Gönderen Konu: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum  (Okunma sayısı 28416 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #20 : Ağustos 08, 2014, 10:55:32 »
ankara efe arıza tespiti için 50 tl + kdv çıkardı park sensörüm bozuktu

iyi bakın dedim neyse ki park sensör beyni bozulmuş ıvırla zıvırla 90 liraya hallettik
Zaten bir park sensörü taş çatlasa 100 TL. Çok pahalı bu servisler.

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #20 : Ağustos 08, 2014, 10:55:32 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #21 : Ağustos 08, 2014, 11:14:00 »
50 TL 90'ın içinde mi? :)

hepsi 90 lira
normalde atıyorum bakın araca sorun ne dersen 50 tl + kdv yaptıralım dersen o 50 tl alınmıyor ama arıza şu derlerse sende tamam yapmayın dersen o 60 küsür lirayı ödeyip hızlıca uzaklaşıyorsun :)

komple bozulsaydı sensörleri de boyama dahil 320 tl demişti :blink: :blink: :blink:


bir daha gitmem efeye çok sosyetik bir yer batıkentte ayaş yolu üzerinde bulunan diğer servise gideceğim toyandı galiba. tabi elektronik sorunlar için sadece yetkile servise gitmeyi düşünüyorum. periyodik bakımları zaten dörtnalda yaptırıyorum
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #22 : Ağustos 08, 2014, 11:17:00 »

hepsi 90 lira
normalde atıyorum bakın araca sorun ne dersen 50 tl + kdv yaptıralım dersen o 50 tl alınmıyor ama arıza şu derlerse sende tamam yapmayın dersen o 60 küsür lirayı ödeyip hızlıca uzaklaşıyorsun :)

Mantıksız değil hani arıza tespiti ücretsiz olsa, bize bedava tespit yaptırıp gidip daha ucuz yerde arızayı halleder mantığıyla hareket ediyor.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '11
  • 550 kere teşekkür etti
  • 137 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #23 : Ağustos 17, 2014, 20:35:10 »
tekrardan değerli fikirleriniz için sağolun servise gittim ücretsiz test yaptılar debriyajın durumu iyi dediler kasa ağır +gazlı ondan olur dediler ama hala çok d,k yokuşlarda çok zor kalkıyor :D
2005 Corolla 1,6 sol ---- 2011 Avensis elegant extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #24 : Ağustos 17, 2014, 21:57:01 »
Kardes ankarada dortnal var.Ozel yetkılı kalıtelı esnaf.on arka balata 160 tl dısk tornası 80 tl 100 tl yag 25 tl polen 25 de hava fıltresı desen artı 60 tl de el emegı alırdı far ayarı ucretsız en fazla 500 patlardı.on arka dısklerı degıssen bıle  800 u bılurdu.1200 ney hakıkaten yazık gunah..
Kardea bende verso var 1.5 ton
1.6 110 beygır .yokuslarda falan  kalkması ıcın motor parcalıyor kendını. O arad 3 ıhlas bır felak bır nas ozaman saha kalkıyor.Gercekten.motor yetmıuor kasaya
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '11
  • 550 kere teşekkür etti
  • 137 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #25 : Ağustos 19, 2014, 17:16:46 »
Kardes ankarada dortnal var.Ozel yetkılı kalıtelı esnaf.on arka balata 160 tl dısk tornası 80 tl 100 tl yag 25 tl polen 25 de hava fıltresı desen artı 60 tl de el emegı alırdı far ayarı ucretsız en fazla 500 patlardı.on arka dısklerı degıssen bıle  800 u bılurdu.1200 ney hakıkaten yazık gunah..
Kardea bende verso var 1.5 ton
1.6 110 beygır .yokuslarda falan  kalkması ıcın motor parcalıyor kendını. O arad 3 ıhlas bır felak bır nas ozaman saha kalkıyor.Gercekten.motor yetmıuor kasaya

çok sağol bidahaki bakıma dediğin yere giderim bende farkındayım fiyatın çok fayiş olduğunun da 2.el aldık arabayı hep serviste yapılmış bizde bozmuyalım dedik ama telefonda görüştüğümüzde 800 falan demişlerdi birden fiyat arttı neyse artık dediğiniz yere uğrarım
2005 Corolla 1,6 sol ---- 2011 Avensis elegant extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #26 : Ağustos 20, 2014, 15:40:38 »
tekrardan değerli fikirleriniz için sağolun servise gittim ücretsiz test yaptılar debriyajın durumu iyi dediler kasa ağır +gazlı ondan olur dediler ama hala çok d,k yokuşlarda çok zor kalkıyor :D

hocam araç benzinli dik yokuşlarda boş bile 2000 devir civarı kalkıyorum ben tabi daha düşükte kalkar ama bağırsın araba bir şey olmaz diyorum. doluyken 3000 devir bile olabilir birde lpg var yani
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #27 : Ağustos 20, 2014, 15:48:17 »
hocam araç benzinli dik yokuşlarda boş bile 2000 devir civarı kalkıyorum ben tabi daha düşükte kalkar ama bağırsın araba bir şey olmaz diyorum. doluyken 3000 devir bile olabilir birde lpg var yani
Aracın performansının yeterli olduğunu düşünüyorum.

Ama bu tür durumlarda biraz ağır kalabilir. Neticede 1.5 tonluk ( belki daha da ağır) 1.6 atmosferik bir araç söz konusu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '11
  • 550 kere teşekkür etti
  • 137 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #28 : Ağustos 21, 2014, 02:59:18 »
Aracın performansının yeterli olduğunu düşünüyorum.

Ama bu tür durumlarda biraz ağır kalabilir. Neticede 1.5 tonluk ( belki daha da ağır) 1.6 atmosferik bir araç söz konusu.

biliyorum yeri değil ama cümlenin gidişhatından atmosferik motorun kötü olduğu anlamını çıkardım kötü bi motor mu ?
2005 Corolla 1,6 sol ---- 2011 Avensis elegant extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #29 : Ağustos 21, 2014, 09:35:32 »
biliyorum yeri değil ama cümlenin gidişhatından atmosferik motorun kötü olduğu anlamını çıkardım kötü bi motor mu ?
Hayır kesinlikle.

Sadece torku biraz düşük. Bu yüzden araç yüklüyken gaza biraz fazla basmak gerekiyor. Durum bundan ibaret.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '17
  • 3 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #30 : Ağustos 21, 2014, 09:44:53 »
Kardes ankarada dortnal var.Ozel yetkılı kalıtelı esnaf.on arka balata 160 tl dısk tornası 80 tl 100 tl yag 25 tl polen 25 de hava fıltresı desen artı 60 tl de el emegı alırdı far ayarı ucretsız en fazla 500 patlardı.on arka dısklerı degıssen bıle  800 u bılurdu.1200 ney hakıkaten yazık gunah..
Kardea bende verso var 1.5 ton
1.6 110 beygır .yokuslarda falan  kalkması ıcın motor parcalıyor kendını. O arad 3 ıhlas bır felak bır nas ozaman saha kalkıyor.Gercekten.motor yetmıuor kasaya

Bende 10 yıldır 110 PS Corolla Verso kulanıyorum. Bu süre zarfında motorun yokuş yukarı çıkarken "parçalanması" gibi bir duruma rast gelmedim. Bence tek sıkıntı 1. ve. 2. vites arasının çok geniş oması. Bu kasalarda, yeni modellerde ki gibi 6 vitesli olsa daha rahat olurdu. Tabii ki üzerinde 150 PS'lik ve 250 Nm lik bir motor olsa daha iyi olurdu. Ama performansı bu tür bir araç için yeterli bence.  Araç yüklüyken bile yokuşda kalkışta bir sorunum yok. Ancak aracınız LPG'li ise hatırı sayılır bir performans kaybını da kabullenmeniz gerekir, özellikle de rampada. Biz yine de dualarımızı okuyalım !
2004 Corolla Verso Elegant 1.6 VVT-i (2004-...)
2011 Auris 1.33 Comfort (2011-2013)
2013 Auris 1.6 Valvematic Premium Multidrive S (2013-2017)
2017 C-HR 1.2T 4x2 Diamond Premium (2017-...)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #31 : Ağustos 21, 2014, 12:41:14 »
Hocam benzındede olsa 110 beygır bu arabaya az.Yokus dan kalkarken arac zorlanıyor. Bende 3 ,yılına gırıyor 2006 82 bınde.3000 devırlere kadar cok ısteksız bır motor
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #32 : Ağustos 21, 2014, 13:52:32 »
biliyorum yeri değil ama cümlenin gidişhatından atmosferik motorun kötü olduğu anlamını çıkardım kötü bi motor mu ?


 :) :) :) TSI leri olan arkadaşlarımda 2000 devirden sonra turbo devreye giriyor  yaklaşık 5.000 lerde falan nefesi kesiliyor ondan sonra boşa devir çeviriyoruz diyor. Ama atmosferikta ortalama 6.500 devire kadar ivemelenmeyi hissedebilirsiniz :) tsı nın torku yüksek haliyle daha düşük devirde çekişi iyi
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #33 : Ağustos 21, 2014, 17:34:25 »
1.6 Valvematic motorun dynamometre eğrisini yayınlamıştı bir arkadaş.

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=49191.20

http://www.lotuscars.com/gb/our-cars/current-range/elise-16

LOTUS elise spor araçların en alt modellerinde 1.6 valvematic toyota motoru kullanılıyor. Mavi kesikli çizgi olan bu motorun eğrisi. Yani 160 nm Tork 4500 d/dk da elde ediliyor. 4500 devirden sonra valvematic motor torku sabit tutuyor , 5500 d/dk dan sonra düşüşe geçiyor.
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '17
  • 3 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #34 : Ağustos 21, 2014, 23:06:08 »
O eğriyi ben göndermiştim. Lotus'da kullanılan motor sanırım biraz daha fazla devirde (sanırım 6600 devirde) 135 PS üretebiliyor, ama tork değeri aynı. Evet 5500 devirden sonra bir miktar düşüyor ama eğriye bakılınca 97 kW'da (132 PS) 150 Nm tork üretebilen bir motor. Yani araç maksimum gücünü üretirken maksimum torkundan sadece %6.25 kaybediyor. Ben sakin araç kullanırım. Şuana kadar 6000 deviri hiç görmedim. Ancak devirli kullananlar için bu sınıf bir motorda oldukça iyi bir değer olduğunu düşünüyorum.
2004 Corolla Verso Elegant 1.6 VVT-i (2004-...)
2011 Auris 1.33 Comfort (2011-2013)
2013 Auris 1.6 Valvematic Premium Multidrive S (2013-2017)
2017 C-HR 1.2T 4x2 Diamond Premium (2017-...)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #35 : Ağustos 22, 2014, 14:59:33 »
Evet Ahmet bey, ben de yüksek devirde çok kullanmam aracı. Yüksek deviri de kullanırsam sadece rampa çıkarken kullanırım veya nadiren bazı sollamalarda. Lotus'ta kullanılan motor biraz ecu'su ile oynanmış, limitleri yükseltilmiş, yakıt tüketimi ikinci plana itilmiş bir versiyondur tahminimce.
İstenirse bu motor da ona dönüştürülür. Ama saçma olur. Çünkü Optimal Drive teknolojisinin amacı, 6 ileri vites şanzumanın amacı  yakıt tasarrufu sağlamak. Bu yönüyle de benim çok sevdiğim bir motor valvematic. Bunu turbo beslemeli motorlarla yarıştırmak isteyen varsa ya gitsin TSI alsın ya da yakıt tasarrufunu boşverip chip tuning yaptırsın. Tabiki tavsiye etmiyorum. 110 hp 'lik Lagunalar, Mondeoların caddelerde dolaştığı zamanları düşünerek, da hem Avensis'i , hem de Verso'yu gayet iyi taşıdığını düşünüyorum bu motorun.
Mevcut durumda D segmenti araçları alınabilir seviyeye çekmenin yolu turbo beslemeli motor koymak diyenler yanılıyor, çünkü benzinli Turbo kullanan Opel İnsignia veya Passat kullananların yakıt konusunda memnun olduğunu duymadım. Heleki Opel'in Turboları 2. elde patladı. Tek çare var 1.6 Dizel motorunu Avensise de koymak. Yakında görürüz onu yollarda.
Ardından bu motor, Corolla ve Auris'e de uyarlanırsa Toyota iç pazarda ciddi anlamda sarsıntıya neden olur.
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '17
  • 3 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #36 : Ağustos 22, 2014, 16:33:09 »
Toyota, muhtemelen Türkiye'de satış rakamları düşük olduğu için hesaplarını Türk pazarına göre yapmıyor. Kişisel görüşüm ancak bir Passat'a bakıyorum birde Avensis'e bakıyorum, Avensis şekil, konfor ve dayanıklılık olarak çok daha iyi. Ancak motor seçenekleri bakımından, daha doğrusu mevcut motor seçeneklerinin Türkiye koşullarına uyumu bakımından aynı şeyleri söyleyemem. Passat'da arka koltuklarda 3.kişinin ortaya oturması çok zor. Altta ortadaki kocaman çıkıntı çok kötü. Toyota'ya alışanlar için arkada bu çıkıntı çok sıkıntılı bence. Ben sırf bundan dolayı bile Avensis'i tercih ederim. Şu 1.6 D-4D'yi Avensis'e bir koysalar, bakın bu araç nasıl satar. Muhtemelen bende ilk alıcılarından olurum. 
2004 Corolla Verso Elegant 1.6 VVT-i (2004-...)
2011 Auris 1.33 Comfort (2011-2013)
2013 Auris 1.6 Valvematic Premium Multidrive S (2013-2017)
2017 C-HR 1.2T 4x2 Diamond Premium (2017-...)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #37 : Ağustos 22, 2014, 16:46:07 »
Toyota, muhtemelen Türkiye'de satış rakamları düşük olduğu için hesaplarını Türk pazarına göre yapmıyor. Kişisel görüşüm ancak bir Passat'a bakıyorum birde Avensis'e bakıyorum, Avensis şekil, konfor ve dayanıklılık olarak çok daha iyi. Ancak motor seçenekleri bakımından, daha doğrusu mevcut motor seçeneklerinin Türkiye koşullarına uyumu bakımından aynı şeyleri söyleyemem. Passat'da arka koltuklarda 3.kişinin ortaya oturması çok zor. Altta ortadaki kocaman çıkıntı çok kötü. Toyota'ya alışanlar için arkada bu çıkıntı çok sıkıntılı bence. Ben sırf bundan dolayı bile Avensis'i tercih ederim. Şu 1.6 D-4D'yi Avensis'e bir koysalar, bakın bu araç nasıl satar. Muhtemelen bende ilk alıcılarından olurum.
Kesinlikle.

Passat gibi rezalet bir süspansiyon sistemine sahip araç bu kadar çok satiyorsa bu 1.6 TDI + DSG sayesinde.

Abartısız söylüyorum Focus bile Passat'tan çok daha rafine bir araç.

Avensis'e 1.6 dizel motor ve kaliteli bir otomatik şanzıman opsiyonu getirilirse Passat, SuperB falan dinlemez.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #38 : Ağustos 22, 2014, 16:56:57 »
Kesinlikle.

Passat gibi rezalet bir süspansiyon sistemine sahip araç bu kadar çok satiyorsa bu 1.6 TDI + DSG sayesinde.

Abartısız söylüyorum Focus bile Passat'tan çok daha rafine bir araç.

Avensis'e 1.6 dizel motor ve kaliteli bir otomatik şanzıman opsiyonu getirilirse Passat, SuperB falan dinlemez.

Aynen, Toyota'nın tek yapması gereken 1.6 D-4-D 270 tork motorunu Avensise koyup 80.000 Tl -90.000 aralığında bir fiyatla pazara sunmak. Siler süpürür.
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 avensis çekiş problemi yardımlarınızı bekliyorum
« Yanıtla #39 : Ağustos 22, 2014, 16:59:27 »
Aynen, Toyota'nın tek yapması gereken 1.6 D-4-D 270 tork motorunu Avensise koyup 80.000 Tl -90.000 aralığında bir fiyatla pazara sunmak. Siler süpürür.
Kesinlikle.

Yani Passat 80 bin TL fiyatıyla kendine müşteri bulabiliyorsa Avensis'in hayli hayli bulması gerek.