0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kötü haber kardeşim Suriye Lazkiye kentinde. Ki ben de her ne kadar 2001 den bu yana Türk vatandaşı olsamda lazkiyeliyim.1.6 lar çok hırpalanmış diye bir kaide kesinlikle yok.O tarz sürücülerin eline şahin de versen drift yapmaya kalkarlar.Aracın motor durumuna baktıktan sonra lifte kaldırım bakmak lazım.Mesela rot başları ve denge çubukları ne durumda.Şasede eğilme varmı KAYNAK vr mı eksoz araba ile ilgili çok veriyi saklar.Eksoz borularu çokkaynaklı ise bu araba alınmaz demektir.Bu bize aracın bilinçsiz kullanıldığını gösterir.Unutmamak lazım Ralli sürücüleri bile çok fazla eksoz parçalamaz.İlginç gelebilir ama öyle.Kasislere bizim sarıkız gibi yaklaşan sürücü alttakımları bozar.rot başlarına ve amortisörlerin kaportaya bağladığı noktalara dikkat.Kaputu aç tekerin tam sütne gelen noktada ki bağlatılara bak orada çatlak var mı ? gibi şeyler işteYakıt konusunda şöyle söyleyim GÜL'ü seven gidip babasından ister.atarında dırdırına bakmaz Celica istiyorsan katlancaksın ki gerçelkte sanıldığı kadar yakmaz.Yok Aslan isiyorum diyorsan yemini vereceksin.Sanırım net oldu yakıt konusu
Abi aracı bilmediğim için birşey yazamayacagim ama İstanbul da ben kendi araciminda bakımını güvenle yaptırdığım yer var. Maslak sanayide TEM oto servis. Forumdan ufuk sönmez ile irtibata geçerseniz
Celica özel bir araçtır alırken acele etme
Bazı celica modellerinde evet turbo var ama bildiğim kadarı ile bu modelde turbo yok.Bizimkinde vardı.Toprak yolda üstüne tanımam
Öncelikle selamün aleyküm birçok araca bindim ve 2005 son jenerasyon 190 Hp 1.8 VVT-i Celicaya bindiğim tadı hiç bir araçta alamadım. Bana göre bir efsanedir türkiyede yeni modeli GT 86 Yı yapmışlar ... Tamamen zevk aracıdır aracı alan kişi yakıtı düşünmemelidir. Kıbrısta oldukça vardır orda bindim uzun bir süre ama malesef türkiyede yeni kasa celica hiç rastlamadım görmedimde
86 model Toyota Celica 2.0 GT sahibiyim. Şimdi biz aracı aldığımızda ciddi bir sorunu yoktu aslında. 5-6 sene garajdan garaja dolaştığı için motorda bir takım sıkıntılar baş gösterdi. Rölantide sıkıntı yapıyordu, elektrik aksamını tekrar elden geçirdik falan filan ama şuan durumu çok çok iyi maşallah'ı var. ECU'dan kaynaklanan sorun varmış ve bunu Toyota servisine giderek Japonya'dan parça siparişi vermemizle hallettik. Parçasını bulmak istiyorsanız servis size yardımcı oluyor. Ama Bursa'da Toyota Celica'nın kaç çeşidi, hangi yıl modeli var pek bilmiyorum. 86'lardan sadece 2 tane var Türkiye'de biri bende diğeride Antalya'da yarı hurda.Kullanması zevklidir, benzini bir içmesi vardır ki maşallahtır. Koleksiyon niteliğinde bir değeri vardır. Açılıp kapanan o meraklı afacan gibi duran farlarıda çok hoştur. Orjinal parçalarla modifiye etmeside ayrı bir zevktir. Celica, Latince adı olan ''kutsal'' tüm değerleri taşır.
çok güzel yazmışsın dostum. bende 92 sti arıom kendime bi tane kırmızı ama kafama göre bitane bulamadım. bursa'da 2 tane var int.te. bitanesini gittim gördüm bn zaten ama 2.0dı. su an 2.0 zor bana digeride cok yukardan ucuo cok bana göre. beklıom sımdi iste bitane kırmızı 92 sti. sende bursa'da yasıon galıba. belli bi ustan var mı arabayı gosterdıgın surekli
Size bir önerim var.Kasa ve altyapısı sağlam bir celica bulursanız alın ve sıfır motor getirtin ondan sonra 20 yıl binin ...
92 STi aynen bende Panayır da ve bir yerde daha gördüm birisi beyazdı sanırım. 2.0 zaten Türkiye standartlarında her gün dolaşabileceğiniz bir motor tipi değil, ben bile haftasonundan haftasonuna rahatça dolaşabiliyorum. Bursa'daki Toyota servisi bu konuda çok yardımcı oldu bana, parça eksiklikleri olsun motorla ilgili bir sorun olsun hep servisle irtibata geçmişizdir.Yurt dışından birisi JDM sayfasında paylaşım yapmıştı. 1989 veya 1990 Toyota Celica'da, Toyota GT 86'nın motoru vardı. Oldukça hoş oluyor, eski Toyota Celica'ların kasaları çok güçlü zaten ve farklı bir motora adaptasyon için çok sıkıntı yaratmıyormuş.
4A-FE'li bir AT190 alinip ileride gerekli modifikasyonlar ile 7A-FE'ye cevirilebilir, onemli olan temiz bir AT190 bulmak gerisi kolay
Bende ST162, 3S-FE motor var. Aklımda 7A-FE'ye çevirmek yok ama meraktan soruyorum, mümkünmüdür acaba? @Ebu özinVallah benim parça sıkıntıları öyle çok büyük maddiyatlar gerektirecek şeyler değildi. Camlar değişti komple Toyota sevisinde, zamanında ne kadar ödediğimizi hatırlamıyorum malasef. Zaten onlar size eksik veya zarar görmüş parçaları söylüyorlar sonra Japonya'dan fiyat alıp size gösteriyorlar. Uygunsa fiyatlandırma kargo ile birlikte en fazla 3 ay sonra elinizde oluyor, bizim camlar sanırım 1 ay da geldi.