Servis ve merkez sorunun kronik olduğunu kabul etmedi ve garanti extradan işlem yapılmadı. Zaten servisler bu tür sorunları sanayide anlaşmalı dosemeciye yaptırırlar.Servvisten bilgi alamadim ama tesadüf eseri Toyotanin is yaptırdığı dosemeciye gitmisim. Sorun kumaşa yapışık adi ince sungerden kaynaklanıyor. Her parçayı 65 Tlye değiştiriyor. Önceki kasanın döşeme kumaşı kalitesiz ve süngeri ince ve sağlam degil. Dosemeci Ayni kumaşın alman malını gösterdi. Çok daha sağlam tok ve diri.süngeri dolgun ve kaliteli. Tabi desen ayni ama zaman farkı olduğu için ve koltuk kumaşı kullanıldığı icin çok hafif ton farkı var.oda dikkat edersen belli oluyor. Başka turlu olmayınca bunu görmezden geldim. Eski kumaştan da varmış ama onu yaptirsam tekrar sorun çıkma ihtimali var. Bu kumaşta sorunu tekrar edeceğini sanmıyorum.