Gönderen Konu: Ağır vasıtacılar buraya toplansak  (Okunma sayısı 57816 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #80 : Kasım 16, 2014, 00:16:51 »
Uzun yol işi böyledir Oğuz.Siz yük taşıyorsunuz ağzı var dili yok.Bizde yolcu bıktırmasına rağmen yola gitmeyi aramıyor değilim.Hatta işi daha ileri götürüp Ulusoy Turizm'in İstanbul-Almanya seferini yapan otobüslerinde çalışmayı planlamıştım ama Allah'ın izniyle bir iki haftaya evlat sahibi olacağım için vazgeçtim.İşe başlayıp sonra hemen ayrılmak bana ters bir davranış olduğu için vazgeçtim.Ama yol çok pis çekiyor arkadaşlar öyle böyle değil yani  :( :(
Çocuğunuza Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin  :)

Mesaj Birleştirildi: Kasım 16, 2014, 00:20:54
Vay vay vay vay var bir şeyler :) özcan abicim hayırlı uğurlu olsun Allah analı babalı büyütsün kaderi düzgün olsun inş.

 Ben de roybus kullandım güzel araç ama yanılmıyorsam 130 im hızı pek geçmiyordu en azından benim kullandığım öyleydi :) birde bu otobüs beni benden alıyor. Şu an en büyük isteğim büyük otobüslerden kullanmak. Daha hiç kullanmadım ve aşırı hevesliyim resmen süzüle süzüle gidiyor.

 Bir tane bulamam mi yahu şöyle 2 3 saat gezebileceğim :)
:) Otobüsün en önde gitmekten aldığım zevki hiçbir araç vermiyor fısır fısır körük sesini dinlemek müthiş Oktay abi var memlekette wski otobüsçülerden düğüne giderken bi denk gelmedimki kullanayım 302 kullanan büyükler onun verdiği tadı hiçbir otobüs vermiyor diyorlar

Toyota Club Türkiye

Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #80 : Kasım 16, 2014, 00:16:51 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #81 : Kasım 16, 2014, 16:28:08 »
Baktım özcan abi baktım şahane :) bu arada arkadaşların çoğu rengi beğenmemiş gibi ama ben çok beğendim :)

 Yaşar abi ben travego tarzı birşey isterim açıkçası 302 cook eski yahu :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #82 : Kasım 16, 2014, 17:41:42 »
Baktım özcan abi baktım şahane :) bu arada arkadaşların çoğu rengi beğenmemiş gibi ama ben çok beğendim :)

 Yaşar abi ben travego tarzı birşey isterim açıkçası 302 cook eski yahu :)
Büyük otobüs kullanmadım ben 403'e fit olurum  :) 302 fabrika servisleriydi bir kaç yıl önce şimdi onlarda kalmadı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #83 : Kasım 16, 2014, 17:44:26 »
Bizim burda bir tane var belediyenin. Guzelcede boyamışlar. İnsanları mezarlığa götürüp getiriyor ama hoş kıpkırmızı :)

 Valla bi tanıdık otobüs şoförü tanıdığımız olaydı bi yemek yedirirdim :p
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #84 : Kasım 17, 2014, 09:26:58 »
Baktım özcan abi baktım şahane :) bu arada arkadaşların çoğu rengi beğenmemiş gibi ama ben çok beğendim :)
Yaşar abi ben travego tarzı birşey isterim açıkçası 302 cook eski yahu :)
Boyadan çıktığı ilk fotografları kimse beğenmemişti.Daha sonra yazılar falan takıldıktan sonra araç daha güzel oldu ve beğenildi.
O302 gercekten bir efsane.Hele o egzoz sesi tarif edilemez bir keyif.Ama çok eski yenilerin de keyfini vermez ki? :(
Yakın tarih model araçlar icinde kullanılabilecek en zevkli otobüs su an icin O403.Zaten ilk göz ağrım.En on dört koltuk yeni Travego'lardan daha geniş.Cunku o zaman AB yolcu araçları ile ilgili  olarak standartları yayinlamamisti.Neoplani sevmem ama Starliner kullanmaya da hayır demem :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #85 : Kasım 17, 2014, 15:57:44 »
Boyadan çıktığı ilk fotografları kimse beğenmemişti.Daha sonra yazılar falan takıldıktan sonra araç daha güzel oldu ve beğenildi.
O302 gercekten bir efsane.Hele o egzoz sesi tarif edilemez bir keyif.Ama çok eski yenilerin de keyfini vermez ki? :(
Yakın tarih model araçlar icinde kullanılabilecek en zevkli otobüs su an icin O403.Zaten ilk göz ağrım.En on dört koltuk yeni Travego'lardan daha geniş.Cunku o zaman AB yolcu araçları ile ilgili  olarak standartları yayinlamamisti.Neoplani sevmem ama Starliner kullanmaya da hayır demem :D

Bu egzoz sesi ile meşhur olanlar V8 diye mi geçiyor?   :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #86 : Kasım 17, 2014, 17:53:14 »
Evet V8 diye geçiyor.En arkada camı yok.Arka koltukların arkası kaptan köşkü oluyordu...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #87 : Kasım 17, 2014, 23:27:03 »
Evet V8 diye geçiyor.En arkada camı yok.Arka koltukların arkası kaptan köşkü oluyordu...

 Ses konusunda haklısın abi çok güzel ve 2 km öteden duyulan bir sesi var.


 Geçenlerde birisinden duymuştum ama otobüslerden anlamadığım için inanmıştım ama şimdi pek mantıklı gelmedi. Bana diyor ki otobüslerin hiç birinde turbo olmaz diyor. Sebebini sorarsan da sorunsuz ve daha uzun yol yapabilmesi için turbo koymayıp motorunu çok büyük yapıyorlar böylece milyonlarca km'yi sorunsuz yapıyor diyor ama ne derece doğru onu bilemedim. Böyle bir şey duyan var mı !
 Yakıt konusunda da otobüslerin baya yaktığını duydum özellikle 403 100/35 lt. yakıt harcıyormuş çok ciddi bir rakam..
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #88 : Kasım 17, 2014, 23:56:07 »
Kim demişse bilmeden atmış.Ornek olarak sana Mercedes Travego 17SHD'nin motor özelliklerini yazacağım


Tip                                   OM 502 LA, Turbo-Intercooler, EURO 5
Silindir sayısı ve sıralanışı   8 Silindirli V tipi motor
Çap/Strok                           130 mm x 150 mm
Hacim                           15.930 cm3
Azami güç                           476 PS DIN(350 kW) / 2000 dev/dak
Azami tork                           2100 Nm / 1080 dev/dak
Soğutma sistemi                   Elektromanyetik kavramalı, 3 kademeli pervane ile
Yakıt sistemi                   Her silindir için bağımsız pompa (PLD)
Püskürtme basıncı           1.800 bar

Yakıt icin sana söyle bir ornek verebilirim.O403 540 LT yakıt alıyor.Ankara-G.Antep-Ankara güzergahında tam bir depo yakıt harcıyor.Şöyle ki;
540LT /1.400KM =0,38 LT * 4.30 TL =1,62 TL
0,38LT * 100 KM =38LT yakıyor
TL bazında 1,62 Lira LT bazında ise 0,38 Yakıyor
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #89 : Kasım 18, 2014, 00:16:02 »
Kim demişse bilmeden atmış.Ornek olarak sana Mercedes Travego 17SHD'nin motor özelliklerini yazacağım


Tip                                   OM 502 LA, Turbo-Intercooler, EURO 5
Silindir sayısı ve sıralanışı   8 Silindirli V tipi motor
Çap/Strok                           130 mm x 150 mm
Hacim                           15.930 cm3
Azami güç                           476 PS DIN(350 kW) / 2000 dev/dak
Azami tork                           2100 Nm / 1080 dev/dak
Soğutma sistemi                   Elektromanyetik kavramalı, 3 kademeli pervane ile
Yakıt sistemi                   Her silindir için bağımsız pompa (PLD)
Püskürtme basıncı           1.800 bar

Yakıt icin sana söyle bir ornek verebilirim.O403 540 LT yakıt alıyor.Ankara-G.Antep-Ankara güzergahında tam bir depo yakıt harcıyor.Şöyle ki;
540LT /1.400KM =0,38 LT * 4.30 TL =1,62 TL
0,38LT * 100 KM =38LT yakıyor
TL bazında 1,62 Lira LT bazında ise 0,38 Yakıyor
Zaten üfürme olduğunu dün sahibinden de otobüslere bakarken anladım. Adam travego hakkında yorum yaparken turbo bilmemne komple değişti yazmıştı ordan anladım turbo olduğunu.

 Ama yakıt konusu yine de aşırı fazla. Neredeyse travegoya çok benzer motora sahip olan Volvo çekici daha az yakıyor ki o da Fh16 serisi yani hacim 16,000 ve 520 ps gücünde.   Otobüs ortalama 3 veya 3,5 ton arası bir yük çekerken çekici ise 30 tona yakın yük çekiyor ve aynı yakıtı yakıyorlar. Bana enteresan geldi.
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #90 : Kasım 18, 2014, 05:11:17 »
Benim İsuzu'nun boşu 6 tondu Oğuz.3-3,5 ton derken neyi kastettin?
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #91 : Kasım 18, 2014, 11:00:52 »
Benim İsuzu'nun boşu 6 tondu Oğuz.3-3,5 ton derken neyi kastettin?

 Yok kendi ağırlığını demedim abicim içinde ki yolcuların ağırlığını söyledim misal 46 kişi ortalama 80 kg'dan hesaplasan 3,680 kg eder.
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #92 : Kasım 18, 2014, 12:39:17 »
Yalniz oguz abi otobuslerin bos agirligi da yuksek bi oran bence ve bagaj yuku de var.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #93 : Kasım 18, 2014, 12:46:23 »
Travego'dan gidecek olursak eğer tek dinngilli olan 15SHD 18 ton + 4 ton 46 yolcu+bagaj, çift dinngilli 17SHD ise 24 ton + 4.6 ton 54 yolcu toplam ağırlığa sahipler.Yolcu hesabını 70 kg yolcu ve 15 kg'da bagaj olarak yaptım.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #94 : Kasım 18, 2014, 15:06:11 »
Buda yeni servis aracımız Bmc probus Euro 2 motor retarder  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #95 : Kasım 18, 2014, 15:54:06 »
Yalniz oguz abi otobuslerin bos agirligi da yuksek bi oran bence ve bagaj yuku de var.

 Mustafa istediği kadar olsun normal bir otobüs ortalama 11-12 ton gelir tır ise 14-15 ton arası gelir. Yani tır otobüsten daha hafif değil.


Travego'dan gidecek olursak eğer tek dinngilli olan 15SHD 18 ton + 4 ton 46 yolcu+bagaj, çift dinngilli 17SHD ise 24 ton + 4.6 ton 54 yolcu toplam ağırlığa sahipler.Yolcu hesabını 70 kg yolcu ve 15 kg'da bagaj olarak yaptım.

 Abi hesabında bir yanlışlık var. Sen zaten aracın azami yüklü kilosunu yazıp artı birde 4 ton koyuyorsun. Tek dingilli versiyon yolcu ve yükle beraber azami 18 ton gelir. Çift "muhterem aks kafasi" ise yine aynı şekilde 24 ton gelir.  Azami yüklü olan bir tır'da 41,5 ton gelir.  Bu durumda bu iki aracın neredeyse aynı yakmalarının tek sebebi şanzumandan kaynaklı geliyor bana ki tek dingilli travego da 6 silindirli...

Mesaj Birleştirildi: Kasım 18, 2014, 15:54:40
Buda yeni servis aracımız Bmc probus Euro 2 motor retarder  :)
Kaç kişilik bu yahu ! Midibüsten büyük otobüsten küçük duruyor :)

Mesaj Birleştirildi: Kasım 18, 2014, 16:17:38
Yaşar abi senin işe gidecek yeni bir araç buldum. Ben daha yeni gördüm bu aracı. Mercedes Arocs...

Mercedes-Benz Arocs 4142K test
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #96 : Kasım 18, 2014, 17:15:57 »
Buda yeni servis aracımız Bmc probus Euro 2 motor retarder  :)

Hayırlı olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #97 : Kasım 18, 2014, 21:29:08 »
Mustafa istediği kadar olsun normal bir otobüs ortalama 11-12 ton gelir tır ise 14-15 ton arası gelir. Yani tır otobüsten daha hafif değil.


 Abi hesabında bir yanlışlık var. Sen zaten aracın azami yüklü kilosunu yazıp artı birde 4 ton koyuyorsun. Tek dingilli versiyon yolcu ve yükle beraber azami 18 ton gelir. Çift "muhterem aks kafasi" ise yine aynı şekilde 24 ton gelir.  Azami yüklü olan bir tır'da 41,5 ton gelir.  Bu durumda bu iki aracın neredeyse aynı yakmalarının tek sebebi şanzumandan kaynaklı geliyor bana ki tek dingilli travego da 6 silindirli...

Mesaj Birleştirildi: Kasım 18, 2014, 15:54:40
Kaç kişilik bu yahu ! Midibüsten büyük otobüsten küçük duruyor :)

Mesaj Birleştirildi: Kasım 18, 2014, 16:17:38
Yaşar abi senin işe gidecek yeni bir araç buldum. Ben daha yeni gördüm bu aracı. Mercedes Arocs...

Mercedes-Benz Arocs 4142K test
Orasi dogru abi bizim fh420 de 7 ton yukte 27 28 gibi rakamlari yakaliyor.Bos agirligi 15 gelir en fazla.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #98 : Kasım 19, 2014, 16:43:02 »
Mustafa istediği kadar olsun normal bir otobüs ortalama 11-12 ton gelir tır ise 14-15 ton arası gelir. Yani tır otobüsten daha hafif değil.


 Abi hesabında bir yanlışlık var. Sen zaten aracın azami yüklü kilosunu yazıp artı birde 4 ton koyuyorsun. Tek dingilli versiyon yolcu ve yükle beraber azami 18 ton gelir. Çift "muhterem aks kafasi" ise yine aynı şekilde 24 ton gelir.  Azami yüklü olan bir tır'da 41,5 ton gelir.  Bu durumda bu iki aracın neredeyse aynı yakmalarının tek sebebi şanzumandan kaynaklı geliyor bana ki tek dingilli travego da 6 silindirli...

Mesaj Birleştirildi: Kasım 18, 2014, 15:54:40
Kaç kişilik bu yahu ! Midibüsten büyük otobüsten küçük duruyor :)

Mesaj Birleştirildi: Kasım 18, 2014, 16:17:38
Yaşar abi senin işe gidecek yeni bir araç buldum. Ben daha yeni gördüm bu aracı. Mercedes Arocs...

Mercedes-Benz Arocs 4142K test
39 kişilik araç koltuk aralıkları çok dar kilolu olanlar için büyük sıkıntı videodaki kasa gibi olsa iyi olurdu burda hafriyat 45  maden 55 60 ton yüklüyorlar ilk resimdeki tga 480 man ne yük ne yokuş dinlerdi o aracı kullanırken bana 100 numaralı adam lakabını takmışlardı alttakide 2010 yılında sıfır 5 adet gelmişti birini bana verdiler 33 360 tgs çok neşeli bi ortamdı Erzurum kop şantiyesi 3340 yokuş yukarı bizi yokuş aşağıda biz onları geçiyorduk 3340 kullananları kızdırıyordum sizin fren lambaları arızalı galiba hiç sönmüyor deyince çıldırıyorlardı  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Ağır vasıtacılar buraya toplansak
« Yanıtla #99 : Kasım 19, 2014, 20:06:53 »
Yakıyor valla :) Harfiyat işi zevkli mi Yaşar abi ? Benim de gönlümde var ama toza gelemiyorum fazla bronsitten dolayı :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...