Aynen. Çok temiz duruyor zaten İstanbul plakalı. Fiyatı biraz fazla ama gerçekten denildiği gibiyse değer.
İlanda Türkiye'de tek demeleri çok komik. Neye göre tek? Nereden biliyorsunuz tek olduğunu? İnsanların garajlarında bunlara benzer çok çok az kullanılmış bir çok araç var. Satıcılar iyice araştırmadan böyle şeyler söyleyerek insanları yanıltmamalılar.
Tek değil ama temiz olduğu kesin...
Allah aşkına neyi 20,500 ediyormuş bu arabanın ? Kadife koltukları mı ?
Tamam, keyifli araçtır ama el insaf yahu... 2004 model E12 TERRA'yı 19,000 TL'ye almışken -ki bence hakkı budur- gidip de 97 model arabaya 20,500 vermem.
Özellikle TOYOTA ve HONDA piyasasını bu tarz insanlar şişiriyor, ondan sonra fiyatlar alıyor başını gidiyor.
Düne kadar temiz bir E12 SOL için ortalama değer 25,000 TL iken, şu an 30,000 TL'yi gözden çıkarıyor insanlar.
Yuksel beye katiliyorum , iyice civigini cikarttilar ya tutarsa ya itelersem mantigi
ayrica ilan detayinda
MOTOR KAPUTU SAĞ ÖN ÇAMRLUK TAVAN VE BAGAJ KAPAĞINDA BOYA YOKTUR
demis yani geriye kalan heryer boyali demek , bendemi bi anormallik var yoksa ?
efsane kasalarla hiç bir araba kıyaslanamaz, geçen hafta 98 gli 22000 tlye vardı iki günde satıldı arkadaşım alacaktı kaçırdık. 2004 müş 2014 müş stılık dolu sebilullah, ama efsane yok, fiatı arz ve talep belirler. Temiz bir efsane bugün 20000 ise 20 sene sonra 100 bin tldir, bugün 60000 tl olan 2014 yirmi sene sonra 5000 tl bunu iyi düşünmek gerekir , benim 1975 2002 beş sene önce 10 bin tl idi şimdi 40 bin, sahibindende çok temiz bir 2002 29 bin euro.
Atilla abi bizdede efsane kasa vardi ama abartilacak bir araba kesinlikle degil motor eyvallah ic malzeme kalitesi eyvallah ta gerisi ? guvenlik zayif , yalitim zayif , donanim zayif , frenler zayif
.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-2002-1976-bmw-merkar-154769890/detay/
Mesaj Birleştirildi: 23 Nis, 2014 11:38
Atilla abi bizdede efsane kasa vardi ama abartilacak bir araba kesinlikle degil motor eyvallah ic malzeme kalitesi eyvallah ta gerisi ? guvenlik zayif , yalitim zayif , donanim zayif , frenler zayif
sevgili kardeşim bu işler başka işler bir arabayı efsane yapan özellikler vardır, 1993 senesinde 1.6 motorla 114 ps güç 5.7 litre sarfiyat vede 10bin km de sıfır yağ sarfiyatı bugün bile bir çok anlı şanlı fabrikanın ulaşamadığı değerler. Piyasa bir ae101 i bir 2002 bmw yi efsane yaptıysa mutlaka çok geçerli özellikleri vardır ve bunun tartışılması bile yanlıştır çünkü realitedir.
Atilla amca sunu neden atliyor bu ulkedekiler ? bu efsane kasa sadece TR de efsane , dunyada buyuk bir efsaneligi yok , ha bende efsane severim ama abartikiyor bizim ulkemizde fiyat olarak , yurtdisinda 1940 model tamamen orjinal klasik araba buluyorlar adamlar 5 10 20 bin dolarlara satin aliyorlar , bastan assagi restore edip 30 40 50 bin dolarlara satiyorlar , yani bu adamlar neyin efsane oldugunu bilmiyormu ? bizim insanimizin yapisi bu kolayyoldan parayi vurmak , 3 kurusa alayim 33 kurusa satayim mantigi hep ,
simdi her aracin efsane oldugu bir ulke olabilir , discowery channelda whealer dealer var biomem hic izledinizmi ? adam dunyaca nam salmis klasikleri alip biraz iyilestirme ile 500 1000 dolar karla satiyor , mesela 72 model bir arac almisti kendi ulkesinde cok degerli olmadigi icin araci baska bir ulkeye goturdu ve orda satti yanlis hatirlamiyorsam ulkeye sokmak trafige cikartmak ve plaka almak icinde toplam 528 dolar harcadi

konik bi rakam bizde olsa otv kdv aractan pahaliya cikarda neyse , daha sonra araci bu ulkede satti ve kendi ulkesine gore 2000 dolar daha pahalaiya satti yani o ulkede efsane olan arac abartiki bi fiyatla satilmiyordu bilmem anlatabildimmi ?
benim burdaki takildigim nokta fiyatin abartilmasi , kesinlikle bu fiyat etmez
Atilla amca sunu neden atliyor bu ulkedekiler ? bu efsane kasa sadece TR de efsane , dunyada buyuk bir efsaneligi yok , ha bende efsane severim ama abartikiyor bizim ulkemizde fiyat olarak , yurtdisinda 1940 model tamamen orjinal klasik araba buluyorlar adamlar 5 10 20 bin dolarlara satin aliyorlar , bastan assagi restore edip 30 40 50 bin dolarlara satiyorlar , yani bu adamlar neyin efsane oldugunu bilmiyormu ? bizim insanimizin yapisi bu kolayyoldan parayi vurmak , 3 kurusa alayim 33 kurusa satayim mantigi hep ,
simdi her aracin efsane oldugu bir ulke olabilir , discowery channelda whealer dealer var biomem hic izledinizmi ? adam dunyaca nam salmis klasikleri alip biraz iyilestirme ile 500 1000 dolar karla satiyor , mesela 72 model bir arac almisti kendi ulkesinde cok degerli olmadigi icin araci baska bir ulkeye goturdu ve orda satti yanlis hatirlamiyorsam ulkeye sokmak trafige cikartmak ve plaka almak icinde toplam 528 dolar harcadi
konik bi rakam bizde olsa otv kdv aractan pahaliya cikarda neyse , daha sonra araci bu ulkede satti ve kendi ulkesine gore 2000 dolar daha pahalaiya satti yani o ulkede efsane olan arac abartiki bi fiyatla satilmiyordu bilmem anlatabildimmi ?
benim burdaki takildigim nokta fiyatin abartilmasi , kesinlikle bu fiyat etmez
Mesutum, amercan hotroad, tamirattadilat(wealer dealer), çılgın garaj, klasik araba peşinde, overholin sabahtan gece yarısına kadar odamdaki tv de döner durur. 1962 jaguar e type 13.900.000 dolara satıldığını izlemişmiydin? Klasik araba peşindede e kadar pahalı arabalar satıldığını görüyoruz. Klasiklerde adamlar onbin yirmi bin dolar karlara dönüp bakmıyorlar bile tabi gerçek klasiklerde.
Atilla amca bende bakiyorum hepsine ama efsane araclari alip sattiklari fiyatlar 3000 5000 karla sadece , ender klasik araclarin fiyatlari hastasi kolleksiyoncusu vs isin icine girince milyon dolarlari buluyor elbette
Kudret bey tahminimce kendisi efsane hayranı olduğu için paylaşmış.
Yanlış okumadıysam araçta 3 parça hariç her yer boyalı ve renk malum siyah kadar sık bakım gerektirir.
Bu araca bu fiyat yüksek olmuş.
Ayrıca;
Bende bir efsane hayranıyım. Bende daha önce 96 XLİ vardı aracı sattım.
Belki bu araçlarla kıyaslanması çok doğru değil ama Hyundai Accent Admire 2005, Ford Connect 2012, Ford Fiesta 2013 araçlarım oldu emin olun bu aracı unutamadım ve Bu fiyata çok yakın bir fiyata 4 parça boyalı 1998 GLİ special aldım. Allah'a şükür çok memnunum.
Yani efsaneler çok temiz olduğu zaman bu rakamlara çok rahatlıkla satılıyor.
Sadece hastaları alıyor bilmeyen almıyor. Kısacası arz talep meselesi.
yaaa benim anlamadıgım şu kimse yanlış anlamasın sadece yorum.mal adamın istedigi fiyata satar..bugun e12mi bende satsam canım ne istiyorsa o fiyatı veririm.önemli olan ne fiyat yazdıgı degil nekadara verdigi..efsaneleri bilmem ama bmwlerde bu sıkıntı çoktur.30 ister 22ye verir...ne istediği önemli degil yani açıkcası..çok abartılcak birşey görmüyorum ben.lütfen kimse yanlış anlamasın ama şahsi görüşüm sadece.arabaya gelince görünüş açısından temiz.binmedik etmedik birşey diyemeyiz motoru ne durumdadır meçhul..2ay sonra elimizde bile patlıyabilir.ama dendigi kadar temizde olabilir.o parayı verecek olan varsa Hayırlı olsun..efsaneler güvenlik açısından çok iyi bir araba degil ama toyota için bir milattır bu kasa bence ve efsane olmayı hakediyordur sonuna kadar.
bu konu başlığını açan Kudret ayyıldır kardeşim Hürriyet gazetesi ekonomi sayfasında yatırım danişmanlığı yapar vede büyük bir finans kuruluşunun baş analistidir, yani parasının değerini en iyi bilenlerden birisidir. bir efsanesi vardı kaza yaptı tamir ettirdi ama hevesi kaçıp sattı sonra sıfır bir başka marka araba aldı ama ae101 içinde uhde kaldı onun için tekrar almak istiyor.
inşallah gönlüne göre keyifle bineceği istedigi temizlikte bir tane alır ve biner inşallah..para kısmı bunlardan sonra gelir bence.
20 mılyar 98 special de olsa cok fazla... 96 gli kullanıyorum... araba konforlu sanayiye gitmiyormus(ben haric) 2014te bombos bir arabaya su parayı vermek için güvenlik zaafiyetini es gecmek gerikiyor. 6 ayda bir fren ayarı yaptır. 98 special abslerde yeterli degil ebd esp fonksiyonlar olmadan yetersiz fren işinde japonlar gec kalmıs. Yakıt cimrisi olayı da cok abartıyoruz araba 1.6 ya göre normal yakıyor cımrı degil opeller toyotadan az yakıyor(opel parcasıdır sanayıdır cok bilmem) hastasıysan Yadigar yapacan köseye koyacan 2. Full bi araba alacan
Konuyu açtım sonra bir baktım ki hararetli bir tartışma yaşanıyor. Amacım efsane kasa toyota sahibi olmak isteyenlere nacizane bir ilan yardımı yapmaktı.
Atilla abi benim efsane kasayı biliyor ve sıfır araç aldığım için onu takasa soktum. Ancak efsane kasa hep aklımda. Birgün bende muhakkak 1998 modeli GLİ Corolla alacağım şimdi almadığım için ilanları burada paylaşarak benim gibi efsane kasa meraklılarına yolluyorum.
Fiyat konusuna gelecek olursak önceki aracımı takasa verdikten sonra Türkiye'deki araçlara olan bakış açısını da nasıl birşey olduğunu anladım. İlanları incelediğimde bazı araçlar değerini hakediyor bazıları da gerçekten şişirilmiş fiyatlar. Efsane kasa Corolla araçları gerçekten çok güzel bir duruşu ve gidişi söz konusu. Evet bende frenlerinin yeterli olduğunu düşünmüyorum ancak şunu da kendimizde sormamız gerekiyor. Siz bir şoför olarak hayatınızda her zaman ani frenler mi yapıyorsunuz, siz bir şoför olarak her zaman gazı kökleyerek mi gidiyorsunuz? 120 ile giderken hiç böyle problem yaşamadım. Bu bağlamda da fren konusunda bence dünyanın en güvenilir aracı olsun hiç farketmez, şoför aracı doğru kullanırsa araç size katkı sağlar. yoksa altınızda 500.000 TL'lik araç olsa farketmez.
Efsane kasa da alım için yeterli koşullar sağlanması durumunda bence 15.000 - 20.000 tl arasını hakediyor.
Şimdi aklıma yeniden eski aracım geldi
