Gönderen Konu: Nataş ın büyük ayıbı  (Okunma sayısı 4116 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '19
  • 11 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Nataş ın büyük ayıbı
« : Eylül 09, 2014, 17:34:35 »
mayıs ayında Nataşdan Corolla 1.33 aldım opsiyonlarıyla 52bin tl verdim. çok fazla indirim yapmadılar pazarlıkta kauçuk paspasda istediğimi söyledim kabul ettiler. mayısta teslim aldım aracı , aracı alırken paspaslar bagajdaydı kışın kullanırsınız yağmurda çamurda şimdi kullanmayın dediler bende tamam dedim. Haftasonu serme girişiminde bulunduğumda paspasların araca olmadığına şahit oldum. Sanki pejo 107 paspası mübarek alanın yarısını zor kapıyor diğer yarısı açıkta kalıyor. Aradım nataşı paspas olmuyor dedim getirin dediler , bu sabah götürdüm , baktılar denediler aracın diz mesafesi sonuna kadar bile çekildiğinde anca yaruısını kaplıyor ses çıkaramadılar sonra içeri gidip telefonla konuşup satışı yaptığım temsilci bayan ile yetkili arkadaş bana bunun hediye olduğunu bunu yan sanayi bi firmada yaptırdıklarını belirtti ve değişme yapamayacaklarını söylediler. Bunu pazarlık esnasında istediğimi ve öyle kabul ettiklerini , faturaya yansıdığını ve hangi hediyenin faturaya yansıtıldığını söyledim ama bana yapcak bir şey yok , işinize gelirse , isterseniz gidip çöpe atın dediler. Döndüm yetkili arkadaşa böyle bir paspası sen kendi aracına serermisin dedim cevap vermedi. Bende plazanın ortasına gittim serdim paspasları , başka birine hediye edin dedim ve çıktım. Hayatımda böyle rezillikle karşılaşmadım , bana fiyatını söyleselerdi farkını verir alırdım , bu muamele yapılırmı müşteriye ayıp değilmi? hadi hediye bile versen adamın aracına olmayan bi parçayı hediye verilirmi hiç? ayıp değilmi? küfür gibi geldi bana , hiç vermeseler daha iyiydi kendimi kandırılmış ve aşağılanmış hissettim. Bugüne kadar inanılmaz memnun ve mutlu aracını kullanan ben ilkkez golf almadığıma pişman oldum inanın bir insan parasıyla ancak bukadar rezil olur. Her vaad ve Güleryüz satın alana kadarmış demek , müşteri memnuniyeti diye bir şey yok insan yerine bile koymuyorlar müşteriyi yazık.
Unknown!!!

Toyota Club Türkiye

Nataş ın büyük ayıbı
« : Eylül 09, 2014, 17:34:35 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #1 : Eylül 09, 2014, 17:54:42 »
paspasları bırakıp çıkmasaydınız muhtemel yerlere şikayet edebilirdiniz. örneğin; tüketici hakları koruma derneği ya da toyota türkiye gibi. neticede müşteri olarak vaat edilen ürünün yerine tabir yerinde ise çakması verilmiş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #2 : Eylül 09, 2014, 17:56:27 »
Yaptiklari gerçekten ayip  wv de alirken pazarlik etmenize gerek yok paspaslar icin araci teslim alirken guzel bir dille israrci olursaniz hemen getiriyorlar  boyle bir sey var mi faturada paspaslara para vericeksiniz olmiycak o musteri temsilcisine  firlatirdim  o paspaslari  aracinizida baska servise goturun tavsiyem  periyodik bakimlar icin
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #3 : Eylül 09, 2014, 18:02:21 »
Ayıp.

Bence Toyota Türkiye'ye şikayet edin

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '19
  • 11 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #4 : Eylül 09, 2014, 18:04:36 »
Ben doğuş grubunda hiç böyle bir muamele görmemiştim gerçekten. Satış temsilcisi selime idi sanırım ismi resmn bana gidin çöpe atın ozaman dedi. Döndüm yandaki servis ve parça ile ilgili arkadaşa sen aracına böyle bir paspas koyarmısın dedim adam kafasıyla hayır yapıp sustu. Bir ara sanki buranın çalışanı benim karşımdakiler mağdur müşteri olduğunu falan sanacaktım resmen kadın bağırdı bana , arabada eşim ve çocuğum vardı 50-100tl lik paspas için değmez dedim bıraktım çıktım. Bidaha oranın önünden geçmem , Toyota genel müdürlüğünü arayıp şikayet ettim. Daha önce servisle ilgilide problem yaşamıştım. Randevu saatinde gidip 10bin bakımı için 6saat beklemiştim buda 2 oldu. Müşteri memnuniyeti 0 , insancıl muamele 0. herşey satana kadar , ondan sonra umurlarında olmuyorsun. Doğuş grubunun gözünü seveyim ben.
Unknown!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #5 : Eylül 09, 2014, 18:07:06 »
Ben de araci alirken paspas ve bagaj havuzu istedim ozellikle tabi orjinal olanlardan hic ikiletmediler bile.Genel merkeze bildirin bence.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #6 : Eylül 09, 2014, 18:09:42 »
Kelimeler kifayetsiz kalmakta. Toyota plazalardaki personeline öncelikle egitim vermeli ürün nasıl olsa pazarlanır. Ayıptır..., canınız sağolsun .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #7 : Eylül 09, 2014, 18:11:41 »
Sokcan arabayi o bayinin icine camdan bir giricen  atmayi gostericen onlari paspaslari terbiyesizligin bu kadari
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #8 : Eylül 09, 2014, 19:01:44 »
nataş ve sonkar'da genelde sıkıntı yaşanıyor. karşıda olmasanız derindere'yi tavsiye ederdim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '19
  • 11 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #9 : Eylül 09, 2014, 20:42:33 »
Avrupa yakasını pek bilmiyorum , enazından servis için anadolu yakasında biryer önerirseniz çok sevinirim. Buarada herkeze teşekkürederim ilginiz için.
Unknown!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2553 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #10 : Eylül 09, 2014, 20:53:06 »
Yazık, madem bu şekilde bir durum var neden getirin diyorsunuz. Telefonda söyleyemiyorlarmı ki bu dediklerini  :argh: O kadar km yol yap , vaktini ayır sonrada sonuç...Traji Komik bir durum olmuş geçmiş olsun...Yan sanayi yaptırmak demek ölçüye uygun yapmamak mı demek amma aptalca bir savunma.

Şu bir gerçek , memlekette herşey satıncaya kadar, sattıktan sonra tanımam hesabı herşey.
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #11 : Eylül 09, 2014, 21:07:34 »
Resmen terbiyesizlik etmişler...
Kime güvenip de böyle davranıyorlar müşteriye anlamıyorum ki...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #12 : Eylül 09, 2014, 21:13:51 »
Gerçekten çok yazık 3 kuruşluk paspas için kendileri kaybettiler.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Vazgeçemeyeceğiniz bir ilişki; TOYOTA! -
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '06
  • 836 kere teşekkür etti
  • 836 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #13 : Eylül 09, 2014, 21:16:48 »
Müşteri memnuniyeti olayı bu kadar kolayken, nasıl böyle basiretsizlik yapabiliyorlar anlayamıyorum.

Keşke olayı servis müdürüyle de görüşseydiniz.
1.6 VVT-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '19
  • 11 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #14 : Eylül 10, 2014, 09:40:03 »
Müşteri memnuniyeti olayı bu kadar kolayken, nasıl böyle basiretsizlik yapabiliyorlar anlayamıyorum.

Keşke olayı servis müdürüyle de görüşseydiniz.
biz konuşurken yanımıza gelip , biz tüm modellere bu paspası veriyoruz diyip yanımızdan uzaklaştı :)
Unknown!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 7 kere teşekkür etti
  • 228 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #15 : Eylül 10, 2014, 09:58:06 »
nataş ve sonkar'da genelde sıkıntı yaşanıyor. karşıda olmasanız derindere'yi tavsiye ederdim.
Aracımı sonkar yenibosnadan almıştım. ne vadettiler ise hepsini orjinal olarak verdiler. kauçuk paspas dahil. halen kullanıyorum yepyeni duruyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #16 : Eylül 10, 2014, 09:58:11 »
. Her vaad ve Güleryüz satın alana kadarmış demek , müşteri memnuniyeti diye bir şey yok insan yerine bile koymuyorlar müşteriyi yazık.

Şu cümlenize yüzde 100 katılıyorum. Bu sadece arabayla ilgili değil genelde her konuda oluyor. Yaşadığınız durum üzücü, geçmiş olsun. Bende sizin gibi paspasları yere serip bırakırdım herhalde.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #17 : Eylül 10, 2014, 11:50:51 »
Geçmiş olsun.
TOYOTA servisleri ile ilgili genel görüşümü de buradan bildireyim. Son yıllarda servis sayısı arttı ve TOYOTA genel merkezi yetkili servislerini eskisi gibi ciddi anlamda ne denetliyor ne eğitiyor. Mesela farklı bir yetkili servise gidiyorum aynı şehirde birisi 10-40 yağ öneriyor diğeri 5-30 . Bu tür konularda 'donanım' konusunda ilk satışta müşteriyi üzdükleri gibi, böyle ıvır zıvır konularda bile bile müşteriyi rahatça üzebiliyorlar. Umurlarında değil, çünkü denetlenmiyorlar!
Kimi kime şikayet edeceğiz bilmiyorum ama Türkiye'deki yetkili bayi ve servisleri , hatta TOYOTA TÜRKİYE'yi doğrudan Firmanın sahibi TOYODA ya şikayet etmek lazım. Eiji TOYODA'nın mezarı başına gidip mum yakıp ona şikayet etmek lazım !
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '19
  • 11 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #18 : Eylül 10, 2014, 15:18:10 »
Toyota türkiye dönüş yaptı. Verilen ürünlerle ilgili bizim bir yaptırımımız yok dediler  :) . Olayı bile anlamamışlar. Adamlar yaptıkları saygısızlığın farkında bile olmamışlar. Arkadaş benmi çok büyütüyorum olayı anlamadım. Düşünüyorum acaba benmi çok alınganım? Sizden paspas isteyen kim arkadaşım müşterinize nasıl böyle muamele yaparsınız dedim birdaha ileteceklermiş. Yok yok bu ülkede müşteri=monster
Unknown!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Vazgeçemeyeceğiniz bir ilişki; TOYOTA! -
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '06
  • 836 kere teşekkür etti
  • 836 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #19 : Eylül 10, 2014, 15:23:03 »
Toyota türkiye dönüş yaptı. Verilen ürünlerle ilgili bizim bir yaptırımımız yok dediler  :) . Olayı bile anlamamışlar. Adamlar yaptıkları saygısızlığın farkında bile olmamışlar. Arkadaş benmi çok büyütüyorum olayı anlamadım. Düşünüyorum acaba benmi çok alınganım? Sizden paspas isteyen kim arkadaşım müşterinize nasıl böyle muamele yaparsınız dedim birdaha ileteceklermiş. Yok yok bu ülkede müşteri=monster
Ürün faturalandırılmasaydı ya da hoş bir dille durum açıklansaydı siz zaten üzerine düşmezdiniz bu olayın diye tahmin ediyorum.

Bana kalırsa peşini bırakmayın. Öyle ukalalık olmaz, olamaz.
Yine de serviste durumu iyi idare etmişsiniz.
1.6 VVT-i