Gönderen Konu: Corolla alt koruma  (Okunma sayısı 29369 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Benim babam Toyota gibi adam.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1400
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #80 : Temmuz 09, 2018, 17:38:35 »
Merhabalar aracınızın yılını modelini belirtirseniz bizde o model ve yıl daki araçlar hakkında bilgi sahibi oluruz...

MMT şanzımanlar sorunlu, 2 defa yolda kaldım, 2009 auris 1.4 d4d ile. Yaptırdım ama bi daha arıza verecek diye rahat binemedim sattım, yeni araç alırken de içim ısınamadı bi türlü mmt şanzımana, o yüzden benzinli cvt aldım.

Gelelim alt korumaya. Toyotanın bu tür parçaları (aslında bence olması gereken parçalar) sonradan ücret karşılığı takması dezavantaj.  İlk 1000 bakımında (haziran ortası) kdv dahil 300 tl ye taktırdım, ince bir sac.
2018- Corolla Advance MDS

Toyota Club Türkiye

Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #80 : Temmuz 09, 2018, 17:38:35 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 128000
  • Model Yılı: '07
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #81 : Temmuz 11, 2018, 21:43:48 »
MMT şanzımanlar sorunlu, 2 defa yolda kaldım, 2009 auris 1.4 d4d ile. Yaptırdım ama bi daha arıza verecek diye rahat binemedim sattım, yeni araç alırken de içim ısınamadı bi türlü mmt şanzımana, o yüzden benzinli cvt aldım.

Gelelim alt korumaya. Toyotanın bu tür parçaları (aslında bence olması gereken parçalar) sonradan ücret karşılığı takması dezavantaj.  İlk 1000 bakımında (haziran ortası) kdv dahil 300 tl ye taktırdım, ince bir sac.

Hayırlı olsun yeni aracınız arızasız kazasız sürüşleriniz olsun inşaallah verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Bende 20 bin bakımına gideceğim gittiğimde bende taktıracağım motor alt korumayı ses konusunda bi değişiklik oldumu motor sesinde fazlalaşma kabin içine fazla ses gelmesi gibi...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Benim babam Toyota gibi adam.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1400
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #82 : Temmuz 16, 2018, 18:40:23 »
Hiç farkatmedim açıkçası, benzinli motor zaten, öyle çok sesli çalışan bir motor değil.
2018- Corolla Advance MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 128000
  • Model Yılı: '07
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #83 : Temmuz 16, 2018, 21:43:58 »
Bende bugün taktırdım motor alt korumayı ve ses olarak bi değişme olmadı yani ses artıyo diyenler vardı bende taktırmakta kararsızdım ama bugün taktırdıktan sonra şüphelerim gitti ses konusunda hiçbi sıkıntı olmuyo dizel araçlarda nasıl olur onu bilemiyorum benim aracım 1.33. İlk izlenimlerim ben herkese tavsiye ederim şöyle bi tespitim oldu rüzgarlı havalarda araç yanal rüzgarlardan etkileniyodu yani hafif sağa sola çeker gibi oluyodu o ortadan kayboldu bugün akşam üstü rüzgarlı havada her zamanki gibi sürdüğümde farkettim hızımı artırıp denedim 130 140 o rüzgardan etkilenme olayı gitti şahsi fikrim alt baya bi açık olduğu için oraya giren sert rüzgardan oluyodu ama orası kapandığı için motor alt korumadan dolayı artık rüzgardan etkilenmiyo yanal rüzgarlardan. İlk izlenimlerim bu yönde.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #84 : Temmuz 17, 2018, 22:44:34 »
çok ilginç bir konuya değinmişsiniz,yanal rüzgarlardan artık etkilenmiyor diyorsunuz,diğer alt koruma taktıran arkadaşlarımızın görüşleri nedir? eğer aynı görüşte iseler,maliyeti var ama bir faydalı yönü daha ortaya çıkmış olacak !
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #85 : Temmuz 18, 2018, 12:55:31 »
Benzinli araçlarda kabine giren desibel konusunda pek bir değişiklik olmaz çünkü orijinal muhafaza (eğer mevcut ise) yarım ve izolasyon bulunmaz, yine orijinal muhafazanın yarım ve/veya olmaması neticesinde çamurluk içerisine dolan rüzgarda paraşüt etkisi yada yanal hareketler olması takılan tam kapalı muhafaza ile de bertaraf edilebilmesi mümkündür.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 128000
  • Model Yılı: '07
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #86 : Temmuz 18, 2018, 19:30:01 »
Servisimin bana söylediği altını tam kapatıyo ve orijinal dedi taktıktan sonra kendim baktım sadece eksozun arkaya doğru gittiği kısım açık kalıyo motorun altı nerdeyse tamamen kapanmış toyotanın resmi sitesindeki motor alt korumayı takmışlar orijinali yani. Ben memnunum taktırdığım için dediğim gibi yanal rüzgarlardan etkilenme kayboldu taktıran arkadaşlarda dikkat ederlerse eminim farkederler bu farkı herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 160000
  • Model Yılı: '14
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #87 : Ağustos 14, 2024, 07:59:34 »
Merhaba, corolla 2014 1.4 d4d sedan araca uygun sac alt muhafaza arıyorum.
Önerisi olan var mı?

Bu linkteki muhafaza uymadı.
https://www.hepsiburada.com/toyota-corolla-2009-2018-karter-muhafaza-saci-pm-HB00000NVJUZ
Toyota Corolla Premium 2014 Otomatik

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla alt koruma
« Yanıtla #88 : Ağustos 14, 2024, 20:43:45 »
Metal olanı tavsiye etmiyorum,zira motor alt muhafazanın plastik koyulmasındaki ilk neden güvenlik ile alakalıdır,ikinci neden ise ağırlığı düşürmek yakıt ekonomisi yapmaktır,kaza durumunda mühendisler motorun aşağı düşmesini istiyorlar kabin içine girmesini istemiyorlar önden kazalarda yaralanmanın ve ölümlerin ana nedeni motorun yaşam alanına girmesi sırf bu yüzden japon mühendisler katlanan direksiyon milini tasarladılar,metal muhafaza motorun aşağı düşmesini engelleyebilir o kadar ağır motoru tutarmı demeyin kazanın etkili anı ve başlayıp bitmesi ilk 3 saniyedir.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.