0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
3500 tl hasar oluş zamanına da bağlı ama çok büyük bişi değil bence. Avensisle ufak bi sürtme gibi bişi oldu mesela tampon+sis farı+fıskıye+işçilik 3000 tl çıktı .. Demem o ki şaseye ulaşmamış çamurluk hasarı bile olabilir ... Bakmak lazım.... Sonuçta sizde boyasız kazasız araba bakmıyorsunuz dur heralde...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-harika-efsane-celica-1993-154248902/detay bakımlı ve orjinal bir araca benziyor.
tabiki boya takıntım yok bu yaştaki arabada olamaz zaten. verdiğiniz örnek baya çarpıcı. arabanın toplam hasar kaydı 3.500tl civarı zaten 1.300 tl bitane var 1.200tl bitane var 950tl var bide fiyat yazmayan var. ama parça parça. Mesaj Birleştirildi: Nisan 30, 2014, 13:32:48hocam o arabaya baktım cokta hosuma gitti aslında ama onun fiyatı bana fazla ne yazık ki
aslında doğru dion hocam. bnde bursada ikamet ediorum. bi gidip konuşabilirim ama kırmızısı çok daha canlı yaa
Beyaz rengi de çok güzel ve daha kullanışlıdır ama öneml olan hangisi daha bakımlı bakımlı?
Kesinlikle en önemlisi bakımlı olması bitane daha var bursadan yarın gidip bakıcaz ona olmadı daha sonra buna da bakıp hangisinin daha bakımlı olduğuna karar verebilirim sanırım. bide şu var mesela ;http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-toyota-celica-1-6-sti-157271515/detay/
Harika duruyor, çok güzel bir araç ama İstanbul'da ve çok dikkatli olmak gerekir. Hangi araç için olursa olsun fotoğraflar sizi aldatmasın.
hah işte beni de düşündüren o kısmı işte. yakın arkadaşlarım var istanbuldan hani önceden onlarla irtibata falan geçicem ama işte istanbul olması gerçekten düşündürücü
Benim şahsi düşüncem olarak sizin yerinizde olsam Celica almazdım. Mustafa abinin dediği gibi spor bir araç ve hor kullanılmaya müsait araç. Bu demek oluyor ki sanayi ile arkadaş olmanız gerekiyor. Bayan olarak sanayiyle uğraşmak kolay değil bence. Peki parça durumunu araştırdınız mı ?
Tabi İstanbul'da bir de nem ve korozyon olayı vardır ki özellikle 92-93 model bir araç için pas durumunu, boya altı macun durumunu da İstanbul'daki celica için dikkatlice kontrol ettirilmelidir.
istanbula gideyim macun olayına hepsine baktırcam ancak istanbulda güvenilir usta olayını nasıl halledicem orası muamma işte
Ufuk Sönmez TEM oto size yardımcı olacaktır. Site içinde arama yaparsanız görebilirsiniz. Forumun onaylı ve güvenilir firmalarındandır. Görüşmenizde fayda var.
Öncelikle forum kurallarımızın başında üyelerin kendi isimleri ile üyle olmaları kuralı vardır.Profil bigilerinizi kısa sürede tamamlarsanız bu ufak sorunu çözmüş oluruz.Ad ve soyadınızı site yöneticisine yazarsanız gerekli düzeltme yapılacaktır.Celica konusuna gelince;bir celica hayranı olarak diyeceğim en önemli husus motorun durumunun test edilmesi gerektiği.Mekanik olarak özellikle alt takımların gözden geçirilmesi gerekir.Boya filan gibi takıntıları boşverin ki sizde boya takıntısı yok gibi.bu araçlar genelde gençlere tarafında kullanıldığı için nerede ise 1,6 motorun yapabileceği tüm hünerler denenir.Ama bazı sürücüler vardır ki araçalarına sevgili gibi davranır.İşte onlarada birini yakalarsanız bingo demektir.Celica da kırmızı tercih edilen renktir.Benim celicam da kırmızı idi.Aslında kardeşimin arabası desem daha doğru zira keratadan bana pek fırsat kalmadı ki sonunda arabaya el koydu zaten. 1994-1998 yılları arasında kullandığım 1992 model celica 2.0 dı.Araç ile ilgili diyeceğim en önemli husus alt takımların ihmal edilmemesi.Uygun lastik seçeneği ile çok güzel sonuçlar alırsınız.Toprak yolda sunroof açık sürüş muhteşem haz veriyor.Ben asfalt yerine düzgün toprak yolda daha çok kullandım.Araç halen kuzenim tarafından kullanılmaktadır.Parça konusunda evet doğru toyotanın bazı parçaları celica ile uyumludur.Parça konusunda ciddi sorunlarınız olmaz.Yetkili servis yerine eski servis ustalarını tercih etmenizi tavsiye ederim.sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım