Bence normal fiyat. Bu tarz hayati değişimleri bence servis de yaptırın. Olası bir aksi durum da garantisi olur. 96 yılında şirkete 93 model Tempra SX almıştık. 97 yılında Esenyurttan geliyordum ve Esenler civarında vites küçültmem gerekti ve sonra yine 5'e attım ama araba gitmiyor. 4'e düştüm yine gitmiyor. Attım boşa çektim sağa. Taktım 1'e yok gitmiyor araba. Baskı balata sıyırmış Yaktım dörtlüleri ve bıraktım arabayı, oto yolun yanından Esenler'in içine indim. Şansıma bir tamirci çıktı karşıma. Gidip adamla çektirdim arabayı dükkanına ve bir gece kaldı araba orada. Debriyaj baskı balatayı değiştirdi. Ertesi gün gidip aldım arabayı. Ve 1 hafta olmadı arabanın altından yağ damlıyor. Ofis Zincirlikuyu da idi. 4. Leventte Tofaş / Fiat Servisi vardı o zamanlar Eker Oto diye. Ona gittim ve baktılar ki bizim bu hırbo aks körüğünü patlatmış. Çünkü baskı balatayı değiştirmek için motoru indirmiş. Alt tarafında motorun çekiç izleri vardı yani içine etmiş arabanın. Aks körüğünü değiştirdik tabi.
90 model 131'in debriyaj balatasını 93 yılında 100 bininci km'de babam Evsan Oto'da değiştirmişti ve tamamen keyfen değiştirmişti. Adam akıllı bir 100 bin bakımı yaptırmıştı ve o da değişsin demişti.
2005 model Symbol arabamın debriyaj balatasını değiştirmeden 145367 km kullandım. Geçen yaz bakıma gitmiştim 2006 model Symbol vardı debriyaj balatası değiştiren ve merak edip sordum ne kadar diye. İşçilik dahil 1.150 lira demişlerdi.
Yani bu durum da 1.000 lira normal. Amma yazdım yine.
