Gönderen Konu: Nataş ın büyük ayıbı  (Okunma sayısı 4115 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #20 : Eylül 10, 2014, 15:25:48 »
Ciddi saygısızlık yapmışlar, bu paspas konusunda sıkıntı her firmada oluyor sanırım, bende kauçuk paspaslarımı sahibinden den satın aldım, satın aldığım adam 1 ay önce doğuştan tiguan satın almış, hediye verdikleri kauçuk paspas, golf, jetta ve scirocco ya uyumluydu :D, sonuç olarak ben sebeplenmiş oldum.

Benim aklımda bir fikir var, gece ansızın gidelim, ve servisin isminin sonunda kocaman bir A ekleyelim.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Toyota Club Türkiye

Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #20 : Eylül 10, 2014, 15:25:48 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: -
  • 44 kere teşekkür etti
  • 145 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #21 : Eylül 10, 2014, 15:26:05 »
Toyota türkiye dönüş yaptı. Verilen ürünlerle ilgili bizim bir yaptırımımız yok dediler  :) . Olayı bile anlamamışlar. Adamlar yaptıkları saygısızlığın farkında bile olmamışlar. Arkadaş benmi çok büyütüyorum olayı anlamadım. Düşünüyorum acaba benmi çok alınganım? Sizden paspas isteyen kim arkadaşım müşterinize nasıl böyle muamele yaparsınız dedim birdaha ileteceklermiş. Yok yok bu ülkede müşteri=monster

öncelikle çok geçmiş olsun. toyota bayisine de türkiye sorumlularına da yazıklar olsun.
sosyal medaya üzerinden özellikle twitter dan toyota türkiye ceo, genel müdür vs kim varsa twit atın. ilgilenmeleri muhtemeldir. telekomla sorunlarımı hep ceo ya attığım twitler ile çözmüştüm.
2007 Toyota Corolla 1.6 Comfort

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Vazgeçemeyeceğiniz bir ilişki; TOYOTA! -
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '06
  • 836 kere teşekkür etti
  • 836 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #22 : Eylül 10, 2014, 15:27:26 »
Benim aklımda bir fikir var, gece ansızın gidelim, ve servisin isminin sonunda kocaman bir A ekleyelim.
:rofl: :rofl: :alkis:
1.6 VVT-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #23 : Eylül 10, 2014, 15:38:59 »
Facebook üzerinden, club ve gruplarda paylaşır iseniz, bunun çok daha fazla kişiye ulaşmasında bende katkıda bulunmaya çalışırım. Bu şekilde bir kampanyayla, bu tür olayların tekrarlanmasının önüne geçebiliriz. Toyota gibi bir firmanın yetkilisi, bir paspası tolere edemiyor ise, bunu herkes duymalı, firmalar ona göre davranmalı.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 4 kere teşekkür etti
  • 164 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #24 : Eylül 11, 2014, 11:40:22 »
konu nataş ise çok normal diye bilyorum.....paspaslar faturaya yansıdıysaa tüketici hakem heyetine başvurun şikaey.com a yazın ki pek çok yerde duyulsun belki utanırlar.geçmiş olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '19
  • 11 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #25 : Eylül 11, 2014, 15:33:02 »
Ürün faturalandırılmasaydı ya da hoş bir dille durum açıklansaydı siz zaten üzerine düşmezdiniz bu olayın diye tahmin ediyorum.

Bana kalırsa peşini bırakmayın. Öyle ukalalık olmaz, olamaz.
Yine de serviste durumu iyi idare etmişsiniz.
Aynen öyle , üzerinde durmazdım. Konu paspas değil , muamele. Edilecek birimlere ettim gerisi toyotayı ilgilendirir. Nekadar umurlarında bilemem ama enazından 1 müşteri kaybettiler.
Unknown!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #26 : Eylül 11, 2014, 16:27:38 »
Her firmada olabilecek şeyler . Toyota dan beklenmiyor ama maalesef oluyor . Bu gibi olayların en büyük sebebi de biz toplum olarak hakkımızı aramayı bilmiyoruz . Firmalarda bunu çok iyi bildiklerinden ellerinden geleni ardlarına koymuyorlar .

Diyebileceğim tek şey geçmiş olsun .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '04
  • 205 kere teşekkür etti
  • 374 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #27 : Eylül 11, 2014, 19:57:20 »
Arkadasım toyota almak için gittiği plaza da peşin alacağı için indirim veya hediye istediğinde söyledikleri cevap, toyota arabasını satıyor indirime ihtiyac duymuyoruz cevabıyla kendisini opelde buluyor.. sene sonu indirimleri 4-5milyar  üstüne de servis indirim yapmış astra j kasasıyla opelden çıkmış. Toyota sağolsun...
1)ToyotaCorolla 1996gliAC 181000- 225000km (2013- 2016  )satıldı
2)ToyotaCorolla 2004SOL 57.500km(2015-   )
İnsan, kınadığı yaşamadıkça ölmezmiş. (Hadis-işerif)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #28 : Eylül 11, 2014, 20:24:51 »
bayiden bayiye çok değişiyor ya, mesela kocaelide , satış olarak bakıldığında,
mükemmel bayiler: toyota, hyundai, kia, bmw, fiat, nissan
vasat bayiler: mercedes, seat, peugeot, ford
dayaklık bayiler: subaru, vw, renault, honda

bunların her birini minimum 3, uğrak markalara 10 kere girmişimdir. Çok değişken durumlar, markadan çok bence bayi olayı değiştiriyor
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #29 : Eylül 11, 2014, 21:04:01 »
bayiden bayiye çok değişiyor ya, mesela kocaelide , satış olarak bakıldığında,
mükemmel bayiler: toyota, hyundai, kia, bmw, fiat, nissan
vasat bayiler: mercedes, seat, peugeot, ford
dayaklık bayiler: subaru, vw, renault, honda

bunların her birini minimum 3, uğrak markalara 10 kere girmişimdir. Çok değişken durumlar, markadan çok bence bayi olayı değiştiriyor

Abi bir marka hariç oda vw . Her bayisi dayaklık . :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #30 : Eylül 11, 2014, 21:10:33 »
Arkadasım toyota almak için gittiği plaza da peşin alacağı için indirim veya hediye istediğinde söyledikleri cevap, toyota arabasını satıyor indirime ihtiyac duymuyoruz cevabıyla kendisini opelde buluyor.. sene sonu indirimleri 4-5milyar  üstüne de servis indirim yapmış astra j kasasıyla opelden çıkmış. Toyota sağolsun...

yıllar önce renault da megane ile bu felsefeye ulaşmıştı. fabrikadan çıktıktan sonra araçların kaderi çok vahim, kimlerin ellerinde satılıyorlar belli değil. bu aralar opel'deki müşteri ilişkileri benim de hoşuma gidiyor. fiyatları da mantıklı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • son aşkım VERSO MY LAST LOVE THE VERSO
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 7500
  • Model Yılı: '11
  • 19 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #31 : Ekim 29, 2014, 08:47:27 »
Müşterisine saygıyı parasını alıncaya kadar gösteren bütün servisleri kınıyorum. Hala 80 lerin zihniyetiyle satış yapan profesyonelleşemryen servisleri kesinlikle ifşa etmeliyiz. Toyota Türkiye kesinlikle bu konuyla ilgilenmeli ve o personele özğr diletmelidir...
Efe67

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 50000
  • Model Yılı: '11
  • 80 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Nataş ın büyük ayıbı
« Yanıtla #32 : Ekim 29, 2014, 09:49:35 »
kesinlikle orjinal paspası alırdım.. bağıra çağıra olay da çıkarırım gerekirse.. ne konuşuldusa odur.. olmadı iş çıkışı yakalar o paspasları yalatırdım
ne bu topraklar kana doymuş... ne de bu millette akacak kan tükenmiş...