0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Muhtemelen önceden de o titreme vardı, titreme olmasın diye rölanti devrini yükselttiler. Buji ve buji kablolarına baktırabilirsiniz, eğer çözülmezse rölanti motoruna o zaman geçin.Motor subaplarını da kontrol ettirmenizi tavsiye ederim.
4A-FE motorun rölantisi standart motor sıcak iken 900-1000rpm dir.
Maf sensör temizliği yapıldı mı?
+ sübaplar için Carbon Clean ve Gaz Kelebeği temizliği
hocam ben bu konularda yeniyim de Maf derken ??yazın gaz enjektörlerini değiştirmiştim. Şimdi bu dediklerinizden hangisini öncelikle yapmam mantıklı olur. bir de çok bildiğim konular değil bunlar benim de carbon clean ve gz kelebeği temizliği tam olarak ne için oluyor ??
Araçta LPG varmı?
Var Tekin hocam. atiker simit tüp var.
O zaman Lpg ayarlarının da kontrolü gerekir, + subapların da gerekebilir.
bayramda gaz ayarını yaptırdım hocam da pek değişme olmadı açıkçası. gaz kelebeği ayarı ile rölanti ayarına baktırıcam olmadı sübap temizliği de yaptırırım ama sübap tam olarak ne oluyor
wooww ne acıkladı adam be anladım bu subap olayını. gerci bunun ayarı biraz tuzlu gibi duruyor ve profesyonellik istiyor gibi. Su gaz kelebeği ile rölanti ayarına baktırayım olmazsa sübap ayarları olayına girişirim gerçi onun içinde iyi bir usta bulsam iyi olacak gibi Mesaj Birleştirildi: Ekim 10, 2014, 13:13:39bu arada forumda okurken gördüm de araba 1.viteste falan giderken çok yavaşladığında istop falan etti. ustaya sordugumda normal olur öyle şeyler falan dedi. bunun bu gaz kelebeğinin kirli olmasıyla alakası varmıdır acaba ??
Şimdi abilerim benim merak ettiğim 2 şey var;1.si;92 CELİCA 16 STİ'de gaz kelebeği diğer 4A-FE'dekilerle aynı mıdır yada hangi modelde bulabilirim ??2.si;Şimdi yazın ben arabayı komple revizyona sokmayı planlıyorum. bu yüzden şimdi çok masraf yapmak istemiyorum. ama yüksek rölantiye de gıcık oluyorum. şimdi yaza kadar idareten sanayide o teli daha gergin tutacak bişi yaptırsam sağlıklı ve mantıklı olur mu??