatörün arkasında yer alıyor, gözle görülüyor.
Değiştirirken herhalde sadece 1 tanesini değiştiriyorlar herhalde değil mi? Motorun derinlerindeki muhtemelen sıvı haldeki LPG nin filtresidir, evaporatörden (artık adı neyse) geçip gaz haline geçtikten sonraki filtreyi değiştiriyorlar o zaman. Aslında Sıvı haldekinin de değişmesi lazım, ilk pisliği o tutuyor çünkü
Bende ikisi de değişmişti, öyle de olması gerekiyor.
Filtre değişimi kolay aslında iki boru arasına konulan eski filtrenin kelepçeleri sokulup değişim yapılıyor ama kafamda karıştıran filtre değişimden dolayı LPG ayarinin yapılıp yapılmamasından dolayı bende değişimi 50 TL te LPG ciye degistirdim kısacası değişimden sonra ayara gerek var mi
Aynen abim, 2 sininde değişmesi gerekiyor. Ama okuduğum çoğu konuda sanki bir filtre varda sanki sadece o değiştiriliyor gibi konuşuluyor. Filtre içeriğindeki malzemeler de önemli, tıpkı yağ filtreleri gibi bunların içleride.Sarf malzemesi pahalı olan çoğu ürünü üreticiler mesela çok ucuza satarlar, maksat sarf malzemeden para kazanmak. Demek ki LPG sektörü daha o duruma gelmedi
Hocam düz mantık düşünürsek gerek yok, ama teknolojik olarak düşünürsek var gibi. Neden derseniz, tabiiki sistem o şekilde ise, atıyorum bu sistemlerin ECU su zamanla tıkanan filtreye göre birşeyleri açıp kapıyorsa falan, ama bu mantıkta işe yaramaz, ECU su akıllı ise yeni gaz akışına görede ayarlayabilmeli Yani her iki durumda da ayara falan gerek yok