Gönderen Konu: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu  (Okunma sayısı 12199 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #20 : Temmuz 19, 2014, 20:12:51 »
Cuma günü yani dün iş yerimin önünde iki tanıdık ustaya rastladım. İkiside kore japon tarzı araçlara bakarlar. Hemen usta bi kulak verin şu sese dedim. Dinlettim 1800 devirde ses net duyuluyor. Gergi rulmanı değişti dedim. devirdaimden geliyor dediler. Hidrolik pompası olmasın dedim yok mümkün değil dediler. Alternatör zaten olmaz ses aşağıda değil dediler. Biri eğer devirdaimi yeilediysen ses triger zincirinin boşluğunu alan deveboynulardan geliyor dedi. Ne yapcaz dedim ikisi de servise bi git ordaki ustalar bu motoru daha iyi tanır dediler. Zaten ön takımdan gece sahil gezisinden gelirken de zronk zronk sesler duydum. Bu sesi de bulan yok zaten. En iyisimi Ereğliye bi gidelim akrabaları da görrüz dedim. Servisi bu sabah aradım. Durumu söyledm. Saat 2 gibi gel dedi. O saatte kalabalık olur ama neyse dedim gittim. Liftte 2 araba vardı. toplam 8 lift var yanlış hatırlamıyorsam. Yani kalabalık değildi. Birinde motor indirmişler. Birinde fren miren bakımı var. Formen test sürüşüne çıkalım dedi. Gerek yok dedim kaputu açalım sesi ben sana duyuracam dedim. Hadi bakalım dedik sesi dinledi bu ses önemli değil ama devirdaimden geliyor dedi. İstersen değişelim dedi. Triger olmasın dedim deveboynu üzerindeki plastik aşınıp ses yapmasın felan triger yok bunlarda bunlar zincirli dedi. Usta triger zinciri var kayışı ok doğru ama o da aşınır vs eskir uzar bişey olur sentesi fark edebilir, deveboynu bir zaman sonra takılıp içerisi karışabilir diye endişeleniyorum dedim. Yok olurmu öle bunlar ömürlük dedi. Daha değişen vs hiç duymadım dedi. Kesinlikle bişey olmaz rahat ol dedi. Bu ses de oradan gelmiyor zaten ordan ses de gelmez dedi. Adam servisin formeni şimdi inancaz mecbur dedim içimden. Oradaki ustalara da bişeyler tarif ediyor arada bir belli sözü geçiyor. Ön takım için z rotlarda boşluk var o olmasın dedim. Liftte baktı yok dedi çok az var milimden az ama bunlar dediğin sesi yapmaz dedi. O ses ne o zaman kaliper pimi dersen kaliperler mühür gibi kımıldamıyor elle falan dedim. lsun dedi yolda göstereyinm sana dedi. öle bozuk yolda belli oluyor derken öyle bir yol var oraya gidicez dedi. Neyse gitti sesi duyduk bak frene basıp giderken ses kesilecek ded hakkaten frende giderken ses yok. Z rotlarını değişmeye de gerek yok hız yapıyorsan virajlarda felan değişelim dedi. Yok ben 100 ü geçmem dedim. Boşver iyice bozulunca değişiriz dedi. Kliperlere ne yapcaz dedim. Isıya dayanıklı gres var ondan sürülmeli. Başka çaresi kaliperle beraber pimleri değişmek ama değmez o masrafa dedi. 6 ayda bir yağ değişiminde yağlarız dedi. Ama normal gres olmaz o ısıya dayanmıyor su gibi akıp gider dedi.

Şimdi ne yapılması lazım bu arabaya dedim. Bu araba taş gibi sen 6 ayda yada 10 binde bir gel peryodik bakalım dedi. Sen bin yoluna git devam dedi. devirdaim ne olcak dedim. İstersen değişelim ama şimdi erken dedi. Usta ben bunun bakılarını kendim yaparım buraya da daha gelmem. Sen kritik bişey varsa söyle dedim. Yok kesinlikle ömürlük bu araba dedi. Trigerine felan bişy olmaz korkma dedi. Heleki senin gibi bu sesi duyup gelende bu arabaya hiç bişey olmaz dedi. Sonra kendimi tanıttım tamam öleyse dedi ne zaman kafana takılan bişey olursa gel dedi. Danışmaya gittim. Danışmada kayıt açacaz arıza tespit ücreti 50 TL dediydi. Nedir borcum dedim formene gitti sordu o ne dediyse danışma görevlisi her zaman bekleriz yolunuz açık olsun dedi. Borcumuz dedim tekrar, borcunuz yok dedi. Arıza olunca helalleşiriz dedim tamam abi dedi. Öle çıktık.

Şimdi bu devirdaimi ben değişmeden duramam tabii. Formene de söyledim zaten sen arızayı söyle ben tanıdık ustalara zorla yaptırrım demiştim. O da Tamam öleyse iyice ses yaparsa devirdaimi değişirsin başka bişey yok. Z rotlardaki boşluk bariz olunca ustalar anlar elle anlaşılır o zaman deişrisin bu arabada başka da bişey çıkmaz dedi.

Ee şimdi devirdaimi kesin değişeceğim gibi görünüyor.


Mesaj Birleştirildi: Temmuz 19, 2014, 20:18:22
Formenin dediğine göre bu arabanın tek kronik sorunu da kaliper sesiymiş. Onu da not edeyim dedim.
Isıya dayanıklı gres alırım biraz o da 6 ay gider zaten diyor sorun kalmayacak böylece.
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Toyota Club Türkiye

Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #20 : Temmuz 19, 2014, 20:12:51 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #21 : Temmuz 20, 2014, 00:01:07 »
Sizin araciniz Dizel degilmiydi Tevfik bey ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #22 : Temmuz 20, 2014, 00:15:44 »
Sizin araciniz Dizel degilmiydi Tevfik bey ?

Evet dizel. Niye ki ?

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 20, 2014, 00:17:25
Bilmem gereken başka konular mı var acaba ?
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #23 : Temmuz 20, 2014, 00:35:56 »
Kalıper sesı butun toyotalarda var .oncekı hb corollada babamın avensısınde benzınlı ve benım versoda.
Kalıper pımını ya gress lıyorlar dedıgınız gıbı yada pımın uzerıne teflon sarıyo bazıları.Teflon ve gress gecıcı her bakında yenıletmek lazım.
Mardındeyken mıtsubıshı yetkılı servısınde mıts . Bu sesler varmıs.
Onlar tornacıya gonderdı.Mılımetrık ayarlar ıle tornada pımın kalıper de gectıgı yuvanın ıcıne mıka tarzı sert plastıkten yenı yuva yapıp taktılar.2 senedır ses yom.Onceden kaldırım kenarından veya parke yollar mardınde bıraz fazla zangur zungur metal seslerı geluırdı.O sesler 2 senedır yok.Genelde arka pımler bozuluyor ses yapıyor.Arac durur ıken tekerın yanak kısmına vurdugunuzda zıngır zıngır sesı rahatlıkla duyuyorsunuz.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #24 : Temmuz 20, 2014, 09:12:53 »
Bahsettiğiniz türden oring yada polietilen yatak uygulamasını ben de düşündüm ancak formen de söyledi zaten takılıp kalır diye korktuğumdan öyle kalsın diye düşünmeye başladım. Formen dediki birisi oring yaptırmış sonra balatalar frenden sonra geri gelmemiş. Yolda fren yapa yapa araç kullanmış sürücüsü. Sonra ses var diye servise gelmiş ve balata bitmiş olduğu görülmüş. Formen derki Allah muhafaza sürtünmeden yüksek ısı yapar yangın bile olur. Yüksek hızda frene dokunmalarda aracı sağa sola çektirip kazaya da yol açar. Vs. Diğer araçlarda durum nasıl onu merak ediyorum. Nasıl derken buna benzer sorun yok onu biliyorum da nasıl bir sistemleri var ki farklı böyle olmuyor ilginç. Bildiğim kadarı ile farklı bir şey yok. Hatta önceki aracımda elle anlaşılabilen bir boşluk da vardı. Ama böyle ses yapmazdı.
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #25 : Temmuz 20, 2014, 11:52:22 »
Olurmu oyle sey.Pımlerın yuvaya gırmesı olcumlerı yapılıyor.Sıfıra sıfır olmuyorkı.Pım takılırken kontrol edılıyor.Kalıper rahat acılıp kapanıyor mu takılma varmı.Takıldıktan sonra elle dıskı cevırıp surtme varmı dıye bakıldı.
Dedıgınızı becerıksız olması lazım.Gozu kapalı pımı yerıne takıp dırek baglamalı.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #26 : Temmuz 20, 2014, 13:33:16 »
Evet dizel. Niye ki ?

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 20, 2014, 00:17:25
Bilmem gereken başka konular mı var acaba ?
1CD-FTV (2.0 dizel) motor zincir tahrikli degildir, Triger kayisi tahriklidir :) Zincirikim nereden cikartti ki?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #27 : Temmuz 20, 2014, 13:36:08 »
Kaliper pimleri konusunda benim fikrim kesinlikle dis piyasada islem yapilmamasi yonunde, sonucta asinan 100 liralik kaliper pimi degistirilmesi hem daha kolay, hem risksiz hem sorunsuz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #28 : Temmuz 20, 2014, 21:55:41 »
Kaliperim pimlerini değiştirmekle iş bitmez ki. Kaliperdeki deliklerde de aşınma illaki vardır. Bu maliyeti iyice arttırır. Şimdilik çok şart diye düşünmüyorum.

Ufuk bey aracın kullanma kılavuzuna ulaşamadığım gibi teknik olarak bilgilere de ulaşamıyorum. Böyle giderse söküp bakacağız galiba trigerine.

Bu motorun ne model olduğunu daha çözemedik.

Ki aracın motoru 154 bin km önce değişmiş Sadece blok mu değişti ne oldu bilmiyoruz da sonuçta toplayan servis. Elbet düzgün toplamış ki araç 154 bin daha yapmış birde şu an ortalama 6 LT, ş dışı 4,5 e kadar düşen yakıt yakıyor.  Motor nosu EGM ile başlayan sayı. Sahibi ve motoru değiştiren Trabzon Toyota servisi teyit ederek bunu söylediler. Oradan biliyorum. Servisler tüm işlemleri de vermiyor. Yapılan edilen neyse dökümünü istedim ama veremedikleri gibi biz de göremiyoruz diyor. Aslı varmı bilmiyorum.

Bu dizellerin hepsi mi kayışlı bazıları mı ?

Kim görse formen dahil zincirli diyor napacaz şimdi ?
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • 2008 AVENSIS 1.6 COMFORT
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '08
  • 33 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #29 : Temmuz 20, 2014, 23:35:17 »
arkadaşlar ben kaliper pimine oring çontaları ile çözüm buldum 10bin km de bir contaları değiştiriyorum maliyet olarak çok ucuz eliniz yatkınsa siz dahi yapapilirsiniz ben ustaya götürüyorum genemi conta takacaz diyor ben gülümsüyorum evet diyorum lastikleri söküp kaliper pimlerini çıkartıp eskiyen contaları çıkartıyor yenisini takıyor  gresliyor 1 yıl rahat ediyorum sizlere de tavsiye ederim kafanıza fazla takmayın :)
DOGRU OLSAN OK GİBİ UZAKLARA ATARLAR SENİ, EĞRİ OLSAN YAY GİBİ EL ÜSTÜNDE TUTARLAR SENİ....
edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum sanar.....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #30 : Temmuz 21, 2014, 00:39:16 »
EGM emniyet genel mudurlugunun kisaltmasi yani araciniz gumruk girisli Tevfik bey.

Kaliper kismi asinmaz zira kaliper kismi pimlere gore cok daha sert bir celikten imal edilir ki pimler asinsin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #31 : Temmuz 21, 2014, 12:23:51 »
Teşekkürler Ufuk bey. Motoru değişen araçlarda da öyle yazıyor ve ayrıca servis de aracın sahibi de değişimden bahsetti ama servis blok değişti dedi. ondan dolayı Motorun ne model olduğunu aracın model yılı ile tam çıkaramaz mıyız acaba diye endişeleniyorum.

Hadi diyelim aynı model motor toplandı.

2006 model 2,0 dizel avensis trigeri zincir değil dediniz.

Alırken servise sorduk buna bişy olmaz dedi. Sahibine daha bu gün sordum ben hiç öyle bişey bilmiyorum. Bu güne kadar triger diye bişey ne servis söyledi ne de bu arabaya öyle bişey yapılması ama emin ol bilmiyorum dedi. Zincir felan varmı sen biliyonmu dedim.  :asikadam:  Adam bi haber.

Ereğli deki formene ben trigeri ses yapıyor ayarı bilyası deveboynus felan eskimiş olmasın diye sorarken zaten direk söze girdi bunda triger yok zincir var dedi. Olabilir adam motoru karıştırmış da olabilir.

Şu müşteri hizmetlerini arayayım şimdi.

Bu trigerli zımbırtının başka çeşidi yok dimi ?

Şimdi müştgeri hizmetleri başka bişey sölerse varya gidip sökeüp bakacaz artık ne var içinde  :argh:
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #32 : Temmuz 21, 2014, 12:28:39 »
Eger motor 1CD-FTV ise triger kayislidir, baska bir motorsa once hangi motor oldugunu bulmak gerekli :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #33 : Temmuz 21, 2014, 15:04:00 »
Müşteri hizmetlerini aradım. Onu söyleyemeyiz onu diyemeyiz onu bilmeyiz deyip duruyorlar. Yetkili servisten öyle dedilerse doğrudur diyor. Tamam dedim hadi ustanın dalgınlığına geldi hatalı bilgi verdi. Hoş adam da makine değil ya insan hata yapabilir. Ortaya çıkacak zararı ödeyecekmisiniz diyorum kıvırıyor.

Aracın bilgilerine göre hangi motor var araçta diyorum biz göremiyoruz diyor.

Neyse ben aracın bakımlarını yapan servisi bi arayayım.

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 21, 2014, 16:38:11
Abi bu Toyota şöyle iyi vs deniyor da servis işi bence rezalet.

UFUK BEY OLMASA MOTORU KRAVAT YAPACAKMIŞIZ

Aracın eski sahibini aradım sıkıntıyı anlattım. Tamam dedi servisi ararım ben söylerim sorduklarını söylerler söylemezlerse beni ara dedi. Adam okkalı adamdı biliyoz zaten.

Arabanın bakımlarını yapan servisi aradım.

Aracın eski sahibini söyledim tanıdılar. Hep buraya gelir çok km yapar dediler. Aracı ben aldım. Burada servis zincirli diyor dedim. Sordular ustalarına model yılıyla, usta zincirli dedi ağız birliği ile bi kaç kişi zincirli dediler.

Tabi bize kurt düştü ya işlem kayıtlarına ulaşmadan rahat edemeyecez. Aracın kritik bakımları belli km lerde yapılması gerekenler var hidrolik yağı atf şanzıman yağı vs bunlar zamanında değişmiş mi değişmedi ise hepsini değişmem lazım bunu öğrenmek için aradım vs dedim. Buradaki servis göremiyorum dedi, müşteri hizmetleri veremiyoruz dedi, bir sürü arıza çıkardılar dedim. Ben sizi servise bağlayacam dedi bayan. Töbee ne diye konuşturuyon servis değilmisin zaten diyecektim neyse son anda tuttum kendimi. Bağladığı yerdeki son bakımlarını söyledi. Triger durumunu anlattım. Geçmişte peryodik olarak triger değişimi varsa kayışlıdır yoksa zincirlidir baksak felan dedim. Doğru dedi.

Ve aranan bulundu 2009 yılında 83 bin küsürde yarım motor yapılmış hidrolik dreksiyon yağı, fren yağı felan değişmiş. 85 binde debriyaj seti ve TRİGER SETİ değişmiş. 100 binde bir olması lazım dedim 170 den sonrasına bakalım dedim. 176 binde blok ve bir sürü parça değişmiş. Ve 2011 in sonlarında 200 binde TRİGER SETİ değişmiş sonrasında bir milyon işlem var. Ama yarım motor vs gibi işlemler yokmuş.  O kadar çok kayıt varmış ki anlatmakla bitmez miş. Özel sorduğunuz bişey varsa ona bakalım dedi. Yok dedim

Şu an araç 332 binde ve triger en son 200 binde değişmiş. Değişeli 5 yıl olmamış ama 132 bin km olmuş. 5 yıl sınırı var kayışlarda ama km de 132 bin çok yani. En fazla 60 bin benim bildiğim hadi olsun 100 bin gider. Yani değişmesi gerekli demekki.

Eee öyle her gören zincir buna bişey olmaz diyodu töbee.

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 22, 2014, 09:42:22
Yok kardeşim bu toyotanın servislerinden bi cacık olmaz cidden  :argh:

Ereğlideki servisi aradım dün akşam beşbucukta. İlgili formene bağlattırdım bağladılar. Durumu anlattım. Plakayı not etti yarın seni arayacam dedi.

Adamın işi çok unutur diye az önce de servis görevlisine plakayı verip hatırlatıver dedim. Bi de fırça attım veremeyiz söylemeyiz diyip duruyosun motoru bedava toplayacakmısın dedim. EMir öyle vırt zırt diyor. Sonra kendisi de baktı kayıtlara 85 binde triger kayışı değişmiş diyor sonra 200 binde zincir gergi rulmanı değişmiş diyor  :argh:

Zincirde gergi rulmanı yok bildiğim tansiyoner mi nedir piston gibi bişy olması lazım. Hadi var diyelim arabada zincir mi var kayışmı diyorum valla bilemedim dedi.

Formene soracak.
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #34 : Temmuz 23, 2014, 18:24:16 »
Bu gün servisi tekrar aradım. Artık emin oldular. Motor kayışlıymış. Ve en son 2011 yılında 200 binde değişmiş.

Parçaları toplarsam devirdaimi de değiştirmeyi planlıyorum.

Ufuk beye fiyat sordum parçalar için bakalım halledeceğiz.

Servis işçilik dahil hepsinin değişimine 1430 TL dedi.

İstanbul Pendik Dumankaya servisi parçaların hepsine 1080 TL dedi.

Gergi pistonu ve gergi ismindeki parçaların değişimi şart değilse gene idare eder de yoksa pahalı gelecek.
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #35 : Temmuz 23, 2014, 20:24:31 »
tevhik bey konuyla alakalı değil ama ereğliyi duyunca sormadan duramadım zonguldaklımısınız?
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #36 : Temmuz 24, 2014, 09:22:02 »
tevhik bey konuyla alakalı değil ama ereğliyi duyunca sormadan duramadım zonguldaklımısınız?

Evet Zonguldak Ereğliliyim ama Akçakocada yaşıyorum. Hatta Alaplının köyündenim. Hemşerimiyiz yoksa.
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #37 : Temmuz 24, 2014, 14:24:49 »
Evet Zonguldak Ereğliliyim ama Akçakocada yaşıyorum. Hatta Alaplının köyündenim. Hemşerimiyiz yoksa.
çaycumalıyım ben de  :D
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 335000
  • Model Yılı: '06
  • 64 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #38 : Temmuz 24, 2014, 16:15:57 »
Ufuk Beyden parçaları sipariş ettik.

Japon malı devirdaim
triger kayışı
gergi rulmanı
avare rulman

istedim.

Ufuk bey gergi pistonunu da önerdi ama biz ihtiyaç görmedik. Takalım bakalım durumu yazarım buraya

Yasin bey tanıştığımıza da memnun oldum bu arada.
2006 2.0 Dizel D-4D Avensis Elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Sebebi zor bulunan seslerden biri daha bulundu
« Yanıtla #39 : Temmuz 25, 2014, 20:21:55 »
Parcalar ulastimi Tevfik bey?