Gönderen Konu: Toyota Türkiye satış sonrası davranış vs bu hususta diğer markaların yaklaşımı  (Okunma sayısı 4179 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 48 kere teşekkür etti
  • 146 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar geçen günlerde farkettiğim bir olay var sizlerle de paylaşmak istedim sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Çok önemli değil hatta hiç değil ama bu gibi durumlar bazen tüketicinin gururunu okşayabilir, tekrar o markaya yaklaştırabilir çok önemli pasif veya etkili bir reklam aracı olabilir. Toyota satış sonrasında bir çok firmanın gerisinde kalıyor nasıl mı? Örnek verecek olursam biliyorsunuz 2011 yılında sıfır ...... bir yetkili bayiden E15 Corolla almış ve servise de aynı ...... bayiye gidiyordum. Şimdi eeee ne var bunda dediğinizi duyar gibiyim :D Aradan geçen 4 yılda hiç bir zaman ne Toyota genel merkezinden ne de aldığım bayiden hiç bir konu hakkında hiç bir telefon çağrısı veya bir sms almadım. Gel gelelim 2004 yılında sıfır ...... bayisinden Hyundai 1.3 GLS Getz almış 5 yıl kullanımdan sonra (1 yıl içinde aynı şikayetten aldığım bayinin servisine 8 kez gittim ) ufak tefek sesler yüzünden mahkemelik olduğum ve 5 yılın sonunda davayı kazanarak aracı Hyundai'ye geri iade edip aracın fatura bedelini artı yasal faizini, yargılama giderlerini, avukatlık ücretleri ile birlikte geri aldığım firma tam 10 yıldır hiç bir özel günümde bütün bayramlarda ve dini bayramlarda beni hiç unutmamış sms ile bilgilendirmiş ve diğer her konuda her çıkan yeni modelde test sürüşü özel etkinlikler yemek çay vs davetlerde de hiç unutmamıştır. Hani derler ya sinek ufak ama mide bulandırır işte aynen o hesap :D Tabi ki benim için bir önemi yok ama aynı davranışı Toyota'dan veya yetkili bayilerinden de beklerdim.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Vazgeçemeyeceğiniz bir ilişki; TOYOTA! -
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '06
  • 836 kere teşekkür etti
  • 836 kere teşekkür edildi
Abi bu işler biraz da bayiyle alakalı.

Otelde çalışırken, müşteri kaydı yapılırken bütün müşterilerin fatura bilgileriyle birlikte telefon numaralarını alırdık.
O dönemki müdür çakalın teki olduğu için bana göre de doğru olan bir uygulama getirmişti.

Yılbaşında, kandilde 2.000 küsür kişiye 50'şer 50'şer mesaj attığımı bilirim. Ona keza doğum günlerini de es geçmezdik.

Bizim müdür diskalifiye oldu. 28 yıl BANDIRMA'nın en büyük otelinde müdürlük yapmış, emekli olmuş uzman(!) biri geldi, maliyet falan fistan derken bu olayı kaldırdı.

Müşteriler geldiği zaman tıpkı sizin gibi "Yav eskiden doğum günlerimizde, kandillerde mesaj atardınız artık onu da kaldırdınız" demeye başladılar.

Tamamen vizyon meselesi.
1.6 VVT-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Valla zafer abi ne diyim iyi bi servismis.ama böyle mesaj gönderme olayları bilgisayardan otomatik olduğu için belki gözden kaçmış olabilirsiniz  :D
ben Corolla'yi sıfır alırken bayiden içi bej diye siparis verdik. Satıcı bayan yanlışlıkla siyah olarak siparis gecmis. Araç teslimi sırasında yan yana 2 tane aynı renk dizel otomatik Corolla var neyse bekliyoruz bide ne goreyim güvenlik bizim  plakayı içi siyah olana takiyor. Hop bi dakka ne oluyor bi yanlislik var falan dedik. Neyse satıcı bayan geldi ağladı sizladi yanlis siparis dusmusum Özür dilerim falan derken sinirler gergin tabi yok ben böyle kabul etmem dedim ama sonra aglamasina dayanamayip aracı o şekil aldim. Ama şimdi iyiki siyah renk işaretlemiş diyorum. Bej olanlar hemen kirleniyor.
1 hafta sonra servise 1000 km bakımı için gittiğimde satıcı kadın gelip bir Merhaba bile demedi. Sanki ben hata yapmisim o haklıymış gibi birde surat 9 çeyrek geçiyor  :D
yine Hyundai iyiymiş onca olaydan sonra yine arayip soruyorlar sizi :)
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ben de zırt pırt arayıp mesaj atıp rahatsız ediyolar diye şikayetçiyim toyotadan :D Sizin numaranız gerekli yere ulaşmamış olabilir belki Zafer Bey. Toyota gibi sevgilisi olsun ister adam yoksa :rofl:
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 48 kere teşekkür etti
  • 146 kere teşekkür edildi


Tamamen vizyon meselesi.

Evet tamamen vizyon meselesi katılıyorum ama Toyotanın veya bayisinin vizyonu çok daha genişmiş bu konuyu önemsememiş :) :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '21
  • 23 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Toyota  bizi de arar eder sağolsun :)

Hyundai de ayrı bir arsız o ayrı konu,  eski aracımız hyundaiydi,  satalı 2 sene oldu geçen hanımı aramışlar sigorta gununuz geldi diye,  biz onu sattık demiş,  olsun yenisini de biz yapalım diye ısrar etmişler :)
2012 Auris    1.4   D-4D MT
2021 Corolla 1.5   MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 48 kere teşekkür etti
  • 146 kere teşekkür edildi
Ama şimdi iyiki siyah renk işaretlemiş diyorum. Bej olanlar hemen kirleniyor.
 Hyundai iyiymiş onca olaydan sonra yine arayip soruyorlar sizi :)

Evet Hyundai epey bir vefalı çıktı tabi ki bu mesajlar otomatik gönderiliyor fakat adamları bu konuda tebrik etmek gerek. Keşke içi bej olanda ısrar etseymişsiniz bence bej siyaha oranla daha iyi korunuyor benim Corollanın içi bejdi eşim koltuklara kılıf yapmıştı 4 yılda nokta leke ve kir olmamıştı ilk günkü kadar temizdi şimdiki aracımın içi siyah en küçük bir toz veya bir kumaş tüyü hemen belli oluyor korumak daha zor aynı kılıfları yeni aracımda da kullanıyorum.

Mesaj Birleştirildi: Kasım 20, 2014, 22:01:35
Ben de zırt pırt arayıp mesaj atıp rahatsız ediyolar diye şikayetçiyim toyotadan :D Sizin numaranız gerekli yere ulaşmamış olabilir belki Zafer Bey. Toyota gibi sevgilisi olsun ister adam yoksa :rofl:

İlk aldığımda Toyota genel merkezden arandım bayi hakkındaki memnuniyetimle alakalı anket yapmışlardı demek ki telefonum Toyota genel merkezde mevcut bayide zaten mevcut :) :)

Mesaj Birleştirildi: Kasım 20, 2014, 22:09:35
Toyota  bizi de arar eder sağolsun :)

Hyundai de ayrı bir arsız o ayrı konu,  eski aracımız hyundaiydi,  satalı 2 sene oldu geçen hanımı aramışlar sigorta gununuz geldi diye,  biz onu sattık demiş,  olsun yenisini de biz yapalım diye ısrar etmişler :)

O da ayrı bir muamma fakat adamlarla mahkemelik olup ta 5 yıl sonunda aracı iade etmeme rağmen ilgilenmeleri sistemden numaramı silmemiş olmaları daha ilginç ama bu tür önemsizmiş görünen ufak jestler insanların duygularını ve gururunu okşuyor. Bu şekilde Ford, Renault Honda ve bir kaç firma daha sadece test sürüşlerine katılmama rağmen sms mesajlarına devam ediyor. 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi


Mesaj Birleştirildi: Kasım 20, 2014, 22:01:35
İlk aldığımda Toyota genel merkezden arandım bayi hakkındaki memnuniyetimle alakalı anket yapmışlardı demek ki telefonum Toyota genel merkezde mevcut bayide zaten mevcut :) :)

Mesaj Birleştirildi: Kasım 20, 2014, 22:09:35

Enteresan bişey olmuş ve size ayıp etmişler yani. Hyundaı gibi uğraştırmadığınız için mi atmadılar acaba mesajları :D
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 48 kere teşekkür etti
  • 146 kere teşekkür edildi
Enteresan bişey olmuş ve size ayıp etmişler yani. Hyundaı gibi uğraştırmadığınız için mi atmadılar acaba mesajları :D

Kendileri bilir bende bu kez tercihimi başka marka yönünde yaptım. 1.4 D4D Corolla Advance tercih ettiğim araçla fiyat olarak aynıydı ama bir tek fiyatları öyle diğer her konuda tartışılır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Kendileri bilir bende bu kez tercihimi başka marka yönünde yaptım. 1.4 D4D Corolla Advance tercih ettiğim araçla fiyat olarak aynıydı ama bir tek fiyatları öyle diğer her konuda tartışılır.
Boşver abi zaten bu kasa Corollayı ben de sevmiyorum yani şekli pek hoşuma gitmedi. Tabi sen yine hünerlerini sergilerdin bişeye benzetirdin ama değişiklik güzel oldu.  :)
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 50000
  • Model Yılı: '11
  • 80 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
hiç aranmamış olmanız çok ilginç. ilk Toyotam 3 kere servise gittim en az 5 kere memnuniyet konusunda arandım.  arada kampanyaları Haber vermek için de aradıkları oluyor.
reno da servis konusunda İyi 2003 cliomu servisten aldıktan Bi kaç gün sonra genel merkezden arayıp memnuniyet konusunda bilgi alıyorlardı. 
ne bu topraklar kana doymuş... ne de bu millette akacak kan tükenmiş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Memnuniyet konusunda aranma meselesi bayi ile alakalı. Bende geçen sene aracı sıfır aldım, daha sonra aradılar, servisin yaklaşımı da şu ana kadar gayet olumlu.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
memnun olursanız arıyorlar ve ondan emin olduktan sonra merkeze bildiriyorlar. Eger memnun degilseniz aramıyorlar merkezede bildirmiyorlar.İlgi alakaya gelirsek yaklaşık 22 yıldır toyotaya biniyorum sadece satacakları zaman ilgilenir arar sorarlar sattıktan sonra iş bitmiştir artık mantığıyla beni arayan soran görmedim.
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 48 kere teşekkür etti
  • 146 kere teşekkür edildi
hiç aranmamış olmanız çok ilginç.

Aradılar tabi ama ilk aldığım zaman müşteri memnuniyeti anketi ile ilgili sonrası yok...

Mesaj Birleştirildi: Kasım 21, 2014, 12:15:56
Memnuniyet konusunda aranma meselesi bayi ile alakalı. Bende geçen sene aracı sıfır aldım, daha sonra aradılar, servisin yaklaşımı da şu ana kadar gayet olumlu.

Evet bu bayinin ilgisizliği fakat aracı aldığım bayi belki de Türkiye'nin en büyük ve ünlü bir bayisi

Mesaj Birleştirildi: Kasım 21, 2014, 12:20:29
Boşver abi zaten bu kasa Corollayı ben de sevmiyorum yani şekli pek hoşuma gitmedi. Tabi sen yine hünerlerini sergilerdin bişeye benzetirdin ama değişiklik güzel oldu.  :)

Yasin kardeşim bence de bu değişiklik gerçekten çok iyi oldu daha öncede belirttiğim gibi yeni Corolla alabilirdim ama bende yeni kasayı beğenemedim. Şimdi çok yerinde ve doğru bir tercih yaptığımı aracımı kullandıkça çok daha iyi anlıyorum.

Mesaj Birleştirildi: Kasım 21, 2014, 20:47:58
Bugün Hyundai tekrar sms göndermiş yarın için yeni modellerin test sürüşüne çağırıyorlar ve boğazda 2 kişilik kahvaltı için davet ediyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 28000
  • Model Yılı: '12
  • 2 kere teşekkür edildi
Toyota satış sonrası iletişim konusunda gerçekten eksik kalıyor diğer markalara göre. Peugeot aracım vardı  servis devamlı arardı , VW müşteriyle  hiç alakası yok umrunda bile değil. BMW mercedes gibi üst sınıfa geçince işler değişiyor ilgi alaka takdire şayan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Her markanın servis hizmetleri konusunda kendince belli uygulamaları,kuralları var.
Bu kurallarla birlikte bu servislerde çalışan İNSANlar var.Kişilerin kişisel ahlaklarından iş ahlaklarına kadar görüş ve düşünce yapısı kendi şahsından tutun çalıştığı firmaya müşterilerine kadar yansıyabilmekte.X markanın servisi Vezir Z markanın servisi Rezil'de olabiliyor.
Çalıştığım Fiat'ın servisinden Toyota'ya,Vw grubundan İsuzu'ya kadar bir çok servisten hizmet aldım.
Vw servislerine gittiğinizde (Doğuş grubu için) aracınızın modeli ne olursa olsun gördüğünüz ilgi hep üst seviyededir.Hele ki aracınız üst segment bir araçsa bu ilgi alaka hizmet daha üst seviyededir.
Aracınız Skoda,Seat,Volkswagen,Audi veya Porsche... hangisi olursa olsun ellerinde araç bulunuyorsa o an ihtiyacınız varsa size hemen ikame araç temin ederler (aracınız ne marka ise o marka verilir) Seat Leon'u servise bıraktım full donanım İbiza,randevu alırken ikame araç isteğinde bulunduğumda A4'ü servise bıraktım A1 verdiler.
İkame araç yok mu ellerinde? Hemen Vw Carevella servis aracı ile gideceğiniz yere bırakılıyorsunuz ya da en yakın yer/toplu taşıma araçlarına bırakılırsınız.
Servis aracı yok ama acele bırakılmanız gerekiyor! Müsait eleman var ise hemen test araçlarından biri ile bırakılırsınız.
Müşteri hizmetleri bıktırıncaya kadar soru sorar,anket vb yapar.
Bir çok markanın ücret karşılığı yaptığı kontrollerden,pc'ye bağlama arıza tespit gibi işlemlerden ücret almadan bilgilendirme yaparlar.Servis bakım alanından önce ön kontrol muayene bölümü var.Bazen burada ekspres hizmet veriyorlar.
Kendi isteğiniz doğrultusunda müşteri danışmanı,usta teknisyen ataması yaptırabiliyor sunuz.Kendi yağınızı götürdüğünüzde o yağı almamak için bin dereden su getirmek,masallar anlatmak yok "tabbi ki Özcan bey" diye cevap var.Düzenli müşteriyseniz garantisi bitmiş aracınızda olabilecek arızalarda "iyi niyet garantisi" uygulanıyor.
İki defa da Doğuş oto dışında yetkili servis kullandım
Hatay Vw servise Crafter'ın arka lastiklerinin yüklü ağırlığa göre hava ayarlarının yapılması için gittim.İlk defa gittiğim bir serviste gördüğüm ilgi alaka mükemmeldi.Çay'ı bırakın yemek olayına girecektiler müsade etmedim.
Bende kiralık olan Transporter'ın cam açma düğmesi bozuldu.İstanbul'dan Altınoluk'a dönerken Keşan'da ki serviste bulduğum cam açma düğmesini,beni hiç bekletmemek için ve ücret almadan onca yoğunluklarına rağmen hemen değiştirdiler.

Toyota Toyan (Ankara) eski Reis (Ankara) Sonkar (Avcılar) gittiğim ve kullandığım servisler oldu.Toyan diğerlerinden farklı.Adil arkadaşım orada olduğu için ekstra ayrıcalığımız oluyordu.Ama Reis ve Sonkar evlere şenlik.Zaten en önce Toyota'nın konsepti çok farklı.Yaris'le de gitseniz Land Cruiser'la da gitseniz aynı ilgisizlik mevcut.Arızanın sebebi ne olursa olsun o arıza sizin kullanamamanızla ilgilidir.2011 yılında sıfır aldığımız Corolla'nın far ayarlarının bin km kontrolünde ayarsız olmasınında sebebi ben oldum :wacko: Kendi taktıkları daha doğrusu takmayı beceremedikleri kapı bantlarının da açılma sebebi bendim.Hangi durumda olursanız olun ikame araç,müşteri servisi,servis tarafından her hangi bir ulaşım imkanı yok.Taban kuvvet,taksi,toplu taşıma gibi seçenekleriniz mevcut.Kendiniz yağ götürürseniz hemen bir bıdı bıdı ile karşılaşma olasılığınız çok yüksek.

Mercedes Mengerler'den €18 alışveriş yaptım bir defa.Sanki Maybach almışım gibi ilgi alaka,kutlama tebrik mesajları,dergi göndermeler falan...
İsuzu serviste konsept falan hiç bir şey yok.Her şey usta başında ve servis müdüründe bitiyor.Faturanızı vadeli ödeyebiliyordunuz.Garanti kapsamında ki aracınızın hemen hemen her türlü şeyini garanti kapsamına alıyorlar.Servis alanına girmek isterseniz bu mümkündür.Karşı çıkma gibi bir şey yok.Gir lift'in altına otobüsün,kamyonunun,pikabının altına gir usta ile çay iç sohbet et :D

Yazdıklarım benim yaşadıklarım ve KENDİ GÖRÜŞÜM.Muhalefete gerek yok baştan yazayım da....
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
20.11.2014 günü arabayı aldım ve 2 gün sonra arayıp "arabanızı aldığınız bayi'den memnun kaldınız mı, satış danışmanı size iyi davrandı mı" diye soru sordular ve kaç puan verirsiniz diye sordular. 1000 km kontrolüne gittim ve iki gün sonra yine aradılar ve servis de ki hizmetlerden memnun kaldınız mı, servis danışmanı size iyi davrandı mı diye sordular. Cam filmlerim de küçük kabarcıklar vardı ilk aldığım gün ve biraz böyle kullanın düzelmezse gelin demişlerdi. 1000 km kontrolünde cam filmi için randevu aldım ve gittim. Filmler arka cam hariç değişti. Arka cam da sorun yok çünkü. Filmler değişti ve 2 gün sonra yine aradılar. Yapılan işlemlerden memnun kaldınız mı vs. diye. Artık numarayı ezberledim ve kaydettim. Geçenler de lastik basınç sensörüm 3 günde bir yanıyordu ve onun için gittim. Arka sağ lastiğe çivi girmiş meğer ve lastiğimi tamir ettiler ve para da istemediler çıktım. 2 gün sonra yine aradılar ve bu sefer açmadım. Mesaj yolladılar, size ulaşamadık müsait değildiniz herhalde müsait olunca lütfen arayın bizi diye. Aramadım artık ve öyle kaldı.

Aynısını 10 yıl boyunca Renault'da yaşadım. Ne zaman servise gitsem iki gün sonra arayıp sorarlardı memnun kaldınız mı, size iyi mi davrandılar, ilgileri nasıldı diye arar sorarlardı.
Daima Rock ve daima Erkin baba..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 46000
  • Model Yılı: '13
  • 9 kere teşekkür etti
  • 47 kere teşekkür edildi
hyundai ve toyota marka 2 aracım var belki iyi niyetliler ama hyundai servis vasat .
mesaj konusu ise ikiside servis sonrası arar. kampanyalar hakkında mesaj atar. ancak mesajlar gittiğiniz servisler otomatik atıyor.
örneğin ben konyadayım. aracı samsun derindereden aldım. derindere mesaj atıp kampanya - şenlik vs haber ediyor.
ama ben gereksiz mesajlardan rahatsız oluyorum..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 11500
  • Model Yılı: '14
  • 18 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
7 ocakta Toyandan aldim yeni corollami.Arayacaklarini soylediler.Ne arayan var ne soran.Musteri memnuniyeti icin bile aramadilar.Kismetse onumuzdeki ay 1000 km bakimina gidecegim.Bakalim ne olacak.
2014 Corolla 1.4 D4D Advance