Gönderen Konu: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!  (Okunma sayısı 3812 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« : Eylül 03, 2014, 14:19:49 »
Ramazan bayramından evvel samsung türkiye garantili s4 mini cep telefonu satın aldım.  Kullanmaya başladığım günden itibaren sık olmamakla birlikte telefon kendine kendine açılıp kapanıyor. (reset atıyor)

Sorunla ilgili üç defa servis müracaatım oldu. İlkinde yazılım güncellemişler. Diğer iki servis müracaatımda da "arıza bulunamamıştır" deyip gönderdiler. Bulunduğum ilde yetkili servis yok. Kargoyla gidip geliyor.

İki ay olacak doğru dürüst telefonu kullanamadım bile. Samsung Türkiye ile iletişime geçtim değişim için. En az dört sefer mekanik olarak tamir görmesi gerekiyor dediler.

Şimdi iki seçeneğim var. Ya pil alıp deneyeceğim yada tüketici heyetine başvuracağım.

Teknoloj tamam şans işi ama garanti ise lafta kalan bir durum olmamalı. Sanki keyfen servise gönderiyorum telefonu.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Toyota Club Türkiye

Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« : Eylül 03, 2014, 14:19:49 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #1 : Eylül 03, 2014, 14:27:53 »
Satıcıdan yenisi ile değişimini talep edin bence.

4077 sayılı yasa 4. maddesinde yer alan Ayıplı Mal, 6502 sayılı yasa 8. maddesinde AB
yönergelerine paralel olarak yeniden tanımlanmıştır. 4077 Sayılı yasada bulunmayan Ayıplı Maldan
Sorumluluk başlığıyla 6502 sayılı yasada 9. maddede yer bulmuştur. 6502 sayılı yasa İspat Yükü başlıklı
10. maddesiyle 4077 sayılı yasa 4. madde 5. fıkrası ve devamında yer alan düzenleme ayrı bir madde
haline getirilmiştir. 6502 sayılı yasanın getirdiği yeniliklerden biri de bu maddede yer almaktadır. Buna
göre 4077 sayılı yasa 4. maddede yer alan 30 günlük süre 6 aya çıkarılmış; tüketici lehine ispat kolaylığı
getirilmiştir. Buna göre “Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların teslim anında var
olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir.” hükmü getirilmiştir.

6502 sayılı yasa Tüketicinin seçimlik hakları başlıklı 11. maddesiyle 4077 sayılı yasa 4. madde 2. ve 3.
fıkrasında yer alan düzenleme ayrı bir madde haline getirilmiştir. 11. maddeye göre, tüketicinin ayıplı
maldan dolayı dört seçimlik hakkı bulunmaktadır:
- Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
- Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
- Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz
onarılmasını isteme
- İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #2 : Eylül 03, 2014, 14:28:03 »
Samsung servisleri rezil ötesi, özellikle büyük şehirlerde. Bir klima maceram oldu, şimdi aklıma gelince bile tepem atıyor...
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #3 : Eylül 03, 2014, 14:28:30 »
Allah kimseyi o garanti ile ugrastirmasin bence telefon acilip kapanirken videoya cekin gosterin 1.5 yil once aldigim ipad kapandi acilmadi servise verdim garantili urun geri geldi ustunde vuruk var dusurmusler kirmislar ve kabul etmediler kargo biz yapmadik diyonus serviste  2 3 ay servise gitti geldi gitti geldi sonuc aldim urunu sanki ben size keyfi olarak veriyorum bunu 2 ay kullanamadim neredeyse bu sekilde kullaniyorum hepsinede bildigim bedduayi okudum servisin numarasini aldim acana bir guzel sovdum kapadim  suandada evde kenarda duruyor kimse kulllanmiyorum soğudum satiyim desem zarar bide orda dalga gecer gibi urun bedelinin 30 oderiz isterseniz dediler
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '14
  • 506 kere teşekkür etti
  • 898 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #4 : Eylül 03, 2014, 14:33:29 »
Ramazan bayramından evvel samsung türkiye garantili s4 mini cep telefonu satın aldım.  Kullanmaya başladığım günden itibaren sık olmamakla birlikte telefon kendine kendine açılıp kapanıyor. (reset atıyor)

Sorunla ilgili üç defa servis müracaatım oldu. İlkinde yazılım güncellemişler. Diğer iki servis müracaatımda da "arıza bulunamamıştır" deyip gönderdiler. Bulunduğum ilde yetkili servis yok. Kargoyla gidip geliyor.

İki ay olacak doğru dürüst telefonu kullanamadım bile. Samsung Türkiye ile iletişime geçtim değişim için. En az dört sefer mekanik olarak tamir görmesi gerekiyor dediler.

Şimdi iki seçeneğim var. Ya pil alıp deneyeceğim yada tüketici heyetine başvuracağım.

Teknoloj tamam şans işi ama garanti ise lafta kalan bir durum olmamalı. Sanki keyfen servise gönderiyorum telefonu.

yasin hocam eğer stabil telefon olsun fazla sorun çıkarmasın diyorsan alman gereken seçenekler
Bana göre tabi;
1-HTC
2-APPLE

diğerlerinin hepsinde yazılımsal veya donanımsal sorunlar fazladır.
samsung ve sony ericcsonlarda şikayet çoktur.
senin yapman gereken ürünün faturası ve 2 kere servise gönderdiysen servisten gelen teknik yazıların kopyaları ile bağlı bulunduğun ilçenin tüketici 
hakem heyetine dilekçe ile başvuracaksın.ürünün yenisini talep etme kesinlikle.sadece ücret iadesi hakkını kullan.2 ay içinde paranı alırsın merak
etme senin gibi yüzlerce örnek var çünkü piyasada.
geçmiş olsun.

sana biraz extreme bir örnekte vereyim.
yakın bir arkadaşım 8000 tl ye samsung led tv sini almıştı 1 sene kadar önce.
1 tane ölü pixel çıktı.servis dediki 3 tane olmazsa değiştiremeyiz.samsung genel merkeze mail attı şikayet etti olmadı.
en sonunda nemi oldu?aşağıdaki adrese mail attı.
(fikri ben verdim tabi.başta ne alakası var adamların bize yardımı olmaz dedi.sen şansını dene dedim)  :tamam: :tamam:

http://tur-ankara.mofa.go.kr/worldlanguage/europe/tur-ankara/main/index.jsp

sonuç nemi oldu?
20 gün sonra tv'nin yenisini gönderdiler samsung merkezden :rofl: :rofl:
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #5 : Eylül 03, 2014, 14:35:12 »
Bence tüketici heyetine başvurun. Ayıplı mal sonuçta bu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #6 : Eylül 03, 2014, 14:39:43 »
yasin hocam eğer stabil telefon olsun fazla sorun çıkarmasın diyorsan alman gereken seçenekler
Bana göre tabi;
1-HTC
2-APPLE

diğerlerinin hepsinde yazılımsal veya donanımsal sorunlar fazladır.
samsung ve sony ericcsonlarda şikayet çoktur.
senin yapman gereken ürünün faturası ve 2 kere servise gönderdiysen servisten gelen teknik yazıların kopyaları ile bağlı bulunduğun ilçenin tüketici 
hakem heyetine dilekçe ile başvuracaksın.ürünün yenisini talep etme kesinlikle.sadece ücret iadesi hakkını kullan.2 ay içinde paranı alırsın merak
etme senin gibi yüzlerce örnek var çünkü piyasada.
geçmiş olsun.

Bekir bey yorumunuz için teşekkür ederim. Elimde üç tane farklı tarihlerde servis kağıdı var ama yapılan işlem yok. Bir arkadaşım işlem yapılmadığı için tüketici heyetinden umduğunu bulamazsın dedi.

Ben yinede tüketici heyetine başvuracağım mutlaka para iadesi isteyeceğim. Umarım kazanırım.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '09
  • 82 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #7 : Eylül 03, 2014, 14:45:01 »
Garanti konusunda Sony'yi tek geçerim...
2007 Model Avensis 1.6 Elegant
1998 Model Corolla 1.6 Special GLİ
1998 Model Corolla 1.6 XEİ
2009 Model 1.6 E14 Corolla Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 103000
  • Model Yılı: '12
  • 1003 kere teşekkür etti
  • 1011 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #8 : Eylül 03, 2014, 14:46:26 »
İki sene önce eşime aldığım samsung telefon açık olmasına rağmen kimse ulaşamıyor tel.kapalı gözüküyordu telefonu açıp kapayınca normale dönüyordu.serviste ilk önce yazılım atıldı olmadı anakart değişti olmadı servis müdürü tanıdık olunca telefonu orada bıraktım dört defa aynı işlemi yaptılar ve bir müddet sonra fatura tutarını hesabıma yatırdılar.Her türlü işte tanıdık olmadımı maalesef ugraştırıyorlar.Nisan 2013 senesinde aldığım sony telefonumun kamerasında ilk partiye bağlı kronik donanımsal siyah noktalar var inanın ankaradaki servise göndermeye korkuyorum,biliyorumki gözüm gibi baktıgım ve sıfır gibi telefonumun içine edecekler. :wacko:
Toyota avensis 1.6 elegant 2006 Tüplü
Toyota avensis 1.6 elegant extra 2012 BRC Tüplü

Öleceğiz birgün, gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; Hatta memnun kalmayıp üstüne birde sövecekler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung\'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #9 : Eylül 03, 2014, 14:48:16 »
İki sene önce eşime aldığım samsung telefon açık olmasına rağmen kimse ulaşamıyor tel.kapalı gözüküyordu telefonu açıp kapayınca normale dönüyordu.serviste ilk önce yazılım atıldı olmadı anakart değişti olmadı servis müdürü tanıdık olunca telefonu orada bıraktım dört defa aynı işlemi yaptılar ve bir müddet sonra fatura tutarını hesabıma yatırdılar.Her türlü işte tanıdık olmadımı maalesef ugraştırıyorlar.Nisan 2013 senesinde aldığım sony telefonumun kamerasında ilk partiye bağlı kronik donanımsal siyah noktalar var inanın ankaradaki servise göndermeye korkuyorum,biliyorumki gözüm gibi baktıgım ve sıfır gibi telefonumun içine edecekler. :wacko:

Cavit bey ben de ankaraya gönderdim iki kere. İkisin de sorun " arıza bulunamadı" yazıp göndermişler. Fuzuli bir sürü uğraşacağım şimdi.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 03, 2014, 14:59:12
yasin hocam eğer stabil telefon olsun fazla sorun çıkarmasın diyorsan alman gereken seçenekler
Bana göre tabi;
1-HTC
2-APPLE

diğerlerinin hepsinde yazılımsal veya donanımsal sorunlar fazladır.
samsung ve sony ericcsonlarda şikayet çoktur.
senin yapman gereken ürünün faturası ve 2 kere servise gönderdiysen servisten gelen teknik yazıların kopyaları ile bağlı bulunduğun ilçenin tüketici 
hakem heyetine dilekçe ile başvuracaksın.ürünün yenisini talep etme kesinlikle.sadece ücret iadesi hakkını kullan.2 ay içinde paranı alırsın merak
etme senin gibi yüzlerce örnek var çünkü piyasada.
geçmiş olsun.

sana biraz extreme bir örnekte vereyim.
yakın bir arkadaşım 8000 tl ye samsung led tv sini almıştı 1 sene kadar önce.
1 tane ölü pixel çıktı.servis dediki 3 tane olmazsa değiştiremeyiz.samsung genel merkeze mail attı şikayet etti olmadı.
en sonunda nemi oldu?aşağıdaki adrese mail attı.
(fikri ben verdim tabi.başta ne alakası var adamların bize yardımı olmaz dedi.sen şansını dene dedim)  :tamam: :tamam:

http://tur-ankara.mofa.go.kr/worldlanguage/europe/tur-ankara/main/index.jsp

sonuç nemi oldu?
20 gün sonra tv'nin yenisini gönderdiler samsung merkezden :rofl: :rofl:

Az evvel samsung türkiyeyi aradım. En az dört sefer mekanik tamir olmadan değişim/iade yapamıyorlarmış.Tüketici heyetine başvurduğumdan muhatabım siz mi satıcı mı dedim. Heyetin vereceği karara göre dedi.

Söylediğiniz durumu değerlendireceğim. İlginçmiş :)
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '14
  • 506 kere teşekkür etti
  • 898 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung\'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #10 : Eylül 03, 2014, 14:59:18 »
Bekir bey yorumunuz için teşekkür ederim. Elimde üç tane farklı tarihlerde servis kağıdı var ama yapılan işlem yok. Bir arkadaşım işlem yapılmadığı için tüketici heyetinden umduğunu bulamazsın dedi.

Ben yinede tüketici heyetine başvuracağım mutlaka para iadesi isteyeceğim. Umarım kazanırım.

yasin bey hiç fark etmez o kağıtlarda birşey yazmaması onları dahada suçlu duruma düşürüyor.çünkü olay mahkeme boyutuna taşınırsa kendi başları belaya girecek.siz dediklerimi yapın ve sadece ücretimi faiziyle birlikte geri istiyorum yok eğer tüketici heyeti faizini isterseniz mahkeme açmanız gerek derse sizde en azından ana paranızı iadesini kabul edin.sıkmayın canınızı çünkü sandığınızdan daha kolay ve hızlı oluyor.
ayrıca yeni tüketici kanunu resmi gazetede yayınlanıp yürürlüğe girdiği için artık hiç şansları kalmadı.

yıllardır türkiye piyasasını ve türk insanını salak yerine koyup bir sürü mal sattılar ama artık en azından biraz insan yerine koymaları gerektiğini anlamaları gerekiyor.




Mesaj Birleştirildi: Eylül 03, 2014, 15:03:48
yasin bey dediğim yöntemide uygulayın gerekirse.
güney kore büyükelçiliğine mail atın durumu anlatın.
size geri dönüş yapmazlar ama emin olun Samsung Merkezi çok kötü sıvazlarlar.
çünkü bu insanların bizim milletimize vefa borcu var.
Kore Savaşında bizim büyüklerimiz-dedelerimiz gidip hayatlarını kaybettiler veya gazi oldular.
bu dediğimi sakın küçümsemeyin çünkü büyükelçilik zaten bu vefa borçlarından dolayı esasında yardımcı oluyorlar türk insanlarına.
samsung merkezde çalışan sayın arkadaşlar ancak iyi bi papara yemeyince üst mevkilerden birilerinden değişim veya para iadesi olayını yapmıyolar.
en az japonlar kadar gururlu insanlardır güney koreliler.(kuzey kore için aynı şeyi söyleyemiyorum.)
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung\'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #11 : Eylül 03, 2014, 15:20:00 »
yasin bey hiç fark etmez o kağıtlarda birşey yazmaması onları dahada suçlu duruma düşürüyor.çünkü olay mahkeme boyutuna taşınırsa kendi başları belaya girecek.siz dediklerimi yapın ve sadece ücretimi faiziyle birlikte geri istiyorum yok eğer tüketici heyeti faizini isterseniz mahkeme açmanız gerek derse sizde en azından ana paranızı iadesini kabul edin.sıkmayın canınızı çünkü sandığınızdan daha kolay ve hızlı oluyor.
ayrıca yeni tüketici kanunu resmi gazetede yayınlanıp yürürlüğe girdiği için artık hiç şansları kalmadı.

yıllardır türkiye piyasasını ve türk insanını salak yerine koyup bir sürü mal sattılar ama artık en azından biraz insan yerine koymaları gerektiğini anlamaları gerekiyor.




Mesaj Birleştirildi: Eylül 03, 2014, 15:03:48
yasin bey dediğim yöntemide uygulayın gerekirse.
güney kore büyükelçiliğine mail atın durumu anlatın.
size geri dönüş yapmazlar ama emin olun Samsung Merkezi çok kötü sıvazlarlar.
çünkü bu insanların bizim milletimize vefa borcu var.
Kore Savaşında bizim büyüklerimiz-dedelerimiz gidip hayatlarını kaybettiler veya gazi oldular.
bu dediğimi sakın küçümsemeyin çünkü büyükelçilik zaten bu vefa borçlarından dolayı esasında yardımcı oluyorlar türk insanlarına.
samsung merkezde çalışan sayın arkadaşlar ancak iyi bi papara yemeyince üst mevkilerden birilerinden değişim veya para iadesi olayını yapmıyolar.
en az japonlar kadar gururlu insanlardır güney koreliler.(kuzey kore için aynı şeyi söyleyemiyorum.)

Çok teşekkür ederim Bekir bey, benim için moral oldu. Yarından tezi yok işlemlere başlayacağım. Almanya'da kuzenim var. Onun söylediğine göre "burda hemen yenisiyle değiştiriyorlar hiç uğraştırmıyorlar" demişti. Kazıklandığımızın sonucu bu olsa gerek.

Koreliler o kadar minnettar ki bize bir yerde okumuştum İzmit'te açacakları fabrikada Kore gazileri yakınlarını işe alacaklarını bildirmişler.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110
  • Model Yılı: '04
  • 20 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #12 : Eylül 03, 2014, 15:24:38 »
samsung bu konuda gerçekten sıkıntılı..zamanında hertarafı vuruk kırık bi sony telefonum vardı kapanıyo diye servise verdim üst model sıfır yeni telefon yollamışlardı şaşırmıştım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yaş : 24
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '12
  • 106 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #13 : Eylül 03, 2014, 15:30:34 »
Arıza bulunamamıştır diyen eleman telefonu alıp 1 kere açıp deneyip kapatmıştır öyle tabiki bulunamaz 1 gün süreyle test etmesi gerekiyordu. Zamanında asus laptop ile çok sorun yaşamıştım servise gitti geldi 5 kez.   1 kez hdd 1 kez ekran paneli değişti sorun çözüldü diye yolladılar hep. En sonunda video çekip kanıt maksadında yanında yollamıştım.  Ve para iadesi talep ettim.  1 hafta sonra paramı aldım.

Size tavsiyem sorunun video sunu çekmeniz tabi mümkünse. Çektikten sonra bir cd içine atın ve telefonla birlikte yollayın yanınada not ekleyin paramı iade edin (Veya tamir edin) yada ben hakkımı arayacağım deyin. Anlarlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #14 : Eylül 03, 2014, 15:33:30 »
Telefonum yok, derdim de yok yani. Paranla rezil olursun bu ülkede.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung\'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #15 : Eylül 03, 2014, 15:39:17 »
Telefonum yok, derdim de yok yani. Paranla rezil olursun bu ülkede.

Aynen öyle Aytaç bey. Bir kere şu çok komik. Ben arızalı diye gönderiyorum. Sen iki sefer " arıza tespit edilemedi" deyip geri yolluyorsun.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 03, 2014, 15:41:12
Arıza bulunamamıştır diyen eleman telefonu alıp 1 kere açıp deneyip kapatmıştır öyle tabiki bulunamaz 1 gün süreyle test etmesi gerekiyordu. Zamanında asus laptop ile çok sorun yaşamıştım servise gitti geldi 5 kez.   1 kez hdd 1 kez ekran paneli değişti sorun çözüldü diye yolladılar hep. En sonunda video çekip kanıt maksadında yanında yollamıştım.  Ve para iadesi talep ettim.  1 hafta sonra paramı aldım.

Size tavsiyem sorunun video sunu çekmeniz tabi mümkünse. Çektikten sonra bir cd içine atın ve telefonla birlikte yollayın yanınada not ekleyin paramı iade edin (Veya tamir edin) yada ben hakkımı arayacağım deyin. Anlarlar.

Gökhan bey direk hakem heyetine vereceğim. Kaymakamlığı aradım. Dilekçe ve servis evraklarını istiyorlar. Üç ay içinde sonuçlanırmış. En garantisi bu şuan.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #16 : Eylül 03, 2014, 16:18:44 »
bataryadan yapıyor. batarya biterken yeniden başlıyorsa sorun batarya olabilir.

sadece siz değil çok kişi aynı şeyden şikayetçi.

bataryanızı değiştirin yada güç tasarruf modunda kullanın. samsung servisi bana şişmiş bataryayı sağlam diye gönderdi.başka sorunlarda var, bir daha kore malı hiç bişey almam.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #17 : Eylül 03, 2014, 16:58:32 »
bataryadan yapıyor. batarya biterken yeniden başlıyorsa sorun batarya olabilir.

sadece siz değil çok kişi aynı şeyden şikayetçi.

bataryanızı değiştirin yada güç tasarruf modunda kullanın. samsung servisi bana şişmiş bataryayı sağlam diye gönderdi.başka sorunlarda var, bir daha kore malı hiç bişey almam.

Benim tahminim de batarya yönünde. Batarya tam doluyken de aynı sorun var. Hatta servise bunu illettim bataryadan olabilir diye. Tabi kaale almadılar.

Kararım verdim yarın tüketici heyetine başvuracağım. Para iadesi alırsam da ıpone düşünüyorum. Bakalım hayırlısı...
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #18 : Eylül 03, 2014, 17:02:38 »
Kimse apple in servisi iyi demesin  sokak arasinda telefonunuzu tabletinizi emanet ettiginiz tamirciler bile bi yerine bisey olmasin diye dikkat ediyo apple servisi yetkili servisi ipadi yere dusurup kirip bide kabullenmiyor
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Samsung'dan Şikayetçiyim!!!
« Yanıtla #19 : Eylül 03, 2014, 18:21:23 »
Samsung servisleri rezil ötesi, özellikle büyük şehirlerde. Bir klima maceram oldu, şimdi aklıma gelince bile tepem atıyor...
Hala gelmedi mi onlar? Yaz geçti :)