0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Müşteri memnuniyeti olayı bu kadar kolayken, nasıl böyle basiretsizlik yapabiliyorlar anlayamıyorum.Keşke olayı servis müdürüyle de görüşseydiniz.
nataş ve sonkar'da genelde sıkıntı yaşanıyor. karşıda olmasanız derindere'yi tavsiye ederdim.
. Her vaad ve Güleryüz satın alana kadarmış demek , müşteri memnuniyeti diye bir şey yok insan yerine bile koymuyorlar müşteriyi yazık.
Toyota türkiye dönüş yaptı. Verilen ürünlerle ilgili bizim bir yaptırımımız yok dediler . Olayı bile anlamamışlar. Adamlar yaptıkları saygısızlığın farkında bile olmamışlar. Arkadaş benmi çok büyütüyorum olayı anlamadım. Düşünüyorum acaba benmi çok alınganım? Sizden paspas isteyen kim arkadaşım müşterinize nasıl böyle muamele yaparsınız dedim birdaha ileteceklermiş. Yok yok bu ülkede müşteri=monster